Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανεβοκατέβασμα στροφών σε peugeot 106 1.1 Πού οφείλεται;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ανεβοκατέβασμα στροφών σε peugeot 106 1.1 Πού οφείλεται;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    21
    1061
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      godos last edited by

      Εδώ και ένα μήνα περίπου το αυτοκίνητο συχνά μου κάνει το εξής παράξενο: Μόλις μαρσάρω πάνω από τις 3.000 rpm αρχίζει και ανεβοκατεβάζει τις στροφές μόνο του από τις 1000 ως τις 3500 περίπου. Το κάνει για κανένα 10λεπτο και μετα ανεβαίνει και το ρελαντί στις 2000 στροφές και παραμένει εκεί. Πήγα στο μάστορα αλλά το έλεγξε και είπε δεν έχει τίποτα. Που λέτε να οφιελεται αυτό;;Μήπως ο εγκέφαλος είναι στα τελυταία του ή μήπως φταίει η εξάτμιση που φοράει; Πάντως αντιμετωπίζω και πρόβλημα στο φανάρι γιατι με κοιτάνε οι δίπλα οδηγοί και νομίζουν ότι θέλω κόντρα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • G
        godos last edited by

        Εδώ και ένα μήνα περίπου το αυτοκίνητο συχνά μου κάνει το εξής παράξενο: Μόλις μαρσάρω πάνω από τις 3.000 rpm αρχίζει και ανεβοκατεβάζει τις στροφές μόνο του από τις 1000 ως τις 3500 περίπου. Το κάνει για κανένα 10λεπτο και μετα ανεβαίνει και το ρελαντί στις 2000 στροφές και παραμένει εκεί. Πήγα στο μάστορα αλλά το έλεγξε και είπε δεν έχει τίποτα. Που λέτε να οφιελεται αυτό;;Μήπως ο εγκέφαλος είναι στα τελυταία του ή μήπως φταίει η εξάτμιση που φοράει; Πάντως αντιμετωπίζω και πρόβλημα στο φανάρι γιατι με κοιτάνε οι δίπλα οδηγοί και νομίζουν ότι θέλω κόντρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          godos last edited by

          Εδώ και ένα μήνα περίπου το αυτοκίνητο συχνά μου κάνει το εξής παράξενο: Μόλις μαρσάρω πάνω από τις 3.000 rpm αρχίζει και ανεβοκατεβάζει τις στροφές μόνο του από τις 1000 ως τις 3500 περίπου. Το κάνει για κανένα 10λεπτο και μετα ανεβαίνει και το ρελαντί στις 2000 στροφές και παραμένει εκεί. Πήγα στο μάστορα αλλά το έλεγξε και είπε δεν έχει τίποτα. Που λέτε να οφιελεται αυτό;;Μήπως ο εγκέφαλος είναι στα τελυταία του ή μήπως φταίει η εξάτμιση που φοράει; Πάντως αντιμετωπίζω και πρόβλημα στο φανάρι γιατι με κοιτάνε οι δίπλα οδηγοί και νομίζουν ότι θέλω κόντρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • P
            petros last edited by

            Τσέκαρε τον αισθητήρα λ καλού-κακού...

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • K
              kouk last edited by

              Κοίταξε την πεταλούδα του γκαζιού..ίσως να θέλει καθάρισμα!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • G
                gatony last edited by

                Kαι το δικό μου 1.4 '92 το έκανε αυτό
                Έκανα καθαρισμό της πεταλούδας αλλά αυτό συνέχιζε τα ίδια.
                Τα καυσαέρια του (αν ήταν ο λ) ήταν μια χαρά.
                Εμένα μου ανέβαζε μέχρι τις 2.000-2.500 σ.α.λ και είχα κυριολεκτικά αρρωστήσει-μελαγχολήσει.
                Σκεφτόμουνα ούτως η άλλως να το δώσω οπότε αυτό ήταν το τελειωτικό 'χτύπημα' .(μάλλον για εγκέφαλος εμένα μου φαινότανε αλλά δεν ήθελα να το ακούσω γιατί θα... )

                Σημείωση:Δεν το έκανε πάντα,όποτε το θυμότανε!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Αν και οι κατοχοι ΠΕΖΟ ξερουν καλυτερα πρεπει να ειναι το μοτερακι του ρελαντι ή καπως ετσι το οποιο θεωρειται συχνη βλαβη στα 106(ετσι εχω διαβασει σε αλλο φορουμ)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    alexastrag last edited by

                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                    Αν και οι κατοχοι ΠΕΖΟ ξερουν καλυτερα πρεπει να ειναι το μοτερακι του ρελαντι ή καπως ετσι το οποιο θεωρειται συχνη βλαβη στα 106(ετσι εχω διαβασει σε αλλο φορουμ)

                    μηπως εννοεις το ''ποτενσιομετρο'' του γκαζιου;;;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      chemic last edited by

                      Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                      Αν και οι κατοχοι ΠΕΖΟ ξερουν καλυτερα πρεπει να ειναι το μοτερακι του ρελαντι ή καπως ετσι το οποιο θεωρειται συχνη βλαβη στα 106(ετσι εχω διαβασει σε αλλο φορουμ)

                      και εγώ για 'μοτεράκι του ρελαντί' ξέρω ότι παθαίνουν σχεδόν...ΟΛΑ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        catalyst last edited by

                        Πράγματι, αυτό με το μοτεράκι του ρελαντί ακούγεται αρκετά στα διάφορα fora ως βλάβη για 106.
                        Βέβαια μπορεί το αμαξάκι σου να πωρώνεται για κόντρες και να προσπαθεί να σου πει κάτι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A
                          artech last edited by

                          Επειδή κάτι τέτοια έκανε και το Coupe μου, μήπως είναι το φίλτρο της βενζίνης;
                          Γενικά όμως φαίνεται σαν κάτι να είναι βουλωμένο και να θέλει καθάρισμα...
                          Επισκέψου καλύτερα εξουσιοδοτημένο service για να μην ψάχνεις πολύ. Μπορεί να έχουν αντιμετωπίσει παρόμοιες περιπτώσεις.
                          Καλά ξεμπερδέματα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            piii last edited by

                            [quote='GODOS']Εδώ και ένα μήνα περίπου το αυτοκίνητο συχνά μου κάνει το εξής παράξενο: Μόλις μαρσάρω πάνω από τις 3.000 rpm αρχίζει και ανεβοκατεβάζει τις στροφές μόνο του από τις 1000 ως τις 3500 περίπου. Το κάνει για κανένα 10λεπτο και μετα ανεβαίνει και το ρελαντί στις 2000 στροφές και παραμένει εκεί. Πήγα στο μάστορα αλλά το έλεγξε και είπε δεν έχει τίποτα. Που λέτε να οφιελεται αυτό;;Μήπως ο εγκέφαλος είναι στα τελυταία του ή μήπως φταίει η εξάτμιση που φοράει; Πάντως αντιμετωπίζω και πρόβλημα στο φανάρι γιατι με κοιτάνε οι δίπλα οδηγοί και νομίζουν ότι θέλω κόντρα.[/quote
                            ΦΙΛΕ GODOS KATI ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΕΦΤΙΑΧΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΜΑΞΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΝΑ 2 ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΦΤΑΝΕ ΣΕ ΘΕΡΜ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΡΕΜΟΠΑΙΖΕ ΣΤΙΣ 600 ΜΕ 800 ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΝΑ ΣΒΗΝΕΙ. Η ΒΛΑΒΗ ΤΕΛΙΚΑ ΗΤΑΝ ΤΟ AIR FUEL METER TO ΟΠΟΙΟ ΚΟΣΤΙΣΕ ΚΑΙ 350 ΕΥΡΟΥΔΑΚΙΑ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • F
                              fabiamaniac last edited by

                              Εμένα στο fabiaki μου το κάνει αυτο συχνά πυκνά.....!!!!Ειδικά οταν είναι παγωμένο και δεν εχω την υπομονή να το πηγαίνω ηρεμα μέχρι να ανέβει λιγο η θερμοκρασία και να πέσουν οι στροφές του ρελαντί...!!!Στα φανάρια συνήθως που περιμένω μου τα κάνει και εμένα αυτα.....και ως αποτέλεσμα είναι να ψαρώνουν οι διπλα 'πειραγμένοι' και να τα δίνουν όλα και να μένω πίσω εγώ που δεν είχα σκοπό για 'κοντρίτσα'...΄!!!

                              Anyway,ρώτησα και μου είπαν οτι είναι η κ@#@βενζίνη που έβαζα....

                              Άλλαξα βένζίνη εδώ και 5 μήνες , αρχικά v-power και τώρα bp100 ......!!!Μπορώ να πω οτι μειώθηκε αισθητά αλλα οχι οτι διορθώθηκε...!!!

                              Οταν το κάνει αυτο πλέον,του 'ρίχνω' μια ψιλογκαζιά (μέχρι 3500-4000 στροφές)και σταματάει .....!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                peugeot1425 last edited by

                                και το δικό μου το 1.1 το κάνει αυτό.
                                βέβαια με μια μικρή διαφορά.
                                οι στροφές κατέβαίνουν κάτω από τις 1.000 και ανεβαίνουν μέχρι 1.500 το πολύ.

                                το είχα πάει σε εξουσιοδοτημένο να το κοιτάξουν το φτιάξανε και μετά από 2 μήνες ξανάρχισε τα ίδια...
                                λες και ρυθμίζουν κάτι το οποίο ξερυθμίζεται μετά από λίγο.

                                πάντως το δικό μου το κάνει όποτε το θυμάται είτε είναι κρύο το αμάξι είτε ζεστό...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • B
                                  billy last edited by

                                  .....άσχετη με το θέμα δημοσίευση....[moderator]

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • P
                                    puntofato last edited by

                                    Αν έχεις το 1.1 με το συστημα της BOSCH(μονού σημείου), όπως φαντάζομαι, έχει κολλήσει ο διακόπτης που καταλαβαίνει πότε είναι στο ρελαντί το αυτοκίνητο. Άνοιξε το καπό και κάνε το εξής:
                                    Βρές την άκρη της ντίζας του γκαζιού. Εκεί είναι η πεταλούδα. Θα δεις πως υπάρχει ένα μαύρο μοτέρ που σπρώχνει με ένα τσουνί την πεταλούδα. Δοκίμασε να ανοίξεις την πεταλούδα ενώ το αμάξι δουλεύει(γύρω στις 3000στρ είναι καλά) και πάτα με το άλλο χέρι την άκρη από το τσουνί αυτό. Πρέπει να σου κάνει το πρόβλημα που αναφέρεις ή αν είναι ΗΔΗ κολλήμένο δεν θα κάνει καμία διαφορά(θα συνεχίσει δηλαδή το πρόβλημα που ούτως ή άλλως σου κάνει). 100-120ευρώ κάνει και υπάρχει μόνο σαν BOSCH και όχι άλλη μάρκα.
                                    ΑΥΤΑ αν το συστημα είναι της BOSCH (MONO-MOTRONIC ή MONO-JETRONIC).

                                    Αν είναι της MAGNETTI MARRELI...μια μέρα στο συνεργείο και θα δούμε!

                                    Αλήθεια, στο δρόμο πώς πάει;Κάνει διακοπές, κομπιάσματα κάνει τίποτα ή μόνο στατικά; Λογικά δεν πρέπει να πηγαίνει καλά ούτε στο δρόμο.

                                    Φυσικά η παραπάνω άποψη είναι ενδεικτική μιας και διάγνωση εξ-αποστάσεως ΔΕΝ γίνεται. Επίσης η πείρα μας διδάσκει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των πελατών αδυνατει να καθορίσει επ ακριβώς το πρόβλημα του αυτοκινήτου και να απαιτείται η πλήρης δοκιμή από τον επισκευαστή.
                                    Φιλικά

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      godos last edited by

                                      Χτες το βράδυ το έκανε αλλά κρύο άντε να είχε 17-18 βαθμούς.Δηλαδή το χειμώνα που πιάνει κάτω απο το 0 θερμοκρασίες τί πρέπει να κάνει ο κινητήρας;; Μάλλον για εγκέφαλο υποψιάζομαι και εγώ.Μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι στραβό δω να το πάω κατευθείαν εκεί γιατί λεεί μετά από λίγη ώρα σβύνεται η διάγνωση στον εγκέφαλο και τα δείχνει όλα οκ.Σήμερα όμως ήταν Κυριακή.Και κάτι άλλο που πρόσεξα.Είναι φυσιλογικό το ρελαντί να είναι στις 600-700 στροφές;;Όταν ξεκινάω τον κινητήρα δουλέυει για λίγο στις 1000-1200 στροφές και μετά πέφτει και μένει σταθερά στις 700.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • G
                                        godos last edited by

                                        Sorry σε λάθος θέμα το έγραψα το προηγούμενο μύνημα.Αυτό ήταν για το VW polo με το πρόβλημα που μου εμφάνισε κατά την εκκίνηση. Το peugeot το έφτιαξα.Άλλαξα μοτεράκι 120 euro.Της Bosch ήταν τελικά

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          gabriel last edited by

                                          Πάντως και επειδή στο Saxo 1.1 που είχα παλιά μου το έκανε (ίδιο μοτέρ με το δικό σου).
                                          Στο μοτεράκι του ρελαντί από όπου πηγάζει το πρόβλημα,έβγαζα τη φίσσα και στους ακροδέκτες 1-4 του μοτέρ έδινα στιγμιαία 12V από τη μπαταρία.
                                          Το μοτεράκι αυτό δουλεύει με 6V,με ένα στιγμιαίο peak των 12V επανέρχεται...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            puntofato last edited by

                                            Για την ιστορία και μην το διαβάσουν κάποιοι και κάψουν τίποτα οι επαφές που κουνούν το μοτέρ είναι η 1 και η 2 και δουλεύουν με 12βολτ. Οι επαφές 3 και 4 είναι του διακόπτη του ρελαντί. Μην κάνετε καμία ζημιά χωρίς να ξέρετε....
                                            Φιλικά

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr