Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Tiguan 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Tiguan 2007
    • 1
    • 2
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 85
    • 86
    • 26 / 86
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    9
    1713
    6671
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      Ο χρήστης kostis20 έγραψε:

      ΣΗΜΕΡΑ, κανένα δεν έχει την 4κίνηση της Audi

      To Phaethon και το Tuareg τι εχουν δηλαδη???

      Επισης την ιδια τετρακινηση φορανε και η continental GT & flying
      spur.

      vw/seat/skoda τουλχ...
      To Touareg έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση 50:50 επί κανονικές συνθήκες, αλλά όχι Τorsen.

      To Phaeton δε γνωρίζω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        m1234 last edited by

        Δεν συμφωνώ ότι το μοτέρ απλά δεν το δίνει η VW στην audi. Ούτε βέβαια ότι αυτό γίνεται για λόγους αξιοπιστίας. Μπορεί να γίνεται για λόγους στρατηγικής, μάρκετιγκ ή δεν ξέρω εγώ τι αλλο.
        Πάντως βλέπω μια συγκράτιση της εξέλιξης στα tsi. Βγήκαν 2 κινητήρες και ενώ αρχικά περιμέναμε καταιγισμό με tsi στα 1.2 στα 1.6 κλπ τελικά άρχισαν να σκάνει τα tfsi.
        Και η ίδια η VW στο Tiguan προτίμησε να βάλει tfsi sta 2.000 με 170hp αντί τον γνωστό 1.4.
        Ολα αυτά μου δείχνουν ότι στρέφεται περισσότερο στους κινητήρες με απλό turbo και όχι στην λύση με compressor. Ο λόγος δεν είναι απαραίτητα η αξιοπιστία. Μπορεί να είναι κάλιστα το κόστος. Ισως σκέφτηκαν ότι αν μπορούν να πετύχουν εξίσου καλά αποτελέσματα με πιο απλές κατασκευές γιατί να πάνε σε σύνθετες λύσεις?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nick last edited by

          Ο χρήστης technik έγραψε:
          ΣΗΜΕΡΑ, κανένα δεν έχει την 4κίνηση της Audi

          @ Nick

          Mέχρι σήμερα είπα.

          Καλα ντε μην βαράς!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            technik last edited by

            Ο χρήστης m1234 έγραψε:
            Δεν συμφωνώ ότι το μοτέρ απλά δεν το δίνει η VW στην audi. Ούτε βέβαια ότι αυτό γίνεται για λόγους αξιοπιστίας. Μπορεί να γίνεται για λόγους στρατηγικής, μάρκετιγκ ή δεν ξέρω εγώ τι αλλο.
            Πάντως βλέπω μια συγκράτιση της εξέλιξης στα tsi. Βγήκαν 2 κινητήρες και ενώ αρχικά περιμέναμε καταιγισμό με tsi στα 1.2 στα 1.6 κλπ τελικά άρχισαν να σκάνει τα tfsi.
            Και η ίδια η VW στο Tiguan προτίμησε να βάλει tfsi sta 2.000 με 170hp αντί τον γνωστό 1.4.
            Ολα αυτά μου δείχνουν ότι στρέφεται περισσότερο στους κινητήρες με απλό turbo και όχι στην λύση με compressor. Ο λόγος δεν είναι απαραίτητα η αξιοπιστία. Μπορεί να είναι κάλιστα το κόστος. Ισως σκέφτηκαν ότι αν μπορούν να πετύχουν εξίσου καλά αποτελέσματα με πιο απλές κατασκευές γιατί να πάνε σε σύνθετες λύσεις?

            Bασικά, αναβάθμισαν τον 140 σε 150 ίππους και το βασικότερο: έχει την ίδια ροπή με τον 170, άρα δεν υπήρχε χώρος και λόγος για το 170αρι.

            Παράλληλα, πήγαν στον δίλιτρο τούρμπο (170&200) με μεγαλύτερες ροπές.
            (αυτό είναι άλλωστε και το ζητούμενο σε αυτή την κατηγορία)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              grig82 last edited by

              Συμφωνώ μαζί σου, αλλά ίσως να είναι και θέμα κόστους.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nickolas last edited by

                Αν πάντως ο κομπρέσσορας εμπλέκεται από τις 1500 στροφές, σε φάσεις εκκίνησης από στάση λογικά θα υπάρχει ένα 'θεματάκι'.
                Δεν έχω οδηγήσει ποτέ ΤSI βέβαια αλλά στις σχεδόν 1000σαλ. από το ρελαντί μέχρι την εμπλοκή του κομπρέσσορα ο 1400 χωρίς την βοήθεια της υπερτροφοδότησης λογικά πρέπει να τα παίζει.
                Ίσως αυτό εννοούν αναφερόμενοι σε χαμηλές στροφές.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kavoyras last edited by

                  Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                  Αν πάντως ο κομπρέσσορας εμπλέκεται από τις 1500 στροφές, σε φάσεις εκκίνησης από στάση λογικά θα υπάρχει ένα 'θεματάκι'.
                  Δεν έχω οδηγήσει ποτέ ΤSI βέβαια αλλά στις σχεδόν 1000σαλ. από το ρελαντί μέχρι την εμπλοκή του κομπρέσσορα ο 1400 χωρίς την βοήθεια της υπερτροφοδότησης λογικά πρέπει να τα παίζει.
                  Ίσως αυτό εννοούν αναφερόμενοι σε χαμηλές στροφές.

                  Εντάξει όμως...ας μην είμαστε υπερβολικοί.Γιατί?ποιός οδηγεί στις 1000 με 1500 στροφές?Ή και να οδηγείς εκεί, σίγουρα το κάνεις σε κατηφορικό δρόμο ή σε φάση που δε σε ενδιαφέρει να επιταχύνεις παρά μόνο να διατηρήσεις ταχύτητα.
                  Οποιοδήποτε αμάξι με οποιαδήποτε κυβικά, ουσιαστικά, για τα άλογά-ροπή του σέρνεται σε αυτές τις στροφές! (μιλάμε πάντα για βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, έτσι? )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    j4 last edited by

                    Ειδα πριν λιγο 2 Tiguan παρκαρισμένα στα Πατήσια. Ενα μαύρο (sport) και ενα λευκο (track n field). Ομορφο είναι. Δείχνει καπως χαμηλό για SUV (δεν αναφερομαι σε αποσταση απο το εδαφος), συμπαγες και 'ποιοτικο'. Στο εμπρος μερος τα φωτιστικα ειναι λιγο αλληθωρα. Το πισω μερος ειναι αψογο. Διπλή εξατμιση. Το λευκο του παει. Το μαυρο οπως συνηθως καλο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nickolas last edited by

                      Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                      Αν πάντως ο κομπρέσσορας εμπλέκεται από τις 1500 στροφές, σε φάσεις εκκίνησης από στάση λογικά θα υπάρχει ένα 'θεματάκι'.
                      Δεν έχω οδηγήσει ποτέ ΤSI βέβαια αλλά στις σχεδόν 1000σαλ. από το ρελαντί μέχρι την εμπλοκή του κομπρέσσορα ο 1400 χωρίς την βοήθεια της υπερτροφοδότησης λογικά πρέπει να τα παίζει.
                      Ίσως αυτό εννοούν αναφερόμενοι σε χαμηλές στροφές.

                      Εντάξει όμως...ας μην είμαστε υπερβολικοί.Γιατί?ποιός οδηγεί στις 1000 με 1500 στροφές?Ή και να οδηγείς εκεί, σίγουρα το κάνεις σε κατηφορικό δρόμο ή σε φάση που δε σε ενδιαφέρει να επιταχύνεις παρά μόνο να διατηρήσεις ταχύτητα.
                      Οποιοδήποτε αμάξι με οποιαδήποτε κυβικά, ουσιαστικά, για τα άλογά-ροπή του σέρνεται σε αυτές τις στροφές! (μιλάμε πάντα για βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, έτσι? )

                      Για εμένα τουλάχιστον είναι κάτι αρκετά κουραστικό. Όταν στρίβεις σε στενά ίσως πρέπει να ρίχνεις 1η αν υπάρχει έστω και 'υποψία' ανηφόρας και το αυτοκίνητο θα θέλει λίγο πατινάρισμα για εκκίνηση από στάση.
                      Γενικά στην κίνηση μέσα στην πόλη κάτι τέτοιο είναι αισθητό και αρκετά ενοχλητικό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kavoyras last edited by

                        nickolas
                        ΟΚ...ίσως εγώ απλά δεν μπορώ να το καταλάβω.Ή κόψε (και βάλε 1η) ή πατηνάρισε λίγο (και άσε 2α)...τι να πω...
                        ίσα-ίσα που εγώ οδηγώ πολύ πιο αδύναμο αμάξι από το δικό σου (Golf IV 1.4 75PS) και δεν το νιώθω αυτό.
                        Ίσως το ότι σε σένα έχει τρομακτική διαφορά με και χωρίς κομπρέσορα και σου τη δίνει που απλά είναι πολύ πιο ψόφιο και δεν επιταχύνει για την ροπή του.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          m1234 last edited by

                          Ο χρήστης j4 έγραψε:
                          Ειδα πριν λιγο 2 Tiguan παρκαρισμένα στα Πατήσια. Ενα μαύρο (sport) και ενα λευκο (track n field). Ομορφο είναι. Δείχνει καπως χαμηλό για SUV (δεν αναφερομαι σε αποσταση απο το εδαφος), συμπαγες και 'ποιοτικο'. Στο εμπρος μερος τα φωτιστικα ειναι λιγο αλληθωρα. Το πισω μερος ειναι αψογο. Διπλή εξατμιση. Το λευκο του παει. Το μαυρο οπως συνηθως καλο.

                          Καλώς τα...
                          Το άσπρο είχε και ηλιοροφή? Αν ναι, επειδή είναι μαύρη κάνει ωραία αντίθεση με το ασπρο χρώμα
                          Τελικά ποιό θα προτιμούσες από εμφάνιση?

                          1. sport&style ή track&field ανεξαρτήτως χρώματος?
                          2. ασπρο ή μαύρο?
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            m1234 last edited by

                            tiguan R line


                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kavoyras last edited by

                              Ο χρήστης m1234 έγραψε:
                              tiguan R line


                              Άρχισαν οι καγκουριές ακόμα δεν βγήκε?

                              ΥΓ:ντρέπομαι που θα το πω αλλά μου αρέσει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                m1234 last edited by

                                Εχει κανείς κάποια φωτογραφία του RCD300 στο tiguan? H ερώτηση είναι αν καλύπτει όλη την επιφάνια όπως η 2η φωτό ή αφήνει κενό όπως η πρώτη?


                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vasgti last edited by

                                  Αν κρίνω από τις διαστάσεις μάλλον ναι την καλύπτει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cpp last edited by

                                    εγώ νομίζω ότι το πρώτο μοντέλο δεν έχει NAV και το δεύτερο έχει!!!!!!!!!!!!!!!!! οπότε αναλόγως επιπέδου εξοπλισμού παίρνεις και το κενό ή όχι

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      m1234 last edited by

                                      Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                      εγώ νομίζω ότι το πρώτο μοντέλο δεν έχει NAV και το δεύτερο έχει!!!!!!!!!!!!!!!!! οπότε αναλόγως επιπέδου εξοπλισμού παίρνεις και το κενό ή όχι

                                      Οχι δεν είναι έτσι. Το δεύτερο έχει πράγματι nav είναι το RNS 510.
                                      Υπάρχει το RCD510 που δεν είναι nav και την καλύπτει όλη. Εχει ακριβώς την ίδια εμφάνιση με το RNS510 χωρίς τις navigation λειτουργίες.

                                      Τώρα από τα RCD υπάρχουν και το RCD210 (είναι αυτό στην φωτό) και το RCD300 (υποστηρίζει mp3). To ερώτημα είναι το RCD300 έχει την επιφάνεια του RCD500 ή του RCD210?
                                      Αν κρίνω από τις φωτό που έχω δει στα golf μάλλον το 300 δεν πρέπει να αφηνει κενό. Δεν ξέρω όμως αν ισχύουν τα ίδια ακριβώς και στο tiguan

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        m1234 last edited by

                                        Να συμπληρώσω ακόμα ότι στην ελλάδα θα εισάγεται με το rcd300 στην βασική. Δεν θα υπάρχει το rcd210.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          m1234 last edited by

                                          Στο παρκάτω αρχείο έχει φωτό του RCD300 στο golf plus και είναι ίδιου μεγεθους με το RCD500 και τα navi. Αρα πιθανότατα καλύπτει όλη την επιφάνεια. Αν κάποιος ξέρει κάτι πιο σίγουρο ας το ποστάρει

                                          http://www.volkswagen.de/vwcms_publish/ ... 6.File.pdf

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            technik last edited by

                                            Ο χρήστης m1234 έγραψε:

                                            εγώ νομίζω ότι το πρώτο μοντέλο δεν έχει NAV και το δεύτερο έχει!!!!!!!!!!!!!!!!! οπότε αναλόγως επιπέδου εξοπλισμού παίρνεις και το κενό ή όχι

                                            Οχι δεν είναι έτσι. Το δεύτερο έχει πράγματι nav είναι το RNS 510.
                                            Υπάρχει το RCD510 που δεν είναι nav και την καλύπτει όλη. Εχει ακριβώς την ίδια εμφάνιση με το RNS510 χωρίς τις navigation λειτουργίες.

                                            Τώρα από τα RCD υπάρχουν και το RCD210 (είναι αυτό στην φωτό) και το RCD300 (υποστηρίζει mp3). To ερώτημα είναι το RCD300 έχει την επιφάνεια του RCD500 ή του RCD210?
                                            Αν κρίνω από τις φωτό που έχω δει στα golf μάλλον το 300 δεν πρέπει να αφηνει κενό. Δεν ξέρω όμως αν ισχύουν τα ίδια ακριβώς και στο tiguan

                                            Το στάνταρ (RCD 300), θα έχει 8 ηχεία, 8α παίζει mp3
                                            και θα καλύπτει ολόκληρη την επιφάνεια του ταμπλό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 26 / 86
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr