Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Bravο 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Bravο 2007
    • 1
    • 2
    • 58
    • 59
    • 60
    • 61
    • 62
    • 640
    • 641
    • 60 / 641
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    12816
    134534
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      v-silis last edited by

      το πρωί ήταν ένα απο πίσω μου στον περιφερειακό.
      στο δεύτερο φρενάρισμα δεν το ρίσκαρα και άλλαξα λωρίδα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        skullone last edited by

        Ρεεεεε... Μη χάφτετε τις βλακείες του AMS!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          v-silis last edited by

          Ο χρήστης skullone έγραψε:
          Ρεεεεε... Μη χάφτετε τις βλακείες του AMS!!!

          πάει τώρα,το κακό έχει γίνει

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            asteris last edited by

            Τι λες τώρα ρε, δεν είναι να το ρισκάρεις. Αύριο πάω να βγάλω τους 257 με τις τετραπίστονες και να βάλω εξαπίστονες στα 284. Αφού τόπε και το AMS, δεν φρενάρουν τα 257...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skullone last edited by

              Κι όχι μόνον το AMS... Θα το πει και ο Λιακό... Που θα τ'ακούσει απ'το σοφό το γέροντα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nplatis last edited by

                Κάποιος (κάτοχος;) που θα μπορούσε να μας πληροφορήσει σχετικά συγκεκριμένα για την κατανάλωση του Bravo 150; Διαβάζουμε παντού για μάλλον αυξημένη κατανάλωση, αλλά πόσο; Θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε χωριστά στην πόλη, χωριστά σε ταξίδι (π.χ. με ταχύτητες γύρω στα 140 χλμ/ω)...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kavoyras last edited by

                  Ο χρήστης nplatis έγραψε:
                  Κάποιος (κάτοχος;) που θα μπορούσε να μας πληροφορήσει σχετικά συγκεκριμένα για την κατανάλωση του Bravo 150; Διαβάζουμε παντού για μάλλον αυξημένη κατανάλωση, αλλά πόσο; Θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε χωριστά στην πόλη, χωριστά σε ταξίδι (π.χ. με ταχύτητες γύρω στα 140 χλμ/ω)...

                  Χωρίς να βάζω το χέρι μου στη φωτιά, υπολόγιζε παρόμοιες καταναλώσεις με Golf 1.4TSI. (άντε μισό λίτρο πάνω)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                    Κάποιος (κάτοχος;) που θα μπορούσε να μας πληροφορήσει σχετικά συγκεκριμένα για την κατανάλωση του Bravo 150; Διαβάζουμε παντού για μάλλον αυξημένη κατανάλωση, αλλά πόσο; Θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε χωριστά στην πόλη, χωριστά σε ταξίδι (π.χ. με ταχύτητες γύρω στα 140 χλμ/ω)...

                    Χωρίς να βάζω το χέρι μου στη φωτιά, υπολόγιζε παρόμοιες καταναλώσεις με Golf 1.4TSI. (άντε μισό λίτρο πάνω)

                    Ίσως και ένα λίτρο πάνω. Έχοντας οδηγήσει αρκετά και τα δύο (ΣΔΟΚ 4Τ Σεπτεμβρίου και αρκετά ακόμη έκτοτε):

                    • με λογική χρήση γκαζιού στην πόλη και εκμεταλλευόμενος τη ροπή χαμηλά, για το TSi 140 πρέπει να περιμένεις 9,5 - 10, για το Bravo 10,5-11.

                    • Στο ταξίδι, με 140-180, πάλι ένα λίτρο διαφορά περίπου, λόγω της ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥ μακρυάς 6ης του Γκολφ (σχεδόν... 180 χαω με 4.000 σ.α.λ.!!!). Με προσπεράσεις στο παιχνίδι (=τέρμα γκάζι για κάποιο μικρό διάστημα), γύρω στο 11 και κάτι το Golf, ενώ στο Bravo βλέπεις και 12.

                    • Τέρμα γκάζι στο βουνό, το Golf χτύπησε 16,5 - 17, το Bravo 17-17,5.

                    Σημείωση 1: το κουμπί 'Sport' στο Bravo παίζει το ρόλο του και στην κατανάλωση. Με αυτό πατημένο, το μοτέρ βγάζει περισσότερη ροπή κατά 1,5 κιλό σχεδόν και πιο ψηλά (γύρω στις 3.900 αν θυμάμαι καλά). Αυτά τα νούμερα είδαμε στο δυναμόμετρο.

                    Σημείωση 2: το Bravo είναι ΠΑΝΤΟΥ ταχύτερο εν κινήσει, αν το στροφόμετρο είναι πάνω από τις 1.800 - 2.000 σ.α.λ. βεβαίως.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stormold last edited by

                      Χθες το βράδι είδα πρώτη φορά BRAVO. Στην Μεσογείων. Δεν το είχα ξαναδεί. Σαν αμάξωμα δεν μου είπε και κάτι. Μου θύμισε λιγάκι το παλιό Bravo αλλά έχω την εντύπωση ότι το καινούριο είναι ποιο ψηλό ή δείχνει ποιο μικρό.
                      Κατα τ'άλλα μου φάνηκε ιδιαίτερα απλό σαν εξωτερική εμφάνιση, ενώ δεν μου άρεσαν καθόλου τα πίσω φώτα. Μικρά σαν τα μάτια της γάτας ήταν σε χρώμα κόκκινο.

                      Έτυχε από πίσω του να είναι ένα ASTRA GTC ανθρακί καινούριο. Μάλλον ήταν καινούριο και πρέπει να ήταν το TURBO αν κρίνω από τα ζαντολάστιχα και τους δίσκους...

                      Μεταξύ των δύο αυτοκινήτων θεωρώ ότι το ASTRA είναι ιδιαίτερα σπορτίφ και επιθετικό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        skullone last edited by

                        Μόνο στην εμφάνιση όμως...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          patro last edited by

                          και γω χωρις να θελω να δυναμιτισω κατασταση ουτε να κανω συγκρισεις , πιστευω οτι το bravo ειναι υπερεκτιμημενο απο αποψη σχεδιασμου

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nplatis last edited by

                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                            Ίσως και ένα λίτρο πάνω. Έχοντας οδηγήσει αρκετά και τα δύο (ΣΔΟΚ 4Τ Σεπτεμβρίου και αρκετά ακόμη έκτοτε):

                            • με λογική χρήση γκαζιού στην πόλη και εκμεταλλευόμενος τη ροπή χαμηλά, για το TSi 140 πρέπει να περιμένεις 9,5 - 10, για το Bravo 10,5-11.

                            • Στο ταξίδι, με 140-180, πάλι ένα λίτρο διαφορά περίπου, λόγω της ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥ μακρυάς 6ης του Γκολφ (σχεδόν... 180 χαω με 4.000 σ.α.λ.!!!). Με προσπεράσεις στο παιχνίδι (=τέρμα γκάζι για κάποιο μικρό διάστημα), γύρω στο 11 και κάτι το Golf, ενώ στο Bravo βλέπεις και 12.

                            • Τέρμα γκάζι στο βουνό, το Golf χτύπησε 16,5 - 17, το Bravo 17-17,5.

                            Σημείωση 1: το κουμπί 'Sport' στο Bravo παίζει το ρόλο του και στην κατανάλωση. Με αυτό πατημένο, το μοτέρ βγάζει περισσότερη ροπή κατά 1,5 κιλό σχεδόν και πιο ψηλά (γύρω στις 3.900 αν θυμάμαι καλά). Αυτά τα νούμερα είδαμε στο δυναμόμετρο.

                            Σημείωση 2: το Bravo είναι ΠΑΝΤΟΥ ταχύτερο εν κινήσει, αν το στροφόμετρο είναι πάνω από τις 1.800 - 2.000 σ.α.λ. βεβαίως.

                            Ευχαριστώ, πολύ κατατοπιστικός. Σε σχέση με το Seat Leon 1.8 TSi πώς είναι οι αντίστοιχες συγκρίσεις; (Παρεμπιπτόντως, αν το Leon είχε συμμετάσχει σε εκείνη τη συγκριτική δοκιμή, η εικόνα θα ήταν πλήρης...)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              krusenstern last edited by

                              Ο χρήστης nplatis έγραψε:

                              Ίσως και ένα λίτρο πάνω. Έχοντας οδηγήσει αρκετά και τα δύο (ΣΔΟΚ 4Τ Σεπτεμβρίου και αρκετά ακόμη έκτοτε):

                              • με λογική χρήση γκαζιού στην πόλη και εκμεταλλευόμενος τη ροπή χαμηλά, για το TSi 140 πρέπει να περιμένεις 9,5 - 10, για το Bravo 10,5-11.

                              • Στο ταξίδι, με 140-180, πάλι ένα λίτρο διαφορά περίπου, λόγω της ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥ μακρυάς 6ης του Γκολφ (σχεδόν... 180 χαω με 4.000 σ.α.λ.!!!). Με προσπεράσεις στο παιχνίδι (=τέρμα γκάζι για κάποιο μικρό διάστημα), γύρω στο 11 και κάτι το Golf, ενώ στο Bravo βλέπεις και 12.

                              • Τέρμα γκάζι στο βουνό, το Golf χτύπησε 16,5 - 17, το Bravo 17-17,5.

                              Σημείωση 1: το κουμπί 'Sport' στο Bravo παίζει το ρόλο του και στην κατανάλωση. Με αυτό πατημένο, το μοτέρ βγάζει περισσότερη ροπή κατά 1,5 κιλό σχεδόν και πιο ψηλά (γύρω στις 3.900 αν θυμάμαι καλά). Αυτά τα νούμερα είδαμε στο δυναμόμετρο.

                              Σημείωση 2: το Bravo είναι ΠΑΝΤΟΥ ταχύτερο εν κινήσει, αν το στροφόμετρο είναι πάνω από τις 1.800 - 2.000 σ.α.λ. βεβαίως.

                              Ευχαριστώ, πολύ κατατοπιστικός. Σε σχέση με το Seat Leon 1.8 TSi πώς είναι οι αντίστοιχες συγκρίσεις; (Παρεμπιπτόντως, αν το Leon είχε συμμετάσχει σε εκείνη τη συγκριτική δοκιμή, η εικόνα θα ήταν πλήρης...)

                              Το Leon 1.8, από άποψη απόδοσης, επιδόσεων, τιμής, αλλά και κατανάλωσης, μάλλον ταιριάζει περισσότερο με μοντέλα όπως το Golf GT (170) και το Astra 1.6T (180), γι' αυτό και είχε δοκιμαστεί μαζί τους στην 6ωρη δοκιμή αντοχής που κάναμε στα Μέγαρα.

                              Από επιδόσεις σαφώς υπερτερεί των Bravo και Golf 140, ίσως κάψει λίγο παραπάνω αν πιεστεί, αλλά ισως κάψει και λιγότερο στην πόλη. Αν έχεις μετρητά να δώσεις (που σημαίνει ότι θα το πάρεις 19.900, αλλά στη βασική έκδοση), είναι πολύ value for money πρόταση, όπως και το Bravo. Σημείωσε ότι το Golf 140 βγαίνει 21-22 χιλιάρικα για εξοπλισμό ανάλογο του Bravo Sport (

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                Σπυρο, θυμασαι που εχει κοφτη το Λεον?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nplatis last edited by

                                  [quote='Krusenstern']
                                  Το Leon 1.8, από άποψη απόδοσης, επιδόσεων, τιμής, αλλά και κατανάλωσης, μάλλον ταιριάζει περισσότερο με μοντέλα όπως το Golf GT (170) και το Astra 1.6T (180), γι' αυτό και είχε δοκιμαστεί μαζί τους στην 6ωρη δοκιμή αντοχής που κάναμε στα Μέγαρα.

                                  Από επιδόσεις σαφώς υπερτερεί των Bravo και Golf 140, ίσως κάψει λίγο παραπάνω αν πιεστεί, αλλά ισως κάψει και λιγότερο στην πόλη. Αν έχεις μετρητά να δώσεις (που σημαίνει ότι θα το πάρεις 19.900, αλλά στη βασική έκδοση), είναι πολύ value for money πρόταση, όπως και το Bravo. Σημείωσε ότι το Golf 140 βγαίνει 21-22 χιλιάρικα για εξοπλισμό ανάλογο του Bravo Sport (

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    aggelooos2000 last edited by

                                    Πότε θα έχουμε μια δοκιμή του bravo με τα 120? Ελπιζω στο επομενο τευχος να υπάρχει κάτι...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      krusenstern last edited by

                                      Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
                                      Πότε θα έχουμε μια δοκιμή του bravo με τα 120? Ελπιζω στο επομενο τευχος να υπάρχει κάτι...

                                      Σύντομα. Πριν ελάχιστες μέρες έδωσαν για δοκιμες 120άρια Bravo.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        saxon_747 last edited by

                                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                        Πότε θα έχουμε μια δοκιμή του bravo με τα 120? Ελπιζω στο επομενο τευχος να υπάρχει κάτι...

                                        Σύντομα. Πριν ελάχιστες μέρες έδωσαν για δοκιμες 120άρια Bravo.

                                        Το φρενο με μετρο ε...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          skoupas last edited by

                                          Σχετικά με την κατανάλωση μπορώ να αναφέρω ότι με το κουμπί sport τσιμπάει αρκετά περισσότερο απ΄ότι χωρίς πατημένο. Αλλά έχει και μεγαλύτερη ροπή κοινώς πάει πολύ πιο σφαίρα απ΄ότι χωρίς. Έβαλα χτές το βράδυ βενζίνη έκανα 25 χλμ στην Αθήνα και γύρω στα 320 σήμερα πήγαινε έλα στο Ναύπλιο. Στο πήγαινε ήμουν με το σπορ πατημένο και ταχύτητα από 120 μέχρι 160 χλμ με έκτη (4 χιλιάδες στροφές). Στο έλα ερχόμουν πιο χαλαρά χωρίς το σπορ και βλέποντας τη στιγμιαία κατανάλωση έδειχνε σε λογικά πλαίσια. Μέση κατανάλωση έγραψε συνολικά 8,1 lt/100.
                                          Όσο το πατήσεις δηλαδή -και παίρνει πολύ- θα κάψει, εάν πας normal -λίγο δύσκολο αυτό- είσαι στο μέσο όρο άντε ελάχιστα παραπάνω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aggelooos2000 last edited by

                                            Εχω προσέξει σε κάποια bravo οτι η όθονη του υπολογιστη ταξιδιου ειναι γραφικών ενώ σε καποια αλλα όχι. Γνωρίζει κανεις κάτι?

                                            ](http://img118.imageshack.us/my.php?image=bravo2g7nn1.jpg)

                                            [/img]

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 60 / 641
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr