-
Καλησπέρα. Εδώ και εφτά μήνες είμαι κάτοχος ενός i30 tourer 1.5Τ 48V βενζίνη με μηχανικό κιβώτιο. Προερχόμενος από primera του 1996 το αυτοκίνητο μου φαίνεται απλά εκπληκτικό – έχει πολύ γκάζι, σταματάει γρήγορα, στρίβει καλά και έχει χώρους.
Έχει όμως ένα θέμα με το ρελαντί το οποίο είναι συνήθως ασταθές ή μαλλον έχει αρρυθμία. Συγκεκριμένα οι στροφές ανεβοκατεβαίνουν σχεδόν ρυθμικά από περίπου 750 σε 550 και τανάπαλιν. Δεν μιλάω για τις αυξημένες στροφές που έχει το μοτέρ όταν είναι κρύο. Η αρρυθμία παρουσιάζεται όταν το μοτέρ έχει ανεβάσει φυσιολογική θερμοκρασία. Σημειωτέον πως η αυτή δεν παρουσιάζεται πάντα αλλά τις περισσότερες φορές.
Την παρατήρησα σχεδόν απο την αρχή που το πήρα όμως το πήγα στην αντιπροσωπεία σχετικά πρόσφατα. Η απάντησή της ήταν συγκεχυμένη. Από την μια είπε πως τα διαγνωστικά δεν έδειξαν κάτι -αυτό σημαίνει πως έψαχναν βλάβη- οπότε δεν μπορούσε να γίνει κάποια παρέμβαση. Από την άλλη υποστήριξε πως το ανεβοκατέβασμα των στροφών οφείλεται στις ανάγκες φόρτισης της 48V μπαταρίας και δεν είναι κάτι το ανησυχητικό. Στην ερώτησή μου αν το ρελαντί δουλεύει με αυτό τον τρόπο σε όλα τα mild hybrid της hyundai, απάντηση δεν πήρα.
Υπάρχει καμιά ιδέα για το τι μπορεί να είναι και πως μπορεί να αντιμετωπιστεί; -
Υπάρχει πιθανότητα να οφείλεται στην ποιότητα του καυσίμου.
-
@anestis-m said in Αρρυθμία ρελαντί σε i30:
Υπάρχει πιθανότητα να οφείλεται στην ποιότητα του καυσίμου.
Δύσκολο γιατί έχω βάλει βενζίνη σε διαφορετικά πρατήρια χωρίς να δω κάποια αλλαγή.
-
Τώρα σε καινούργιο αυτοκίνητο να σου λέω κοίτα το ένα και κοίτα το άλλο, ντροπή...
Είναι φυσιολογικό δηλ. κατά τη Hyundai να ρετάρει το αυτοκίνητο στο ρελαντί? Εμένα δεν μου ακούγεται καθόλου φυσιολογικό! Μάλλον δεν έχουν τις γνώσεις ή την όρεξη να το ψάξουν παραπάνω.
Παρ' όλα αυτά για να αποκλειστεί κάθε πιθανότητα, στη θέση σου θα προσπαθούσα να βρω κάποιο άλλο i30 να το συγκρίνω.
Κι αν αποδειχθεί ότι λένε βλακείες να τους το αναφέρεις στην αντιπροσωπία και να τους πιέσεις να το ψάξουν. -
Έχεις δίκιο, τι να πει κανείς για καινούργιο αυτοκίνητο. Έγραψα όμως στο φόρουμ, που υπάρχει συσσυρευμένη εμπειρία, να δω αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο και αν στέκει κάπου η απάντηση της αντιπρωσοπείας.
Η οποία αντιπροσωπεία σαφώς και έπρεπε να δείξει μεγαλυτερη προσοχή. Θα πρέπει βέβαια και εγώ να κάνω τη σύγκριση που λες, θα μπορούσε όμως και η αντιπροσωπεία να μου δείξει και άλλα i30 με την ίδια διακύμανση στο ρελαντί για να με πείσει πως δεν υπάρχει πρόβλημα με το δικό μου αυτοκίνητο και όχι να μου λεει γενικά και αόριστα πως αυτό το κάνουν τα 48V! Ανευθυνότητα.
Αυτό που με αγχώνει είναι μήπως η αρρυθμία υποκρύπτει κάποιο πρόβλημα του κινητήρα το οποίο μπορεί να επιδεινωθεί.
Μου είπε όμως εντωμεταξύ άλλος κάτοχος πως αρρυθμία είχε και το δικό του i30 και αλλάζοντάς του κάποιον αισθητήρα σε αντιπρωσοπεία το πρόβλημα λύθηκε. Νομίζω πως πρέπει να αυξήσω την πίεση στην αντιπροσωπεία.
-
διαρροη υποπιεσης στην πολλαπλη εισαγωγης δημιουργει τετοιο θεμα ή αισθητηρας βαρομετρικης πιεσης
-
@r200 said in Αρρυθμία ρελαντί σε i30:
διαρροη υποπιεσης στην πολλαπλη εισαγωγης δημιουργει τετοιο θεμα ή αισθητηρας βαρομετρικης πιεσης
Μπορεί εύκολα ένα συνεργείο να διαπιστώσει αν υπάρχει καποια από αυτές βλάβες είτε με διαγνωστικά είτε με άλλο τρόπο?
-
ναι μπορουν να το βρουν
-
@r200 said in Αρρυθμία ρελαντί σε i30:
ναι μπορουν να το βρουν
Εντάξει r200 ευχαριστώ. Είμαι περίεργος να δω τι είναι γιατί μου είπαν πως τα διαγνωστικά δεν έδειξαν κάτι - θα τους πω να κοιτάξουν αυτά που είπες όταν θα το ξαναπάω.
-
Λογικά το αυτοκίνητο καλύπτεται ακόμα από την εγγύηση, έτσι δεν είναι; Λογικά λοιπόν πρέπει να το ψάξουν και να το βρουν.
Μην παραξενευτείς όμως αν για το πρόβλημα δεν ευθύνεται ο κατασκευαστής, αλλά κάτι άλλο όπως πχ η βενζίνη. Σε μια τέτοια περίπτωση η εγγύηση δεν σε καλύπτει.
-
Έστω και καθυστερημένα, να ενημερωσω πως το πρόβλημα της αρρυθμιας λύθηκε με αναβάθμιση. Η συγκεκριμενη αναβαθμιση έγινε και σε αλλα i30 με τον ίδιο κινητηρα και αφορουσε στη βελτιωση της επιτάχυνσης και της εκκινησης στο προγραμμα eco.
-
@giannis-vasilopoylos said in Αρρυθμία ρελαντί σε i30:
Έστω και καθυστερημένα, να ενημερωσω πως το πρόβλημα της αρρυθμιας λύθηκε με αναβάθμιση. Η συγκεκριμενη αναβαθμιση έγινε και σε αλλα i30 με τον ίδιο κινητηρα και αφορουσε στη βελτιωση της επιτάχυνσης και της εκκινησης στο προγραμμα eco.
πάλι καλά φτιάχθηκε. Ωραίος!!
Αρρυθμία ρελαντί σε i30