Έστω και καθυστερημένα, να ενημερωσω πως το πρόβλημα της αρρυθμιας λύθηκε με αναβάθμιση. Η συγκεκριμενη αναβαθμιση έγινε και σε αλλα i30 με τον ίδιο κινητηρα και αφορουσε στη βελτιωση της επιτάχυνσης και της εκκινησης στο προγραμμα eco.
giannis-vasilopoylos
@giannis-vasilopoylos
Best posts made by giannis-vasilopoylos
-
RE: Αρρυθμία ρελαντί σε i30
-
RE: Αρρυθμία ρελαντί σε i30
@r200 said in Αρρυθμία ρελαντί σε i30:
ναι μπορουν να το βρουν
Εντάξει r200 ευχαριστώ. Είμαι περίεργος να δω τι είναι γιατί μου είπαν πως τα διαγνωστικά δεν έδειξαν κάτι - θα τους πω να κοιτάξουν αυτά που είπες όταν θα το ξαναπάω.
Latest posts made by giannis-vasilopoylos
-
RE: Αρρυθμία ρελαντί σε i30
Έστω και καθυστερημένα, να ενημερωσω πως το πρόβλημα της αρρυθμιας λύθηκε με αναβάθμιση. Η συγκεκριμενη αναβαθμιση έγινε και σε αλλα i30 με τον ίδιο κινητηρα και αφορουσε στη βελτιωση της επιτάχυνσης και της εκκινησης στο προγραμμα eco.
-
RE: Αρρυθμία ρελαντί σε i30
@r200 said in Αρρυθμία ρελαντί σε i30:
ναι μπορουν να το βρουν
Εντάξει r200 ευχαριστώ. Είμαι περίεργος να δω τι είναι γιατί μου είπαν πως τα διαγνωστικά δεν έδειξαν κάτι - θα τους πω να κοιτάξουν αυτά που είπες όταν θα το ξαναπάω.
-
RE: Αρρυθμία ρελαντί σε i30
@r200 said in Αρρυθμία ρελαντί σε i30:
διαρροη υποπιεσης στην πολλαπλη εισαγωγης δημιουργει τετοιο θεμα ή αισθητηρας βαρομετρικης πιεσης
Μπορεί εύκολα ένα συνεργείο να διαπιστώσει αν υπάρχει καποια από αυτές βλάβες είτε με διαγνωστικά είτε με άλλο τρόπο?
-
RE: Αρρυθμία ρελαντί σε i30
Έχεις δίκιο, τι να πει κανείς για καινούργιο αυτοκίνητο. Έγραψα όμως στο φόρουμ, που υπάρχει συσσυρευμένη εμπειρία, να δω αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο και αν στέκει κάπου η απάντηση της αντιπρωσοπείας.
Η οποία αντιπροσωπεία σαφώς και έπρεπε να δείξει μεγαλυτερη προσοχή. Θα πρέπει βέβαια και εγώ να κάνω τη σύγκριση που λες, θα μπορούσε όμως και η αντιπροσωπεία να μου δείξει και άλλα i30 με την ίδια διακύμανση στο ρελαντί για να με πείσει πως δεν υπάρχει πρόβλημα με το δικό μου αυτοκίνητο και όχι να μου λεει γενικά και αόριστα πως αυτό το κάνουν τα 48V! Ανευθυνότητα.
Αυτό που με αγχώνει είναι μήπως η αρρυθμία υποκρύπτει κάποιο πρόβλημα του κινητήρα το οποίο μπορεί να επιδεινωθεί.
Μου είπε όμως εντωμεταξύ άλλος κάτοχος πως αρρυθμία είχε και το δικό του i30 και αλλάζοντάς του κάποιον αισθητήρα σε αντιπρωσοπεία το πρόβλημα λύθηκε. Νομίζω πως πρέπει να αυξήσω την πίεση στην αντιπροσωπεία.
-
RE: Αρρυθμία ρελαντί σε i30
@anestis-m said in Αρρυθμία ρελαντί σε i30:
Υπάρχει πιθανότητα να οφείλεται στην ποιότητα του καυσίμου.
Δύσκολο γιατί έχω βάλει βενζίνη σε διαφορετικά πρατήρια χωρίς να δω κάποια αλλαγή.
-
Αρρυθμία ρελαντί σε i30
Καλησπέρα. Εδώ και εφτά μήνες είμαι κάτοχος ενός i30 tourer 1.5Τ 48V βενζίνη με μηχανικό κιβώτιο. Προερχόμενος από primera του 1996 το αυτοκίνητο μου φαίνεται απλά εκπληκτικό – έχει πολύ γκάζι, σταματάει γρήγορα, στρίβει καλά και έχει χώρους.
Έχει όμως ένα θέμα με το ρελαντί το οποίο είναι συνήθως ασταθές ή μαλλον έχει αρρυθμία. Συγκεκριμένα οι στροφές ανεβοκατεβαίνουν σχεδόν ρυθμικά από περίπου 750 σε 550 και τανάπαλιν. Δεν μιλάω για τις αυξημένες στροφές που έχει το μοτέρ όταν είναι κρύο. Η αρρυθμία παρουσιάζεται όταν το μοτέρ έχει ανεβάσει φυσιολογική θερμοκρασία. Σημειωτέον πως η αυτή δεν παρουσιάζεται πάντα αλλά τις περισσότερες φορές.
Την παρατήρησα σχεδόν απο την αρχή που το πήρα όμως το πήγα στην αντιπροσωπεία σχετικά πρόσφατα. Η απάντησή της ήταν συγκεχυμένη. Από την μια είπε πως τα διαγνωστικά δεν έδειξαν κάτι -αυτό σημαίνει πως έψαχναν βλάβη- οπότε δεν μπορούσε να γίνει κάποια παρέμβαση. Από την άλλη υποστήριξε πως το ανεβοκατέβασμα των στροφών οφείλεται στις ανάγκες φόρτισης της 48V μπαταρίας και δεν είναι κάτι το ανησυχητικό. Στην ερώτησή μου αν το ρελαντί δουλεύει με αυτό τον τρόπο σε όλα τα mild hybrid της hyundai, απάντηση δεν πήρα.
Υπάρχει καμιά ιδέα για το τι μπορεί να είναι και πως μπορεί να αντιμετωπιστεί; -
RE: Ford Kuga
Δεν κυκλοφορεί πάνω από 7 χρόνια το kuga; εκτός και αν αυτό το 2019 είναι μη συγκρίσιμο με το παλιό.
Συμφωνώ για την 8ετη εγγύηση απλά ο διάβολος κρύβεται στα ψιλά γράμματα συνήθως ενώ και τα άθρα που παραθέτεις είναι λίγο, έως πολύ, ανυσυχητικά.
Εγώ μέχρι πρότεινος πιστευα πως η ford είναι πιο αξιόπιστη απο οτι δείχνουν τα στοιχεία αυτών των άρθρων, κρίνοντας κυρίως από το ποσο πολλά, και πόσο παλαιά ορισμένα, αυτοκίνητα ford κυκλοφορούν.
-
RE: Ford Kuga
regresso wrote:
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ wrote:
Για το 7ο, το πακέτο γράφει πως έχει Lane Keeping Warning και Lane Keeping Aid, ενώ στα trend-titanium υπάρχει μόνο το Lane Keeping Aid - τώρα τι ακριβώς διαφορά έχουν δεν ξέρω.
Lane Keeping Warning σε προειδοποιεί οπτικά και ηχητικά ότι βγαίνεις εκτός λωρίδας ενώ το Lane keeping Aid σου ασκεί επιπλέον υποβοήθηση στο τιμόνι και σε κρατάει εντός λωρίδας μόνο του.
Δεν υπάρχει περίπτωση να έχει keeping aid, ΧΩΡΙΣ keeping warning, κοιτάξτε το.
Το λογικό θα ήταν σε κάποιες βασικές εκδόσεις να έχει ΜΟΝΟ keeping warming, αν στις βασικές έχει keeping aid τότε είσαι κομπλέ..
Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να έχουν κάνει λάθος στη Ford - θα το ρωτήσω.
-
RE: Ford Kuga
Θα κάνω και μια δύσκολη ερώτηση.
Πόσο αξιόπιστο είναι το kuga σε σχέση με τον ανταγωνισμό;
ΥΓ Ευπρόσδεκτη κάθε γνώμη/εμπειρία αλλά και κάθε παραπομπή σε στοιχεία!
-
RE: Ford Kuga
[quote=regresso]
Αξίζει, και επιπλέον επειδή η διαφορά TITANIUM και ST lINE είναι μικρή
Καλά θα ήταν regresso αλλά πάει μακριά η βαλίτσα - και στο ST LINE υπάρχει το ίδιο πακέτο ασφαλείας, με 992 ευρώ.