-
Από όσο ξέρω τέτοια προϊόντα πρέπει να χρησιμοποιούνται μια μόνο φορά και όχι συνέχεια. Μάλιστα όταν το αφαιρέσεις στην επόμενη αλλαγή λαδιών πρέπει να αλλάξεις και φίλτρο. Όταν λες αδιαλείπτως εννοείς ότι το έβαζε κάθε φορά που άλλαζε λάδια?
-
Οι οδηγίες χρήσης στό μπουκάλι έγραφαν(αν θυμάμαι καλά) ότι τό βάζεις κάθε 100.000 μίλια(160.000χλμ.).
Από εκεί καί πέρα,υπάρχει τό εξής ερώτημα:Μήπως μειώνωντας τίς τριβές τού κινητήρα στά συγκεκριμένα σημεία,τόν επιβαρύνουμε σέ κάποια άλλα;
Τό θέμα αυτό είχε ξανασυζητηθεί μέσα στό φόρουμ,αλλά δέν μπόρεσα νά βρώ πού. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Από όσο ξέρω τέτοια προϊόντα πρέπει να χρησιμοποιούνται μια μόνο φορά και όχι συνέχεια. Μάλιστα όταν το αφαιρέσεις στην επόμενη αλλαγή λαδιών πρέπει να αλλάξεις και φίλτρο. Όταν λες αδιαλείπτως εννοείς ότι το έβαζε κάθε φορά που άλλαζε λάδια?Εννοώ ότι έβαζε κάθε 3-4 αλλαγές λαδιών, αντί για αρκετές δεκάδες χιλιόμετρα που ορίζει ο κατασκευαστής. Βεβαίως άλλαζε λάδια και αρκετά τακτικά, λόγω του συνεχούς σκισίματος του Boxerάκου.
-
Παιδιά μακρυά από το Slick 50!!!!!
Υπάρχουν πολλές σελίδες στο ιντερνετ σχετικά με τη ζημιά που μπορεί να προκαλέσει στο κινητήρα. Έχει τεφλόν μέσα που ακόμα και η ίδια η εταιρεία που έχει πατεντάρει το τεφλόν(κάποια Dupont ή κάπως έτσι) λέει ότι ΔΕΝ κάνει για κινητήρες!
Τα σωματίδια του τεφλόν παρακρατούνται από το φίλτρο λαδιού και δεν κάνουν τίποτα! Ψάξτε λιγάκι στο δίκτυο και θα δείτε!Έχει γίνει σάλος στην Αμερική για αυτό το προϊον.
Φιλικά -
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη νομική εμπλοκή στις ΗΠΑ (το 1996) της εταιρίας Quaker State, η οποία παράγει και εμπορεύεται το εν λόγω προϊόν (Slick 50), με την υπεύθυνη ομοσπονδιακή αρχή (Federal Trade Commission), για παραπλάνηση του καναναλωτικού κοινού μέσα από ψευδείς και ανυπόστατους ισχυρισμούς, μπορείτε να ανατρέξετε στις ακόλουθες ιστοσελίδες:
http://www.ftc.gov/opa/1996/07/slick.htm
http://neptune.spacebears.com/cars/legal/s50com.html -
Διάβασα με αρκετό ενδιαφέρον τις απαντήσεις όλων σας σε αυτό το θέμα και μάλιστα ως κάτοχος ΟΠΕΛ εντυπωσιαστηκα από τις τεχνικές γνώσεις ορισμένων πάνω στον κινητήρα ΕΚΟΤΕΚ.
Απλά κάνω μερικές επισημάνσεις, βασισμένες στην θεωρία και είμαι πρόθυμος για περαιτέρω συζήτηση
Πρώτον, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης παράγουν ισχύ από την καύση βενζίνης με αέρα σε στοιχειωμετρική αναλογία περίπου 14,7:1 ανάλογα με την περίσταση. Πως είναι δυνατόν να αυξήσουμε την απόδοση ενος κινητήρα αν δεν δώσουμε περισσότερο αέρα ΚΑΙ περισσότερο καύσιμο ώστε να αποδώσει καλύτερα; Με απλή βελτίωση της αναρρόφησης μάλλον έχουμε βελτιωθεί στα όρια ανοχής του εγκεφάλου που είναι σίγουρα της τάξης του 2-3%
Η βελτίωση της εξαγωγής μας δινει έμμεση βελτίωση μέσω της ευκολότερης εξόδου των καυσαερίων και κατά συνέπεια λιγότερης καταναλισκόμενης ενέργειας από την μηχανή, μιας και ο τέταρτος χρόνος είναι η απομάκρυνση των καυσαερίων. Αλήθεια πόση ενέργεια χρειάζεται για να σπρώξουμε καυσαέρια , τα οποία ήδη έχουν αποθηκευμένη ενέργεια με την μορφή πίεσης μέχρι το περιβάλλον; Και οι πιο αισιόδοξοι υπολογισμοί βγάζουν περίπου 1-2 ίππους στα συμβατικά μας αυτοκίνητα.
Η ισχύς που αποδίδει μια μηχανή είναι το γινόμενο της ροπής επί την γωνιακή ταχύτητα ή καλύτερα τις στροφές του κινητήρα. Από την σχέση αυτή είναι εύκολα κατανοητό ότι με την ροπή σταθερή?? αν αυξήσουμε τις στροφές θα αυξηθεί η ισχύς. Το ίδιο συμπέρασμα προκύπτει και από την απλή λογική της αύξησης των ενεργών κύκλων στην μονάδα χρόνου. Τι γίνεται όμως τότε με τους ιμάντες, (πρόβλημα στα ΟΠΕΛ) τις βαλβίδες, την ικανοποιητική λίπανση και ψύξη του κινητήρα, τις βάσεις της μηχανής, τον στρόμφαλο και τα υπόλοιπα στοιχεία τυ κινητήρα που έχουν διαστασιολογηθεί για λιγότερες στροφές; Απλά εξαντλούμε τον συντελεστή ασφαλείας του κατασκευαστή.
Αν θέλεις μια αύξηση της ισχύος σε λογικές στροφές πρέπει να αυξήσεις την ροπή ή να αλλάξεις κατασκευαστικά στοιχεία του κινητήρα ή καλύτερα να επιλέξεις μεγαλύτερο(There is no substitute for cubic inches όπως λένε και οι Αμερικάνοι). Άλλωστε τίποτα καλύτερο από το μαμά. Αν θέλεις καλό πράμα το πληρώνεις από την αρχή
Συγνώμη για την μεγάλη απάντηση αλλά πιστεύω ότι θα σας προβληματίσω γαι το πόσα άλογα θα σας υποσχεθεί ο εξατμισάς. Στην διάθεση σας για συζήτηση.
-
Για δείτε και αυτό http://www.motorkote.gr/ . Πηγαίνετε στα αντιτριβικά. Πολλά δεν υπόσχεται τι λέτε; Δέκα άλογα με τη μία!!! Και μετά πάμε για πολυδάπανες μετατροπές αμφίβολης αποτελεσματικότητας.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Για δείτε και αυτό http://www.motorkote.gr/ . Πηγαίνετε στα αντιτριβικά. Πολλά δεν υπόσχεται τι λέτε; Δέκα άλογα με τη μία!!! Και μετά πάμε για πολυδάπανες μετατροπές αμφίβολης αποτελεσματικότητας.Μανώλη,θέλεις νά σού φέρω μερικές...'σουπερμαντολίνες' πού έφερε ένας φίλος μου από τό εξωτερικό;Είναι πολύ φτηνές,καί μόλις πάρεις μία,αρχίζεις καί...ΠΕΤΑΣ!!!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Μανώλη,θέλεις νά σού φέρω μερικές...'σουπερμαντολίνες' πού έφερε ένας φίλος μου από τό εξωτερικό;Είναι πολύ φτηνές,καί μόλις πάρεις μία,αρχίζεις καί...ΠΕΤΑΣ!!!
Χμμμμ... [υποψιασμένη έκφραση...]
Παίρνεις μια και πετάς;;;;
Εσύ το έχεις δοκιμάσει; Γιατί έχω αμφιβολίες για την νομιμότητά τους...
Άσε που μπορεί να έχεις προβλήματα και με τον Έλεγχο Εναέριας Κυκλοφορίας.
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
Μανώλη,θέλεις νά σού φέρω μερικές...'σουπερμαντολίνες' πού έφερε ένας φίλος μου από τό εξωτερικό;Είναι πολύ φτηνές,καί μόλις πάρεις μία,αρχίζεις καί...ΠΕΤΑΣ!!!
Χμμμμ... [υποψιασμένη έκφραση...]
Παίρνεις μια και πετάς;;;;
Εσύ το έχεις δοκιμάσει; Γιατί έχω αμφιβολίες για την νομιμότητά τους...
Άσε που μπορεί να έχεις προβλήματα και με τον Έλεγχο Εναέριας Κυκλοφορίας.
ΕΛΑ ΚΑΙ ISO9001 EΧΩΩΩΩ!!!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Μανώλη,θέλεις νά σού φέρω μερικές...'σουπερμαντολίνες' πού έφερε ένας φίλος μου από τό εξωτερικό;Είναι πολύ φτηνές,καί μόλις πάρεις μία,αρχίζεις καί...ΠΕΤΑΣ!!!
Χμμμμ... [υποψιασμένη έκφραση...]
Παίρνεις μια και πετάς;;;;
Εσύ το έχεις δοκιμάσει; Γιατί έχω αμφιβολίες για την νομιμότητά τους...
Άσε που μπορεί να έχεις προβλήματα και με τον Έλεγχο Εναέριας Κυκλοφορίας.
ΕΛΑ ΚΑΙ ISO9001 EΧΩΩΩΩ!!!
Το έχω ξανά πει και παλιότερα οι σουπερμαντολίνες είναι ποια ξεπερασμένες. Τώρα στη μόδα είναι οι Σουπεραμανωλίνες!!!!
-
Πάντως το καλύτερο που μπορεί να γίνει με τέτοιους ισχυρισμούς είναι να πιστοποιηθούν και από ένα ανεξάρτητο και επίσημο φορέα της χώρας, πχ από το ΕΜΠ, στα πλαίσια μιας διπλωματικής ή ενός διδακτορικού για παράδειγμα...
-
Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
Πάντως το καλύτερο που μπορεί να γίνει με τέτοιους ισχυρισμούς είναι να πιστοποιηθούν και από ένα ανεξάρτητο και επίσημο φορέα της χώρας, πχ από το ΕΜΠ, στα πλαίσια μιας διπλωματικής ή ενός διδακτορικού για παράδειγμα...Λιγάκι χλωμό αυτό που λες. Κάποτε ειχε γίνει μια έρευνα για λιπαντικά σε συνεργασία 4Τροχών και ΕΜΠ. Ηταν η πρώτη και η τελευτέα αυτού του ειδους.Γιατί βγάλε συμπέρασμα απο μονο σου.
-
με εισαγωγη και προγραμμα απο οτι ξερω δεν γινεται να κερδισεις 30 αλογα. και αυτο απο γνωσεις που εχω απο αλλο forum. στο ibiza που εχω απο 101 αλογα με τις ιδιες μετατροπες λεει η σεατ οτι ανεβαινω στα 115 αλλα απο μετρησεις που εχουν γινει ουσιαστικα κερδιζεις 10 αλογα. αρα λιγο 'διαφημιση' μου ακουγεται!
-
αυτο το slick που διαβασα καπου ειναι ενισχυτικο λαδιου? αν ναι τοτε ακουστε αυτο! εβαλα κατι τετοι στις βαλβολινες και ειδα διαφορα στο δρομο. το αυτοκινητο τσουλουσε πιο ωραια!
-
Ο χρήστης stp έγραψε:
αυτο το slick που διαβασα καπου ειναι ενισχυτικο λαδιου? αν ναι τοτε ακουστε αυτο! εβαλα κατι τετοι στις βαλβολινες και ειδα διαφορα στο δρομο. το αυτοκινητο τσουλουσε πιο ωραια!Αυτό είναι άλλο προϊόν της ίδιας εταιρείας. Και εγώ έχω ακούσει καλές εντυπώσεις από αυτό, αλλά για παλιότερα αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης POWERKAN έγραψε:
To θέμα μας εδώ απο οτι κατάλαβα δεν είναι η αξιοπιστία και η στρωτή λειτουργία αλλά τι μπορεί να κάνει το εν λόγω μοτερ με ατμοσφαιρικό τρόπο.
Για την αξιοπιστία πρέπει να πώ οτι εφόσον η μετατροπή είναι σωστή και ολκληρωμένη δεν νομίζω οτι τίθεται θέμα.
Οσο για την ομαλή λειτουργία , μην τα θέλουμε και όλα δικά μας!
Οταν αναβαθμίζουμε τον κινητήρα ενός Rallye ή VTS στα 160Ps ας πούμε, είναι πρακτικά αδύνατο να πετύχουμε ομαλή λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών. Αυτό όμως είναι λογικό και αναμενόμενο.καλημερα!
επετρεψε μου να διαφωνισω μαζι σου.
εχω ενα 106 rallye 160 αλογα και αν δεις το σχεδιαγραμα θα δεις οτι σε ολο το φασμα των στροφων ειμαι πολυ πιο δυνατος απο το μαμα και ο καλμπυλη ειναι ομαλοτατη!το μαμμα λοιπον 3940 70 αλογα και 13 κιλα.
(ειναι το μοναδικο σημειο οπου ενα 8v καταφαιρνει να ισοφαρισει το 16v οσο σε ροπη οσο και σε δυναμη.)
απο εκει και μετα στις 4520 εχουμε 90αλογα και 13,8 κιλα
5100 102 και 14 κιλα
βλεπω στο διγραμα οτι στις 3940 εχω 90 αλογα και 15 κιλα ροπη!!!!!!!!!!!!
4520 110 αλογα 16+
5100 125 αλογα 17 τοτε δεν κολαμε στους απολυτους αριθμους αλλα στην διαφορα η οποια ειναι εμφανης! -
Εγω θα βαλω αυτο http://www.turbonator.com/ και θα σας παταω ολους
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Εγω θα βαλω αυτο http://www.turbonator.com/ και θα σας παταω ολουςΤώρα μάς τρέλανες!!!
-
Ο σκοπός εδώ είναι να μην λένε κάποιοι ψέματα ούτε να πιστεύουν οτιδήποτε γράφει κάθε περιοδικό. .
Μαγικά Βελτιωτικά