Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    R
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 10
    • Best 3
    • Groups 0

    rizzi

    @rizzi

    11
    Reputation
    2
    Profile views
    10
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    rizzi Unfollow Follow

    Best posts made by rizzi

    • RE: Peugeot 3008 2016

      Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και ευχές.
      Το προσωπικό μου αυτοκίνητο είναι ένα επίσης 3008 του 2020, 1,5 HDI auto, allure, blanc nacre. Χωρίς να είμαι γαλλόφιλος το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το ερωτεύτηκα με το που το είδα, +1 όταν το οδήγησα στην αντιπροσωπεία με το αυτόματο, δεν πιστεύω και πολύ στη φιλοσοφία του καφενείου ότι μόνο τα Toyota είναι αξιόπιστα (μπορεί και να είναι λιγο περισσότερο) αλλά ότι με τη σωστή συντήρηση όλα διαρκούν. Για να μην το κουράζω είχα ως μοτό τρία Cagiva και όλα ήταν απροβλημάτιστα για χρόνια, πολλά χρόνια.. σε αντίθεση με το BMW GS που έχω τώρα και το έχω πληρώσει διπλό σε εγκεφάλους (Χ2), ποντεσιόμετρα γκαζιού, αντλίες βενζίνης, άξονα....
      Ας δούμε λίγο τη σύγκριση μεταξύ του diesel & phev:

      • κατανάλωση, ως έχουν οι τιμές σήμερα, μία η άλλη αν τα μισά χλμ είναι με μπαταρία

      • "πάτημα" σαφώς καλύτερο το υβριδικό

      • επιδόσεις ας μην το συζητήσουμε

      • wife αλλά πλέον και kids acceptance factor πάλι σαφώς το phev, είναι πιο πολυτελές αφού είναι και μία έκδοση πάνω, είναι και το καινούριο, είναι ήσυχο, πολύ ήσυχο, φορτίζεις και δύο κινητά πίσω

      • peace of mind, diesel και πάλι diesel, πάω όπου θέλω, θα φτάσω χωρίς να προσέχω να μη σπάσει το αυγό ανάμεσα στο πόδι και το γκάζι και δεν μπερδεύομαι τα καλώδια

      • το phev είναι εταιρικό, συμφέρει γιατί δεν πληρώνω φόρο παροχής που στην περίπτωση του diesel θα ήταν 2.000 € ετησίως

      • ως προσωπική αγορά πάλι θα έπειρνα το diesel μεταξύ των 2, τριτεκνικό με black friday το πήρα στα 27.000, τα 52.000 του phev δεν θα τα έδινα.

      • off road ας το ξεχάσουμε, όποιος έχει πλαίσιο σκάλα και κοντά καταλαβαίνει τι εννοώ
        αυτά....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rizzi
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Ευχαριστώ, το παρέλαβα πριν τρεις ημέρες και ψάχνομαι στις καταναλώσεις, μέρες που ΄ναι...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rizzi
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Καλοτάξιδο. πανέμορφο χρώμα.
      Τελικά το μαμά καλώδιο φορτίζει σε 4 ώρες στην πρίζα Green up?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rizzi

    Latest posts made by rizzi

    • RE: Peugeot 3008 2016

      Κύριε harisma23 καλό είναι να αποφεύγονται οι χαρακτηρισμοί σε προσωπικό επίπεδο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rizzi
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και ευχές.
      Το προσωπικό μου αυτοκίνητο είναι ένα επίσης 3008 του 2020, 1,5 HDI auto, allure, blanc nacre. Χωρίς να είμαι γαλλόφιλος το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το ερωτεύτηκα με το που το είδα, +1 όταν το οδήγησα στην αντιπροσωπεία με το αυτόματο, δεν πιστεύω και πολύ στη φιλοσοφία του καφενείου ότι μόνο τα Toyota είναι αξιόπιστα (μπορεί και να είναι λιγο περισσότερο) αλλά ότι με τη σωστή συντήρηση όλα διαρκούν. Για να μην το κουράζω είχα ως μοτό τρία Cagiva και όλα ήταν απροβλημάτιστα για χρόνια, πολλά χρόνια.. σε αντίθεση με το BMW GS που έχω τώρα και το έχω πληρώσει διπλό σε εγκεφάλους (Χ2), ποντεσιόμετρα γκαζιού, αντλίες βενζίνης, άξονα....
      Ας δούμε λίγο τη σύγκριση μεταξύ του diesel & phev:

      • κατανάλωση, ως έχουν οι τιμές σήμερα, μία η άλλη αν τα μισά χλμ είναι με μπαταρία

      • "πάτημα" σαφώς καλύτερο το υβριδικό

      • επιδόσεις ας μην το συζητήσουμε

      • wife αλλά πλέον και kids acceptance factor πάλι σαφώς το phev, είναι πιο πολυτελές αφού είναι και μία έκδοση πάνω, είναι και το καινούριο, είναι ήσυχο, πολύ ήσυχο, φορτίζεις και δύο κινητά πίσω

      • peace of mind, diesel και πάλι diesel, πάω όπου θέλω, θα φτάσω χωρίς να προσέχω να μη σπάσει το αυγό ανάμεσα στο πόδι και το γκάζι και δεν μπερδεύομαι τα καλώδια

      • το phev είναι εταιρικό, συμφέρει γιατί δεν πληρώνω φόρο παροχής που στην περίπτωση του diesel θα ήταν 2.000 € ετησίως

      • ως προσωπική αγορά πάλι θα έπειρνα το diesel μεταξύ των 2, τριτεκνικό με black friday το πήρα στα 27.000, τα 52.000 του phev δεν θα τα έδινα.

      • off road ας το ξεχάσουμε, όποιος έχει πλαίσιο σκάλα και κοντά καταλαβαίνει τι εννοώ
        αυτά....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rizzi
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Ευχαριστώ, το παρέλαβα πριν τρεις ημέρες και ψάχνομαι στις καταναλώσεις, μέρες που ΄ναι...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rizzi
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Το είχες από την αρχή στο hybrid ή έφαγες τη μπαταρία πρώτα;
      Εκτός αν το είχες στο sport απο την αρχή οπότε πάσο....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rizzi
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Καλοτάξιδο. πανέμορφο χρώμα.
      Τελικά το μαμά καλώδιο φορτίζει σε 4 ώρες στην πρίζα Green up?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rizzi
    • RE: Peugeot 3008 2016

      ευχαριστώ για τις απαντήσεις, η πρίζα - συνήθως - πωλείται και με την ασφάλεια.
      το θέμα μου είναι με το καλώδιο απο την πρίζα στο αυτοκίνητο, αν έχω καταλάβει καλά θέλει διαφορετικό ή κάνω λάθος;
      katafraktos καλοτάξιδο!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rizzi
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Καλημέρα, οσονούπω παραλαμβάνω το Hybrid4. To ερώτημα που απευθύνω στην ομάδα είναι που μπορώ να βρώ το καλώδιο φόρτισης για πρίζα schuko 3,7 kw Green Up έτσι ώστε να φορτίζει σε 4 ώρες. Στην αντιπροσωπεία δεν υπάρχει και ούτε το φέρνουν ως ανταλλακτικό. Πρέπει να πάω στον Καυκά; Γνωρίζετε κάποιο site?
      Το αυτοκίνητο βρέθηκε απο ακύρωση οπότε δεν μπορούσα να το βάλω ως extra.
      Ευχαριστώ,

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rizzi
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Μην ξεχνάμε ότι το οδηγούσα πρώτη φορά και ήταν αεροδρόμιο - parking - αεροδρόμιο. Δύο ενήλικες χωρίς αποσκευές + 1870 kg = πόσο να κάψει; Νομίζω ότι χωρίς μπαταρια και χωρίς να ξέρω τα χούγια του αυτοκινήτου είναι μιά χαρά. Τώρα για αγορά ως ιδιώτης τα 52.300 που κοστίζει το 300άρι είναι πολλά, προσωπική εκτίμηση είναι ότι τα phev δεν έχουν μέλλον (αλλαγή μπαταριών πόσο;) Αν η Ευρώπη επιβάλλει τότε θα πάμε σε πλήρως ηλεκτρικά, τα phev επειδή συμφέρουν μόνο ως εταιρικά λόγω της μηδενικής εφορίας αλλά χρησιμοποιούνται ως απλά ICE τουλάχιστον στα εταιρικά km, δεν προσφέρουν κάτι σε οικονομία χρημάτων αν χρησιμοποιούνται εκτός πόλεως. Προσωπικά προτείνω το diesel (αυτό αγόρασα), το hybrid4 το παρήγγειλα εταιρικό. Δεν έχω ιδιαίτερο έρωτα με την Peugeot αλλά το 3008 μου έκανε κλικ απο τότε που βγήκε, είχα βαρεθεί τα μεγάλα 4Χ4, το offroad κόπηκε τελείως, οι γάλλοι είναι μάνες στους μικρούς diesel, το κιβώτιο είναι Aisin, οι Ιταλοί ασχολούνται με Jeep - Chrysler και είναι και οι τιμές...
      Φθηνότερο και καλύτερο απο το Χ1 και στο leasing δίνουν το χαμηλότερο μίσθωμα. Diesel και hybrid μόνο στην όψη είναι ίδια, οδηγικά είναι αλλού και τα δύο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rizzi
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Έκανα έρευνα αγοράς στα επίσημα service για τακάκια και βρήκα με 250 € σε brembo!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rizzi
    • RE: Peugeot 3008 2016

      Καλησπέρα, καινούριος στο forum με 3008 hdi eat8 2019. προσωρινά οδηγώ και ένα εταιρικό 2008 1,2 eat8. O λόγος που συμμετέχω στο forum είναι για το κόστος ανταλλακτικών, συγκεκριμένα στην αντιπροσωπεία στο 2ο service μου ζήτησαν για τακάκια και στους 2 άξονες 390 € (με την εργασία), είναι δυνατόν; Είχα στην κατοχή μου και άλλες premium μάρκες (mercedes c200, volvo xc60, land cruiser, cherokee 3.7 αλλά και lancia, fiat, alfa romeo, auris, astra) το κόστος του συγκεκριμένου ανταλλακτικού δεν το θυμάμαι άρα πρέπει να ήταν στα όρια του φυσιολογικού (200€).
      Η γνώμη μου για το αυτοκίνητο είναι εξαιρετική αν γνωρίζεις τι παίρνεις. Η ευχάριστη έκπληξη είναι το 2008, πολύ καλύτερο απο ότι περίμενα.
      Νοίκιασα και ένα phev 225 Θεσσαλονίκη - Καβάλα - Θεσσαλονίκη προχθές με άδεια μπαταρίανκαι έκαψε 9 lt/100 με 120- 130 και μία φορά (...για λίγο) 180. Εξαιρετικό στήσιμο και γκάζι, καλύτερο παο το πετρέλαιο αλλά για προσωπική χρήση λόγω πολλών χλμ σε Αττική Οδό και περιφέρεια επιμένω diesel ( avg 25.000 το χρόνο)
      Γνώμες για την τιμή των τακακίων; Αν βάλω brembo σε μη εξουσιοδοτημένο χάνω εγγύηση; Είναι αναλώσιμο σαν τα λάστιχα ή τους υαλοκαθαριστήρες

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      R
      rizzi
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr