-
Ευχαριστώ πολύ όλους!
Προς το παρόν μια φορά το έχω φορτίσει.
Ήταν από σχεδόν μηδέν έως 100%, αλλά δεν είμαι σίγουρος πόσο ακριβώς έκανε.
Έχω την εντύπωση ότι πρέπει να φόρτισε σε 6 ώρες και όχι σε 4.
Δεν έχω εγκαταστήσει ακόμη την εφαρμογή στο κινητό για να το παρακολουθώ.Πάντως δεν έχει να κάνει με το καλώδιο του On Board φορτιστή το οποίο απ' όσο έχω διαβάσει και καταλαβαίνω πληρεί τις προδιαγραφές.
Άλλωστε είναι ενσωματωμένο στον φορτιστή και δεν μπορείς να το αλλάξεις.Κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου επίσης ρώτησα για τον on board φορτιστή με το καλώδιο του και μου είπαν ότι σηκώνει τη φόρτιση κανονικά.
-
μετα τα 230 σφυρανε τα λαστιχα στις μπροστινες πορτες. να το πω στο σερβις?
χαχαχ....
αθηνα-ερετρια με σταση για ζεστη σοκολατα και αξεσουαρ στο μπονζουρ στο στόουν σιτυ, χωρις βεβαια καθολου κινηση, 47'. πολλα φαναρια πλεον. παρα πολλα.
επιστροφη σε 58' χωρις υπερβολες αλλα και αρκετο μπουκωμα στη χαλκιδα.
παντα σπιτι-σπιτι, οχι εο-εο.
μ.ο. 6.7 + 1 πληρες φορτισμα. -
Είναι ιδιοσυχνότητα των ελαστικών. Πάνε πάνω απο 250, ισως σταματήσει.
-
Το είχες από την αρχή στο hybrid ή έφαγες τη μπαταρία πρώτα;
Εκτός αν το είχες στο sport απο την αρχή οπότε πάσο.... -
@rizzi said in Peugeot 3008 2016:
Το είχες από την αρχή στο hybrid ή έφαγες τη μπαταρία πρώτα;
Εκτός αν το είχες στο sport απο την αρχή οπότε πάσο....hybrid και καπου στα διοδια στις αφιδνες sport.
καποια στιγμη σε επαρχιακο εβαλα και να γεμισει και 10km να εχω στο 4x4 περισσευμα με ησυχια μια που εφτασα σε ησυχο πολυ μερος με αφθονο χιονι παρα πολυ αργα και δεν ηθελα να ενοχλησω....
οκ, το ξεχασα μετα και το ειχα στην επιστροφη το αποθεμα.... -
Ευχαριστώ, το παρέλαβα πριν τρεις ημέρες και ψάχνομαι στις καταναλώσεις, μέρες που ΄ναι...
-
@rizzi said in Peugeot 3008 2016:
Ευχαριστώ, το παρέλαβα πριν τρεις ημέρες και ψάχνομαι στις καταναλώσεις, μέρες που ΄ναι...
Καλοτάξιδο!
Με υγεία να το χαρείς εσύ και τα αγαπημένα σου πρόσωπα! -
@rizzi said in Peugeot 3008 2016:
Ευχαριστώ, το παρέλαβα πριν τρεις ημέρες και ψάχνομαι στις καταναλώσεις, μέρες που ΄ναι...
πραγματι, καλοταξιδο...
ασε τις καταναλωσεις και πιασε τα ταξιδια...
αμα πετυχεις και κανενα γρηγορο να ταπεινωσεις με το το σλιπερ θα νοιωσεις καλα για τα γιουρα που εδωκες -
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και ευχές.
Το προσωπικό μου αυτοκίνητο είναι ένα επίσης 3008 του 2020, 1,5 HDI auto, allure, blanc nacre. Χωρίς να είμαι γαλλόφιλος το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το ερωτεύτηκα με το που το είδα, +1 όταν το οδήγησα στην αντιπροσωπεία με το αυτόματο, δεν πιστεύω και πολύ στη φιλοσοφία του καφενείου ότι μόνο τα Toyota είναι αξιόπιστα (μπορεί και να είναι λιγο περισσότερο) αλλά ότι με τη σωστή συντήρηση όλα διαρκούν. Για να μην το κουράζω είχα ως μοτό τρία Cagiva και όλα ήταν απροβλημάτιστα για χρόνια, πολλά χρόνια.. σε αντίθεση με το BMW GS που έχω τώρα και το έχω πληρώσει διπλό σε εγκεφάλους (Χ2), ποντεσιόμετρα γκαζιού, αντλίες βενζίνης, άξονα....
Ας δούμε λίγο τη σύγκριση μεταξύ του diesel & phev:-
κατανάλωση, ως έχουν οι τιμές σήμερα, μία η άλλη αν τα μισά χλμ είναι με μπαταρία
-
"πάτημα" σαφώς καλύτερο το υβριδικό
-
επιδόσεις ας μην το συζητήσουμε
-
wife αλλά πλέον και kids acceptance factor πάλι σαφώς το phev, είναι πιο πολυτελές αφού είναι και μία έκδοση πάνω, είναι και το καινούριο, είναι ήσυχο, πολύ ήσυχο, φορτίζεις και δύο κινητά πίσω
-
peace of mind, diesel και πάλι diesel, πάω όπου θέλω, θα φτάσω χωρίς να προσέχω να μη σπάσει το αυγό ανάμεσα στο πόδι και το γκάζι και δεν μπερδεύομαι τα καλώδια
-
το phev είναι εταιρικό, συμφέρει γιατί δεν πληρώνω φόρο παροχής που στην περίπτωση του diesel θα ήταν 2.000 € ετησίως
-
ως προσωπική αγορά πάλι θα έπειρνα το diesel μεταξύ των 2, τριτεκνικό με black friday το πήρα στα 27.000, τα 52.000 του phev δεν θα τα έδινα.
-
off road ας το ξεχάσουμε, όποιος έχει πλαίσιο σκάλα και κοντά καταλαβαίνει τι εννοώ
αυτά....
-
-
'Οντως πολύ ωραίο αμάξι, το είχα δανειστεί λίγο καιρό απο την αδερφή μου, gt έκδοση hdi. Πολύ οικονομικό κιόλας...σε ηλεκτρικό ακόμα καλύτερο, να τα χαίρεσαι!
-
@rizzi said in Peugeot 3008 2016:
Ας δούμε λίγο τη σύγκριση μεταξύ του diesel & phev:
- "πάτημα" σαφώς καλύτερο το υβριδικό
Καλοτάξιδο, αλλά εδώ νομίζω ότι είσαι μακριά νυχτωμένος. Καλύτερο "πάτημα" με 300-400 κιλά (δεν ξέρω πόσα ακριβώς) παραπάνω; Όχι, ακόμη κι αν είναι χαμηλότερα το κέντρο βάρους!
-
Κύριε harisma23 καλό είναι να αποφεύγονται οι χαρακτηρισμοί σε προσωπικό επίπεδο.
-
@rizzi said in Peugeot 3008 2016:
Κύριε harisma23 καλό είναι να αποφεύγονται οι χαρακτηρισμοί σε προσωπικό επίπεδο.
Συγνώμη αν σε προσέβαλα. Δεν ήταν η πρόθεση μου αυτή. Απλώς ήθελα να τονίσω ότι το βάρος είναι απαγορευτικό για αυτό που λες. Εκτός αν με τον όρο "πάτημα" δεν εννοείς γενικά την οδική συμπεριφορά, αλλά μόνο τις υψηλές ταχύτητες στην εθνική οδό, όπου η αδράνεια (λόγω βάρους) και το χαμηλότερο κέντρο βάρους μπορεί να συνεισφέρουν σε μια μεγαλύτερη σταθερότητα, σε βάρος πάντα της ευελιξίας.
-
Να κάνω μια ερώτηση.
Στο Hybrid υπάρχει στις σχέσεις του κιβωτίου πέραν από την επιλογή D και η επιλογή B η οποία κάνει μεγαλύτερη ανάκτηση για να φορτίζει την μπαταρία.
Υπάρχει λοιπόν κάποιος λόγος, να μην χρησιμοποιεί κάποιος μόνιμα την B, αφού ουσιαστικά κερδίζει μεγαλύτερη ανάκτηση ενέργειας; -
@katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:
Να κάνω μια ερώτηση.
Στο Hybrid υπάρχει στις σχέσεις του κιβωτίου πέραν από την επιλογή D και η επιλογή B η οποία κάνει μεγαλύτερη ανάκτηση για να φορτίζει την μπαταρία.
Υπάρχει λοιπόν κάποιος λόγος, να μην χρησιμοποιεί κάποιος μόνιμα την B, αφού ουσιαστικά κερδίζει μεγαλύτερη ανάκτηση ενέργειας;Οχι
Πλην της μικροεκπληξης που μπορει να παθεις αν εχει φορτισει τιγκα και δεν κοψει οπως περιμενεις με το μπι οποτε πρεπει να πεσεις στα φρενα -
@gatoz said in Peugeot 3008 2016:
Οχι
Πλην της μικροεκπληξης που μπορει να παθεις αν εχει φορτισει τιγκα και δεν κοψει οπως περιμενεις με το μπι οποτε πρεπει να πεσεις στα φρεναΕυχαριστώ Γάτε!
2η ερώτηση.
Τα 59 χλμ αυτονομία που λέει, τα έχει δει ποτέ κανείς;
Εμένα λαμβάνοντας υποψιν τον τρόπο που οδηγώ + την θερμοκρασία περιβάλλοντος + τους κλιματισμούς κτλ που χρησιμοποιώ, κάτι 40αρια και 35αρια αυτονομία μου έχει υπολογίσει μέχρι τώρα.
Επίσης καλό είναι αν το αφήνω να φτάνει σχεδόν σε μηδενικά επίπεδα και μετά να το φορτίζω ή δεν παίζει ρόλο;3η ερώτηση.
Επείδη λόγω δουλειάς δεν μπορέσαμε ακόμη να φύγουμε καμιά εκρδομούλα και όλα τα χλμ είναι μέσα στη Αθήνα, δεν έχω χρησιμοποήσει ακόμη τον βενζινοκινητήρα πέρα από μία φόρα που βγήκα εθνική και τα έχωσα για να δω πως πάει το εργαλείο.
Όλα τα χλμ τα έχω κάνει σε electric mode.
Είναι πρόβλημα αυτό;
Να το γυρνάω που και που σε Hybrid mode; -
@katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:
@gatoz said in Peugeot 3008 2016:
Οχι
Πλην της μικροεκπληξης που μπορει να παθεις αν εχει φορτισει τιγκα και δεν κοψει οπως περιμενεις με το μπι οποτε πρεπει να πεσεις στα φρεναΕυχαριστώ Γάτε!
2η ερώτηση.
Τα 59 χλμ αυτονομία που λέει, τα έχει δει ποτέ κανείς;
Εμένα λαμβάνοντας υποψιν τον τρόπο που οδηγώ + την θερμοκρασία περιβάλλοντος + τους κλιματισμούς κτλ που χρησιμοποιώ, κάτι 40αρια και 35αρια αυτονομία μου έχει υπολογίσει μέχρι τώρα.
Επίσης καλό είναι αν το αφήνω να φτάνει σχεδόν σε μηδενικά επίπεδα και μετά να το φορτίζω ή δεν παίζει ρόλο;3η ερώτηση.
Επείδη λόγω δουλειάς δεν μπορέσαμε ακόμη να φύγουμε καμιά εκρδομούλα και όλα τα χλμ είναι μέσα στη Αθήνα, δεν έχω χρησιμοποήσει ακόμη τον βενζινοκινητήρα πέρα από μία φόρα που βγήκα εθνική και τα έχωσα για να δω πως πάει το εργαλείο.
Όλα τα χλμ τα έχω κάνει σε electric mode.
Είναι πρόβλημα αυτό;
Να το γυρνάω που και που σε Hybrid mode;ο γατος εχει 24....
χαχαχ....
οκ, ψιλοταπα το παω...
τωρα που καλοκαιριασε αρχισε τα 30αρια,
θα ελεγα να χρησιμοποιεις και λιγο τον θερμικο.
οταν ξεκιναω το πρωι, το γυρναω στο sport, 10" μεχρι να παρει μπροστα ο κινητηρας και αμεσως στο hybrid. μενει ανοιχτος μεχρι να πιασει θερμοκρασια λειτουργιας χωρις να δινει κινηση, στο ρελαντι.
ετσι, να ειναι ετοιμος για οτι προκυψει... χαχαχ
χωσε, χωσε.... παει. παει πολυ! -
Χαχαχα...
Thanks!
Όποτε βρίσκω ευκαιρία τα χώνω.
Νομίζω επίσης ότι αν πατήσεις απότομα το γκάζι στο πάτωμα το γυρνάει αυτόματα στο Hybrid ακόμα κι αν έχεις επιλέξει electric. -
@katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:
Χαχαχα...
Thanks!
Όποτε βρίσκω ευκαιρία τα χώνω.
Νομίζω επίσης ότι αν πατήσεις απότομα το γκάζι στο πάτωμα το γυρνάει αυτόματα στο Hybrid ακόμα κι αν έχεις επιλέξει electric.Ναι το κανει αλλα ειναι τελειως κρυος.
Οκ κατι θα εχουν προβλεψει αλλα ειμαι εμμονικος γατος για αυτο τον προετοιμαζω -
λαπη οφειλω να ομολογησω οτι εκανα χρηση μιας ιδεας σου. σιλικονη. και οχι, δεν εβαλα βυζια.
λοιπον απο οταν κατι εποχες βαθεια 80s τοποθετουσα ραδιοκασετοφωνα για να βγαλω κατι γραμματια,
ειχα αποκτησει την αποψη οτι τους τριγμους τους βρισκεις ζουμπωντας και τους πιανεις ή με βιδα ή με 3m ή γενικα με δραστικα μεσα.
ετριζε λοιπον μηνες πολλους η κολωνα του οδηγου στη μεση. τη ξηλωσα, την κουμπωσα, την επιασα με 3m, την μονωσα με patafix, το περπαταγα και ζουλουσα με το χερι και σταματαγε και ελεγα οτι το ειχα βρει και δεν κανω καλα τη δουλεια. καποια μερα στης γυναικας μου κατι εκανε κλαγκ-κλονγκ και μου ειπε οτι το ακουγε απο τη πορτα του οδηγου. το πηγα βολτα, εκει το ακουγα και εγω. πριν ξεκουμπωσω μου λεει ειχα βαλει πισω το βαφτηστηρι, ψαχνει και βρισκει στη πισω πορτα στη τσεπη κατι μπιλιες γυαλινες. τις εβγαλε, τελος ολα. οποτε καθως της ειχα παρει ενα σπρευ σιλικονης, το παιρνω στο γκεικο και κανω μια τα λαστιχα της πορτας του οδηγου. ψεκαζωντας πανω πετυχα μια πετρουλα θηλυκωμενη μεσα στη κουρμπα και τη πεταξα.
χρουτς τελος.
Peugeot 3008 2016