Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Λεωφορεία - Νταλίκες
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Λεωφορεία - Νταλίκες
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 20
    • 21
    • 7 / 21
    Περί αυτοκίνησης
    92
    412
    5419
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης cpp έγραψε:

      Δηλαδή με λίγα λόγια μπορεί να κινείται 23ωρες το 24ωρο χωρίς πρόβλημα...... ????

      Mπορεί να κινείται 24 ώρες το 24ωρο με διακοπές μόνο για τα απαραίτητα σέρβις και ανεφοδιασμούς καυσίμων.
      Αυτό κατά βάση ισχύει για όλα τα οχήματα.

      Μα καλά δεν ανεβαίνει η θερμοκρασία επικίνδυνα σε όλα τα περιξ της μηχανής συστήματα..... και αν υποθέσουμε ότι η μηχανή ψύχεται κάποιες καλωδιώσεις ή κάποια περιφερειακά δεν θα ανεβάζουν θερμοκρασία???

      Ο κυκλος ζεστη-κρυο φθειρει περισσοτερο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pjathan last edited by

        Πρόσφατα είχα δει στο δρόμο έξω από την Πάτρα μια μαύρη νταλίκα ''Pegasus'' αρκετά εντυπωσιακή με ιταλικές πινακίδες.Από ότι έμαθα κατασκευάζονται στην Ισπανία.Έχει δει κάποιος από εσάς άλλη ''Pegasus'';

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thaliarque last edited by

          pjathan
          Pegaso εννοείς. Φορτηγά Pegaso είναι εξαιρετικά σπάνια στην Ελλάδα. Τα
          έφτιαχνε η Ισπανία, αλλά η εταιρία εξαγοράστηκε τελικά από την Iveco. Τα
          τελευταία χρόνια συναρμολογούνταν Pegaso σε καμπίνες DAF αλλά με
          κινητήρες της ίδιας της Pegaso και 16άρια κιβώτια της ZF με σφαλιάρα (και
          όχι κουμπί για την αλλαγή από 4η σε 5η όπως στα DAF της εποχής).
          Τα Pegaso ήταν πιο γνωστά στην Ελλάδα ως λεωφορεία. Τη δεκαετία 70
          κυκλοφόρησαν μερικά συναρμολογημένα στην Ελλάδα (από τη ΔΕΑ αν
          θυμάμαι καλά) ως τουριστικά (πως να ξεχάσω το μπλε σχολικό μου στα
          1978-80), ΚΤΕΛ (η Μεσσηνία είχε δύο, το 40 και το 78 που τέλειωσε την
          καριέρα του με V8 από Μερσεντές, και η Ηλεία πρέπει να είχε...), και αστικά
          που είχε πάρει ο ΟΑΣΘ.

          Δες κι εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Pegaso

          Βιντεάκι από Pegaso:

          http://www.youtube.com/watch?v=rIVhD5Rx ... ed&search=

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pjathan last edited by

            Εντάξει ευχαριστώ,αυτό εννοούσα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giannis206 last edited by

              Και εμένα μου αρέσουν πολύ αυτά τα εργαλεία
              Ένας φίλος-αφεντικό που δουλέυω οδηγός(βυτίο)
              έχει ένα ΜΑΝ 19-464 τυπική καμπίνα ΜΑΝ με όλες τις ευκολίες.Εμπρός αν μπόρεσα να μετρήσω καλά 16πίστονες Δαγκάνες είχαν τα φρένα.
              Όσο για να SCANIA η Ferrari των φορτηγών...

              Στο Trackfestival εδώ Σέρρες έιχε αρκέτα ωραία εργαλεία.
              Μερικά Videos...
              http://www.youtube.com/watch?v=31tu3Xl-wJI
              http://www.youtube.com/watch?v=9VMFps_6ziQ
              Youtube Video

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mirage last edited by

                Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
                pjathan
                Pegaso εννοείς. Φορτηγά Pegaso είναι εξαιρετικά σπάνια στην Ελλάδα. Τα
                έφτιαχνε η Ισπανία, αλλά η εταιρία εξαγοράστηκε τελικά από την Iveco. Τα
                τελευταία χρόνια συναρμολογούνταν Pegaso σε καμπίνες DAF αλλά με
                κινητήρες της ίδιας της Pegaso και 16άρια κιβώτια της ZF με σφαλιάρα (και
                όχι κουμπί για την αλλαγή από 4η σε 5η όπως στα DAF της εποχής).
                Τα Pegaso ήταν πιο γνωστά στην Ελλάδα ως λεωφορεία. Τη δεκαετία 70
                κυκλοφόρησαν μερικά συναρμολογημένα στην Ελλάδα (από τη ΔΕΑ αν
                θυμάμαι καλά) ως τουριστικά (πως να ξεχάσω το μπλε σχολικό μου στα
                1978-80), ΚΤΕΛ (η Μεσσηνία είχε δύο, το 40 και το 78 που τέλειωσε την
                καριέρα του με V8 από Μερσεντές, και η Ηλεία πρέπει να είχε...), και αστικά
                που είχε πάρει ο ΟΑΣΘ.

                Δες κι εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Pegaso

                Βιντεάκι από Pegaso:

                http://www.youtube.com/watch?v=rIVhD5Rx ... ed&search=

                Eιχε ο ΟΑΣΘ λεωφορεία της Pegaso? Προσπαθώ να τα θυμηθώ αλλά δεν... Πρώτη φορά τα είδα ως μάρκα στην Μαδρίτη το 2000. Όλα τα αστικά ήταν της Pegaso

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thaliarque last edited by

                  Ο χρήστης mirage έγραψε:
                  Eιχε ο ΟΑΣΘ λεωφορεία της Pegaso? Προσπαθώ να τα θυμηθώ αλλά δεν... ...

                  Βεβαίως! Δες εδώ:
                  http://www.leoforeia.gr/forum/index.php ... c=141&st=5
                  η λίστα από τον εδώ garvanitis. Για φωτογραφία έψαξα αλλά δεν βρήκα κάτι.
                  Τα Pegaso πρέπει να κυκλοφορούσαν ως το 1995 στη Θεσσαλονίκη.

                  @GIANNIS206: Εσύ δουλεύεις οδηγός σε βυτίο; Δε μας τα'χες πει!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giannis206 last edited by

                    Pegaso έχουν πάρει στις Αστικές Συγκοινωνίες Σερρών.
                    Μάλλον είναι αυτά που λέει ο mirage από την Ισπανία!

                    @Thaliarque ναι δουλεύω σε Βυτίο μεταφοράς πετρελαίου θέρμανσης τώρα προσωρινά..μετά βλέπουμε...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      g60 last edited by

                      Ο χρήστης cpp έγραψε:
                      Μια ερώτηση... μια καλά συντηρημένη νταλίκα ή ένα καλα συντηρημένο λεωφορείο τι προδιαγραφές έχει ως προς συνεχόμενη λειτουργία??
                      Δηλαδή αν μια νταλίκα κάνει ένα ταξίδι Ολλανδία πχ πρέπει να περάσουν κάπιοες ώρες 'ανάπαυσης' του οχήματος πριν την επιστροφή??

                      Αν έχεις ένα ΚΤΕΛ που πάει από Αθήνα Αλεξανδρούπολη μπορεί να αλλάξει ο οδηγός στην Αλέξανδρούπολη και να ξαναγυρίσει Αθήνα κατευθείαν?

                      Στην συνεχόμενη λειτουργία συνήθως ανεβάζει θερμοκρασία ο κινητήρας? ταλαιπορούνται τα φρένα?

                      Τι παίζει γενικώς?

                      Δεν έχουν απολύτως κανένα πρόβλημα.
                      Γι αυτό το λόγο φτιάχτηκαν άλλωστε.
                      Μπορείς να το βάλεις μπροστα και να το σβήσεις που λέει ο λόγος μετά από δυό χρόνια?
                      Αρκεί να έχουν λάδια και πετρέλαιο
                      Σε πρακτικό όμως επίπεδο η νομοθεσία ορίζει (άσχετα που εδώ ) κάθε 8 ώρες ο οδηγός να ξεκουράζετε.

                      Σε επίπεδο τώρα αντοχής και γενικά μακροζωίας η Mercedes είναι ο απόλυτος βασιλιάς.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thaliarque last edited by

                        Ήταν... το Άκτρος με τα πολλά ηλεκτρονικά δεν έχει και την καλύτερη φήμη.

                        @GIANNIS206: Πολύ καλή πληροφορία για τα αστικά σας, δεν το ήξερα!
                        Σίγουρα είναι μεταχειρισμένα από καμιά Ισπανία. Άλλωστε και στα ΚΤΕΛ
                        έχουν ψωνίσει μτχ από εκεί. Τι μάρκα είναι το βυτίο που δουλεύεις; Να
                        υποθέσω Merc?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giannis206 last edited by

                          Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
                          Ήταν... το Άκτρος με τα πολλά ηλεκτρονικά δεν έχει και την καλύτερη φήμη.

                          @GIANNIS206: Πολύ καλή πληροφορία για τα αστικά σας, δεν το ήξερα!
                          Σίγουρα είναι μεταχειρισμένα από καμιά Ισπανία. Άλλωστε και στα ΚΤΕΛ
                          έχουν ψωνίσει μτχ από εκεί. Τι μάρκα είναι το βυτίο που δουλεύεις; Να
                          υποθέσω Merc?

                          Μικρό είναι MERCEDES 410D είναι αλλά έχω οδηγήσει και διάφορα άλλα φορτηγά
                          MERCEDES 1320
                          1117
                          Και τα δύο έχουν περίεργο πεντάλ φρένου...
                          Και 2 MAN
                          Το ένα τετραξονικό χωματουργικό(πολύ κοπάνημα λέμε)
                          Και το άλλο τριαξονικό με γερανό φουσκάτο αυτό...
                          Αυτά και ευλεπιστώ και άλλα...

                          Το κορυφαίο που έχω κάνει είναι συνοδηγός σε VOLVO FH12 550(με πρόγραμμα) στην πίστα των Σερρών...

                          όσο για τα λεωφορεία θα βγάλω καμιά φωτό να δείτε....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thaliarque last edited by

                            Ωραία! Το 1320 με 12άρι κιβώτιο να υποθέσω; Τα ΜΑΝ με τι κιβώτιο;
                            Πως και δεν οδήγησες το FH;

                            Από το 410D για μένα γνωστή ποσότητα ο κινητήρας, στο στρατό οδηγούσα
                            καναδέζα. Προς το παρόν, ο πιο μεγάλος σε κυβικά κινητήρας που έχω
                            οδηγήσει. Έχω όμως πολύ υψηλές προσδοκίες από το επόμενο έτος.

                            Στο δεύτερο βιντεάκι το Βόλβο δεν είναι FH αλλά παλιότερο F.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              giannis206 last edited by

                              Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
                              Ωραία! Το 1320 με 12άρι κιβώτιο να υποθέσω; Τα ΜΑΝ με τι κιβώτιο;
                              Πως και δεν οδήγησες το FH;

                              Από το 410D για μένα γνωστή ποσότητα ο κινητήρας, στο στρατό οδηγούσα
                              καναδέζα. Προς το παρόν, ο πιο μεγάλος σε κυβικά κινητήρας που έχω
                              οδηγήσει. Έχω όμως πολύ υψηλές προσδοκίες από το επόμενο έτος.

                              Στο δεύτερο βιντεάκι το Βόλβο δεν είναι FH αλλά παλιότερο F.

                              Καλά θα ήταν...απλό κιβώτιο ήταν 6....ούτε καν μισές...άστα...
                              όσο για τα ΜΑΝ 8άρι και με μισές...μια χαρά ήταν...

                              Το FH δεν το οδήγησα γιατί δεν είχα πολύ θάρρος τον ιδιοκτήτη...αλλά έκατσα στη θέση του οδηγού...

                              Το ξέρω για το Βιντεάκι...άλλο είναι αυτό που συνοδήγησα..

                              Άντε με το καλό και σε ποιο πολλά κυβικά..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dimman last edited by

                                Στα επαγγελματικά οχήματα η πιο σκληροτράχηλη εργασία είναι τα χωματουργικά.Εκεί τα φορτηγά τραβάνε μεγάλα ζόρια που δεν τα συναντούν σε άλλες εργασίες.Λειτουργούν τα μοτέρ τους σε όλο το φάσμα των στροφών,αλλάζουν πάρα πολλές φορές ταχύτητα στο κιβώτιο μέσα σε 1 ώρα οδήγησης και οδηγούνται μέσα σε λάσπες και εκκινούν πολλές φορές πάνω σε επικλινείς ράμπες.

                                Αν προσέξετε λοιπόν θα δείτε ότι εκεί είναι βασιλιάς τα ΜΑΝ και ιδιαίτερα τα καινούργια της TG-A.
                                Ειδικότερα οι ιδιοκτήτες ΔΧ φορτηγών δεν αγοράζουν άλλα αυτοκίνητα εκτός από ΜΑΝ.
                                Χωματουργικά τετραξονικά ανατρεπόμενα άλλης μάρκας που κυκλοφορούν είναι αυτοκινήτα εταιριών ,αγορασμένα ομαδικά με leasing που έπαιξε πρώτο ρόλο η συνολική τιμή αγοράς του στόλου.

                                Τα ΜΑΝ σήμερα είναι τα πιο ακριβά αυτοκίνητα αλλά και τα πιο καλά ... μακράν!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  emmanoyhl last edited by

                                  Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
                                  Ήταν... το Άκτρος με τα πολλά ηλεκτρονικά δεν έχει και την καλύτερη φήμη.

                                  Δεν ξέρω τι λένε από αξιοπιστία αλλά το ταξίδι που κάνουν είναι άλλο πράγμα. Μεγάλη άνεση και πολύ ξεκούραστα για τον οδηγό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    citastak last edited by

                                    Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:

                                    Ήταν... το Άκτρος με τα πολλά ηλεκτρονικά δεν έχει και την καλύτερη φήμη.

                                    Δεν ξέρω τι λένε από αξιοπιστία αλλά το ταξίδι που κάνουν είναι άλλο πράγμα. Μεγάλη άνεση και πολύ ξεκούραστα για τον οδηγό.

                                    Τα πρώτα Ακτρος είχαν πολλά προβλήματα τα οποία πλέουν έχουν λυθεί και για αυτό και διάφορες βιομηχανίες που δεν ψωνιζαν στην γκρίζα αγορά, πλεον γυρνάνε από ΜΑΝ-ΣΚΑΝΙΑ σε ΜΕΡΚ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      garvanitis last edited by

                                      Ο χρήστης dimman έγραψε:
                                      Στα επαγγελματικά οχήματα η πιο σκληροτράχηλη εργασία είναι τα χωματουργικά.Εκεί τα φορτηγά τραβάνε μεγάλα ζόρια που δεν τα συναντούν σε άλλες εργασίες.Λειτουργούν τα μοτέρ τους σε όλο το φάσμα των στροφών,αλλάζουν πάρα πολλές φορές ταχύτητα στο κιβώτιο μέσα σε 1 ώρα οδήγησης και οδηγούνται μέσα σε λάσπες και εκκινούν πολλές φορές πάνω σε επικλινείς ράμπες.

                                      Αν προσέξετε λοιπόν θα δείτε ότι εκεί είναι βασιλιάς τα ΜΑΝ και ιδιαίτερα τα καινούργια της TG-A.
                                      Ειδικότερα οι ιδιοκτήτες ΔΧ φορτηγών δεν αγοράζουν άλλα αυτοκίνητα εκτός από ΜΑΝ.
                                      Χωματουργικά τετραξονικά ανατρεπόμενα άλλης μάρκας που κυκλοφορούν είναι αυτοκινήτα εταιριών ,αγορασμένα ομαδικά με leasing που έπαιξε πρώτο ρόλο η συνολική τιμή αγοράς του στόλου.

                                      Τα ΜΑΝ σήμερα είναι τα πιο ακριβά αυτοκίνητα αλλά και τα πιο καλά ... μακράν!!!

                                      Εαν τα εργοταξια ειναι το πιο σκληρο εργο των φορτηγων και το ΜΑΝ ειναι ο βασιλιας τοτε γιατι στη διεθνη μεταφορα ολοι οσοι τα πηραν εχουν συνεχεια προβληματα (πχ. σπανε κεφαλαρια)?
                                      Κακα τα ψεμματα παντως, στα εργοταξιακα σαν τα ιταλικα ASTRA δεν υπαρχει (τεχνικο μικτο βαρος στο 4αξονικο 49 τονους δεν δινει κανενας και ειναι ιδιαιτερα αξιοπιστα (μηχανικα μερη Iveco, παρεξηγημενα αλλα καλα).
                                      Οσο για εθνικες και διεθνεις μεταφορες το Scania ειναι ο κυριαρχος (αντε και απο κοντα το Volvo - οχι το FH ο κινεζος, αυτο ειναι ζημιαρικο) και αν μιλαμε για οικονομια DAF η οποια κανει δυναμικη εισοδο τον τελευταιο καιρο και στα χωματουργικα (εχουν και παραδοση οι ολλανδοι με τα Ginaf και τα Terberg).
                                      Για διανομες πολης τιποτα δεν συγκρινεται με τα Merc...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimman last edited by

                                        Ο χρήστης garvanitis έγραψε:
                                        Εαν τα εργοταξια ειναι το πιο σκληρο εργο των φορτηγων και το ΜΑΝ ειναι ο βασιλιας τοτε γιατι στη διεθνη μεταφορα ολοι οσοι τα πηραν εχουν συνεχεια προβληματα (πχ. σπανε κεφαλαρια)?

                                        Εγω δεν έχω ακούσει απο κανέναν αυτό που λες.Αλλά ακόμα κι αν συμβαίνει αυτό , είναι επίσης γνωστό ότι οι 'ταξιδιάρηδες' πάνε και τα 'σκαλίζουν' από καινούργια...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimman last edited by

                                          Ο χρήστης garvanitis έγραψε:
                                          Εαν τα εργοταξια ειναι το πιο σκληρο εργο των φορτηγων και το ΜΑΝ ειναι ο βασιλιας τοτε γιατι στη διεθνη μεταφορα ολοι οσοι τα πηραν εχουν συνεχεια προβληματα (πχ. σπανε κεφαλαρια)?
                                          Κακα τα ψεμματα παντως, στα εργοταξιακα σαν τα ιταλικα ASTRA δεν υπαρχει (τεχνικο μικτο βαρος στο 4αξονικο 49 τονους δεν δινει κανενας και ειναι ιδιαιτερα αξιοπιστα (μηχανικα μερη Iveco, παρεξηγημενα αλλα καλα).

                                          Δεν αντιλέγω για τα ASTRA αλλά το ζητούμενο δεν είναι μόνο η αντοχή.Τα ASTRA είναι ΜΟΝΟ σκληρά αλλά είναι ταυτόχρονα και πολλά χρόνια πίσω στα πλαίσια τους.
                                          Οι καμπίνες τους για παράδειγμα στηρίζονται σε αερόφουσκες;Αυτό κάνει πιο άνετη την ζωή του οδηγού και δεν είναι θέμα εξοπλισμού.
                                          Το ίδιο ισχύει και για τις αναρτήσεις τους με τα κλασσικά ημιελλειπτικά φύλλα σούστας΄.

                                          Οσο για εθνικες και διεθνεις μεταφορες το Scania ειναι ο κυριαρχος (αντε και απο κοντα το Volvo - οχι το FH ο κινεζος, αυτο ειναι ζημιαρικο) και αν μιλαμε για οικονομια DAF η οποια κανει δυναμικη εισοδο τον τελευταιο καιρο και στα χωματουργικα (εχουν και παραδοση οι ολλανδοι με τα Ginaf και τα Terberg).
                                          Για διανομες πολης τιποτα δεν συγκρινεται με τα Merc...

                                          Τα SCANIA έχουν καλά μοτέρ αλλά πολύ ενεργοβόρα και με προβλήματα στην γραμμή μετάδοσης (διαφορικά).
                                          Τα VOLVO έχουν καλά χαρακτηριστικά απόδοσης αλλά είναι λαδιέρες κατα το κοινώς λεγόμενον.
                                          Η DAF είναι πάρα πολύ ψηλά στην εκτίμηση μου και έχει τα πλέον οικονομικά για τον επαγγελματία αυτοκίνητα.
                                          Στα χωματουργικά όμως δεν...
                                          Έχει ακόμα πολύ δρόμο μπροστά της και ειδικά με την ιδιαίτερη σχεδίαση των 2 πίσω αξόνων.
                                          Τέλος για τις διανομές πόλης ,το ότι η Mercedes πουλάει πολύ οφείλεται στο γεγονός ότι τα αυτοκίνητα αυτά αποτελούν στόλο μεγάλων εταιριών και όπως προείπα μετράει η τελική τιμή πώλησης ολόκληρου του στόλου και δεν υπολογίζεται πάρα πολύ η αξιοπιστία ,η οικονομία καυσίμου κτλ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cpp last edited by

                                            Στη πιάτσα των σκαφάτων πάντως οι μηχανές πρέπει να είναι ΜΑΝ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 7 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr