-
Ο χρήστης fpan έγραψε:
Έχουμε (ο πατέρας μου και γω) κλεισει ραντεβού με κανάλι το επόμενο σάββατο. Μόλις το ανέφερα στο Μοσχού είπε ότι θα πάει την ερχόμενη βδομάδα να εξοφλήσει το αυτοκίνητο!
Επειδή έχω πάψει να πιστεύω σε αυτά που λέει πια, όποιος δεν καταλαβαίνει κακό της κεφαλής του - ας βάλει λουκέτο. Η δημοσιότητα πονάει.Να ζητήσετε επιπλέον έκπτωση αν σας το έδωσε με τιμή τιμοκαταλόγου. Το αυτοκίνητο ήταν τόσους μήνες εκθεσιακό και έχει μια χ απαξίωση συν την όποια φθορά έχει ένα εκθεσιακό. Επίσης θα υπολογίσετε και τους νόμιμους τόκους (βάσει επιτοκίου τραπέζας) που αντιστοιχούν στους 4 μήνες που δεσμεύει τα χρήματά σας και θα του ζητήσετε να τα μειώσει και αυτά από την αξία του αυτοκινήτου και να σας τα επιστρέψει.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Έχουμε (ο πατέρας μου και γω) κλεισει ραντεβού με κανάλι το επόμενο σάββατο. Μόλις το ανέφερα στο Μοσχού είπε ότι θα πάει την ερχόμενη βδομάδα να εξοφλήσει το αυτοκίνητο!
Επειδή έχω πάψει να πιστεύω σε αυτά που λέει πια, όποιος δεν καταλαβαίνει κακό της κεφαλής του - ας βάλει λουκέτο. Η δημοσιότητα πονάει.Να ζητήσετε επιπλέον έκπτωση αν σας το έδωσε με τιμή τιμοκαταλόγου. Το αυτοκίνητο ήταν τόσους μήνες εκθεσιακό και έχει μια χ απαξίωση συν την όποια φθορά έχει ένα εκθεσιακό. Επίσης θα υπολογίσετε και τους νόμιμους τόκους (βάσει επιτοκίου τραπέζας) που αντιστοιχούν στους 4 μήνες που δεσμεύει τα χρήματά σας και θα του ζητήσετε να τα μειώσει και αυτά από την αξία του αυτοκινήτου και να σας τα επιστρέψει.
+1
-
Σήμερα πήραμε το αυτοκίνητο.
Ο κος Μοσχούς το ξεπλήρωσε στη Fiat Auto Hellas τη Δευτέρα 26/11/07.
Μας πήρε και η Fiat τηλέφωνο να μας πει ότι την ξεπλήρωσε ο κος Μοσχούς.
Ποιά ήταν η βοήθεια της Fiat ως τώρα για κάτι που το φέραμε σε πέρας μόνοι μας;
Περιμένω ακόμα να μου βάλει φώτα Xenon.
Τα συμπεράσματα δικά σας. -
Κάποιοι εκεί μέσα πρέπει να απολυθούν και τη θέση τους να πάρουν άλλοι, που να καταλαβαίνουν τι εστί εξυπηρέτηση πελατών. Η αλλαγή ονόματος επεβλήθη από τα κεντρικά στην Ιταλία. Για να τονίσουν τη συσχέτιση μεταξύ όλων των εταιρειών του ομίλου (εκμεταλλευόμενοι στο έπακρο το κύρος των Ferrari και Maserati) μετονομάστηκαν σε Fiat Group.
Όπως και να'χει, καλορίζικο, καλοτάξιδο και εύχομαι να το απολαύσεις!
-
fpan καλοριζικο φιλε, αλλα εδωσες τα κανονικα € και πηρες ενα αμαξι που ειχε για εκθεμα ο συγκεκριμενος εμπορος Χ μηνες. Θα επρεπε η φιατ απο ευθειξια και μονο να σου κοψει η ιδια καποια €.
Θα μου πεις τι σου λεω....εδω εκανες αμαν να παρεις το αμαξι σου, ολα τα αλλα ειναι κουβεντα να περναει η ωρα.Καλοταξιδο και παλι.
-
Ο χρήστης fpan έγραψε:
Σήμερα πήραμε το αυτοκίνητο.
Ο κος Μοσχούς το ξεπλήρωσε στη Fiat Auto Hellas τη Δευτέρα 26/11/07.
Μας πήρε και η Fiat τηλέφωνο να μας πει ότι την ξεπλήρωσε ο κος Μοσχούς.
Ποιά ήταν η βοήθεια της Fiat ως τώρα για κάτι που το φέραμε σε πέρας μόνοι μας;
Περιμένω ακόμα να μου βάλει φώτα Xenon.
Επίσης η εταιρεία άλλαξε όνομα.
Τα συμπεράσματα δικά σας.Καλοταξιδο φιλε και πολλα καλα χιλιομετρα!ποιος αλλαξε ονομα?ο Μοσχους?
-
Ο χρήστης x-origin έγραψε:
ποιος αλλαξε ονομα?ο Μοσχους?Μήπως έγινε 'Αισχούς?'
-
Απίστευτα πράγματα διαβάζω.....
-
Ο χρήστης fpan έγραψε:
Σήμερα πήραμε το αυτοκίνητο.
Ο κος Μοσχούς το ξεπλήρωσε στη Fiat Auto Hellas τη Δευτέρα 26/11/07.
Μας πήρε και η Fiat τηλέφωνο να μας πει ότι την ξεπλήρωσε ο κος Μοσχούς.
Ποιά ήταν η βοήθεια της Fiat ως τώρα για κάτι που το φέραμε σε πέρας μόνοι μας;
Περιμένω ακόμα να μου βάλει φώτα Xenon.
Επίσης η εταιρεία άλλαξε όνομα.
Τα συμπεράσματα δικά σας.fpan καλοτάξιδο!
Τελικά το πήρατε με την αρχική τιμή?
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
fpan καλοριζικο φιλε, αλλα εδωσες τα κανονικα € και πηρες ενα αμαξι που ειχε για εκθεμα ο συγκεκριμενος εμπορος Χ μηνες. Θα επρεπε η φιατ απο ευθειξια και μονο να σου κοψει η ιδια καποια €.
Θα μου πεις τι σου λεω....εδω εκανες αμαν να παρεις το αμαξι σου, ολα τα αλλα ειναι κουβεντα να περναει η ωρα.Καλοταξιδο και παλι.
Στέλιο ο κόσμος δεν το γνωρίζει αυτό και δεν επιμένει ώστε να κερδίσει την επιπλέον έκπτωση που ΠΑΝΤΑ γίνεται στα εκθεσιακά. Κάθε πωλητής φυσικά, μόλις πάει πελάτης και του ζητήσει ένα εκθεσιακό μοντέλο κάνει την πάπια για την έκπτωση, και ΜΟΝΟ αν επιμείνει ο πελάτης τότε του κόβει το ποσό που αναλογεί ανα περίπτωση.
-
Kαλοτάξιδο!...!! Ευχόμαστε να το χαρείτε!
Εγώ πάντως μετά από αυτά που διάβασα εδώ ούτε έξω από την FIAT δεν θέλω να περάσω ... Αν υποθέσουμε (αν υποθέσουμε λέω!!!) ότι βγάζει καλά αυτοκίνητα, τι να το κάνουμε αν η αντιμετώπιση προς τους πελάτες είναι η παραπάνω ; ; ; ;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Kαλοτάξιδο!...!! Ευχόμαστε να το χαρείτε!Εγώ πάντως μετά από αυτά που διάβασα εδώ ούτε έξω από την FIAT δεν θέλω να περάσω ... Αν υποθέσουμε (αν υποθέσουμε λέω!!!) ότι βγάζει καλά αυτοκίνητα, τι να το κάνουμε αν η αντιμετώπιση προς τους πελάτες είναι η παραπάνω ; ; ; ;
γενικευεις χωρις λογο. Σε ολες τις φιρμες υπαρχουν κακοι αντιπ/ποι.
πχ, εγω εχω εξυπηρετηθει πολυ καλα και επαγγελματικα σε αλλη Φιατ.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Kαλοτάξιδο!...!! Ευχόμαστε να το χαρείτε!
Εγώ πάντως μετά από αυτά που διάβασα εδώ ούτε έξω από την FIAT δεν θέλω να περάσω ... Αν υποθέσουμε (αν υποθέσουμε λέω!!!) ότι βγάζει καλά αυτοκίνητα, τι να το κάνουμε αν η αντιμετώπιση προς τους πελάτες είναι η παραπάνω ; ; ; ;
γενικευεις χωρις λογο. Σε ολες τις φιρμες υπαρχουν κακοι αντιπ/ποι.
πχ, εγω εχω εξυπηρετηθει πολυ καλα και επαγγελματικα σε αλλη Φιατ.
Αναφέρομαι στην συμπεριφορά της FIAT και όχι στον έμπορο. Δεν γενικεύω.
Η FIAT θα μπορούσε αν ήθελε από την 1η στιγμή να δώσει λύση και όχι να κάνει τον ΚΙΝΕΖΟ και μετά από όλο αυτό το σκηνικό ο έμπορος να παραμένει εξουσιοδοτημένος.Είναι απίστευτο αυτό που αναφέρθηκε:
**Ο κος Μοσχούς το ξεπλήρωσε στη Fiat Auto Hellas τη Δευτέρα 26/11/07.
Μας πήρε και η Fiat τηλέφωνο να μας πει ότι την ξεπλήρωσε ο κος Μοσχούς.
Ποιά ήταν η βοήθεια της Fiat ως τώρα για κάτι που το φέραμε σε πέρας μόνοι μας; **Οι έμποροι βρίσκουν και τα κάνουν...
-
A ρε Fiat...
Μετά από αυτό και φυσικά το περιστατικό με την ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ τους συμπεριφορά σχετικά με τo test με τα φρένα του Bravo, ως εταιρεία έχει τελειώσει για μένα... -
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
A ρε Fiat...
Μετά από αυτό και φυσικά το περιστατικό με την ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ τους συμπεριφορά σχετικά με τo test με τα φρένα του Bravo, ως εταιρεία έχει τελειώσει για μένα...Η υπόθεση με τα φρένα είναι εντελώς άλλο πράγμα και κατά τη γνώμη μου άλλοι είναι οι προκλητικοί. Δες και στο αντίστοιχο thread και πιστεύω ότι θα καταλάβεις.
Για τη συμπεριφορά του συγκεκριμένου αντιπροσώπου πάντως νομίζω πως συμφωνούμε όλοι.
Καλοτάξιδο λοιπόν το αυτοκίνητο fpan!
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
A ρε Fiat...
Μετά από αυτό και φυσικά το περιστατικό με την ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ τους συμπεριφορά σχετικά με τo test με τα φρένα του Bravo, ως εταιρεία έχει τελειώσει για μένα...Η υπόθεση με τα φρένα είναι εντελώς άλλο πράγμα και κατά τη γνώμη μου άλλοι είναι οι προκλητικοί. Δες και στο αντίστοιχο thread και πιστεύω ότι θα καταλάβεις.
+1
Αν κάποιο περιοδικό (έστω, το συγκεκριμένο περιοδικό) ενδιαφερόταν πραγματικά για την προστασία του καταναλωτή και όχι για τη διαφημιστική του μερίδα, ας έκανε μια βόλτα από τις μάντρες μεταχειρισμένων ή ακόμα και από εξουσιοδοτημένες εμπορίες, να έβγαζε θέματα με το κιλό. Έλα όμως που από τον μαντρά δεν τριμπάει έτσι κι αλλιώς πολλή διαφήμιση, άρα ποιο το ώφελος να ασχοληθεί... -
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
A ρε Fiat...
Μετά από αυτό και φυσικά το περιστατικό με την ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ τους συμπεριφορά σχετικά με τo test με τα φρένα του Bravo, ως εταιρεία έχει τελειώσει για μένα...έλα ας μην υπερβάλουμε...
εγώ αυτά τα βλέπω ως μεμονωμένα περιστατικά! κι εγώ όταν αγόρασα Fiat δεν είχα προβλημα...και άλλη που πήραν το νέο bravo δεν έχουν πρόβλημα με τα φρένα...είναι σαν να λες ότι δεν περνώ slk η δεν περναω ουτε εξω απο την Mercedes διότι όταν βρέχει μπάζει νερά και γίνομαι μούσκεμα από την οροφη! επειδή έτυχε σε έναν που είχε πρόβλημα με την οροφή του...πάντως ήταν απαράδεκτη η συμπεριφορά του αντιπρόσωπου. -
Για να καταλάβω..... το όχημα ανήκε στον Μοσχού ή στην FIAT Auto Hellas ?
Δηλαδή τόσους μήνες περίμενες ο Μοσχούς να μεταβιβάσει τα χρήματα που του έιχες δώσει στα κεντρικά και αυτός τα κράταγε και έκανε την πάπια ;;;
-
Δεν λέω ότι δεν θα πάρω Fiat επειδή δεν φρενάρει καλά το Βravo (σε αντιστοιχεία με το δεν ξαναπαίρνω mercedes επειδή μπάζει νερά η slk) αλλά δεν θα πάρω Fiat επειδή με ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ με τον τρόπο που αντιμετώπισε το θέμα, με πρόσβαλε σαν καταναλωτή....
-
Ρε σεις θα μας τρελάνετε;
Ο άνθρωπος λέει από την αρχή του θέματος ότι το αυτοκίνητο που έκλεισε και εξόφλισε ήταν στην εμπορία, το κοίταζε και ο ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ δεν του το έδινε.
Η FIAT λέει δεν προχώρησε τα διαδικαστικά γιατί ο κύριος ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ δεν το είχε εξοφλήσει, παρόλο που ο άνθρωπος είχε δώσει όλα τα φράγκα.
Με λίγα λόγια η FIAT είχε γραμμένο στα @α@ρια της τον τελικό πελάτη και κοιτούσε μόνο την σχέση με τον έμπορο και τα φράγκα για ένα FIAT PANDA λες και ήταν PORSCHE.
Και αν υποθέσουμε ότι η FIAT έχει προηγούμενα με τον έμπορο, γιατί κρατάει αυτήν την συνεργασία;
Μήπως ο Μοσχούς έχει μπάρμπα στην Κορώνη;Οταν συμπεριφέρεται έτσι μία γενική αντιπροσωπεία δηλώνει ότι είναι ψιλικατζήδες. Τελεία και παύλα.
Και σκεφτόμουν να πάω να δω το BRAVO!...!
Θα πρέπει να είμαι τρελός για να ασχοληθώ με την FIAT...
Προβλήματα με τον dealer κο Γ.Μοσχού και τη Fiat Auto Hellas