-
Η δικη μου γνωμη ειναι να το πάρεις.
Ειναι ενα απτα ομορφοτερα και σπορ τετραπορτα υπάρχουν.Ειναι μεγαλύτερο απο την 147,και σαφως απτην νεα ανανεωμένη εικόνα της FIAT.Πάντως κατα την γνωμη μου,δεν ξερω αν ειναι σωστη, εγω μετάνοιωσα τις 17αρες στην αλφα.Το αμαξι εχασε πολλα απο την δυναμη του.Προτίμησε μια ισσοροπημενη ζαντα.
Παντως από εμφάνιση σκίζουν οι ζαντες μαθρο-ασημι του μπραβο.
-
Ο χρήστης LDriver έγραψε:
Παντως από εμφάνιση σκίζουν οι ζαντες μαθρο-ασημι του μπραβο.Οι οποίες είναι σαφής αναφορά σ'αυτές του υπέροχου Dino...
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Αν και είμαστε off-topic, σε σχέση με τους υστερούντες βραχίονες, λόγω της προοδευτικής αλλαγής του κάμπερ ανάλογα με την πίεση στη στροφή ο οδηγός 'προειδοποιείται' λίγο πριν χαθεί η πρόσφυση. Στον ημιάκαμπτο αυτό το όριο είναι πιο απόλυτο (συν την ευπάθεια όπως σωστά αναφέρθηκε στις εγκάρσιες ανωμαλίες). Όσα αυτοκίνητα έχω οδηγήσει με ημιάκαμπτο στις κλειστές στροφές ΔΕΝ καταφέρνω να βρω τις ιδανικές γραμμές και σχεδόν όλα όταν πετούν κώλο το κάνουν απροειδοποίητα (βέβαια τα τελευταία 15 χρόνια οδηγώ κατά βάση μοντέλα με υστερούντες βραχίονες των οποίων η ''ευέλικτη' συμπεριφορά στις στροφές πολύ με έχει βολέψει).Οι υστερούντες βραχίονες δεν 'εισβάλουν' στο χώρο αποσκευών. Τα αμορτισέρ εισβάλουν (η PSA βέβαια επέλεγε τη 'δύσκολη' οριζόντια τοποθέτηση των αμορτισέρ και για αυτό ο χώρος αποσκευών είναι εντελώς επίπεδος).
Mα βρε Πετρο απο οτι βλεπω εχεις ενα 106 στην υπογραφη σου το οποιο εχει ημιακαμπτο, και φυσικα ειναι μια χαρα στα κλειστα κοματια, επισης προειδοποιειση δνε χρειαζεσαι για το ποτε θα φυγει....ξερεις οτι αν σηκωσεις ποδι απο το γκαζι η πατησεις φρενο σε στροφη θα φυγει, τωρα αν θα ερθει με 3 μοιρες αναποδο ή θα φερεις τετακε ειναι αλλη υποθεση!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Mα βρε Πετρο απο οτι βλεπω εχεις ενα 106 στην υπογραφη σου το οποιο εχει ημιακαμπτοTo 106 δεν έχει ημιάκαμπτο...υστερούντες βραχίονες έχει και μάλιστα αντί για ελατήρια έχει ράβδους στρέψης πίσω.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Αν και είμαστε off-topic, σε σχέση με τους υστερούντες βραχίονες, λόγω της προοδευτικής αλλαγής του κάμπερ ανάλογα με την πίεση στη στροφή ο οδηγός 'προειδοποιείται' λίγο πριν χαθεί η πρόσφυση. Στον ημιάκαμπτο αυτό το όριο είναι πιο απόλυτο (συν την ευπάθεια όπως σωστά αναφέρθηκε στις εγκάρσιες ανωμαλίες). Όσα αυτοκίνητα έχω οδηγήσει με ημιάκαμπτο στις κλειστές στροφές ΔΕΝ καταφέρνω να βρω τις ιδανικές γραμμές και σχεδόν όλα όταν πετούν κώλο το κάνουν απροειδοποίητα (βέβαια τα τελευταία 15 χρόνια οδηγώ κατά βάση μοντέλα με υστερούντες βραχίονες των οποίων η ''ευέλικτη' συμπεριφορά στις στροφές πολύ με έχει βολέψει).
Οι υστερούντες βραχίονες δεν 'εισβάλουν' στο χώρο αποσκευών. Τα αμορτισέρ εισβάλουν (η PSA βέβαια επέλεγε τη 'δύσκολη' οριζόντια τοποθέτηση των αμορτισέρ και για αυτό ο χώρος αποσκευών είναι εντελώς επίπεδος).
Mα βρε Πετρο απο οτι βλεπω εχεις ενα 106 στην υπογραφη σου το οποιο εχει ημιακαμπτο, και φυσικα ειναι μια χαρα στα κλειστα κοματια, επισης προειδοποιειση δνε χρειαζεσαι για το ποτε θα φυγει....ξερεις οτι αν σηκωσεις ποδι απο το γκαζι η πατησεις φρενο σε στροφη θα φυγει, τωρα αν θα ερθει με 3 μοιρες αναποδο ή θα φερεις τετακε ειναι αλλη υποθεση!
206 έχει ρε σκύλε, με υστερούντες.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αν και είμαστε off-topic, σε σχέση με τους υστερούντες βραχίονες, λόγω της προοδευτικής αλλαγής του κάμπερ ανάλογα με την πίεση στη στροφή ο οδηγός 'προειδοποιείται' λίγο πριν χαθεί η πρόσφυση. Στον ημιάκαμπτο αυτό το όριο είναι πιο απόλυτο (συν την ευπάθεια όπως σωστά αναφέρθηκε στις εγκάρσιες ανωμαλίες). Όσα αυτοκίνητα έχω οδηγήσει με ημιάκαμπτο στις κλειστές στροφές ΔΕΝ καταφέρνω να βρω τις ιδανικές γραμμές και σχεδόν όλα όταν πετούν κώλο το κάνουν απροειδοποίητα (βέβαια τα τελευταία 15 χρόνια οδηγώ κατά βάση μοντέλα με υστερούντες βραχίονες των οποίων η ''ευέλικτη' συμπεριφορά στις στροφές πολύ με έχει βολέψει).
Οι υστερούντες βραχίονες δεν 'εισβάλουν' στο χώρο αποσκευών. Τα αμορτισέρ εισβάλουν (η PSA βέβαια επέλεγε τη 'δύσκολη' οριζόντια τοποθέτηση των αμορτισέρ και για αυτό ο χώρος αποσκευών είναι εντελώς επίπεδος).
Mα βρε Πετρο απο οτι βλεπω εχεις ενα 106 στην υπογραφη σου το οποιο εχει ημιακαμπτο, και φυσικα ειναι μια χαρα στα κλειστα κοματια, επισης προειδοποιειση δνε χρειαζεσαι για το ποτε θα φυγει....ξερεις οτι αν σηκωσεις ποδι απο το γκαζι η πατησεις φρενο σε στροφη θα φυγει, τωρα αν θα ερθει με 3 μοιρες αναποδο ή θα φερεις τετακε ειναι αλλη υποθεση!
206 έχει ρε σκύλε, με υστερούντες.
drdine δεν είμαι τσάτσος αλλά ο σκύλος κάτι υπαινίσσεται για αυτούς που οδηγούν 307 στην pub...
-
106 Υστερούντες βραχίονες + ράβδοι στρέψης
206 -->>-- -->>--Αυτός ήταν κι ένας λόγος που πήρα το 206
-
Κάτι ακόμα: Εχει κανείς εμπειρία απο το blue&me της fiat? Με προβληματίζει το αν υποστηρίζει ελληνικους χαρακτηρες και το κατα ποσο δέχεται ελληνικες φωνητικες εντολες. Το αναφερω γιατι μολις τωρα διαβασα στο site της lancia οτι το συγκεκριμένο συστημα δεν υποστηρίζει ελληνικα, ενω σε fiat και alfa romeo δεν αναφέρουν κατι Μη το πληρωσουμε και δε δουλευει και σωστα ...
-
Γιατί, έχεις δει πολλά τέτοια συστήματα αυτοκινήτου να υποστηρίζουν σωστά τα ελληνικά; Πάντως αυτό που ξέρω για τις Alfa Romeo είναι ότι το bluetooth δεν δέχεται ελληνικές φωνητικές εντολές. Και ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν είναι θέμα δυσλειτουργίας, απλώς ελλείψεις στο λογισμικό, οι οποίες ΜΠΟΡΕΙ να καλυφθούν με κάποιο firmware ή μπορεί και να ΜΗΝ καλυφθούν.
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
106 Υστερούντες βραχίονες + ράβδοι στρέψης
206 -->>-- -->>--Αυτός ήταν κι ένας λόγος που πήρα το 206
... το οποίο μπορεί να θάφτηκε συγκρινόμενο με 106, αλλά στην πράξη είναι ΠΟΛΥ ενδιαφέρον να το οδηγεί κανείς. Ακόμα και το ψοφίμι 1,1.
edit: όχι, το blue & me δεν υποστηρίζει ελληνική γραμματοσειρά, ούτε ελληνική φωνή. Ή τουλάχιστον, δεν το κατάφερα εγώ να παίξει σωστά
Η σύνδεση με το κινητό είναι άριστη πάντως, ακούς και σε ακούνε τέλεια.
-
Ας ελπίσουμε πάντως σύντομα να τα βάλουν. Δεν είναι δυνατόν το iPod να έχει ελληνική γραμματοσειρά και το Blue & Me να μην έχει.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ας ελπίσουμε πάντως σύντομα να τα βάλουν. Δεν είναι δυνατόν το iPod να έχει ελληνική γραμματοσειρά και το Blue & Me να μην έχει.Δηλαδή εκτος απο φωνητικες εντολες δεν υποστηρίζει ούτε ελληνικη γραμματοσειρα? Ε τοτε ειναι αχρηστο γιατι ουτε τον καταλογό σου δεν μπορεις να περάσεις μεσα ουτε να δεις ποιος σε καλει με όνομα...Οτι ναναι... Παντως γιατι σε alfa και fiat δεν αναφερουν τιποτα ενω στη lancia ναι? Θα πάω απο τη fiat να το επιβεβαιώσω
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Ας ελπίσουμε πάντως σύντομα να τα βάλουν. Δεν είναι δυνατόν το iPod να έχει ελληνική γραμματοσειρά και το Blue & Me να μην έχει.
Δηλαδή εκτος απο φωνητικες εντολες δεν υποστηρίζει ούτε ελληνικη γραμματοσειρα? Ε τοτε ειναι αχρηστο γιατι ουτε τον καταλογό σου δεν μπορεις να περάσεις μεσα ουτε να δεις ποιος σε καλει με όνομα...Οτι ναναι... Παντως γιατι σε alfa και fiat δεν αναφερουν τιποτα ενω στη lancia ναι? Θα πάω απο τη fiat να το επιβεβαιώσω
Σιγούρεψέ το, γιατί δεν ασχολήθηκα και πολύ.
-
Είχα ρωτήσει πριν από κάνα δεκαπενθήμερο.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Mα βρε Πετρο απο οτι βλεπω εχεις ενα 106 στην υπογραφη σου το οποιο εχει ημιακαμπτο
To 106 δεν έχει ημιάκαμπτο...υστερούντες βραχίονες έχει και μάλιστα αντί για ελατήρια έχει ράβδους στρέψης πίσω.
Το 106 φυσικα και ΕΧΕΙ ημιακαμπτο!
Επισης γνωριζω οτι δεν εχει ελατηρια αντι για ραβδους στρεψης αφου ειμα ικατοχος ενος τετοιου κουβα!
-
Eχμ....υστερουντες βραχιονες εχει
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Το 106 φυσικα και ΕΧΕΙ ημιακαμπτο!Αν έχεις 106 με ημιάκαμπτο...τότε κάτι πάει πολύ στραβά στο αυτοκίνητο σου! Το πρώτο Peugeot που είχε ημιάκαμπτο άξονα ήταν το 307.
ΔΕΝ υπάρχει 106 με ημιάκαμπτο.
-
Φτουυυυυυυυυυυ, ναι ρε φουστη ολο μπερδευω τον ημιακαμπτο με τους υστερουντες και τα κολο υποπλαισιο που εχουν!
-
Ρε Γερμανικε Ποιμενικε.... δεν ξες τι φοραει το αμαξι σου?
-
Ελα μην τον παρεξηγεις μωρε,κοιτα το αβαταρ...
Bravo t-jet 120 Dynamic: ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ???