Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οικογενειακό μέχρι 7000
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οικογενειακό μέχρι 7000
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    14
    843
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vdx last edited by

      Καλημέρα, ξάδελφος τράκαρε με κάδο ανακύκλωσης και το αυτοκίνητο βγήκε off...

      Ψάχνει για αυτοκίνητα απο το 2004 και μετα (εννοείται όσο το νεώτερο γίνεται) μέχρι 100.000χλμ.

      Μέχρι στιγμής έχουμε στην λίστα Hyundai/kia, Toyota Corolla & avensis, επίσης του αρέσουν πλ τα Mazda 3 & 6 αλλα δεν ξέρουμε αν είναι αξιόπιστα ;
      Καλοδεχούμενη οποιαδήποτε πρόταση και συμβουλή.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Αν είναι αξιόπιστα τα Mazda? Είναι σαν να ρωτάς αν είναι υγρό το νερό...

        V 1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • V
          vdx @realzeus last edited by

          @realzeus said in Οικογενειακό μέχρι 7000:

          Αν είναι αξιόπιστα τα Mazda? Είναι σαν να ρωτάς αν είναι υγρό το νερό...

          Και εγώ αυτή την εντύπωση έχω, αλλά δεν έχω εμπειρία ούτε έχω ασχοληθεί με την μάρκα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Για χρόνια βγαίνει 1η-2η σε όλες τις έρευνες αξιοπιστίας. Πέρασαν 2 Mazda από τα χέρια μου, το ένα ακόμα υπάρχει. Σκυλιά του πολέμου, δεν έχω δει πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα!!! Ένα θα σου πω, τρύπησε μια φορά το ψυγείο από πέτρα, έχασε όλα τα υγρά, ανέβασε θερμοκρασία και απλά σταμάτησε. Δεν έκαψε φλάντζα κεφαλής λόγω υπερθέρμανσης (το πιο λογικό), ούτε ζήτησε ρεκτιφιέ μετά. Του έβαλα νερό με ένα μπιτόνι και συνέχισε μέχρι το συνεργείο, σαν να μην έγινε τίποτα. Πηγαίνει ακόμα μετά από 350.000 χλμ με τον αρχικό συμπλέκτη (θέλει αλλαγή όμως, πατινάρει) και ανεβάζει 7500 ΣΑΛ!!! Καίει το λαδάκι του τώρα πια, αλλά δεν έχω κρατήσει ποτέ άλλο αυτοκίνητο με τόσα χιλιόμετρα που δεν χρειάστηκε επισκευή στο μοτέρ.

            V cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 3
            • V
              vdx @realzeus last edited by

              @realzeus said in Οικογενειακό μέχρι 7000:

              Για χρόνια βγαίνει 1η-2η σε όλες τις έρευνες αξιοπιστίας. Πέρασαν 2 Mazda από τα χέρια μου, το ένα ακόμα υπάρχει. Σκυλιά του πολέμου, δεν έχω δει πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα!!! Ένα θα σου πω, τρύπησε μια φορά το ψυγείο από πέτρα, έχασε όλα τα υγρά, ανέβασε θερμοκρασία και απλά σταμάτησε. Δεν έκαψε φλάντζα κεφαλής λόγω υπερθέρμανσης (το πιο λογικό), ούτε ζήτησε ρεκτιφιέ μετά. Του έβαλα νερό με ένα μπιτόνι και συνέχισε μέχρι το συνεργείο, σαν να μην έγινε τίποτα. Πηγαίνει ακόμα μετά από 350.000 χλμ με τον αρχικό συμπλέκτη (θέλει αλλαγή όμως, πατινάρει) και ανεβάζει 7500 ΣΑΛ!!! Καίει το λαδάκι του τώρα πια, αλλά δεν έχω κρατήσει ποτέ άλλο αυτοκίνητο με τόσα χιλιόμετρα που δεν χρειάστηκε επισκευή στο μοτέρ.

              Σέ ευχαριστώ πολύ, οπότε πρακτικά πέρα από ένα έλεγχο από spotmechanis δεν υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξει?

              Μία ακόμη απορία μίας και είχες 2 στη κατοχή σου, έχουν ικανοποιητική ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση?

              realzeus G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
              • cirus
                cirus @realzeus last edited by

                @realzeus said in Οικογενειακό μέχρι 7000:

                Για χρόνια βγαίνει 1η-2η σε όλες τις έρευνες αξιοπιστίας. Πέρασαν 2 Mazda από τα χέρια μου, το ένα ακόμα υπάρχει. Σκυλιά του πολέμου, δεν έχω δει πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα!!! Ένα θα σου πω, τρύπησε μια φορά το ψυγείο από πέτρα, έχασε όλα τα υγρά, ανέβασε θερμοκρασία και απλά σταμάτησε. Δεν έκαψε φλάντζα κεφαλής λόγω υπερθέρμανσης (το πιο λογικό), ούτε ζήτησε ρεκτιφιέ μετά. Του έβαλα νερό με ένα μπιτόνι και συνέχισε μέχρι το συνεργείο, σαν να μην έγινε τίποτα. Πηγαίνει ακόμα μετά από 350.000 χλμ με τον αρχικό συμπλέκτη (θέλει αλλαγή όμως, πατινάρει) και ανεβάζει 7500 ΣΑΛ!!! Καίει το λαδάκι του τώρα πια, αλλά δεν έχω κρατήσει ποτέ άλλο αυτοκίνητο με τόσα χιλιόμετρα που δεν χρειάστηκε επισκευή στο μοτέρ.

                σκυλί

                Cirus the virus

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • realzeus
                  realzeus @vdx last edited by

                  @vdx said in Οικογενειακό μέχρι 7000:

                  @realzeus said in Οικογενειακό μέχρι 7000:

                  Για χρόνια βγαίνει 1η-2η σε όλες τις έρευνες αξιοπιστίας. Πέρασαν 2 Mazda από τα χέρια μου, το ένα ακόμα υπάρχει. Σκυλιά του πολέμου, δεν έχω δει πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα!!! Ένα θα σου πω, τρύπησε μια φορά το ψυγείο από πέτρα, έχασε όλα τα υγρά, ανέβασε θερμοκρασία και απλά σταμάτησε. Δεν έκαψε φλάντζα κεφαλής λόγω υπερθέρμανσης (το πιο λογικό), ούτε ζήτησε ρεκτιφιέ μετά. Του έβαλα νερό με ένα μπιτόνι και συνέχισε μέχρι το συνεργείο, σαν να μην έγινε τίποτα. Πηγαίνει ακόμα μετά από 350.000 χλμ με τον αρχικό συμπλέκτη (θέλει αλλαγή όμως, πατινάρει) και ανεβάζει 7500 ΣΑΛ!!! Καίει το λαδάκι του τώρα πια, αλλά δεν έχω κρατήσει ποτέ άλλο αυτοκίνητο με τόσα χιλιόμετρα που δεν χρειάστηκε επισκευή στο μοτέρ.

                  Σέ ευχαριστώ πολύ, οπότε πρακτικά πέρα από ένα έλεγχο από spotmechanis δεν υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξει?

                  Μία ακόμη απορία μίας και είχες 2 στη κατοχή σου, έχουν ικανοποιητική ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση?

                  Προσωπικά δεν εκτιμώ τόσο την spotmechanics. Όχι επειδή τους θεωρώ κακούς, αλλά επειδή δεν έχουν την εξειδίκευση σε όλα τα μοντέλα. Το κάθε μοντέλο θα το πας στο εξειδικευμένο συνεργείο του.
                  Απο εκεί και πέρα, η κύλιση είναι κάτι υποκειμενικό. Σαν Mercedes πάντως δεν κυλάνε. Στρίβουν όμως καλύτερα.

                  V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    ggab @vdx last edited by

                    @vdx said in Οικογενειακό μέχρι 7000:

                    @realzeus said in Οικογενειακό μέχρι 7000:

                    Για χρόνια βγαίνει 1η-2η σε όλες τις έρευνες αξιοπιστίας. Πέρασαν 2 Mazda από τα χέρια μου, το ένα ακόμα υπάρχει. Σκυλιά του πολέμου, δεν έχω δει πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα!!! Ένα θα σου πω, τρύπησε μια φορά το ψυγείο από πέτρα, έχασε όλα τα υγρά, ανέβασε θερμοκρασία και απλά σταμάτησε. Δεν έκαψε φλάντζα κεφαλής λόγω υπερθέρμανσης (το πιο λογικό), ούτε ζήτησε ρεκτιφιέ μετά. Του έβαλα νερό με ένα μπιτόνι και συνέχισε μέχρι το συνεργείο, σαν να μην έγινε τίποτα. Πηγαίνει ακόμα μετά από 350.000 χλμ με τον αρχικό συμπλέκτη (θέλει αλλαγή όμως, πατινάρει) και ανεβάζει 7500 ΣΑΛ!!! Καίει το λαδάκι του τώρα πια, αλλά δεν έχω κρατήσει ποτέ άλλο αυτοκίνητο με τόσα χιλιόμετρα που δεν χρειάστηκε επισκευή στο μοτέρ.

                    Σέ ευχαριστώ πολύ, οπότε πρακτικά πέρα από ένα έλεγχο από spotmechanis δεν υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξει?

                    Μία ακόμη απορία μίας και είχες 2 στη κατοχή σου, έχουν ικανοποιητική ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση?

                    Στο θέμα της ηχομόνωσης και της κύλισης ήταν στο μέσο όρο. Μέσα δεν τρίζει τίποτα,αν και η ανάρτηση έχει σπορτιζουσα ρύθμιση. Έχω το 6αρι του 08' και γράφω σε παρελθόντα χρόνο γιατί δεν έχω εικόνα για τα καινούργια της. Η συντήρηση απαιτεί τα άκρως απαραίτητα και είναι σε πολύ νορμάλ τιμές.

                    V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • V
                      vdx @ggab last edited by

                      @ggab said in Οικογενειακό μέχρι 7000:

                      @vdx said in Οικογενειακό μέχρι 7000:

                      @realzeus said in Οικογενειακό μέχρι 7000:

                      Για χρόνια βγαίνει 1η-2η σε όλες τις έρευνες αξιοπιστίας. Πέρασαν 2 Mazda από τα χέρια μου, το ένα ακόμα υπάρχει. Σκυλιά του πολέμου, δεν έχω δει πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα!!! Ένα θα σου πω, τρύπησε μια φορά το ψυγείο από πέτρα, έχασε όλα τα υγρά, ανέβασε θερμοκρασία και απλά σταμάτησε. Δεν έκαψε φλάντζα κεφαλής λόγω υπερθέρμανσης (το πιο λογικό), ούτε ζήτησε ρεκτιφιέ μετά. Του έβαλα νερό με ένα μπιτόνι και συνέχισε μέχρι το συνεργείο, σαν να μην έγινε τίποτα. Πηγαίνει ακόμα μετά από 350.000 χλμ με τον αρχικό συμπλέκτη (θέλει αλλαγή όμως, πατινάρει) και ανεβάζει 7500 ΣΑΛ!!! Καίει το λαδάκι του τώρα πια, αλλά δεν έχω κρατήσει ποτέ άλλο αυτοκίνητο με τόσα χιλιόμετρα που δεν χρειάστηκε επισκευή στο μοτέρ.

                      Σέ ευχαριστώ πολύ, οπότε πρακτικά πέρα από ένα έλεγχο από spotmechanis δεν υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξει?

                      Μία ακόμη απορία μίας και είχες 2 στη κατοχή σου, έχουν ικανοποιητική ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση?

                      Στο θέμα της ηχομόνωσης και της κύλισης ήταν στο μέσο όρο. Μέσα δεν τρίζει τίποτα,αν και η ανάρτηση έχει σπορτιζουσα ρύθμιση. Έχω το 6αρι του 08' και γράφω σε παρελθόντα χρόνο γιατί δεν έχω εικόνα για τα καινούργια της. Η συντήρηση απαιτεί τα άκρως απαραίτητα και είναι σε πολύ νορμάλ τιμές.

                      Και αυτά που κοιτάμε ίδιας χρονολογίας είναι, δεν περιμένει ηχομόνωση επιπέδου Mercedes & BMW, αλλά να μπορείς να κάνεις ένα ταξίδι με 120-140 χωρίς να κουράζει...

                      G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vdx @realzeus last edited by

                        @realzeus said in Οικογενειακό μέχρι 7000:

                        @vdx said in Οικογενειακό μέχρι 7000:

                        @realzeus said in Οικογενειακό μέχρι 7000:

                        Για χρόνια βγαίνει 1η-2η σε όλες τις έρευνες αξιοπιστίας. Πέρασαν 2 Mazda από τα χέρια μου, το ένα ακόμα υπάρχει. Σκυλιά του πολέμου, δεν έχω δει πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα!!! Ένα θα σου πω, τρύπησε μια φορά το ψυγείο από πέτρα, έχασε όλα τα υγρά, ανέβασε θερμοκρασία και απλά σταμάτησε. Δεν έκαψε φλάντζα κεφαλής λόγω υπερθέρμανσης (το πιο λογικό), ούτε ζήτησε ρεκτιφιέ μετά. Του έβαλα νερό με ένα μπιτόνι και συνέχισε μέχρι το συνεργείο, σαν να μην έγινε τίποτα. Πηγαίνει ακόμα μετά από 350.000 χλμ με τον αρχικό συμπλέκτη (θέλει αλλαγή όμως, πατινάρει) και ανεβάζει 7500 ΣΑΛ!!! Καίει το λαδάκι του τώρα πια, αλλά δεν έχω κρατήσει ποτέ άλλο αυτοκίνητο με τόσα χιλιόμετρα που δεν χρειάστηκε επισκευή στο μοτέρ.

                        Σέ ευχαριστώ πολύ, οπότε πρακτικά πέρα από ένα έλεγχο από spotmechanis δεν υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξει?

                        Μία ακόμη απορία μίας και είχες 2 στη κατοχή σου, έχουν ικανοποιητική ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση?

                        Προσωπικά δεν εκτιμώ τόσο την spotmechanics. Όχι επειδή τους θεωρώ κακούς, αλλά επειδή δεν έχουν την εξειδίκευση σε όλα τα μοντέλα. Το κάθε μοντέλο θα το πας στο εξειδικευμένο συνεργείο του.
                        Απο εκεί και πέρα, η κύλιση είναι κάτι υποκειμενικό. Σαν Mercedes πάντως δεν κυλάνε. Στρίβουν όμως καλύτερα.

                        Δεν έχεις άδικο, βέβαια αρκετά συνεργεία δεν είναι ιδιαίτερα σχολαστικά. Έχεις να προτείνεις Αθήνα ή Θεσσαλονίκη?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Για Mazda έχω να προτείνω στην Θεσσαλονίκη. Για Αθήνα γνωρίζω, αλλά επειδή δεν έχω πάει εδώ και πολλά χρόνια, δεν θα προτείνω. Όταν προτείνω κάτι, θέλω να είμαι σίγουρος για αυτό.

                          V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • V
                            vdx @realzeus last edited by

                            @realzeus said in Οικογενειακό μέχρι 7000:

                            Για Mazda έχω να προτείνω στην Θεσσαλονίκη. Για Αθήνα γνωρίζω, αλλά επειδή δεν έχω πάει εδώ και πολλά χρόνια, δεν θα προτείνω. Όταν προτείνω κάτι, θέλω να είμαι σίγουρος για αυτό.

                            Πες και για Αθήνα, σίγουρα θα είναι καλύτερα να έχουμε έστω μια ιδέα από το να πάω στην τύχη. Ο ξάδερφος μένει Καρδίτσα οπότε θα μπορέσει να πεταχτεί Θεσσαλονίκη αν βρεθεί κάτι αξιόλογο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dgrgtc last edited by

                              Πίσω από το Ωνάσειο Δοϊράνης Καλλιθέα Επιτροπιδης προτείνω για Αθήνα εγώ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                ggab @vdx last edited by ggab

                                @vdx said in Οικογενειακό μέχρι 7000:

                                @ggab said in Οικογενειακό μέχρι 7000:

                                @vdx said in Οικογενειακό μέχρι 7000:

                                @realzeus said in Οικογενειακό μέχρι 7000:

                                Για χρόνια βγαίνει 1η-2η σε όλες τις έρευνες αξιοπιστίας. Πέρασαν 2 Mazda από τα χέρια μου, το ένα ακόμα υπάρχει. Σκυλιά του πολέμου, δεν έχω δει πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα!!! Ένα θα σου πω, τρύπησε μια φορά το ψυγείο από πέτρα, έχασε όλα τα υγρά, ανέβασε θερμοκρασία και απλά σταμάτησε. Δεν έκαψε φλάντζα κεφαλής λόγω υπερθέρμανσης (το πιο λογικό), ούτε ζήτησε ρεκτιφιέ μετά. Του έβαλα νερό με ένα μπιτόνι και συνέχισε μέχρι το συνεργείο, σαν να μην έγινε τίποτα. Πηγαίνει ακόμα μετά από 350.000 χλμ με τον αρχικό συμπλέκτη (θέλει αλλαγή όμως, πατινάρει) και ανεβάζει 7500 ΣΑΛ!!! Καίει το λαδάκι του τώρα πια, αλλά δεν έχω κρατήσει ποτέ άλλο αυτοκίνητο με τόσα χιλιόμετρα που δεν χρειάστηκε επισκευή στο μοτέρ.

                                Σέ ευχαριστώ πολύ, οπότε πρακτικά πέρα από ένα έλεγχο από spotmechanis δεν υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξει?

                                Μία ακόμη απορία μίας και είχες 2 στη κατοχή σου, έχουν ικανοποιητική ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση?

                                Στο θέμα της ηχομόνωσης και της κύλισης ήταν στο μέσο όρο. Μέσα δεν τρίζει τίποτα,αν και η ανάρτηση έχει σπορτιζουσα ρύθμιση. Έχω το 6αρι του 08' και γράφω σε παρελθόντα χρόνο γιατί δεν έχω εικόνα για τα καινούργια της. Η συντήρηση απαιτεί τα άκρως απαραίτητα και είναι σε πολύ νορμάλ τιμές.

                                Και αυτά που κοιτάμε ίδιας χρονολογίας είναι, δεν περιμένει ηχομόνωση επιπέδου Mercedes & BMW, αλλά να μπορείς να κάνεις ένα ταξίδι με 120-140 χωρίς να κουράζει...

                                Σαφέστατα και δεν κουράζει σε ταξίδι. Το μοτέρ στην καμπίνα γίνεται αντιληπτό μετά τις 3500rpm.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr