-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
ΣΗΜΕΡΑ, κανένα δεν έχει την 4κίνηση της Audi
To Phaethon και το Tuareg τι εχουν δηλαδη???
Επισης την ιδια τετρακινηση φορανε και η continental GT & flying
spur.vw/seat/skoda τουλχ...
To Touareg έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση 50:50 επί κανονικές συνθήκες, αλλά όχι Τorsen.To Phaeton δε γνωρίζω.
-
Δεν συμφωνώ ότι το μοτέρ απλά δεν το δίνει η VW στην audi. Ούτε βέβαια ότι αυτό γίνεται για λόγους αξιοπιστίας. Μπορεί να γίνεται για λόγους στρατηγικής, μάρκετιγκ ή δεν ξέρω εγώ τι αλλο.
Πάντως βλέπω μια συγκράτιση της εξέλιξης στα tsi. Βγήκαν 2 κινητήρες και ενώ αρχικά περιμέναμε καταιγισμό με tsi στα 1.2 στα 1.6 κλπ τελικά άρχισαν να σκάνει τα tfsi.
Και η ίδια η VW στο Tiguan προτίμησε να βάλει tfsi sta 2.000 με 170hp αντί τον γνωστό 1.4.
Ολα αυτά μου δείχνουν ότι στρέφεται περισσότερο στους κινητήρες με απλό turbo και όχι στην λύση με compressor. Ο λόγος δεν είναι απαραίτητα η αξιοπιστία. Μπορεί να είναι κάλιστα το κόστος. Ισως σκέφτηκαν ότι αν μπορούν να πετύχουν εξίσου καλά αποτελέσματα με πιο απλές κατασκευές γιατί να πάνε σε σύνθετες λύσεις? -
Ο χρήστης technik έγραψε:
ΣΗΜΕΡΑ, κανένα δεν έχει την 4κίνηση της Audi@ Nick
Mέχρι σήμερα είπα.
Καλα ντε μην βαράς!
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Δεν συμφωνώ ότι το μοτέρ απλά δεν το δίνει η VW στην audi. Ούτε βέβαια ότι αυτό γίνεται για λόγους αξιοπιστίας. Μπορεί να γίνεται για λόγους στρατηγικής, μάρκετιγκ ή δεν ξέρω εγώ τι αλλο.
Πάντως βλέπω μια συγκράτιση της εξέλιξης στα tsi. Βγήκαν 2 κινητήρες και ενώ αρχικά περιμέναμε καταιγισμό με tsi στα 1.2 στα 1.6 κλπ τελικά άρχισαν να σκάνει τα tfsi.
Και η ίδια η VW στο Tiguan προτίμησε να βάλει tfsi sta 2.000 με 170hp αντί τον γνωστό 1.4.
Ολα αυτά μου δείχνουν ότι στρέφεται περισσότερο στους κινητήρες με απλό turbo και όχι στην λύση με compressor. Ο λόγος δεν είναι απαραίτητα η αξιοπιστία. Μπορεί να είναι κάλιστα το κόστος. Ισως σκέφτηκαν ότι αν μπορούν να πετύχουν εξίσου καλά αποτελέσματα με πιο απλές κατασκευές γιατί να πάνε σε σύνθετες λύσεις?Bασικά, αναβάθμισαν τον 140 σε 150 ίππους και το βασικότερο: έχει την ίδια ροπή με τον 170, άρα δεν υπήρχε χώρος και λόγος για το 170αρι.
Παράλληλα, πήγαν στον δίλιτρο τούρμπο (170&200) με μεγαλύτερες ροπές.
(αυτό είναι άλλωστε και το ζητούμενο σε αυτή την κατηγορία) -
Συμφωνώ μαζί σου, αλλά ίσως να είναι και θέμα κόστους.
-
Αν πάντως ο κομπρέσσορας εμπλέκεται από τις 1500 στροφές, σε φάσεις εκκίνησης από στάση λογικά θα υπάρχει ένα 'θεματάκι'.
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ ΤSI βέβαια αλλά στις σχεδόν 1000σαλ. από το ρελαντί μέχρι την εμπλοκή του κομπρέσσορα ο 1400 χωρίς την βοήθεια της υπερτροφοδότησης λογικά πρέπει να τα παίζει.
Ίσως αυτό εννοούν αναφερόμενοι σε χαμηλές στροφές. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Αν πάντως ο κομπρέσσορας εμπλέκεται από τις 1500 στροφές, σε φάσεις εκκίνησης από στάση λογικά θα υπάρχει ένα 'θεματάκι'.
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ ΤSI βέβαια αλλά στις σχεδόν 1000σαλ. από το ρελαντί μέχρι την εμπλοκή του κομπρέσσορα ο 1400 χωρίς την βοήθεια της υπερτροφοδότησης λογικά πρέπει να τα παίζει.
Ίσως αυτό εννοούν αναφερόμενοι σε χαμηλές στροφές.Εντάξει όμως...ας μην είμαστε υπερβολικοί.Γιατί?ποιός οδηγεί στις 1000 με 1500 στροφές?Ή και να οδηγείς εκεί, σίγουρα το κάνεις σε κατηφορικό δρόμο ή σε φάση που δε σε ενδιαφέρει να επιταχύνεις παρά μόνο να διατηρήσεις ταχύτητα.
Οποιοδήποτε αμάξι με οποιαδήποτε κυβικά, ουσιαστικά, για τα άλογά-ροπή του σέρνεται σε αυτές τις στροφές! (μιλάμε πάντα για βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, έτσι? ) -
Ειδα πριν λιγο 2 Tiguan παρκαρισμένα στα Πατήσια. Ενα μαύρο (sport) και ενα λευκο (track n field). Ομορφο είναι. Δείχνει καπως χαμηλό για SUV (δεν αναφερομαι σε αποσταση απο το εδαφος), συμπαγες και 'ποιοτικο'. Στο εμπρος μερος τα φωτιστικα ειναι λιγο αλληθωρα. Το πισω μερος ειναι αψογο. Διπλή εξατμιση. Το λευκο του παει. Το μαυρο οπως συνηθως καλο.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Αν πάντως ο κομπρέσσορας εμπλέκεται από τις 1500 στροφές, σε φάσεις εκκίνησης από στάση λογικά θα υπάρχει ένα 'θεματάκι'.
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ ΤSI βέβαια αλλά στις σχεδόν 1000σαλ. από το ρελαντί μέχρι την εμπλοκή του κομπρέσσορα ο 1400 χωρίς την βοήθεια της υπερτροφοδότησης λογικά πρέπει να τα παίζει.
Ίσως αυτό εννοούν αναφερόμενοι σε χαμηλές στροφές.Εντάξει όμως...ας μην είμαστε υπερβολικοί.Γιατί?ποιός οδηγεί στις 1000 με 1500 στροφές?Ή και να οδηγείς εκεί, σίγουρα το κάνεις σε κατηφορικό δρόμο ή σε φάση που δε σε ενδιαφέρει να επιταχύνεις παρά μόνο να διατηρήσεις ταχύτητα.
Οποιοδήποτε αμάξι με οποιαδήποτε κυβικά, ουσιαστικά, για τα άλογά-ροπή του σέρνεται σε αυτές τις στροφές! (μιλάμε πάντα για βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, έτσι? )Για εμένα τουλάχιστον είναι κάτι αρκετά κουραστικό. Όταν στρίβεις σε στενά ίσως πρέπει να ρίχνεις 1η αν υπάρχει έστω και 'υποψία' ανηφόρας και το αυτοκίνητο θα θέλει λίγο πατινάρισμα για εκκίνηση από στάση.
Γενικά στην κίνηση μέσα στην πόλη κάτι τέτοιο είναι αισθητό και αρκετά ενοχλητικό. -
nickolas
ΟΚ...ίσως εγώ απλά δεν μπορώ να το καταλάβω.Ή κόψε (και βάλε 1η) ή πατηνάρισε λίγο (και άσε 2α)...τι να πω...
ίσα-ίσα που εγώ οδηγώ πολύ πιο αδύναμο αμάξι από το δικό σου (Golf IV 1.4 75PS) και δεν το νιώθω αυτό.
Ίσως το ότι σε σένα έχει τρομακτική διαφορά με και χωρίς κομπρέσορα και σου τη δίνει που απλά είναι πολύ πιο ψόφιο και δεν επιταχύνει για την ροπή του. -
Ο χρήστης j4 έγραψε:
Ειδα πριν λιγο 2 Tiguan παρκαρισμένα στα Πατήσια. Ενα μαύρο (sport) και ενα λευκο (track n field). Ομορφο είναι. Δείχνει καπως χαμηλό για SUV (δεν αναφερομαι σε αποσταση απο το εδαφος), συμπαγες και 'ποιοτικο'. Στο εμπρος μερος τα φωτιστικα ειναι λιγο αλληθωρα. Το πισω μερος ειναι αψογο. Διπλή εξατμιση. Το λευκο του παει. Το μαυρο οπως συνηθως καλο.Καλώς τα...
Το άσπρο είχε και ηλιοροφή? Αν ναι, επειδή είναι μαύρη κάνει ωραία αντίθεση με το ασπρο χρώμα
Τελικά ποιό θα προτιμούσες από εμφάνιση?- sport&style ή track&field ανεξαρτήτως χρώματος?
- ασπρο ή μαύρο?
-
-
-
Εχει κανείς κάποια φωτογραφία του RCD300 στο tiguan? H ερώτηση είναι αν καλύπτει όλη την επιφάνια όπως η 2η φωτό ή αφήνει κενό όπως η πρώτη?
-
Αν κρίνω από τις διαστάσεις μάλλον ναι την καλύπτει.
-
εγώ νομίζω ότι το πρώτο μοντέλο δεν έχει NAV και το δεύτερο έχει!!!!!!!!!!!!!!!!! οπότε αναλόγως επιπέδου εξοπλισμού παίρνεις και το κενό ή όχι
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
εγώ νομίζω ότι το πρώτο μοντέλο δεν έχει NAV και το δεύτερο έχει!!!!!!!!!!!!!!!!! οπότε αναλόγως επιπέδου εξοπλισμού παίρνεις και το κενό ή όχιΟχι δεν είναι έτσι. Το δεύτερο έχει πράγματι nav είναι το RNS 510.
Υπάρχει το RCD510 που δεν είναι nav και την καλύπτει όλη. Εχει ακριβώς την ίδια εμφάνιση με το RNS510 χωρίς τις navigation λειτουργίες.Τώρα από τα RCD υπάρχουν και το RCD210 (είναι αυτό στην φωτό) και το RCD300 (υποστηρίζει mp3). To ερώτημα είναι το RCD300 έχει την επιφάνεια του RCD500 ή του RCD210?
Αν κρίνω από τις φωτό που έχω δει στα golf μάλλον το 300 δεν πρέπει να αφηνει κενό. Δεν ξέρω όμως αν ισχύουν τα ίδια ακριβώς και στο tiguan -
Να συμπληρώσω ακόμα ότι στην ελλάδα θα εισάγεται με το rcd300 στην βασική. Δεν θα υπάρχει το rcd210.
-
Στο παρκάτω αρχείο έχει φωτό του RCD300 στο golf plus και είναι ίδιου μεγεθους με το RCD500 και τα navi. Αρα πιθανότατα καλύπτει όλη την επιφάνεια. Αν κάποιος ξέρει κάτι πιο σίγουρο ας το ποστάρει
http://www.volkswagen.de/vwcms_publish/ ... 6.File.pdf
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
εγώ νομίζω ότι το πρώτο μοντέλο δεν έχει NAV και το δεύτερο έχει!!!!!!!!!!!!!!!!! οπότε αναλόγως επιπέδου εξοπλισμού παίρνεις και το κενό ή όχι
Οχι δεν είναι έτσι. Το δεύτερο έχει πράγματι nav είναι το RNS 510.
Υπάρχει το RCD510 που δεν είναι nav και την καλύπτει όλη. Εχει ακριβώς την ίδια εμφάνιση με το RNS510 χωρίς τις navigation λειτουργίες.Τώρα από τα RCD υπάρχουν και το RCD210 (είναι αυτό στην φωτό) και το RCD300 (υποστηρίζει mp3). To ερώτημα είναι το RCD300 έχει την επιφάνεια του RCD500 ή του RCD210?
Αν κρίνω από τις φωτό που έχω δει στα golf μάλλον το 300 δεν πρέπει να αφηνει κενό. Δεν ξέρω όμως αν ισχύουν τα ίδια ακριβώς και στο tiguanΤο στάνταρ (RCD 300), θα έχει 8 ηχεία, 8α παίζει mp3
και θα καλύπτει ολόκληρη την επιφάνεια του ταμπλό.
VW Tiguan 2007