-
Εδώ και ένα μήνα περίπου το αυτοκίνητο συχνά μου κάνει το εξής παράξενο: Μόλις μαρσάρω πάνω από τις 3.000 rpm αρχίζει και ανεβοκατεβάζει τις στροφές μόνο του από τις 1000 ως τις 3500 περίπου. Το κάνει για κανένα 10λεπτο και μετα ανεβαίνει και το ρελαντί στις 2000 στροφές και παραμένει εκεί. Πήγα στο μάστορα αλλά το έλεγξε και είπε δεν έχει τίποτα. Που λέτε να οφιελεται αυτό;;Μήπως ο εγκέφαλος είναι στα τελυταία του ή μήπως φταίει η εξάτμιση που φοράει; Πάντως αντιμετωπίζω και πρόβλημα στο φανάρι γιατι με κοιτάνε οι δίπλα οδηγοί και νομίζουν ότι θέλω κόντρα.
-
Εδώ και ένα μήνα περίπου το αυτοκίνητο συχνά μου κάνει το εξής παράξενο: Μόλις μαρσάρω πάνω από τις 3.000 rpm αρχίζει και ανεβοκατεβάζει τις στροφές μόνο του από τις 1000 ως τις 3500 περίπου. Το κάνει για κανένα 10λεπτο και μετα ανεβαίνει και το ρελαντί στις 2000 στροφές και παραμένει εκεί. Πήγα στο μάστορα αλλά το έλεγξε και είπε δεν έχει τίποτα. Που λέτε να οφιελεται αυτό;;Μήπως ο εγκέφαλος είναι στα τελυταία του ή μήπως φταίει η εξάτμιση που φοράει; Πάντως αντιμετωπίζω και πρόβλημα στο φανάρι γιατι με κοιτάνε οι δίπλα οδηγοί και νομίζουν ότι θέλω κόντρα.
-
Εδώ και ένα μήνα περίπου το αυτοκίνητο συχνά μου κάνει το εξής παράξενο: Μόλις μαρσάρω πάνω από τις 3.000 rpm αρχίζει και ανεβοκατεβάζει τις στροφές μόνο του από τις 1000 ως τις 3500 περίπου. Το κάνει για κανένα 10λεπτο και μετα ανεβαίνει και το ρελαντί στις 2000 στροφές και παραμένει εκεί. Πήγα στο μάστορα αλλά το έλεγξε και είπε δεν έχει τίποτα. Που λέτε να οφιελεται αυτό;;Μήπως ο εγκέφαλος είναι στα τελυταία του ή μήπως φταίει η εξάτμιση που φοράει; Πάντως αντιμετωπίζω και πρόβλημα στο φανάρι γιατι με κοιτάνε οι δίπλα οδηγοί και νομίζουν ότι θέλω κόντρα.
-
Τσέκαρε τον αισθητήρα λ καλού-κακού...
-
Κοίταξε την πεταλούδα του γκαζιού..ίσως να θέλει καθάρισμα!!
-
Kαι το δικό μου 1.4 '92 το έκανε αυτό
Έκανα καθαρισμό της πεταλούδας αλλά αυτό συνέχιζε τα ίδια.
Τα καυσαέρια του (αν ήταν ο λ) ήταν μια χαρά.
Εμένα μου ανέβαζε μέχρι τις 2.000-2.500 σ.α.λ και είχα κυριολεκτικά αρρωστήσει-μελαγχολήσει.
Σκεφτόμουνα ούτως η άλλως να το δώσω οπότε αυτό ήταν το τελειωτικό 'χτύπημα' .(μάλλον για εγκέφαλος εμένα μου φαινότανε αλλά δεν ήθελα να το ακούσω γιατί θα... )Σημείωση:Δεν το έκανε πάντα,όποτε το θυμότανε!
-
Αν και οι κατοχοι ΠΕΖΟ ξερουν καλυτερα πρεπει να ειναι το μοτερακι του ρελαντι ή καπως ετσι το οποιο θεωρειται συχνη βλαβη στα 106(ετσι εχω διαβασει σε αλλο φορουμ)
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αν και οι κατοχοι ΠΕΖΟ ξερουν καλυτερα πρεπει να ειναι το μοτερακι του ρελαντι ή καπως ετσι το οποιο θεωρειται συχνη βλαβη στα 106(ετσι εχω διαβασει σε αλλο φορουμ)μηπως εννοεις το ''ποτενσιομετρο'' του γκαζιου;;;;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αν και οι κατοχοι ΠΕΖΟ ξερουν καλυτερα πρεπει να ειναι το μοτερακι του ρελαντι ή καπως ετσι το οποιο θεωρειται συχνη βλαβη στα 106(ετσι εχω διαβασει σε αλλο φορουμ)και εγώ για 'μοτεράκι του ρελαντί' ξέρω ότι παθαίνουν σχεδόν...ΟΛΑ
-
Πράγματι, αυτό με το μοτεράκι του ρελαντί ακούγεται αρκετά στα διάφορα fora ως βλάβη για 106.
Βέβαια μπορεί το αμαξάκι σου να πωρώνεται για κόντρες και να προσπαθεί να σου πει κάτι. -
Επειδή κάτι τέτοια έκανε και το Coupe μου, μήπως είναι το φίλτρο της βενζίνης;
Γενικά όμως φαίνεται σαν κάτι να είναι βουλωμένο και να θέλει καθάρισμα...
Επισκέψου καλύτερα εξουσιοδοτημένο service για να μην ψάχνεις πολύ. Μπορεί να έχουν αντιμετωπίσει παρόμοιες περιπτώσεις.
Καλά ξεμπερδέματα! -
[quote='GODOS']Εδώ και ένα μήνα περίπου το αυτοκίνητο συχνά μου κάνει το εξής παράξενο: Μόλις μαρσάρω πάνω από τις 3.000 rpm αρχίζει και ανεβοκατεβάζει τις στροφές μόνο του από τις 1000 ως τις 3500 περίπου. Το κάνει για κανένα 10λεπτο και μετα ανεβαίνει και το ρελαντί στις 2000 στροφές και παραμένει εκεί. Πήγα στο μάστορα αλλά το έλεγξε και είπε δεν έχει τίποτα. Που λέτε να οφιελεται αυτό;;Μήπως ο εγκέφαλος είναι στα τελυταία του ή μήπως φταίει η εξάτμιση που φοράει; Πάντως αντιμετωπίζω και πρόβλημα στο φανάρι γιατι με κοιτάνε οι δίπλα οδηγοί και νομίζουν ότι θέλω κόντρα.[/quote
ΦΙΛΕ GODOS KATI ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΕΦΤΙΑΧΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΜΑΞΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΝΑ 2 ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΦΤΑΝΕ ΣΕ ΘΕΡΜ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΡΕΜΟΠΑΙΖΕ ΣΤΙΣ 600 ΜΕ 800 ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΝΑ ΣΒΗΝΕΙ. Η ΒΛΑΒΗ ΤΕΛΙΚΑ ΗΤΑΝ ΤΟ AIR FUEL METER TO ΟΠΟΙΟ ΚΟΣΤΙΣΕ ΚΑΙ 350 ΕΥΡΟΥΔΑΚΙΑ. -
Εμένα στο fabiaki μου το κάνει αυτο συχνά πυκνά.....!!!!Ειδικά οταν είναι παγωμένο και δεν εχω την υπομονή να το πηγαίνω ηρεμα μέχρι να ανέβει λιγο η θερμοκρασία και να πέσουν οι στροφές του ρελαντί...!!!Στα φανάρια συνήθως που περιμένω μου τα κάνει και εμένα αυτα.....και ως αποτέλεσμα είναι να ψαρώνουν οι διπλα 'πειραγμένοι' και να τα δίνουν όλα και να μένω πίσω εγώ που δεν είχα σκοπό για 'κοντρίτσα'...΄!!!
Anyway,ρώτησα και μου είπαν οτι είναι η κ@#@βενζίνη που έβαζα....
Άλλαξα βένζίνη εδώ και 5 μήνες , αρχικά v-power και τώρα bp100 ......!!!Μπορώ να πω οτι μειώθηκε αισθητά αλλα οχι οτι διορθώθηκε...!!!
Οταν το κάνει αυτο πλέον,του 'ρίχνω' μια ψιλογκαζιά (μέχρι 3500-4000 στροφές)και σταματάει .....!!!
-
και το δικό μου το 1.1 το κάνει αυτό.
βέβαια με μια μικρή διαφορά.
οι στροφές κατέβαίνουν κάτω από τις 1.000 και ανεβαίνουν μέχρι 1.500 το πολύ.το είχα πάει σε εξουσιοδοτημένο να το κοιτάξουν το φτιάξανε και μετά από 2 μήνες ξανάρχισε τα ίδια...
λες και ρυθμίζουν κάτι το οποίο ξερυθμίζεται μετά από λίγο.πάντως το δικό μου το κάνει όποτε το θυμάται είτε είναι κρύο το αμάξι είτε ζεστό...
-
.....άσχετη με το θέμα δημοσίευση....[moderator]
-
Αν έχεις το 1.1 με το συστημα της BOSCH(μονού σημείου), όπως φαντάζομαι, έχει κολλήσει ο διακόπτης που καταλαβαίνει πότε είναι στο ρελαντί το αυτοκίνητο. Άνοιξε το καπό και κάνε το εξής:
Βρές την άκρη της ντίζας του γκαζιού. Εκεί είναι η πεταλούδα. Θα δεις πως υπάρχει ένα μαύρο μοτέρ που σπρώχνει με ένα τσουνί την πεταλούδα. Δοκίμασε να ανοίξεις την πεταλούδα ενώ το αμάξι δουλεύει(γύρω στις 3000στρ είναι καλά) και πάτα με το άλλο χέρι την άκρη από το τσουνί αυτό. Πρέπει να σου κάνει το πρόβλημα που αναφέρεις ή αν είναι ΗΔΗ κολλήμένο δεν θα κάνει καμία διαφορά(θα συνεχίσει δηλαδή το πρόβλημα που ούτως ή άλλως σου κάνει). 100-120ευρώ κάνει και υπάρχει μόνο σαν BOSCH και όχι άλλη μάρκα.
ΑΥΤΑ αν το συστημα είναι της BOSCH (MONO-MOTRONIC ή MONO-JETRONIC).Αν είναι της MAGNETTI MARRELI...μια μέρα στο συνεργείο και θα δούμε!
Αλήθεια, στο δρόμο πώς πάει;Κάνει διακοπές, κομπιάσματα κάνει τίποτα ή μόνο στατικά; Λογικά δεν πρέπει να πηγαίνει καλά ούτε στο δρόμο.
Φυσικά η παραπάνω άποψη είναι ενδεικτική μιας και διάγνωση εξ-αποστάσεως ΔΕΝ γίνεται. Επίσης η πείρα μας διδάσκει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των πελατών αδυνατει να καθορίσει επ ακριβώς το πρόβλημα του αυτοκινήτου και να απαιτείται η πλήρης δοκιμή από τον επισκευαστή.
Φιλικά -
Χτες το βράδυ το έκανε αλλά κρύο άντε να είχε 17-18 βαθμούς.Δηλαδή το χειμώνα που πιάνει κάτω απο το 0 θερμοκρασίες τί πρέπει να κάνει ο κινητήρας;; Μάλλον για εγκέφαλο υποψιάζομαι και εγώ.Μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι στραβό δω να το πάω κατευθείαν εκεί γιατί λεεί μετά από λίγη ώρα σβύνεται η διάγνωση στον εγκέφαλο και τα δείχνει όλα οκ.Σήμερα όμως ήταν Κυριακή.Και κάτι άλλο που πρόσεξα.Είναι φυσιλογικό το ρελαντί να είναι στις 600-700 στροφές;;Όταν ξεκινάω τον κινητήρα δουλέυει για λίγο στις 1000-1200 στροφές και μετά πέφτει και μένει σταθερά στις 700.
-
Sorry σε λάθος θέμα το έγραψα το προηγούμενο μύνημα.Αυτό ήταν για το VW polo με το πρόβλημα που μου εμφάνισε κατά την εκκίνηση. Το peugeot το έφτιαξα.Άλλαξα μοτεράκι 120 euro.Της Bosch ήταν τελικά
-
Πάντως και επειδή στο Saxo 1.1 που είχα παλιά μου το έκανε (ίδιο μοτέρ με το δικό σου).
Στο μοτεράκι του ρελαντί από όπου πηγάζει το πρόβλημα,έβγαζα τη φίσσα και στους ακροδέκτες 1-4 του μοτέρ έδινα στιγμιαία 12V από τη μπαταρία.
Το μοτεράκι αυτό δουλεύει με 6V,με ένα στιγμιαίο peak των 12V επανέρχεται... -
Για την ιστορία και μην το διαβάσουν κάποιοι και κάψουν τίποτα οι επαφές που κουνούν το μοτέρ είναι η 1 και η 2 και δουλεύουν με 12βολτ. Οι επαφές 3 και 4 είναι του διακόπτη του ρελαντί. Μην κάνετε καμία ζημιά χωρίς να ξέρετε....
Φιλικά
Ανεβοκατέβασμα στροφών σε peugeot 106 1.1 Πού οφείλεται;