Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Panda CNG (μεταχειρισμένο) και γενικά περί CNG
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Panda CNG (μεταχειρισμένο) και γενικά περί CNG
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    9
    26
    2556
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kopernikus @teo-mak last edited by

      @teo-mak said in Fiat Panda CNG (μεταχειρισμένο) και γενικά περί CNG:

      Τα σέρβις του είναι λίγο τσιμπιμενα.
      Το ελάχιστο που έχω πληρώσει είναι 120 € για λάδια και φίλτρο λαδιού.
      Τώρα το να αλλάζεις κάθε 5-6 χιλιάδες χιλιόμετρα λάδια το βρίσκω υπερβολικό.
      Την πρώτη αλλαγή την είχα κάνει στα 5000 χλμ (λόγω VW που έσπαγε τα λάδια για πλάκα) και διαπίστωσα ότι μόλις που άρχιζαν να λερώνουν, έκτοτε οι αλλαγές πραγματοποιούνται στα 10000 όπως ορίζεται από τον κατασκευαστή και πάλι βγαίνουν ελαφρώς λερωμένα.

      Δηλαδή για 15000χιλ/χρόνο θα πληρωσεις 120*3=360€ , δεν είναι και λιγα , + συντήρηση του CNG + 2000€ για αλλαγή δεξαμενής σε 10 χρόνια =200€/χρόνο + επιπλεον έξοδα για το ΚΤΕΟ αφου ζητάνε χαρτί καλής λειτουργειας από την αντιπροσωπεία που δεν θα σου το δώσει τσάμπα.....σαν πολλά δεν μαζευονται? Κανεις οικονομία στα καυσιμα για να δίνεις ενα σημαντικό μερίδιο αυτού σε επιπλέον έξοδα ?

      piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by

        Ναι, έτσι είναι. Συν ότι κάποια χλμ πιθανόν να τα κάνεις με βενζίνη γιατί θα μείνεις από τα, συν κάποια έξτρα χλμ που θα κάνεις για να γεμίσεις αν το πρατήριο δεν είναι μέσα στο διάβα σου. Ήτοι: σκέψου το καλά πριν αποφασίσεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • piliourits
          piliourits @kopernikus last edited by

          @kopernikus said in Fiat Panda CNG (μεταχειρισμένο) και γενικά περί CNG:

          @teo-mak said in Fiat Panda CNG (μεταχειρισμένο) και γενικά περί CNG:

          Τα σέρβις του είναι λίγο τσιμπιμενα.
          Το ελάχιστο που έχω πληρώσει είναι 120 € για λάδια και φίλτρο λαδιού.
          Τώρα το να αλλάζεις κάθε 5-6 χιλιάδες χιλιόμετρα λάδια το βρίσκω υπερβολικό.
          Την πρώτη αλλαγή την είχα κάνει στα 5000 χλμ (λόγω VW που έσπαγε τα λάδια για πλάκα) και διαπίστωσα ότι μόλις που άρχιζαν να λερώνουν, έκτοτε οι αλλαγές πραγματοποιούνται στα 10000 όπως ορίζεται από τον κατασκευαστή και πάλι βγαίνουν ελαφρώς λερωμένα.

          Δηλαδή για 15000χιλ/χρόνο θα πληρωσεις 120*3=360€ , δεν είναι και λιγα , + συντήρηση του CNG + 2000€ για αλλαγή δεξαμενής σε 10 χρόνια =200€/χρόνο + επιπλεον έξοδα για το ΚΤΕΟ αφου ζητάνε χαρτί καλής λειτουργειας από την αντιπροσωπεία που δεν θα σου το δώσει τσάμπα.....σαν πολλά δεν μαζευονται? Κανεις οικονομία στα καυσιμα για να δίνεις ενα σημαντικό μερίδιο αυτού σε επιπλέον έξοδα ?

          Κάθε 10,000χλμ θα πληρώσεις το σέρβις αλλαγής λαδιών.
          Όπως περίπου σε όλα τα αυτοκίνητα.
          Υπάρχει αυτοκίνητο που δεν αλλάζεις λάδια; Σε όλα χρεώνουν ποσό λίγο πάνω ή κάτω από 100€ οι αντιπροσωπείες, το μεταχειρισμένο του κάνεις σέρβις όπου θέλεις και γλυτώνεις αρκετά έξοδα. Όλα τα έξοδα που γράφεις τα πληρώνεις σε όλα τα αυτοκίνητα. Δηλαδή στα υπόλοιπα αυτοκίνητα που θα καίνε τα διπλά λεφτά ανά χιλιόμετρο, δεν θα κάνεις σέρβις και ΚΤΕΟ;
          Μέχρι να χρειαστεί αντικατάσταση η δεξαμενή, στη κυριολεξία ποιος ζεις ποιος πεθαίνει, πιθανότερο να μην κυκλοφορεί το αυτοκίνητο.

          Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            kozani76 last edited by

            Σε όλα τα αυτοκίνητα αλλάζεις λαδια. Στο συγκεκριμένο όμως αυτοκίνητο τα service είναι πολύ ακριβά για την κατηγορία του το τονίζω, στην αντιπροσωπεία. Και επειδή έχει το φυσικό αέριο και έχεις 5 χρόνια εγγύηση, φοβάσαι να το πας σε κάποιον άλλο, εκτός αντιπροσωπείας. Γιατί δεν είναι δυνατόν να κάνω service στο audi με τα μισά λεφτά από το panda.

            T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • piliourits
              piliourits last edited by piliourits

              Εντάξει, δεν θα αγοράσεις ένα όχημα που εξοικονομεί 1000€ ή παραπάνω το χρόνο σε καύσιμα κι είναι το φθηνότερο και οικονομικότερο σε όλα τα υπόλοιπα, επειδή το ετήσιο σέρβις είναι(?) 40-50€ ακριβότερο απ ότι θα ήθελες.

              Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                teo-mak @kozani76 last edited by

                @kozani76 said in Fiat Panda CNG (μεταχειρισμένο) και γενικά περί CNG:

                Σε όλα τα αυτοκίνητα αλλάζεις λαδια. Στο συγκεκριμένο όμως αυτοκίνητο τα service είναι πολύ ακριβά για την κατηγορία του το τονίζω, στην αντιπροσωπεία. Και επειδή έχει το φυσικό αέριο και έχεις 5 χρόνια εγγύηση, φοβάσαι να το πας σε κάποιον άλλο, εκτός αντιπροσωπείας. Γιατί δεν είναι δυνατόν να κάνω service στο audi με τα μισά λεφτά από το panda.

                Μα συγκρίνεις τιμές αντιπροσωπείας με τιμές ανεξάρτητου συνεργείου;
                Πήγαινε μια βόλτα το Audi για σέρβις στην αντιπροσωπεία και πες μας τις εντυπώσεις σου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 2 / 2
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr