Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 2016
    • 1
    • 2
    • 311
    • 312
    • 313
    • 314
    • 315
    • 433
    • 434
    • 313 / 434
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    8661
    142455
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rizzi last edited by

      Το είχες από την αρχή στο hybrid ή έφαγες τη μπαταρία πρώτα;
      Εκτός αν το είχες στο sport απο την αρχή οπότε πάσο....

      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • gatoz
        gatoz @rizzi last edited by

        @rizzi said in Peugeot 3008 2016:

        Το είχες από την αρχή στο hybrid ή έφαγες τη μπαταρία πρώτα;
        Εκτός αν το είχες στο sport απο την αρχή οπότε πάσο....

        hybrid και καπου στα διοδια στις αφιδνες sport.
        καποια στιγμη σε επαρχιακο εβαλα και να γεμισει και 10km να εχω στο 4x4 περισσευμα με ησυχια μια που εφτασα σε ησυχο πολυ μερος με αφθονο χιονι παρα πολυ αργα και δεν ηθελα να ενοχλησω....
        οκ, το ξεχασα μετα και το ειχα στην επιστροφη το αποθεμα....

        #milf-a-man

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • R
          rizzi last edited by

          Ευχαριστώ, το παρέλαβα πριν τρεις ημέρες και ψάχνομαι στις καταναλώσεις, μέρες που ΄ναι...

          katafractos17 gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 3
          • katafractos17
            katafractos17 @rizzi last edited by

            @rizzi said in Peugeot 3008 2016:

            Ευχαριστώ, το παρέλαβα πριν τρεις ημέρες και ψάχνομαι στις καταναλώσεις, μέρες που ΄ναι...

            Καλοτάξιδο!
            Με υγεία να το χαρείς εσύ και τα αγαπημένα σου πρόσωπα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • gatoz
              gatoz @rizzi last edited by gatoz

              @rizzi said in Peugeot 3008 2016:

              Ευχαριστώ, το παρέλαβα πριν τρεις ημέρες και ψάχνομαι στις καταναλώσεις, μέρες που ΄ναι...

              πραγματι, καλοταξιδο...
              ασε τις καταναλωσεις και πιασε τα ταξιδια...
              αμα πετυχεις και κανενα γρηγορο να ταπεινωσεις με το το σλιπερ θα νοιωσεις καλα για τα γιουρα που εδωκες

              #milf-a-man

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • R
                rizzi last edited by

                Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και ευχές.
                Το προσωπικό μου αυτοκίνητο είναι ένα επίσης 3008 του 2020, 1,5 HDI auto, allure, blanc nacre. Χωρίς να είμαι γαλλόφιλος το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το ερωτεύτηκα με το που το είδα, +1 όταν το οδήγησα στην αντιπροσωπεία με το αυτόματο, δεν πιστεύω και πολύ στη φιλοσοφία του καφενείου ότι μόνο τα Toyota είναι αξιόπιστα (μπορεί και να είναι λιγο περισσότερο) αλλά ότι με τη σωστή συντήρηση όλα διαρκούν. Για να μην το κουράζω είχα ως μοτό τρία Cagiva και όλα ήταν απροβλημάτιστα για χρόνια, πολλά χρόνια.. σε αντίθεση με το BMW GS που έχω τώρα και το έχω πληρώσει διπλό σε εγκεφάλους (Χ2), ποντεσιόμετρα γκαζιού, αντλίες βενζίνης, άξονα....
                Ας δούμε λίγο τη σύγκριση μεταξύ του diesel & phev:

                • κατανάλωση, ως έχουν οι τιμές σήμερα, μία η άλλη αν τα μισά χλμ είναι με μπαταρία

                • "πάτημα" σαφώς καλύτερο το υβριδικό

                • επιδόσεις ας μην το συζητήσουμε

                • wife αλλά πλέον και kids acceptance factor πάλι σαφώς το phev, είναι πιο πολυτελές αφού είναι και μία έκδοση πάνω, είναι και το καινούριο, είναι ήσυχο, πολύ ήσυχο, φορτίζεις και δύο κινητά πίσω

                • peace of mind, diesel και πάλι diesel, πάω όπου θέλω, θα φτάσω χωρίς να προσέχω να μη σπάσει το αυγό ανάμεσα στο πόδι και το γκάζι και δεν μπερδεύομαι τα καλώδια

                • το phev είναι εταιρικό, συμφέρει γιατί δεν πληρώνω φόρο παροχής που στην περίπτωση του diesel θα ήταν 2.000 € ετησίως

                • ως προσωπική αγορά πάλι θα έπειρνα το diesel μεταξύ των 2, τριτεκνικό με black friday το πήρα στα 27.000, τα 52.000 του phev δεν θα τα έδινα.

                • off road ας το ξεχάσουμε, όποιος έχει πλαίσιο σκάλα και κοντά καταλαβαίνει τι εννοώ
                  αυτά....

                H 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • J
                  jntaras last edited by

                  'Οντως πολύ ωραίο αμάξι, το είχα δανειστεί λίγο καιρό απο την αδερφή μου, gt έκδοση hdi. Πολύ οικονομικό κιόλας...σε ηλεκτρικό ακόμα καλύτερο, να τα χαίρεσαι!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • H
                    harisma23 @rizzi last edited by harisma23

                    @rizzi said in Peugeot 3008 2016:

                    Ας δούμε λίγο τη σύγκριση μεταξύ του diesel & phev:

                    • "πάτημα" σαφώς καλύτερο το υβριδικό

                    Καλοτάξιδο, αλλά εδώ νομίζω ότι είσαι μακριά νυχτωμένος. Καλύτερο "πάτημα" με 300-400 κιλά (δεν ξέρω πόσα ακριβώς) παραπάνω; Όχι, ακόμη κι αν είναι χαμηλότερα το κέντρο βάρους!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      rizzi last edited by

                      Κύριε harisma23 καλό είναι να αποφεύγονται οι χαρακτηρισμοί σε προσωπικό επίπεδο.

                      H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        harisma23 @rizzi last edited by

                        @rizzi said in Peugeot 3008 2016:

                        Κύριε harisma23 καλό είναι να αποφεύγονται οι χαρακτηρισμοί σε προσωπικό επίπεδο.

                        Συγνώμη αν σε προσέβαλα. Δεν ήταν η πρόθεση μου αυτή. Απλώς ήθελα να τονίσω ότι το βάρος είναι απαγορευτικό για αυτό που λες. Εκτός αν με τον όρο "πάτημα" δεν εννοείς γενικά την οδική συμπεριφορά, αλλά μόνο τις υψηλές ταχύτητες στην εθνική οδό, όπου η αδράνεια (λόγω βάρους) και το χαμηλότερο κέντρο βάρους μπορεί να συνεισφέρουν σε μια μεγαλύτερη σταθερότητα, σε βάρος πάντα της ευελιξίας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • katafractos17
                          katafractos17 last edited by

                          Να κάνω μια ερώτηση.
                          Στο Hybrid υπάρχει στις σχέσεις του κιβωτίου πέραν από την επιλογή D και η επιλογή B η οποία κάνει μεγαλύτερη ανάκτηση για να φορτίζει την μπαταρία.
                          Υπάρχει λοιπόν κάποιος λόγος, να μην χρησιμοποιεί κάποιος μόνιμα την B, αφού ουσιαστικά κερδίζει μεγαλύτερη ανάκτηση ενέργειας;

                          gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • gatoz
                            gatoz @katafractos17 last edited by

                            @katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:

                            Να κάνω μια ερώτηση.
                            Στο Hybrid υπάρχει στις σχέσεις του κιβωτίου πέραν από την επιλογή D και η επιλογή B η οποία κάνει μεγαλύτερη ανάκτηση για να φορτίζει την μπαταρία.
                            Υπάρχει λοιπόν κάποιος λόγος, να μην χρησιμοποιεί κάποιος μόνιμα την B, αφού ουσιαστικά κερδίζει μεγαλύτερη ανάκτηση ενέργειας;

                            Οχι
                            Πλην της μικροεκπληξης που μπορει να παθεις αν εχει φορτισει τιγκα και δεν κοψει οπως περιμενεις με το μπι οποτε πρεπει να πεσεις στα φρενα

                            #milf-a-man

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • katafractos17
                              katafractos17 last edited by katafractos17

                              @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

                              Οχι
                              Πλην της μικροεκπληξης που μπορει να παθεις αν εχει φορτισει τιγκα και δεν κοψει οπως περιμενεις με το μπι οποτε πρεπει να πεσεις στα φρενα

                              Ευχαριστώ Γάτε!

                              2η ερώτηση. 😁
                              Τα 59 χλμ αυτονομία που λέει, τα έχει δει ποτέ κανείς;
                              Εμένα λαμβάνοντας υποψιν τον τρόπο που οδηγώ + την θερμοκρασία περιβάλλοντος + τους κλιματισμούς κτλ που χρησιμοποιώ, κάτι 40αρια και 35αρια αυτονομία μου έχει υπολογίσει μέχρι τώρα. 🙂
                              Επίσης καλό είναι αν το αφήνω να φτάνει σχεδόν σε μηδενικά επίπεδα και μετά να το φορτίζω ή δεν παίζει ρόλο;

                              3η ερώτηση.
                              Επείδη λόγω δουλειάς δεν μπορέσαμε ακόμη να φύγουμε καμιά εκρδομούλα και όλα τα χλμ είναι μέσα στη Αθήνα, δεν έχω χρησιμοποήσει ακόμη τον βενζινοκινητήρα πέρα από μία φόρα που βγήκα εθνική και τα έχωσα για να δω πως πάει το εργαλείο.
                              Όλα τα χλμ τα έχω κάνει σε electric mode.
                              Είναι πρόβλημα αυτό;
                              Να το γυρνάω που και που σε Hybrid mode;

                              gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • gatoz
                                gatoz @katafractos17 last edited by

                                @katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:

                                @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

                                Οχι
                                Πλην της μικροεκπληξης που μπορει να παθεις αν εχει φορτισει τιγκα και δεν κοψει οπως περιμενεις με το μπι οποτε πρεπει να πεσεις στα φρενα

                                Ευχαριστώ Γάτε!

                                2η ερώτηση. 😁
                                Τα 59 χλμ αυτονομία που λέει, τα έχει δει ποτέ κανείς;
                                Εμένα λαμβάνοντας υποψιν τον τρόπο που οδηγώ + την θερμοκρασία περιβάλλοντος + τους κλιματισμούς κτλ που χρησιμοποιώ, κάτι 40αρια και 35αρια αυτονομία μου έχει υπολογίσει μέχρι τώρα. 🙂
                                Επίσης καλό είναι αν το αφήνω να φτάνει σχεδόν σε μηδενικά επίπεδα και μετά να το φορτίζω ή δεν παίζει ρόλο;

                                3η ερώτηση.
                                Επείδη λόγω δουλειάς δεν μπορέσαμε ακόμη να φύγουμε καμιά εκρδομούλα και όλα τα χλμ είναι μέσα στη Αθήνα, δεν έχω χρησιμοποήσει ακόμη τον βενζινοκινητήρα πέρα από μία φόρα που βγήκα εθνική και τα έχωσα για να δω πως πάει το εργαλείο.
                                Όλα τα χλμ τα έχω κάνει σε electric mode.
                                Είναι πρόβλημα αυτό;
                                Να το γυρνάω που και που σε Hybrid mode;

                                ο γατος εχει 24....
                                χαχαχ....
                                οκ, ψιλοταπα το παω...
                                τωρα που καλοκαιριασε αρχισε τα 30αρια,
                                θα ελεγα να χρησιμοποιεις και λιγο τον θερμικο.
                                οταν ξεκιναω το πρωι, το γυρναω στο sport, 10" μεχρι να παρει μπροστα ο κινητηρας και αμεσως στο hybrid. μενει ανοιχτος μεχρι να πιασει θερμοκρασια λειτουργιας χωρις να δινει κινηση, στο ρελαντι.
                                ετσι, να ειναι ετοιμος για οτι προκυψει... χαχαχ
                                χωσε, χωσε.... παει. παει πολυ!

                                #milf-a-man

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • katafractos17
                                  katafractos17 last edited by

                                  Χαχαχα...
                                  Thanks!
                                  Όποτε βρίσκω ευκαιρία τα χώνω.
                                  Νομίζω επίσης ότι αν πατήσεις απότομα το γκάζι στο πάτωμα το γυρνάει αυτόματα στο Hybrid ακόμα κι αν έχεις επιλέξει electric.

                                  gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • gatoz
                                    gatoz @katafractos17 last edited by gatoz

                                    @katafractos17 said in Peugeot 3008 2016:

                                    Χαχαχα...
                                    Thanks!
                                    Όποτε βρίσκω ευκαιρία τα χώνω.
                                    Νομίζω επίσης ότι αν πατήσεις απότομα το γκάζι στο πάτωμα το γυρνάει αυτόματα στο Hybrid ακόμα κι αν έχεις επιλέξει electric.

                                    Ναι το κανει αλλα ειναι τελειως κρυος.
                                    Οκ κατι θα εχουν προβλεψει αλλα ειμαι εμμονικος γατος για αυτο τον προετοιμαζω

                                    #milf-a-man

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • gatoz
                                      gatoz last edited by

                                      λαπη οφειλω να ομολογησω οτι εκανα χρηση μιας ιδεας σου. σιλικονη. και οχι, δεν εβαλα βυζια.
                                      λοιπον απο οταν κατι εποχες βαθεια 80s τοποθετουσα ραδιοκασετοφωνα για να βγαλω κατι γραμματια,
                                      ειχα αποκτησει την αποψη οτι τους τριγμους τους βρισκεις ζουμπωντας και τους πιανεις ή με βιδα ή με 3m ή γενικα με δραστικα μεσα.
                                      ετριζε λοιπον μηνες πολλους η κολωνα του οδηγου στη μεση. τη ξηλωσα, την κουμπωσα, την επιασα με 3m, την μονωσα με patafix, το περπαταγα και ζουλουσα με το χερι και σταματαγε και ελεγα οτι το ειχα βρει και δεν κανω καλα τη δουλεια. καποια μερα στης γυναικας μου κατι εκανε κλαγκ-κλονγκ και μου ειπε οτι το ακουγε απο τη πορτα του οδηγου. το πηγα βολτα, εκει το ακουγα και εγω. πριν ξεκουμπωσω μου λεει ειχα βαλει πισω το βαφτηστηρι, ψαχνει και βρισκει στη πισω πορτα στη τσεπη κατι μπιλιες γυαλινες. τις εβγαλε, τελος ολα. οποτε καθως της ειχα παρει ενα σπρευ σιλικονης, το παιρνω στο γκεικο και κανω μια τα λαστιχα της πορτας του οδηγου. ψεκαζωντας πανω πετυχα μια πετρουλα θηλυκωμενη μεσα στη κουρμπα και τη πεταξα.
                                      χρουτς τελος.

                                      #milf-a-man

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Τελικά δεν καταλαβα βρε γάτε, βοήθησε η σιλικόνη να σταματήσει ο τριγμος ή όχι;

                                        Με τα αυτοκόλλητα δεν πέτυχες το αποτελσμα που ήθελες αν κατάλαβα σωστά.

                                        Τυχαία το ανακάλυψα και εγω. Επίσης διάβασα πως η σιλικόνη τρέφει τα λάστιχα για να διατηρούνται νέα και μαλακά.

                                        Σε εμένα την πρώτη εβδομάδα να θυμάμαι σωστά ετριζε το παράθυρο του οδηγού, μετά ο πίνακας οργάνων, μετά το μαύρο πλαστικό γύρω από το infotainment και είχα ξενερώσει. Τελικά με το σπρευ δεν τρίζουν τίποτα αυτά. Τα πατάς και είναι στιβαρά χωρίς τριγμούς. Ιδιαίτερα στο παράθυρο έλεγαν πως ίσως πρέπει να βγει η επένδυση της πόρτας.....ναι καλά.....
                                        Λίγο ψεκασμό σιλικόνης στα λάστιχα του παραθύρου... Μηδέν τριγμος.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • gatoz
                                          gatoz last edited by gatoz

                                          σιγουρα ηταν η ιδεα με τη σιλικονη. αν βοηθησε η σιλικονη ή η αφαιρεση της πετρουλας άι ντου νοτ νόου.

                                          #milf-a-man

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • katafractos17
                                            katafractos17 last edited by

                                            Εμένα ολοκαίνουργιο όπως είναι και ιδίως με την ηλεκτροκίνηση, δεν ακούς τίποτα.
                                            Η απόλυτη ησυχία.
                                            Έλα όμως που το κάθισμα του μικρού (Recaro) έτριζε απίστευτα. Μάλιστα μέσα σε τόση ησυχία γινόταν ακόμη πιο ενοχλητικός ο θόρυβος.
                                            Πλάκωσα και έβαλα σε όλες τις ενώσεις και στα σημεία που έτριζε κάτι αφρώδη υλικά που είχα από κάτι συσκευασίες και ευτυχώς σταμάτησε σε πολύ μεγάλο βαθμό.
                                            Όμως σε κάποιες συνθήκες αναλόγως το χάλι του οδοστρώματος κάτι ψιλό κάνει ακόμη.
                                            Λέτε να το πλακώσω στη σιλικόνη. 🙂

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 311
                                            • 312
                                            • 313
                                            • 314
                                            • 315
                                            • 433
                                            • 434
                                            • 313 / 434
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr