-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Επιμένεις έτσι γιατί θίχτηκε ο εγωισμός σου. Ο cirus αγόρασε euro6d το οποίο είναι βενζίνης, εγώ το ξέρω διότι διαβάζω τις δημοσιεύσεις του. Πάνω σε αυτό απάντησα όταν μου ανέφερε το euro6d.
Έχει ένα κουμπάκι που μπορείς να μου κάνεις μπλοκ και να μην διαβάζεις τα ποστ μου. Είσαι ελεύθερος και στο προτείνω να το κάνεις. Προτείνω να το κάνουν όλοι, να με αφήσουν και εμένα στην ησυχία μου... χαχα
Ωραία. Διέγραψε από τα λεγόμενά μου τη λέξη diesel (εγώ δεν μπορώ να ξέρω τι euro6d έχει ο Cirus, βενζίνη ή πετρέλαιο). Η ουσία αυτών που γράφω είναι η ίδια. Να επαναδιατυπώσω λοιπόν:
Τον έχω διαβάσει όλο το διάλογο.
Αυτό που το οι Εuro6dάδες κάνουν βόλτες και γκαζώνουν για διασκέδαση, είναι κάτι που το έχεις αναφέρει πολλές φορές κι όχι μόνο μία. Κι έχει καταντήσει εκνευριστικό.Μάλλον εσύ πρέπει να γυρίσεις πίσω και να τα ξαναδιαβάσεις.
Γράφεις τόσα πολλά ποστ, που έχεις χάσει το μπούσουλα. Και δε θυμάσαι ποιο έχει σχέση με ποιο.Το σχόλιό μου είχε σχέση με το σχόλιο που έκανες εσύ στον Cirus για το euro6d του. Κάτι για puma δεν είδα πουθενά στις τελευταίες 4-5 σελίδες.
Το έχουμε εμπεδώσει επίσης ότι σου είναι αδιάφορο αν μας προκαλείς εκνευρισμό. Για αυτό είσαι και τόσο επίμονος σε όσα υποστηρίζεις. Έχει καταντήσει εδώ το θέμα αυτό, από τις 233 σελίδες, οι 300 να είναι κόντρα των υπολοίπων σε όσα λες εσύ. Μάλλον όλοι οι υπόλοιποι θα έπρεπε να έχουν κάνει block εσένα. Απλώς έχουν καιρό που μιλούν μαζί σου και δεν το κάνουν από ευγένεια οι άνθρωποι.
Πραγματικά απορώ που υπάρχουν ακόμη κάποιοι που συνεχίζουν και συνομιλούν μαζί σου, τη στιγμή που ξέρουν πως δεν πρόκειται να βγάλουν άκρη. Είναι ήρωες οι άνθρωποι. Τους βγάζω το καπέλο.
υ.γ. Ξέρεις .... μου έβαλες ιδέα. Ίσως σκεφτώ σοβαρά την περίπτωση του block. Κι αυτό γιατί αυτομάτως οι 233 σελίδες θα γίνουν 23. Πολύ πιο ξεκούραστο .... και ουσιώδες.
-
Βρε lakisof απαντώ όταν μου κάνουν quote, όπως εσύ τώρα. Στις άλλες περιπτώσεις ποσταρω διάφορες μελέτες και αναφορές που διαβάζω για το κάθε καύσιμο και τις αντιρυπαντικες τεχνολογίες που το κάθε ένα απαιτεί. Στις τελευταίες σελίδες αναφέρω το μπαχαλο το να επιδοτούν μονάχα ένα καυσιμο και απαντώ και πάλι σε μη σοβαρές κριτικές των απόψεων μου. Πες τους να μη με ενοχλούν ώστε να μη τους απαντώ.
Για να βάζουμε τα πράγματα στην σωστή τους διάσταση και να μην έχουμε εμμονές στον διάλογο. Ποιες είναι οι ουσιώδεις σελίδες για εσένα; Να λέμε πόσα λίτρα καταναλώνει το ένα καύσιμο και πόσα το άλλο; Και αυτό έχει τη χάρη του δεν λέω, και είναι ενδιαφέρον αλλά εγώ θέλω να το εμπλουτίσω το νήμα και να μοιραστώ με τα μέλη εδώ μέσα διάφορες μελέτες που αναφέρονται στα καύσιμα και να διευρύνω τη συζήτηση. Δεν έχει γίνει κάποια νύξη από την διαχείριση ότι ξεφεύγω εκτός θέματος όπως το πράττω τώρα που προσπαθώ να καθησυχάσω τα νεύρα σου για ένα θέμα που δεν σε αφορά καθώς είχα διάλογο με άλλο μέλος.
Για να δεις πως και παλι δεν έχεις καταλάβει τίποτα και απλά μπαίνεις σε μια διένεξη χωρίς βάσεις, του cirus στην ουσία του είπα πως είναι πολύ αυστηρός με τα ηλεκτρικά οχήματα και την προοπτική τους ως ένα οικολογικότερο μέσο μετακίνησης στα αστικά κέντρα διότι έκανε χρήση του επιχειρήματος πως το ρεύμα που παράγεται είναι από λιγνιτικες μονάδες. Του είπα δηλαδή στην ουσία πως αν ήταν τόσο αυστηρός στην κριτική του θα έπρεπε αυτό το οικολογικό προφίλ να το έχει και όταν τρέχει με το υπέροχο σπορ βενζινοκίνητο αυτοκίνητο του και μολύνει περισσότερο. Τότε όμως επειδή διασκεδάζει το οικολογικό προφίλ μπαίνει σε δεύτερη μοίρα. Δηλαδή όταν κρίνουμε τον συνδιασμό ηλεκτρικά/λιγνιτικες μονάδες είμαστε αυστηροί οικολόγοι, όταν ομως διασκεδάζουμε με τα θερμικά μας αυτοκίνητα, οχι. Αυτήν την πολυδιάστατη προσέγγιση κατέκρινα. Συμφωνείς με αυτήν την άποψη μου;
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Βρε lakisof απαντώ όταν μου κάνουν quote, όπως εσύ τώρα. Στις άλλες περιπτώσεις ποσταρω διάφορες μελέτες και αναφορές που διαβάζω για το κάθε καύσιμο και τις αντιρυπαντικες τεχνολογίες που το κάθε ένα απαιτεί. Στις τελευταίες σελίδες αναφέρω το μπαχαλο το να επιδοτούν μονάχα ένα καυσιμο και απαντώ και πάλι σε μη σοβαρές κριτικές των απόψεων μου. Πες τους να μη με ενοχλούν ώστε να μη τους απαντώ.
Για να βάζουμε τα πράγματα στην σωστή τους διάσταση και να μην έχουμε εμμονές στον διάλογο. Ποιες είναι οι ουσιώδεις σελίδες για εσένα; Να λέμε πόσα λίτρα καταναλώνει το ένα καύσιμο και πόσα το άλλο; Και αυτό έχει τη χάρη του δεν λέω, και είναι ενδιαφέρον αλλά εγώ θέλω να το εμπλουτίσω το νήμα και να μοιραστώ με τα μέλη εδώ μέσα διάφορες μελέτες που αναφέρονται στα καύσιμα και να διευρύνω τη συζήτηση. Δεν έχει γίνει κάποια νύξη από την διαχείριση ότι ξεφεύγω εκτός θέματος όπως το πράττω τώρα που προσπαθώ να καθησυχάσω τα νεύρα σου για ένα θέμα που δεν σε αφορά καθώς είχα διάλογο με άλλο μέλος.
Για να δεις πως και παλι δεν έχεις καταλάβει τίποτα και απλά μπαίνεις σε μια διένεξη χωρίς βάσεις, του cirus στην ουσία του είπα πως είναι πολύ αυστηρός με τα ηλεκτρικά οχήματα και την προοπτική τους ως ένα οικολογικότερο μέσο μετακίνησης στα αστικά κέντρα διότι έκανε χρήση του επιχειρήματος πως το ρεύμα που παράγεται είναι από λιγνιτικες μονάδες. Του είπα δηλαδή στην ουσία πως αν ήταν τόσο αυστηρός στην κριτική του θα έπρεπε αυτό το οικολογικό προφίλ να το έχει και όταν τρέχει με το υπέροχο σπορ βενζινοκίνητο αυτοκίνητο του και μολύνει περισσότερο. Τότε όμως επειδή διασκεδάζει το οικολογικό προφίλ μπαίνει σε δεύτερη μοίρα. Δηλαδή όταν κρίνουμε τον συνδιασμό ηλεκτρικά/λιγνιτικες μονάδες είμαστε αυστηροί οικολόγοι, όταν ομως διασκεδάζουμε με τα θερμικά μας αυτοκίνητα, οχι. Αυτήν την πολυδιάστατη προσέγγιση κατέκρινα. Συμφωνείς με αυτήν την άποψη μου;
Ναι,συμφωνώ lap.
Ζητώ συγγνώμη ..... -
Όχι εγώ ζητώ συγνώμη.
-
Μην κανετε bulling στο φιλο lap γιατι μετα θα γραφει εως το 2035
-
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μην κανετε bulling στο φιλο lap γιατι μετα θα γραφει εως το 2035
Μέχρι τα ηλεκτρικά;;;;
Χαχαχαχα καλό!!!!!
Η πλάκα είναι ότι δεν έχω πάρκινγκ δικό μου κλειστό για να το φορτίζω....εκεί να με δω!!!
-
Η VW ετοιμάζει ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τιμή κάτω των 25.000 ευρώ
Μεσα σε 100 ημερες ο νέος CEO βρηκε τροπο να ριξει την τιμη 17.000€ κατω ( π.χ. το ID3 ξεκινάει από 42.000€ ) . Φανταστείτε τι θα γίνει σε 10 χρονια, τζαμπα θα μας τα δινουν...
-
@haralabosg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Η VW ετοιμάζει ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τιμή κάτω των 25.000 ευρώ
Μεσα σε 100 ημερες ο νέος CEO βρηκε τροπο να ριξει την τιμη 17.000€ κατω ( π.χ. το ID3 ξεκινάει από 42.000€ ) . Φανταστείτε τι θα γίνει σε 10 χρονια, τζαμπα θα μας τα δινουν...
Τζαμπα θα μας τα δινουν... Εμεις δεν ξερω αν θα χουμε λεφτα να πληρωσουμε την Δεη
-
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@haralabosg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Η VW ετοιμάζει ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τιμή κάτω των 25.000 ευρώ
Μεσα σε 100 ημερες ο νέος CEO βρηκε τροπο να ριξει την τιμη 17.000€ κατω ( π.χ. το ID3 ξεκινάει από 42.000€ ) . Φανταστείτε τι θα γίνει σε 10 χρονια, τζαμπα θα μας τα δινουν...
Τζαμπα θα μας τα δινουν... Εμεις δεν ξερω αν θα χουμε λεφτα να πληρωσουμε την Δεη
Χαχα! Σωστός!
Δεν αναφέρει τίποτα η είδηση.. μπορεί να μιλάει αυτός για 3.70μ αυτοκίνητο..
Αυτό που έχει πιο πολύ πλάκα είναι αυτό
"Παράλληλα αποκαλύφθηκε πως το τμήμα επιδόσεων VW R θα εξηλεκτριστεί πλήρως μέχρι το 2030, δίνοντας έμφαση στη γρήγορη φόρτιση των μοντέλων"
Θα τα βάζουμε με ταχύτητα φόρτισης πλέον!
-
Χαχαχαχα καλό!!!!
-
Πρώτα απ' όλα χρόνια πολλά!
Δεύτερον, το mild hybrid που με έχει φάει ένας γνωστός μου αντί απλού βενζινοκίνητου έχει τόσο μεγάλη διαφορά σε κατανάλωση ή απλά λιγότερους ρύπους ;
Επίσης ανάμεσα σε CNG και LPG ποιό είναι προτιμότερο για μακροχρόνια χρήση;
-
Μισό λίτρο στα 100 και αυτό υπό προϋποθέσεις, ότι έχεις κίνηση σε κέντρο πόλης.
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μισό λίτρο στα 100 και αυτό υπό προϋποθέσεις, ότι έχεις κίνηση σε κέντρο πόλης.
Στον μέσο όρο ναι. Μέσα στην πόλη όμως έως και 20% οικονομία
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! To 20% είναι ένας καλός αριθμός! Όσον αφορά το cng και το LPG ; Είναι επίφοβο το cng εφόσον έχουμε περιορισμένο αριθμό πρατηρίων;
-
Παραμύθι το 20 % . Σε πούμα υβριδικό που έχει γνωστός μου, τα 7 λίτρα είναι δεδομένα για μέση κατανάλωση, άρα το πολύ μισό λίτρο από το μη ψευτουβριδικό.
-
Και που ξέρεις ότι είναι παραμύθι; Γνωρίζεις την κατανάλωση και χωρίς το σύστημα mhev για να συγκρίνεις;
Στο swift που υπάρχουν δεδομένα με και χωρίς το mhev όντως το ποσοστό είναι εκεί στο 20%. Στην ουσία το σύστημα μειώνει το φορτίο του κίνητρα δηλαδή του καυσίμου που ψεκάζει στις συνθήκες με υψηλή κατανάλωση δηλαδή την πόλη
-
@kingedward-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! To 20% είναι ένας καλός αριθμός! Όσον αφορά το cng και το LPG ; Είναι επίφοβο το cng εφόσον έχουμε περιορισμένο αριθμό πρατηρίων;
Το 20% παραείναι καλός για να είναι αληθινός για αρκετούς κατασκευαστές (π.χ. Hyundai, Mazda, Kia κλπ.). Νομίζω τα ford, suzuki και vag εχούν καλές υλοποιήσεις consumption-wise.
-
Εγώ νομίζω πως το καλύτερο mhev το έχει η ford..εάν μπορείς να πάρεις fiesta mhev....είναι πολύ καλή επιλογή
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Και που ξέρεις ότι είναι παραμύθι; Γνωρίζεις την κατανάλωση και χωρίς το σύστημα mhev για να συγκρίνεις;
Στο swift που υπάρχουν δεδομένα με και χωρίς το mhev όντως το ποσοστό είναι εκεί στο 20%. Στην ουσία το σύστημα μειώνει το φορτίο του κίνητρα δηλαδή του καυσίμου που ψεκάζει στις συνθήκες με υψηλή κατανάλωση δηλαδή την πόλη
Ναι γνωρίζω. Ετυχε όταν πήρε το πούμα για κάποιο διάστημα να έχω εγώ το αυτόματο βενζίνης, που είναι και χειρότερης αεροδυναμικής, αλλά και αυτόματο.
Οι καταναλώσεις πολύ κοντά. Δεν θα έπρεπε. Κανονικά όταν εγώ με αυτόματο βενζίνης και ψηλό, είχα 7,5-7,7 μέση, αυτός έπρεπε να είναι στο 6 με χειροκίνητο ψευτουβριδικό. Ηταν λίγο πάνω από το 7.
-
Ταξιδευτή σοβαρεψου. Επιστήμονας είσαι..... Με τρελαίνει όταν βγάζεις τέτοια συμπεράσματα.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά