-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Το είχα σκεφτεί και αυτό και το τσέκαρα, ακόμα και διαφορετικό να είναι θα πρέπει το πλάτος του να αυξηθεί κατά 20% (σχεδόν 10 mm) για να βγεί διαφορά στην επιφάνεια 30% εν τέλει.
Mια χαρά το βρίσκω (τα 10mm) δεδομένου ότι ο δίσκος αυξάνει 30mm σε διάμετρο. Mάλιστα θα μπορούσε να είναι και περισσότερο.
Ο δίσκος αυξάνει 10% το τακάκι 20% λογικό ακόύγεται εεε? Δηλαδή με 330mm δίσκους θα έπρεπε τα τακάκια να είναι 80mm!!!!!!!
Ασε το βρήκα....Είναι η διαφορά στην συνολική επιφάνεια μεταξύ του δίσκου της Corolla της φωτογραφίας και του 280....
Μόνο τέτοιες εξηγήσεις από εδώ και πέρα..
-
Ο χρήστης envy έγραψε:
Το είχα σκεφτεί και αυτό και το τσέκαρα, ακόμα και διαφορετικό να είναι θα πρέπει το πλάτος του να αυξηθεί κατά 20% (σχεδόν 10 mm) για να βγεί διαφορά στην επιφάνεια 30% εν τέλει.
Mια χαρά το βρίσκω (τα 10mm) δεδομένου ότι ο δίσκος αυξάνει 30mm σε διάμετρο. Mάλιστα θα μπορούσε να είναι και περισσότερο.
Ο δίσκος αυξάνει 10% το τακάκι 20% λογικό ακόύγεται εεε? Δηλαδή με 330mm δίσκους θα έπρεπε τα τακάκια να είναι 80mm!!!!!!!
Ασε το βρήκα....Είναι η διαφορά στην συνολική επιφάνεια μεταξύ του δίσκου της Corolla της φωτογραφίας και του 280....
Μόνο τέτοιες εξηγήσεις από εδώ και πέρα..
Aπό την αύξηση της διαμέτρου συνήθως ένα μικρό μέρος κατευθύνεται σε αύξηση της διαμέτρου του άξονα και όλο το υπόλοιπο είναι ωφέλιμη διάμετρος δίσκου που γενικά ταυτίζεται με τη διάμετρο που έχει το τακάκι.
-
257
284
-
30% μικρότερο τακάκι το Μπράβο, 30% μεγαλύτερη η μαλακία που τους δέρνει...
-
Και επειδή είμαι σίγουρος ότι ο ηλίθιος που μας έστειλε αυτά τα mail, διαβάζει κανονικά το forum, όταν ρε καραγκιόζη σε ρωτήσει το αφεντικό σου, γιατί γεμίσαμε τσόντες στο mail μας, να του πεις αφεντικό έκανα μιά μακακία και κάποιος τα πήρε στο κρανίο και μας έγραψε συνδρομητές σε όλα τα gay sites που υπάρχουν...
Θα χορτάσεις αντρικά πέη μεγάλε, στο λέω...
-
Όπως και να το υπολογίσεις το 30% δεν τους βγαίνει παρά μόνο αν μέτρησαν το δίσκο της Corolla....
Καλά κάνουμε και το αναλύουμε γιατί να δώ πως θα μαζέψουν πίσω το 30%.... -
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Και επειδή είμαι σίγουρος ότι ο ηλίθιος που μας έστειλε αυτά τα mail, διαβάζει κανονικά το forum, όταν ρε καραγκιόζη σε ρωτήσει το αφεντικό σου, γιατί γεμίσαμε τσόντες στο mail μας, να του πεις αφεντικό έκανα μιά μακακία και κάποιος τα πήρε στο κρανίο και μας έγραψε συνδρομητές σε όλα τα gay sites που υπάρχουν...Θα χορτάσεις αντρικά πέη μεγάλε, στο λέω...
-
ΝΑΙ, το kalimera.gr ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗ MOTOR PRESS!
Κύριοι, εδώ έχουμε να κάνουμε με διάπραξη ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ από το Auto Motor und Sport
http://www.kalimera.gr/_MAIL/ADRESS_kalimera.asp
Είδατε τι email έχει; info@motorpress.gr
ΝΑΙ, ΠΑΡΑΒΙΑΣΑΝ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΠΙΛΩΣΟΥΝ ΤΗ FIAT.
Όποιος λάβει το chain mail καλείται να διαβάσει την κοινοτική οδηγία 58/2002 και να τους κάνει ΜΗΝΥΣΗ για παραβίαση της ιδιωτικής του ζωής στις ηλεκτρονικές επικοινωνίες. Επίσης, πρέπει να προβούμε σε καταγγελία προς την ΕΕΤΤ.
Αρκεί ΕΝΑΣ να αποδείξει ότι το chain mail αυτό το έλαβε απ'ευθείας από το kalimera.gr (αλλά κι αυτό να μη συνέβη, δεν τρέχει τίποτα, γιατί ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ τα chain mails απαγορεύονται).
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
ΝΑΙ, ΠΑΡΑΒΙΑΣΑΝ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΠΙΛΩΣΟΥΝ ΤΗ FIAT.
Νομίζω οτι είναι σαφές και από την γλώσσα που χρησιμοποιούν, αλλά από τις μεθόδους οτι έχουν σαλτάρει εντελώς...
Πήγαν να βγάλουν το 'λαυράκι'... και τώρα όλοι τους θεωρούν μαλάκες.....
Καταντήσαν να γίνουν η Αυριανή της Αυτοκίνησης....
-
Τι mail ρε παιδιά; Για πέστε να μάθει και ο φτωχός κοσμάκης...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Τι mail ρε παιδιά; Για πέστε να μάθει και ο φτωχός κοσμάκης...http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 37#1078537
-
Αυτό:
http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.p ... 37#1078537
Κανονικότατη παραβίαση κοινοτικού δικαίου... ΚΑΙ προτροπή σε spamming!
-
Και διαβάστε εδώ τι προβλέπεται από την Ε.Ε. (την οποίαν επικαλείται το μπουρδέλο όποτε το βολεύει) και τι παραβιάζει.
Κύριοι, οι του AMS είναι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Δίκαιο.-
-
Aυτο που με ενοχλει περισσοτερο ειναι οτι αφηνουν να εννοηθει οτι μονο το Bravo 1.4 90PS που εισαγεται στην Ελλαδα εχει μικροτερα δισκοφρενα, ενω τα 'ευρωπαικα' Bravo 1.4 90PS εχουν μεγαλυτερα φρενα...
Αραγε το 'μεγαλο' Auto motor und sport, εχει κανει αναλογη δοκιμη?
-
Δεν ξέρω, πάντως θεωρώ απίθανο να μην είναι ενήμεροι για τα καμώματα του εν Ελλάδι παρακλαδιού τους.
-
Mα δεν έχει μικρότερα, αυτό ρώτησα κι εγώ νωρίτερα και σε όλη την ευρώπη το 90hp έχει ίδια φρένα. Ναι αλλά - λένε τούτοι - αυτά τα μοντέλα δεν πουλιούνται πολύ στην υπόλοιπη ευρώπη διότι είναι πολύ entry level και εκεί δεν τα αγοράζει σχεδόν κανείς, εκεί φοριούνται τα ντίζελ, άρα θα πουλήσει στην ελλάδα κλπ κλπ αν κάνει κάποιος τον κόπο να διαβάσει το thread στο site τους θα βρει τέτοια και άλλα πολλά. Μάλιστα σε έναν προτείνουν να αλλάξει τους δίσκους με αυτους των 284mm του ντιζελ
-
Μαλακίες λένε ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ. Αν δεν πούλαγε η βασική έκδοση, δεν θα έβγαινε. ΟΕΟ.
Έχω χορτάσει μαλακίες από το κωλόχαρτο της αυτοκίνησης.
-
το είπα και πριν η βασική έκδοση από την diesel είναι πάνω από 3000
-
Quod erat demonstrandum
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Τι mail ρε παιδιά; Για πέστε να μάθει και ο φτωχός κοσμάκης...
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 37#1078537
Λυπάμαι τους συντάκτες του περιοδικού που θα αναγκαστούν από τον όποιο τράγο αρχισυντάκτη τους να κάνουν τέτοιες απερίγραπτες βλακείες...
Καμμία σοβαρότητα. Είναι όμως τόσο ζώα που δεν καταλαβαίνουν ότι από αυτή την ιστορία θα στιγματιστούν και ότι δεν είναι δυνατό να δουλεύουν (σε αυτό το χώρο) μια ζωή στο autohkalhmeraap'toprwifainetai.
Ακόμα και οι 'αντικειμενικοί' δημοσιογράφοι του γαυροκάναλου (εκτός των πολύ σταθερών ονομάτων) κάποια στιγμή σοβαρεύτηκαν και δεν τους βγήκε σε κακό. Βλέπω κάποιους που δουλεύουν σε άλλα (μεγαλύτερα από το γαυροκάναλο) κανάλια.
Δηλαδή ειλικρινά, μαζεύονται ένα μάτσο μαντράχαλοι κάθε πρωί και λένε: 'Χοχοχο, τι καλή μαλακία θα κάνουμε σήμερα για να θάψουμε τη Fiat;' ;!!!!!!!!!!!!
Το επόμενο βήμα ποιό είναι; Τηλεφωνικές φάρσες σε αντιπροσωπείες ή να παρενοχλούν πελάτες μέσα σε εκθέσεις;
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων