-
Μία ερώτηση κρίσεως, εάν έχει τύχει σε κάποιον. Σε roadster περιορισμένης παραγωγής που έχω (δεν παίζει ρόλο το όχημα, δεν θέλω να κολλήσουμε σε αυτό), οι πλαϊνοί καθρέπτες δε ρυθμίζονται αρκετά προς τα έξω για να βλέπεις καθαρά εάν υπάρχει όχημα στη διπλανή λωρίδα. Στο εμπόριο, υπάρχουν καθρέπτες που προσφέρουν καλύτερη ορατότητα, με την ένδειξη "χρήση μόνο σε πίστα". Επειδή δεν έχουν λάβει έγκριση τύπου, δίχως όμως να είναι κάτι πολύ μικρά καθρεπτάκια που έχω δει σε αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Ηθικά, θεωρώ ότι είναι σωστό να τους αλλάξω. Ο κυριότερος λόγος που θέλω να το κάνω είναι η αποφυγή ατυχήματος, όχι η εμφάνιση.
Τυπικά όμως, εάν με σταματήσουν πρέπει να φάω πρόστιμο.
Θυμάμαι ότι στα 106 και τα Saxo άλλαζαν συχνά καθρέπτες, με κάποιους που θύμιζαν Μ3. Έχει τύχει να σταματήσουν ή να ελέγξουν κάποιον για αυτό το λόγο; Για τι πρόστιμο μιλάμε; Εάν είναι να φάω πρόστιμο 100 ευρώ, αξίζει προκειμένου να γλιτώσω κάποιο μπαμ. -
Δηλαδή και πως θα ξέρει κάποιος ότι είναι αλλαγμένοι οι καθρέφτες;
Κι αν εννοείς την Τροχαία, μάλλον κάνεις πλάκα... -
@piliourits said in Έλεγχος νομιμότητας καθρεπτών:
Δηλαδή και πως θα ξέρει κάποιος ότι είναι αλλαγμένοι οι καθρέφτες;
Κι αν εννοείς την Τροχαία, μάλλον κάνεις πλάκα...Δεν διαφωνώ στο ελάχιστο μαζί σου, αλλά είπα να ρωτήσω για τυχόν παθόντες. Πάντως ναι, τους τροχαίους εννοώ
-
Με την Τροχαία είναι απίθανο να έχεις πρόβλημα. Με το ΚΤΕΟ όμως ίσως έχεις, αν πέσεις σε κανένα στραβόξυλο.
-
@realzeus said in Έλεγχος νομιμότητας καθρεπτών:
Με την Τροχαία είναι απίθανο να έχεις πρόβλημα. Με το ΚΤΕΟ όμως ίσως έχεις, αν πέσεις σε κανένα στραβόξυλο.
Ποντάρω στο γεγονός ότι δεν έχει κάπου να πατήσει για να με κόψει ή να ζητήσει φακελλάκι. Ο ΚΟΚ αναφέρει πρόστιμο για "μη προβλεπόμενα εξαρτήματα" όπως είναι οι καθρέπτες, αλλά όσο κι αν έψαξα δεν κατάφερα να βρω ποιο είναι το προβλεπόμενο.
Στη χειρότερη, κάθε δύο χρόνια θα ξαναβάζω τους κανονικούς.
Πάντως, σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παιδιά. Θέλω μέσω του διαλόγου να δω εάν υπάρχει κάτι που δεν έχω σκεφτεί. -
Δεν υπάρχει πουθενά αναφορά ή σημάδι γνησιότητας, ούτε ξέρει κανείς ποιοι είναι οι εργοστασιακοι καθρέφτες.
Αν τους αλλάξεις κοίτα να βρεις κάτι ταιριαστό που να δείχνει και τα τυφλά σημεία όσο γίνεται. -
https://www.ioas.gr/uploads/docs/2016/05/397.pdf
Λέει αυτό οποτε δεν οριζει μεγεθος αλλα αποτελεσματικοτητα
Tα αυτoκίνητα oχήματα, τα τρίτροχα οχήματα, οι μοτοσικλέτες και τα
μoτoπoδήλατα πρέπει να είναι εφoδιασμένα με έναν τoυλάχιστoν καθρέπτη,
τoπoθετημένo σε θέση η oπoία να εξασφαλίζει την oρατότητα της oδoύ πίσω
από τo όχημα.Το αστείο ειναι το πρόστιμο που ειναι μαζι με το να μην εχεις συστημα διεύθυνσης (και παρολα αυτο το οδηγείς και σε σταματησαν για ελεγχο)
Μη εφοδιασμός οχήματος με
τα προβλεπόμενα εξαρτήματα
(σύστημα διεύθυνσης, καθρέ-
πτες, ηχητικά όργανα, εφεδρι-
κό τροχό, ταχόμετρο κ.λπ.)Και φυσικα εφεδρικο τροχο, ενω ολα τα νεα αυτοκινητα ειναι με Kit ελαστικού
-
Εδώ αλλάζουν διάφορα εξαρτήματα στο ίδιο μοντέλο ανάλογα με την έκδοση. Ούτε η τροχαία γνωρίζει ποιό είναι το προβλεπόμενο,ούτε οι υπάλληλοι των ΚΤΕΟ. Προχώρησε άφοβα καθώς το κάνεις για την ασφάλεια σου.
-
Δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις το παραμικρό πρόβλημα. Καθρέπτες που προορίζονται για αγωνιστική χρήση φαντάζομαι θα είναι αυτοί οι ορθογώνιοι που μοιάζουν με της F1 αλλά δε νομίζω να ξέρει κανένας ότι έχουν περιορισμό μόνο για εκεί.
-
Γράφουν μόνο για χρήση σε πίστα, επειδή δεν έχουν λάβει πιστοποίηση. Δεν είναι μόνο για αγώνες.
Το μέγεθος δείχνει ικανοποιητικό, το ίδιο και οι διαστάσεις που αναφέρει ο κατασκευαστής. Απλά βγαίνουν λίγο πιο έξω και γι' αυτό προσφέρουν καλύτερη ορατότητα -
Εκτιμώ ότι δεν έχουν πιστοποίηση λόγω ότι δεν αναδιπλώνονται.
Έλεγχος νομιμότητας καθρεπτών