Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 246
    • 247
    • 248
    • 249
    • 250
    • 315
    • 316
    • 248 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49136
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      govus last edited by

      Είχα την τύχη να οδηγήσω το (εταιρικό) Golf GT με τους 122 ίππους, που κολλητός μου φίλος παρέλαβε την Παρασκευή. Το αυτοκίνητο ήταν ολοκαίνουριο (ούτε 80 χλμ. στο οδόμετρο), οπότε αντιμετωπίστηκε ...πολιτισμένα.
      Σε μια διαδρομή περίπου 10 χλμ., υπό ιδανικές συνθήκες αστικής κυκλοφορίας (ένεκα Κυριακής, νωρίς το απόγευμα) και καιρού, σημείωσα τα εξής:

      • ΡΟΠΗ !! Παρούσα από το ρελαντί, βοηθά εξαιρετικά στο να οδηγήσεις για πρώτη φορά ένα άστρωτο αυτοκίνητο που δεν είναι δικό σου, σε ρυθμούς ικανοποιητικούς. Ο κινητήρας 'τραβάει' θετικά από χαμηλά και σου επιτρέπει να πηγαίνεις με 'μία πάνω' παντού. Είδα στιγμιαίες καταναλώσεις κάτω από 4λίτρα/100χλμ., με 3η και 4η στο κιβώτιο και 'χάιδεμα' του γκαζιού (στο μποτιλιάρισμα δεν ξέρω τι αντίστοιχο θα 'γράψει'...) .
        Ένα ...πρόβλημα είναι, πως τα χιλιόμετρα 'μαζεύονται' γρήγορα και πρέπει να 'χεις το νού σου, αλλά από την άλλη, μπορείς να βάζεις ακόμα και ...6η σε ελάχιστο χρονικό διάστημα (με ό,τι συνεπάγεται αυτό).
      • Αίσθηση 'άρματος' (με τη θετική έννοια) στο εσωτερικό. Έχοντας οδηγήσει για τελευταία φορά βέβαια ένα Golf III (με τους ...60 ίππους) προ 10ετίας, πραγματικά δεν απορώ γιατί κάποια αυτοκίνητα κοστίζουν ακριβότερα από κάποια άλλα... Βαρύ μεν αυτοκίνητο (ξεπερνάει τα 1400 κιλά με δυο ...μαντραχαλέους 35άρηδες), αλλά, είπαμε, 20+ κιλά ροπής είναι αυτά.
      • Έχω αυτοκίνητο με ηλεκτρικό τιμόνι και ηλεκτρονικό γκάζι, οπότε έχω συνηθίσει στην ...αναισθησία. Σε σχέση με το Clio μου θα ΄λεγα, πως έχει παρόμοια αίσθηση γκαζιού και χειρότερη τιμονιού. Παρεμπιπτόντως, με χαλάει αρκετά να στρίβω σε γνωστή μου στροφή με 80 χλμ., με αυτοκίνητο που 'πατάει' σε λάστιχα 205/55/16 (έστω και Michelin Energy ) και επιταχυνόμενο προοδευτικά γκάζι και να μην ξέρω πού ακριβώς 'πατάνε' οι τροχοί ...
      • Με 'σχεδόν' 20 χιλιάρικα θα 'θελα (αν έπαιρνα ένα τέτοιο αυτοκίνητο) προβολείς ομίχλης στο βασικό εξοπλισμό (άσχετα αν τους έχω χρησιμοποιήσει ΤΡΕΙΣ φορές στα 17 χρόνια που οδηγώ) και χειριστήρια στο τιμόνι για το ηχοσύστημα (αντί για cruise control...).
      • Λεπτομέρεια, αλλά οι ενδείξεις των οργάνων μου φάνηκαν κάπως μικρές ...

      Αυτά τα ολίγα ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kavoyras last edited by

        Ο χρήστης aserf έγραψε:
        175/80-14 φορούσαν...

        1.6 FSi συμφορουμίτη μοντέλο 2004 με 17άρες (εργοστασιακές) και ~70000 χλμ δεν έχει βγάλει πρόβλημα ούτε στο κιβώτιο, ούτε τριγμών. Δεν τη γλύτωσε όμως και το clima και το ηχοσύστημα

        Αντρέα εδώ λανθάνεις.
        Ο κεντρικός αεραγωγός ψιλοτρίζει στο άσχετο κάποιες φορές.Είναι ενοχλητικό αν κλείσεις τη μουσική και επειδή δεν ακούγεται σχεδόν τίποτε άλλο, ακούς μόνο αυτό και σου τη δίνει.
        3 φορές το έχουμε πάει από τότε που το πήραμε το αμάξι και έχουμε αλλάξει και τις 3 τη γρίλια. τώρα πια έχουμε έμμεσα απελπιστεί και το έχουμε αφήσει στη μοίρα του. (και βασικά το μόνο που τρίζει.αν το πιάσεις και σταματήσει να τρίζει, το υπόλοιπο αμάξι είναι άψογο)
        Πάντως το 'πρόβλημα' (και μόνο που το λέω έτσι μου φαίνεται αστείο) εμφανίστηκε όταν αλλάξαμε το clima γιατί για να μην ζεσταίνεσαι, έπρεπε να το έχεις στους 17,5 βαθμούς (και μιλάμε με οδηγό γυναίκα )
        Το ηχοσύστημα αλλάχτηκε, γιατί κάποια στιγμή αποφάσισε ότι δε θέλει να κλείνει (κοινώς χάλασε το κουμπί και δεν μπορούσες να το κλείσεις... )
        (σσ:όλα αλλάχτηκαν χωρίς καμία επιβάρυνση και χάσαμε το αμάξι 'μόνο' μισή μέρα. Μάλιστα μας έδωσαν αμάξι αντικατάστασης πολύ χαλαρά, χωρίς να δείξουμε πρόθεση ότι θα το ζητήσουμε.)

        Για το μόνο που έχουμε μετανιώσει είναι που δεν έχουμε βάλει αυτόματο σασμαν και η μάνα μου ταλαιπωρείται στην κίνηση στην Βάρης-κορωπίου κάθε μέρα... (τόσα και τόσα έξτρα...μαλακία που δε σκεφτήκαμε το αυτόματο τότε)
        Σκεφτήκαμε να το πουλήσουμε και να πάρουμε ένα GT DSG, αλλά μάλλον θα περιμένουμε το καινούριο Golf-άκι.

        ΥΓ:Το 175/80/14 ήταν άθλιο...Συν του ότι δε βγαίνουν καλά λάστιχα σε αυτή τη διάσταση...(ξέρω: 'τι περίμενες ρε φίλε?Καλό λάστιχο σε μπαλόνι διάσταση?' ).Νομίζω ότι μόνο 2 λάστιχα έχεις ως επιλογή και τα 2 είναι κατηγορία energy. Απορώ πώς κάποιοι με Golf IV δεν έχουν αλλάξει ακόμα την διάσταση, μετά απο 8+ χρόνια...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cctop last edited by

          Το νέο Golf πότε βγαίνει στην παραγωγή? Εχετε πληροφορίες?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aserf last edited by

            Λέγεται ότι θα κυκλοφορήσει προς το τέλος του 2008, σίγουρα μετά το καλοκαίρι...

            Η έκδοση GTI αναμένεται στις αρχές του 2009.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nick last edited by

              και επίσης οτι δεν θα ειναι τόσο νεο αλλά ένα δυνατό face-lift+ του τωρινού...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                technik last edited by

                Aρχές 2009

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  govus last edited by

                  Μήπως κάποιος φίλος γνωρίζει, τι συμπίεση έχει ο TSi/122; Κάπου είδα 10:1 και μου φάνηκε υψηλή. Ως ακολούθως, η 95άρα βενζίνη που συνιστά η εταιρεία ενδείκνυται ή θ' αρχίσει τα 'πειράκια';
                  Μια τελευταία ερώτηση: τι πίεση παίρνουν τα 205/55/16 που 'φοράει' το Highline; Κοίταξα φευγαλέα στο εσωτερικό του πορτακίου του ρεζερβουάρ και μου φάνηκε πως είδα ...2,8 bar (δηλ. 41PSI !!). Μήπως ήταν 2,3bar/33PSI ...;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης Govus έγραψε:
                    Μήπως κάποιος φίλος γνωρίζει, τι συμπίεση έχει ο TSi/122; Κάπου είδα 10:1 και μου φάνηκε υψηλή. Ως ακολούθως, η 95άρα βενζίνη που συνιστά η εταιρεία ενδείκνυται ή θ' αρχίσει τα 'πειράκια';

                    10:1 είναι. Δουλεύει μια χαρά με 95άρα πάντως. Για την πίεση των ελαστικών δεν θυμάμαι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      arrowsfa1 last edited by

                      Τα Michelin Energy 205/55/R16 του Golf GT Sport (140 hp) έχουν ενδεδειγμένη πίεση πίσω-μπρος 2,2 bar (31,9 PSI) με φορτίο 2 ατόμων+λίγων αποσκευών. Με πλήρες φορτίο, 2,4 bar εμπρός και 2,9 bar στον πίσω άξονα.

                      Μικρή επιφύλαξη για τη διάσταση των ελαστικών, αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι είναι αυτή. Θα επιβεβαιώσω σε λίγες ώρες...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        govus last edited by

                        Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
                        Τα Michelin Energy 205/55/R16 του Golf GT Sport (140 hp) έχουν ενδεδειγμένη πίεση πίσω-μπρος 2,2 bar (31,9 PSI) με φορτίο 2 ατόμων+λίγων αποσκευών. Με πλήρες φορτίο, 2,4 bar εμπρός και 2,9 bar στον πίσω άξονα.

                        Μικρή επιφύλαξη για τη διάσταση των ελαστικών, αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι είναι αυτή. Θα επιβεβαιώσω σε λίγες ώρες...

                        Ευχαριστώ!! Αυτούς ακριβώς τους τροχούς (και λάστιχα) έχει και το 122άρι Highline. Μάλλον είδα όντως κάτι λάθος ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          arrowsfa1 last edited by

                          Το τσέκαρα, πράγματι αυτή είναι η διάσταση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lebron23 last edited by

                            παιδια, στο tsi 122 πρεπει απαραιτητα να βαζω super αμολυμβδη 100 οκτανιων
                            η μπορω και καποια χαμηλοτερη?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kid last edited by

                              Ότι βενζίνη θες βάζεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                neos last edited by

                                Ξέρει κανείς τη διάσταση των φρένων του TSI;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  ferox last edited by

                                  Ο χρήστης Kid έγραψε:
                                  Ότι βενζίνη θες βάζεις.

                                  Ισχύει το ίδιο και για τον tsi 140?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kid last edited by

                                    Ναι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      krusenstern last edited by

                                      Ο χρήστης Neos έγραψε:
                                      Ξέρει κανείς τη διάσταση των φρένων του TSI;

                                      Αεριζόμενα 288 χλστ. εμπρός, απλά 255 χλστ. πίσω.

                                      Ότι βενζίνη θες βάζεις.

                                      Ισχύει το ίδιο και για τον tsi 140?

                                      Ναι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        neos last edited by

                                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                        Ξέρει κανείς τη διάσταση των φρένων του TSI;

                                        Αεριζόμενα 288 χλστ. εμπρός, απλά 255 χλστ. πίσω.

                                        Ευχαριστώ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kavoyras last edited by

                                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                          Ξέρει κανείς τη διάσταση των φρένων του TSI;

                                          Αεριζόμενα 288 χλστ. εμπρός, απλά 255 χλστ. πίσω.

                                          Ότι βενζίνη θες βάζεις.

                                          Ισχύει το ίδιο και για τον tsi 140?

                                          Ναι.

                                          Krusenstern, δηλαδή και το '122άρι' και το '140άρι' φοράνε τα ίδια φρένα?Το GT φοράει μεγαλύτερα ή ίδια κι αυτό?
                                          Τα ίδια φρένα φορούσε και το 1.6FSI ή μου φαίνεται?
                                          Μόνο το GTi φοράει μεγαλύτερα φρένα από τα υπόλοιπα?

                                          ΥΓ:δεν υπονοοώ τίποτα.απλά ρωτάω για να λύσω κάποιες τεχνικές απορίες μου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • kubiak
                                            kubiak last edited by

                                            Ο χρήστης aserf έγραψε:
                                            175/80-14 φορούσαν...

                                            Ήταν 175 ε;
                                            Το είχα ξεχάσει...

                                            _

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 248
                                            • 249
                                            • 250
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 248 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr