Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Classic Audi Forum
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Classic Audi Forum
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 26
    • 27
    • 4 / 27
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    63
    522
    1180
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      d-jet last edited by

      Άγγελε, τα έχεις μπλέξει με τα Γαλλικά που σηκώνουν άκομψα πίσω ρόδες... ένα σπόρ αυτοκίνητο πρέπει να πατάει με τα 4 κάθε στιγμη....

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • K
        kouk last edited by

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          niga last edited by

          Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
          Έχεις δει τη ναυαρχίδα ( , μην πεις κουβέντα, Νίκο, σ΄έφαγα! ) χωρίς μηχανή... χωράει να περάσει μικρό παιδί από κάτω!!!

          Ξύνεις πληγές έτσι;   
          

          Φυσικά χωράει μικρό παιδί . Αυτό λέγεται προστασία πεζών! Περνάει από κάτω και σώζεται

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 2
            21-quadra last edited by

            Όλα τα αμορτισέρ είναι λαδιού διπλής ενέργειας, συνήθως ενεργούν κατά 30% στην συμπίεση και κατά 70% στην αποσυμπίεση. Τα αερίου / λαδιού είναι λαδιού διπλής ενέργειας με άζωτο υπό πίεση που αποτρέπει τον αφρισμό του λαδιού όταν ζεσταίνονται από την υψηλή ταχύτητα κίνησης των τροχών, πχ 10 χλμ χωματόδρομο.

            Μέσα στο αμορτισέρ υπάρχει το έμβολο και οι βαλβίδες του λαδιού που επιτρέπουν στο λάδι να περάσει από το ένα άκρο του αμορτισέρ στο άλλο επιβραδύνοντας την κίνηση του εμβόλου και κατά συνέπεια την κίνηση του αμαξώματος, υπάρχουν αμορτισέρ μονού και διπλού τοιχώματος, αμορτισέρ ρυθμιζόμενα κατά την αποσυμπίεση, υπάρχουν αμορτισέρ που ρυθμίζουν την συμπίεση και την αποσυμπίεση Bound - Rebound.

            Όλα όμως είναι με λάδι και είναι διπλής ενέργειας και η δουλειά που κάνουν είναι να επιβραδύνουν την κίνηση του ελαστικού μέρους της ανάρτησης, είτε είναι σούστες, είτε ομοκεντρικά τοποθετημένα ελατήρια, είτε είναι ελατήρια σε διπλά ψαλίδια, είτε είναι ράβδοι στρέψης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • 7
              7pas100 last edited by

              Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
              Άγγελε, τα έχεις μπλέξει με τα Γαλλικά που σηκώνουν άκομψα πίσω ρόδες... ένα σπόρ αυτοκίνητο πρέπει να πατάει με τα 4 κάθε στιγμη....

              Η απάντησή μου στο Classic Renault Forum

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                geoky last edited by

                Ο χρήστης NIGA έγραψε:
                Το δικό μου είναι έτσι:

                Εσένα είναι περισσότερο καθισμένο;

                Ναι , το δικο σου ειναι ισιο σχεδον . Καλυπτει το μισο προφιλ του ελαστικου , σαν να το φορτωσα εναμισο τονο . Δεν τολμω να φανταστω τι σαπιλα εχει εκει κατω . Αν ηταν δικο μας απ την αρχη δε θα χε τετοιο χαλι . .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  niga last edited by

                  Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                  Όλα τα αμορτισέρ είναι λαδιού διπλής ενέργειας, συνήθως ενεργούν κατά 30% στην συμπίεση και κατά 70% στην αποσυμπίεση. Τα αερίου / λαδιού είναι λαδιού διπλής ενέργειας με άζωτο υπό πίεση που αποτρέπει τον αφρισμό του λαδιού όταν ζεσταίνονται από την υψηλή ταχύτητα κίνησης των τροχών, πχ 10 χλμ χωματόδρομο.

                  Μέσα στο αμορτισέρ υπάρχει το έμβολο και οι βαλβίδες του λαδιού που επιτρέπουν στο λάδι να περάσει από το ένα άκρο του αμορτισέρ στο άλλο επιβραδύνοντας την κίνηση του εμβόλου και κατά συνέπεια την κίνηση του αμαξώματος, υπάρχουν αμορτισέρ μονού και διπλού τοιχώματος, αμορτισέρ ρυθμιζόμενα κατά την αποσυμπίεση, υπάρχουν αμορτισέρ που ρυθμίζουν την συμπίεση και την αποσυμπίεση Bound - Rebound.

                  Όλα όμως είναι με λάδι και είναι διπλής ενέργειας και η δουλειά που κάνουν είναι να επιβραδύνουν την κίνηση του ελαστικού μέρους της ανάρτησης, είτε είναι σούστες, είτε ομοκεντρικά τοποθετημένα ελατήρια, είτε είναι ελατήρια σε διπλά ψαλίδια, είτε είναι ράβδοι στρέψης.

                  Επιτέλους ξεστραβώθηκα στο θέμα αμορτισέρ. Πολύ εκτιμώ αυτές τις αναλύσεις! Ευχαριστώ!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • N
                    niga last edited by

                    Μετά από αυτό που είδα σήμερα με το Νάσο, νομίζω το έχω δει όλα: ΑΕΡΟΤΟΜΗ σε Audi 100!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • G
                      geoky last edited by

                      Ακυρο τελειως

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gez last edited by

                        Ο χρήστης NIGA έγραψε:
                        Μετά από αυτό που είδα σήμερα με το Νάσο, νομίζω το έχω δει όλα: ΑΕΡΟΤΟΜΗ σε Audi 100!

                        Πρέπει να ήταν τελείως ''Αυστραλός'' ο τύπος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          geoky last edited by

                          Οχι τετοια πραγματα παιδια

                          Εδω σε Μαντα και παλι με σκεψη

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            niga last edited by

                            Σκόπευα πριν περάσω στα πρώτα.... εξωτικά Audi να συμπληρώσω την παρουσίαση του 100 C1 από τον Ιέρωνα με κάποια επιπλέον στοιχεία, φωτογραφίες και μπροσούρες. Επειδή όμως δεν βρήκα ακόμη το χρόνο να το κάνω και επειδή εσχάτως έχουμε πήξει στο Μερσεντικό εδώ στο υποφόρουμ ορίστε μερικές φωτό να ξεχαρμανιάσουμε:

                            Audi 100 Coupe S:

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 9
                              993cc last edited by

                              Πολύ καλό όντως

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kp61 last edited by

                                Ο χρήστης NIGA έγραψε:
                                Σκόπευα πριν περάσω στα πρώτα.... εξωτικά Audi να συμπληρώσω την παρουσίαση του 100 C1 από τον Ιέρωνα με κάποια επιπλέον στοιχεία, φωτογραφίες και μπροσούρες. Επειδή όμως δεν βρήκα ακόμη το χρόνο να το κάνω και επειδή εσχάτως έχουμε πήξει στο Μερσεντικό εδώ στο υποφόρουμ ορίστε μερικές φωτό να ξεχαρμανιάσουμε:

                                Audi 100 Coupe S:

                                ωραιο προφιλ νικολα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • N
                                  niga last edited by

                                  Τι όμορφο προφίλ

                                  Βεβαίως, βεβαίως

                                  και τι ωραίο στύλ

                                  Βεβαίως, βεβαίως

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    niga last edited by

                                    Και μία ανοιχτή έκδοση από την Crayford που δεν ευτύχησε ιδιαίτερα. Ελάχιστα αυτοκίνητα παράχθηκαν :

                                    Από μπροσούρα της Crayford:

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • G
                                      gez last edited by

                                      Μου αρέσεσει πολύ το κουπέ .Οτί έχουμε πήξει στις Mercedes είναι αλήθεια

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 7
                                        7pas100 last edited by

                                        Το κουπέ το είχα ξαναδεί αλλά το είχα ξεχάσει τελείως...
                                        Το roadster ούτε που ήξερα ότι υπήρχε!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          niga last edited by

                                          Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
                                          Το roadster ούτε που ήξερα ότι υπήρχε!!

                                          Όχι άδικα. Της Crayford κυκλοφόρησαν ελάχιστα. Βασίστηκαν στα δίπορτα μοντέλα που επίσης δεν κυκλοφόρησαν πολύ. Υπήρχε και κάποιος άλλος καροσσερίστας που έκανε λίγα κομμάτια αλλά δεν θυμάμαι λεπτομέρειες. Νομίζω πάντως τώρα που προσέχω τις φωτογραφίες που έβαλα ότι το πράσινο σκούρο (emerald Green) δεν είναι της Crayford γιατί έχει πολύ μικρότερη κουκούλα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Y
                                            yiannis2002 last edited by

                                            Μαύρο κουπέ κατοστάρι, έξω από μαγαζί με ανταλλακτικά στη Δάφνη. Παλιά το έβλεπα στο κουκάκι. Αμετακίνητο για πολυ καιρό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 4 / 27
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr