-
Η κατανάλωση των 5.4 λίτρων, στη διαδρομή Βόλος Λαγκαδάς , με ταχύτητα 138 είναι εντυπωσιακή!
-
-
-
Τι προάλλες είδα ένα μπροστά μου στον δρόμο αλλά το βράδυ. Λοιπόν δεν ξέρω αν είναι η υπέρτατη υψηλή αισθητική μου αλλά με τα led φώτα του ήταν πάρα πολύ ωραίο.
Καμία σχέση με τις φωτογραφίες.Και επειδή το προσπέρασα, διότι πήγαινε απελπιστικά αργά, τα μπροστινά φώτα του είναι εξαιρετικά. Από κοντά δεν φαίνεται αυτό το μίνι βαν σχέδιο απεναντίας η έντονη κλίση του παρμπρίζ μπροστά το κάνει να μοιάζει και sci fi όχημα.
Κάτι άλλο που θέλω να παρατηρήσω ήταν πως είτε είναι πολύ στενό είτε τα άλλα νέα suv στο δρόμο δίπλα του έχουν γίνει τεράστια. Αχρειαστα μεγάλα οχήματα.
-
μήκος 4090 mm , πλάτος 1725 mm ύψος 1556 mm
Όντως είναι από τα πιο στενά.
-
Ωωω ναι!
Το sandero stepway με τα πλαστικά φρύδια στους θόλους φτάνει συνολικά σε πλάτος το 1,85μ!!!!
Μα φαινόταν, όλα δίπλα του ήταν φαρδύτερα.
Από την άλλη σκεφτόμουν πως τελικά αποτελεί το υπέρτατο αυτοκίνητο πόλης. Διότι πέρα του ότι εχει μικρό μήκος, έχει και μικρό φάρδος για να κινείται άνετα στα στενα.
Το είχα δει από κοντά αλλά δεν θυμάμαι να ήταν στενό μέσα.
-
Στει φωτογραφίες δεν δίνει την ίδια αίσθηση αλλά αυτό το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ του δίνει ιδιαίτερη αισθητική που μόνο από κοντά την αντιλαμβάνεται κάποιος. Και πραγματικά είναι έως και εντυπωσιακο
-
Είναι τετραγωνισμένο, δεν εξέχουν φτερά ή πλαστικά, οπότε είναι υπέρ άνετο χωρίς να έχει άσκοπο πλάτος ή μήκος.
Στο λινκ που ακολουθεί δείχνει τις διαστάσεις του σε σχέση με τά πιο άνετα στην κατηγορία
-
Ίδιο με τα άλλα είναι στο εσωτερικό φάρδος. Και έχει έξτρα 10 εκ για τα γόνατα των πίσω απο τα πιο ευρύχωρα της κατηγορίας.
Και είναι 15εκ πιο στενό στο αμάξωμα!!!!
Α ρε honda, τίποτα δεν αφήνει στην τύχη του.
-
Αν αγόραζα αυτοκίνητο πόλης θα ήταν η 1η επιλογή μου.
Μου αρέσει και εξωτερικά και εσωτερικά! -
Επειδή τελικά ο φωτογραφικός φακός αλλοιώνει έψαξα να βρω κάποια φωτογραφία που να δίνει την αίσθηση που αποκόμισα όταν το είδα από κοντά στον δρόμο.
Αυτή είναι η πιο ρεαλιστική για το σχέδιασμο του. Κάπως έτσι είναι η αίσθηση από κοντά όταν το κοιτάς στον δρόμο.
Δεν μοιάζει τόσο για μίνι βαν, ενώ το παρμπρίζ είναι το σημείο εντυπωσιασμού
-
https://cartalk.gr/honda-jazz-ehev-ananeomeni-gkama-nea-ekdosi-advance-sport/
Πλέον πέρασε στο fl και δέχτηκε νέο πιο δυνατό ηλ μοτέρ, αλλαγές στον κινητήρα, κιβώτιο κτλ
-
Να θυμίσω και αυτό που από το 2020 κανένας δεν το έχει φτάσει ούτε σε αυτήν ούτε στην επόμενη κατηγορία.
-
@ektoras αν δεν κάνω λάθος έχεις ένα.
Πως είναι το παρμπρίζ απο μέσα όταν οδηγείς; Ισχύει αυτό που περιγράφει η honda για καλύτερη ορατότητα; Συγκριτικά με άλλα της κατηγορίας όντως δεν έχει κρυφές γωνιές;
Το είχα δει από κοντά στην έκθεση αλλά δεν το έκανα τεστ ντραιβ και έτσι δεν έχω εμπειρία.Τότε μου φάνηκε πανάκριβο, πλέον μου φαίνεται απλά τσιμπημενο και με αποδεκτό κόστος.
Μετά τόσο καιρό υπάρχει κάτι που να μην σου αρέσει και κάτι που να ανακαλυψες πως σου αρέσει και δεν το είχες εντοπίσει στην αρχή; -
@lap said in Honda Jazz 2020 Hybrid:
@ektoras αν δεν κάνω λάθος έχεις ένα.
Πως είναι το παρμπρίζ απο μέσα όταν οδηγείς; Ισχύει αυτό που περιγράφει η honda για καλύτερη ορατότητα; Συγκριτικά με άλλα της κατηγορίας όντως δεν έχει κρυφές γωνιές;
Το είχα δει από κοντά στην έκθεση αλλά δεν το έκανα τεστ ντραιβ και έτσι δεν έχω εμπειρία.Τότε μου φάνηκε πανάκριβο, πλέον μου φαίνεται απλά τσιμπημενο και με αποδεκτό κόστος.
Μετά τόσο καιρό υπάρχει κάτι που να μην σου αρέσει και κάτι που να ανακαλυψες πως σου αρέσει και δεν το είχες εντοπίσει στην αρχή;Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω να γράψω και πολλά για το αυτοκίνητο, που αν αναφέρω τα θετικά, θα φανεί σαν διαφήμιση και για αρνητικά δεν υπάρχει κάτι ουσιαστικό.
Το αυτοκίνητο το χρησιμοποιούμε τρία άτομα, η κόρη μου νέα οδηγός, η γυναίκα μου και εγώ, τους τελευταίους 17 μήνες που το έχουμε στην κατοχή μας.
Εάν κάποιος ενδιαφέρεται να το αγοράσει, θα πρέπει να γνωρίζει (αν είναι χρόνια οδηγός), ότι θα πρέπει να συμβιβαστεί με την ιδέα, ότι το αυτοκίνητο αυτό οδηγείται από κοινού από τον ίδιο μαζί με το λογισμικό του αυτοκινήτου.
Αν είναι νέος οδηγός, θα νιώσει από την αρχή, ότι με αυτό το όχημα μπορεί να κάνει τον γύρο του κόσμου, σου δημιουργεί μια σιγουριά και ασφάλεια που θεωρείς ότι τελικά, σαν νέος οδηγός, αυτά που ενδεχομένως άκουγες δεν ισχύουν.
Οπτικά ίσως ξενίζει αυτούς που θέλουν κάτι που να τρομάζει ή κάτι που να δείχνει ότι είσαι επιτυχημένος.
Πολλοί αισθητικά το παρομοιάζουν με κάποιο ον με τεχνητή νοημοσύνη και δεν έχουν άδικο.
Έχει χώρους τουλάχιστον 1-2 κατηγορίες επάνω, τεχνολογία που είναι στην κορυφή αυτή την στιγμή, ποιότητα που μετά από 37.500 km εκπλήσσει, άνεση στην οδήγηση, κορυφαία ορατότητα, καθισματάρες, όλοι όσοι το δοκίμασαν τα εκθειάζουν, ανάρτηση εξαιρετικά άνετη χωρίς θορύβους και το βασικότερο, ότι όλα δουλεύουν όπως την πρώτη μέρα, άψογα.
Η βαφή δεν έχει καμιά σχέση με τα Suzuki που είχα και έχω.
Έχει βερνίκι, όπου υπάρχει γυμνό μέταλο, ακόμα και στο χώρο του κινητήρα και δεν κάνει σημάδια από πέτρες, θυμίζει βαφή vag.Πέρα από την ασφάλεια, την άνεση, την ευχαρίστηση που σου δίνει όταν το οδηγείς, είτε σε μποτιλιάρισμα είτε σε ανοιχτό δρόμο, ακόμα και σε απαιτητικές διαδρομές είναι εκεί, με την ίδια άνεση, ησυχία και ασφάλεια.
Στα μέσα Σεπτεμβρίου είχαμε κατέβει στην Εύβοια για μια ευχάριστη υποχρέωση, στην επιστροφή μετά την Χαλκίδα, ανεβήκαμε την γνωστή ανάβαση για Θήβα. Δεν του έλειπε δύναμη, δεν γλίστρησε πουθενά, το τιμόνι άμεσο (2,3 στροφές) και το βασικότερο ότι όσο και να το πιέσεις εκείνο συνεχίζει χωρίς διαμαρτυρίες, να δουλεύει απρόσκοπτα.
Αυτό που εκπλήσσει τους πάντες που θα ταξιδέψουν μαζί του, είναι η ησυχία, η άνεση και η πολύ υψηλή αίσθηση ποιότητας και προσοχής στην λεπτομέρεια.
Αν κάτι του λείπει, είναι το φως στα σκιάδια, βασικά στις γυναίκες, και ένα αμορτισέρακι στο ντουλαπάκι, για να ανοίγει πιο εντυπωσιακά.
Τώρα στο κομμάτι της οικονομίας, ναι είναι εξαιρετικά οικονομικό, σε όλες τις διαδρομές, αλλά είναι το τελευταίο που θα σε εντυπωσιάσει, είναι το κερασάκι στην τούρτα, όλων των προηγούμενων.
-
Αυτή η γενιά έχει ξεφύγει πλήρως συγκριτικά με τον προαιώνιο εχθρό (Yaris), αλλά συνολικά η μάρκα παίζει 1-1.5 κατηγορία πάνω από την Toyota. Πλησιάζει επικίνδυνα την Mazda σε φιλοσοφία/σχεδιασμό (στα μεγαλύτερα οχήματα, γιατί η Mazda δεν έχει αντίστοιχο Jazz).
Δεν είναι ένα αυτοκίνητο που το παίρνεις γιατί είναι φθηνό και οικονομικό, το παίρνεις γιατί κάνει κορυφαία την δουλειά του για την κατηγορία του.
-
Ωραίο κείμενο, μεστό και με ουσία.
Έπρεπε να το γράψεις κατά την γνώμη μου διότι έχεις εμπειρία από το όχημα ενώ όλοι όσοι σχολιάζουμε δεν έχουμε και θα βοηθά πολλούς που μας διαβάζουν.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η ηχομόνωση που την αναφέρεις συχνά. Δηλαδή συγκριτικά με τα suzuki όπως λες είναι τόσο ανώτερη;
Επίσης στο ταξίδι ας πούμε σε σταθερή πορεία στα 130χλμ/ώρα ο κινητήρας ακούγεται; Ο θόρυβος τροχασμου;
Εντυπωσιακες οι στροφές του τιμονιού του, νομίζω το είχαμε ξανατονισει πως έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στην κρεμαγιερα και γενικότερα στο τιμόνι
Αυτό που περιγράφεις με την αίσθηση οδήγησης πραγματικά είναι πολύ ενδιαφέρον. Προσπαθώ να φανταστώ τι να εννοείς για εμάς που έχουμε μάθει σε παλαιά αυτοκίνητα. Λογικά κάτι σαν πολιτισμικό σοκ θα εννοείς.
Πρέπει να πάω να το κάνω τεστ ντραιβ.Δείχνεις πολύ ευχαριστημένος και αυτό είναι η ουσία κάτ εμέ!
-
Όταν έχεις μια εταιρία που σέβεται το όνομα της και την ιστορία της όπως η Honda, το αποτέλεσμα - παρότι ακριβό - σε δικαιώνει. Ειδικά όταν ο αριθμός πλαισίου αρχίζει με το μαγικό "J".
-
@lap said in Honda Jazz 2020 Hybrid:
Ωραίο κείμενο, μεστό και με ουσία.
Έπρεπε να το γράψεις κατά την γνώμη μου διότι έχεις εμπειρία από το όχημα ενώ όλοι όσοι σχολιάζουμε δεν έχουμε και θα βοηθά πολλούς που μας διαβάζουν.
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η ηχομόνωση που την αναφέρεις συχνά. Δηλαδή συγκριτικά με τα suzuki όπως λες είναι τόσο ανώτερη;
Επίσης στο ταξίδι ας πούμε σε σταθερή πορεία στα 130χλμ/ώρα ο κινητήρας ακούγεται; Ο θόρυβος τροχασμου;
Εντυπωσιακες οι στροφές του τιμονιού του, νομίζω το είχαμε ξανατονισει πως έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στην κρεμαγιερα και γενικότερα στο τιμόνι
Αυτό που περιγράφεις με την αίσθηση οδήγησης πραγματικά είναι πολύ ενδιαφέρον. Προσπαθώ να φανταστώ τι να εννοείς για εμάς που έχουμε μάθει σε παλαιά αυτοκίνητα. Λογικά κάτι σαν πολιτισμικό σοκ θα εννοείς.
Πρέπει να πάω να το κάνω τεστ ντραιβ.Δείχνεις πολύ ευχαριστημένος και αυτό είναι η ουσία κάτ εμέ!
Φίλε lap αν δεν ήταν η κόρη μου και η σύζυγος, που ήθελαν αυτοκίνητο, αυτόματο η κόρη και καινούργιο η σύζυγος, ούτε εγώ θα το είχα σαν αυτοκίνητο πρώτης επιλογής.
Είναι όντως πολύ ήσυχο όχημα γενικά, ούτε τριγμοί, ούτε αεροδυναμικοί θόρυβοι. Συγκριτικά με τα Suzuki, αν δεις τα λάστιχα που έχει στις πόρτες θα δεις την διαφορά και την σχεδίαση που έχει γίνει.
Στα Suzuki παρεμπιπτόντως το πρόβλημα είναι στο σημείο που ενώνονται οι 2 πόρτες στην κεντρική κολόνα ψηλά, έχω κάνει στο splash πατέντα, την οποία είχα κάνει και στο sx4, την είχα αναφέρει στην σελίδα του SX4, πριν μερικά χρόνια, που είχε λύσει για μένα το πρόβλημα.
Είναι πολύ ήσυχο και στα ταξίδια, ελάχιστα θα καταλάβεις ότι έχει κινητήρα.
Για έμενα που μου αρέσει το χειροκίνητο κιβώτιο και να βλέπω στα όργανα στροφόμετρο, πίεση και θερμοκρασία λαδιού και να ασχολούμαι γενικώς, εδώ δεν υπάρχουν, έχεις κάτι που αποφασίζει για σένα από το πιο απλό, για παράδειγμα δεν κατεβαίνει το χειρόφρενο αν δεν βάλεις την ζώνη, μέχρι να σου βγάλει μήνυμα ότι έχεις φορτώσει το αυτοκίνητο πάνω από το ωφέλιμο φορτίο που δέχεται.
Οδηγάω 3-4 διαφορετικά αυτοκίνητα, όταν μπαίνω στο jazz είναι σαν να μου λέει: χαλάρωσε, άλλαξε προφίλ τώρα.
Επίσης ας το γράψω εδώ, το splash με 180.000 km, μετά από 14 χρόνια, μόλις το πήρα από ένα απλό σέρβις στην αντιπροσωπεία, τα προβλήματα μέχρι σήμερα:
- Ένα καμένο λαμπάκι, ψείρα, μπροστά (είναι η δεύτερη λάμπα που καίει μετά από 14 χρόνια) και
- θα χρειαστεί κάποιο σωληνάκι από το a/c που συνδέεται με το ψυγείο γιατί χάνει φρέον, αλλά με την ανάκληση που γίνεται αυτή την στιγμή, δεν προλαβαίνουν και το αφήσαμε για αργότερα.
-
Αναρωτιέμαι πόσο θα ανέβει και η τιμή με το επερχόμενο facelift.
Όταν βγήκε η τιμή ήταν εκτός τόπου και χρόνου. Αυτή τη στιγμή τη λες έως και καλή. Φοβάμαι θα ανέβει και αυτό ένα 5χίλιαρο.
Honda Jazz 2020 Hybrid