Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Twingo 1.2 VS Mazda 2 VS Smart Roadster VS Jaguar E-type
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Twingo 1.2 VS Mazda 2 VS Smart Roadster VS Jaguar E-type
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    20
    85
    193
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      d-jet last edited by

      Σταύρο, κόκκινο θα το πάρω για να φαίνεται, αν είναι άχρωμο την έκατσα (πρέπει να του βάλω ένα από αυτά τα μπρελόκ τα παλιά που τους σφυρούσες και τραγουδούσαν! )

      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, παιδιά!

      Μου κάνει εντύπωση, μόνο, πως μπορεί να βρει κανείς το ένα όμορφο και το άλλο άσχημο... στα 5 μέτρα είναι όλα ίδια στη φάτσα!

      Λίγοι υπολογισμοί.

      Τα γκάζια τα έχω γραμμένα, αλλά θα μου άρεσε το GT γιατί έχει πολλή ροπίτσα, όπως το γνώρισα σαν μοτέρ στο clio. ΟΜΩΣ, είναι πολλά τα 14Κ για κουτάκι και σίγουρα θα μου μπούνε διαβόλια για κάτι καλύτερο (πχ το clio) και δε θέλω να πλερώσω εξτρά τώρα (το ιστορικό παραμονεύει βλέπετε μόλις αλλάξει η χρονιά! ). Επιπλέον, όταν λέω 'μουλάρι' το εννοώ... δεν πρόκειται να ασχοληθώ καθόλου μαζί του, επομένως όσο απλούστερο τόσο καλύτερο!
      Το μικρούλι (16βάλβιδο) είδα ότι είναι μια χαρά για τον γέρικο πωπό μου και απο επιδόσεις αλλά κυρίως από κόστος (11! ), που σημαίνει ότι τα ρέστα μπορώ να τα βάλω υπέρ ανεγέρσεως ιερού ναού 911 κλπ κλπ.
      Το Ματσούντα είναι πιο ακριβό και για αυτό δε μου πολυκάθεται, διαφορετικά με καλύπτει μια χαρά.
      Το σουτζούκι είπαμε με στεναχωρεί γιατί κάνω διαιτα...
      καμμία άλλη ιδέα;

      Όσοι ψηφίσατε το γιαπωνέζικο λέτε πως το twingo θα μου σκορπίσει;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        skullone last edited by

        Πράμα δε θα σου πάθει. Ειδικά το προηγούμενο Twingo 1.2 16v που είναι ένα απλούστατο κουτί με ρόδες, το οποίο στρίβει εξαιρετικά (για την κατηγορία του), χωράει τα κέρατά του και είναι και επαρκώς άνετο. Μπορείς να το βρεις (πάντα μεταχειρισμένο) με κλιματισμό και ABS για πολύ λιγότερα από τα λεφτά που έχεις θέσει ως πλαφόν, οπότε σου μένουν και για να ρίξεις στο ιστορικό όταν με το καλό το πάρεις. Τι λες;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spike last edited by

          κανένα από τα 4.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spike last edited by

            Ο χρήστης mousatos έγραψε:
            Αν ήταν να αγοράσω αυτοκίνητο αυτή την περίοδο θα επέλεγα ή mazda 2 αν δε με ενδιέφεραν τα γκάζια επειδή σα σχέδιο το βρίσκω εξαιρετικό μέσα-έξω ή twingo GT αν ήθελα λίγο γκάζι.
            http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12250

            Το προηγούμενο mazda 2 είχε εξαιρετικά μεγάλα διαστήματα για σέρβις κάτι που το θεωρώ σοβαρό πλεονέκτημα.
            Φίλτρο καυσίμου Αντικατάσταση κάθε 60.000 χλμ.
            Ιμάντας χρονισμού κινητήρα Αντικατάσταση κάθε 160 000 χλμ.ή 10 χρόνια
            Ψυκτικό υγρό κινητήρα Αντικατάσταση κάθε 10 χρόνια
            http://www.mazda.gr/owning/maintenance/pdf/mazda2.pdf

            μιλάμε για τον κλασσικό ιμάντα από λάστιχο;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Αλέξανδρε ... σοβαρέψου παιδί μου
              Το ξέρεις ότι αν πάρεις κάτι που δεν το πας, σε λίγο καιρό θα το έχεις βαρεθεί και θα λες γιατί δεν πήρες εκείνη την Jag !!

              Κάνε υπομονή λίγο να έρθει και αν σου αρέσει ... πάρτο .... με τα 5οο
              διαφορετικά πήγαινε στη σίγουρη λύση .... Mercredes

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                krusenstern last edited by

                Ο χρήστης kouk έγραψε:
                Μα είναι αυτοκίνητο αυτό τώρα?!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Ο χρήστης skullone έγραψε:
                  Πράμα δε θα σου πάθει. Ειδικά το προηγούμενο Twingo 1.2 16v που είναι ένα απλούστατο κουτί με ρόδες, το οποίο στρίβει εξαιρετικά (για την κατηγορία του), χωράει τα κέρατά του και είναι και επαρκώς άνετο.

                  Το νέο Twingo ουδεμία σχέση έχει ΣΕ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ με το παλιό πάντως. Το τιμόνι του είναι εντυπωσιακά καλό για σύγχρονο Renault, στα επίπεδα του Clio II (και με την ίδια κλίση δυστυχώς...). Στα υπόλοιπα, είναι ένα κλασικό σύγχρονο μίνι, στενάχωρο πάντως. Περίεργο είναι και το σασμάν. Η 3η πολύ κοντά στην 5η και η 4η πολύ κοντά στη δευτέρα, σαν να έβαλαν το λούκι 3ης-4ης λοξά. Συνηθίζεται, αλλά δεν είναι και joystick σαν τα Panda-5oo. To 1.2 μοτεράκι που πνίγεται στο Clio, το Twingo το σέρνει άνετα. Ελπίζω να βοήθησα λίγο.

                  Στα του D-Jet τώρα: επειδή σε ξέρω, νομίζω ότι σε μικρό αυτοκινητάκι, το ΜΟΝΟ που θα μπορέσει να σε ικανοποιήσει είναι το 5οο, όπως λέει και ο ΒΑΣΙΛΗΣ. Καλά θα ήταν θα έπαιρνες μια W201 να τις βάζουμε να κάνουν και παρέα ( ), αλλά το 5οο θα σε εξυπηρετήσει απείρως περισσότερο και, εσύ ειδικά, θα το γουστάρεις 100%. Για παλιά Jaguar δεν το συζητώ καν, αλλά ίσως φταίει που είμαι προκατειλημμένος λιγάκι απέναντι στους εγγλέζους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    funkyreverend last edited by

                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                    Στα του D-Jet τώρα: επειδή σε ξέρω, νομίζω ότι σε μικρό αυτοκινητάκι, το ΜΟΝΟ που θα μπορέσει να σε ικανοποιήσει είναι το 5οο, όπως λέει και ο ΒΑΣΙΛΗΣ. Mπλα μπλα μπλα..., αλλά το 5οο θα σε εξυπηρετήσει απείρως περισσότερο και, εσύ ειδικά, θα το γουστάρεις 100%.

                    +500.

                    To twingo και το 2 καλά χρυσά, αλλά το 500 είναι το μόνο που θα το θυμάται μετά από χρόνια, ένας άνθρωπος με τα δικά σου χαρακτηριστικά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      rafi last edited by

                      εννοείται το twingo
                      αν όχι την jaguar

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        d-jet last edited by

                        Λέτε, ε;
                        Και πότε θα'ρθει το ρημάδι;
                        (εντάξει, μέχρι να φύγει και το σμαρτ...)
                        Βασίλη, με νιώθεις 100%. Αν και το θέμα είναι ότι το μουλάρι δεν το αγοράζεις για να το ερωτευτείς, απλά για να κάνεις τη δουλειά σου.
                        Φοβάμαι ότι το 500ράκι θα καταλήξει χρηματοπαγίδα (και πως επίσης ότι θα το λυπάμαι να το σπάσω) γι'αυτό και δεν το έβαλα στην ψηφοφορία...

                        Krus, τελικά από τα δύο αυτά θα επέλεγες και εσύ το twingo; Έχω οδηγήσει πάμπολες φορές το clio II και μου άρεσε πολύ στο δρόμο (για μικρό πάντα).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          silencer51 last edited by

                          Mazda 2.

                          Πέρασα και το ειδα απο αντιπροσωπεία.

                          Ειναι απλά τέλειο, μέσα-έξω και οδηγικά ο τύπος μιλάει για τον αρχηγό της κατηγορίας...

                          Φυσικά και το Τουίνγκο ειναι πάρα πολύ καλό.

                          Εγώ προσωπικά θα επέλεγα το Μάζντα, επειδή σαν σύνολο μου αρέσει περισσότερο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 0
                            007 last edited by

                            E-Type of course

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kouk last edited by

                              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                              Μα είναι αυτοκίνητο αυτό τώρα?!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                charmak66 last edited by

                                Άλεξ κάνε μια βόλτα στις αντιπροσωπίες τις πρώτες μέρες του Δεκέμβρη, μπορεί να σε παρακαλάνε ν' αγοράσεις, παίζουν πολύ καλές προσφορές (μπας και βγάλεις απ' το μυαλό σου αυτές τις μερκεντέ).

                                Μα merc για αυτοκίνητο πόλης;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  krusenstern last edited by

                                  Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                                  Krus, τελικά από τα δύο αυτά θα επέλεγες και εσύ το twingo; Έχω οδηγήσει πάμπολες φορές το clio II και μου άρεσε πολύ στο δρόμο (για μικρό πάντα).

                                  Βασικά, το δίλημμα έχει ένα μικρό λάθος. Το Twingo και το 2 δεν είναι στην ίδια κατηγορία. Μίνι το ένα, σουπερμίνι το άλλο, κι ας είναι συγκατημένος σε διαστάσεις ο Ιάπων. Οδηγικά, το Twingo είναι απρόσμενα καλό (Clio II είπαμε ), αλλά το 2 είναι ακόμα καλύτερο. Στο Twingo ίσως σε χαλάσει η θέση οδήγησης, το 2 έχει την καλύτερη που υπάρχει σε μικρό αυτοκίνητο γενικώς (σωστή θέση στο τιμόνι, άριστη θέση στον επιλογέα και εξαιρετικό feeling στην οδήγηση). Είναι άσχημο μέσα πάντως ΙΜΗΟ. Γενικά, το 2 είναι πιο μεγάλο, πιο ευρύχωρο, πιο σβέλτο, πιο σπορτίφ. Από το Yaris χάνει ελάχιστα στο συγκριτικό των 4Τ (φρένα, κατανάλωση και ειδικά λόγω χώρων, όπου το Τογιοτάκι απλώς δεν παίζεται), αλλά με το Twingo δεν μπορεί να συγκρίνεται ευθέως.

                                  Το 5οο θα το περιμένεις, και θα το πληρώσεις παραπάνω, αλλά σου είπα: εσένα προσωπικά, είναι το μόνο που θα σου κάνει... 'κούκου'. Κι ας είναι ο στόχος απλά μεταφορικός

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    d-jet last edited by

                                    Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                                    Μα merc για αυτοκίνητο πόλης;

                                    Καλά, όχι και 'πόλης'... Η αναλογία θα είναι 30%μέσα-70% έξω, πιστεύω.
                                    Αλλά και έτσι να το δεις μια 201 είναι ιδιαίτερα μανιτζέβελη και μαζεμένη, ρε παιδια. Δε νομίζω ότι είναι πολύ μεγαλύτερη από ένα γκόλφ π.χ.
                                    Μιλούσα με τον αδερφό μου, ο οποίος έχει ένα 280Ε-24V 124 και με έπεισε ότι είναι καλύτερο να πάρω ένα 190 1.8 του '92 με αερόσακους και a/c, όσο πιο πολύ καλοδιατηρημένο γίνεται:
                                    Αν έχει, ας πούμε, 200 χιλιάδες χιλιόμετρα και του ρίχνω 30 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο, θα με απασχολήσει σοβαρά μετά από πρπ 5 χρόνια με κόστος επισκευής (αν έχω κάνει τις βαλβίδες όταν το πάρω) πολύ λιγότερο από το depreciation του καινούργιου... Τα ΜΒ αυτά θέλουν μια αλλαγή λαδιών/φίλτρων κάθε 4-5Κ χιλιόμετρα που τα κάνω εύκολα μόνος μου και ένα καλό σέρβις σε μερσεντάδικο για τα βαρύτερα μια φορά το χρόνο...
                                    krus;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spike last edited by

                                      γιατί να πάρεις ένα αυτοκίνητο 15ετίας φορτωμένο με πολλά χλμ και πολλούς γερμανικούς χειμώνες και να μην πάρεις ένα φτηνό ιαπωνέζικο με μηδαμινό κόστος συντήρησης και εγγύηση;

                                      στην χειρότερη καλύτερα να πάρεις το 5οο.

                                      εγώ δεν είμαι υπέρ της 190 1.8 '92

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        krusenstern last edited by

                                        Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                                        Αλλά και έτσι να το δεις μια 201 είναι ιδιαίτερα μανιτζέβελη και μαζεμένη, ρε παιδια. Δε νομίζω ότι είναι πολύ μεγαλύτερη από ένα γκόλφ π.χ.
                                        Μιλούσα με τον αδερφό μου, ο οποίος έχει ένα 280Ε-24V 124 και με έπεισε ότι είναι καλύτερο να πάρω ένα 190 1.8 του '92 με αερόσακους και a/c, όσο πιο πολύ καλοδιατηρημένο γίνεται:
                                        Αν έχει, ας πούμε, 200 χιλιάδες χιλιόμετρα και του ρίχνω 30 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο, θα με απασχολήσει σοβαρά μετά από πρπ 5 χρόνια με κόστος επισκευής (αν έχω κάνει τις βαλβίδες όταν το πάρω) πολύ λιγότερο από το depreciation του καινούργιου... Τα ΜΒ αυτά θέλουν μια αλλαγή λαδιών/φίλτρων κάθε 4-5Κ χιλιόμετρα που τα κάνω εύκολα μόνος μου και ένα καλό σέρβις σε μερσεντάδικο για τα βαρύτερα μια φορά το χρόνο...
                                        krus;

                                        Είναι αλήθεια ότι η 201 είναι πολύ ευκολοδήγητη στην πόλη. Η άνεση από την ανάρτηση και το τιμόνι που κόβει ΠΑΡΑ πολύ αποζημιώνουν για τα ~4,40 μ. μήκους που, στην τελική, δεν είναι και τόσο πολλά. Σκέψου ότι περίπου το ίδιο μήκος έχει ένα... Fiat Bravo. Όπως και να 'χει, κινείται εύκολα στα στενά και παρκάρει εκεί που δεν το περιμένεις.

                                        Aυτό περί συντήρησης, ισχύει. Ακόμα και οι βαλβίδες (τσιμουχάκια), φτιάχνονται εύκολα και πάμφθηνα. Τα ανταλλακτικά της είναι επίσης πολύ φθηνά πλέον, και διαθέσιμα 100%. Μειονέκτημα; ΚΑΙΕΙ τ 'άντερά της στην πόλη. Η δική μου κινείται μόνο Κυριακές (και αν) πλέον, σε ανοιχτούς δρόμους κυρίως, και πάλι η κατανάλωση είναι αυτή που βλέπεις στην υπογραφή μου (κλικ για λεπτομέρειες).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          d-jet last edited by

                                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                          Είναι αλήθεια ότι η 201 είναι πολύ ευκολοδήγητη στην πόλη. Η άνεση από την ανάρτηση και το τιμόνι που κόβει ΠΑΡΑ πολύ αποζημιώνουν για τα ~4,40 μ. μήκους που, στην τελική, δεν είναι και τόσο πολλά. Σκέψου ότι περίπου το ίδιο μήκος έχει ένα... Fiat Bravo. Όπως και να 'χει, κινείται εύκολα στα στενά και παρκάρει εκεί που δεν το περιμένεις.

                                          Aυτό περί συντήρησης, ισχύει. Ακόμα και οι βαλβίδες (τσιμουχάκια), φτιάχνονται εύκολα και πάμφθηνα. Τα ανταλλακτικά της είναι επίσης πολύ φθηνά πλέον, και διαθέσιμα 100%. Μειονέκτημα; ΚΑΙΕΙ τ 'άντερά της στην πόλη. Η δική μου κινείται μόνο Κυριακές (και αν) πλέον, σε ανοιχτούς δρόμους κυρίως, και πάλι η κατανάλωση είναι αυτή που βλέπεις στην υπογραφή μου (κλικ για λεπτομέρειες).

                                          Το καλό είναι ότι τις βενζίνες και κάποια έξοδα δε θα τα πληρώνω εγώ οπότε δε με πολυνοιάζει... από την άλλη, ακόμα και να τα πλήρωνα, η απώλεια που θα έχω σε αξία άνετα ρεφάρει τη χασούρα του καινούργιου.
                                          Spike, το κόστος συντήρησης υποφιάζομαι ότι είναι πολύ φτηνότερο γιατί, έχοντας κάποια χρόνια στην πλάτη μου από ανταλλακτικάδικά και μάντρες, έχω συνειδητοποιήσει ότι είναι αρκετά φτηνά τα ανταλλακτικά της και πολύ μεγάλη η διαθεσιμότητα ανα πάσα στιγμή.
                                          Υπολογισμοί:

                                          έστω 11λ/100χλμ το μερσεντές και έστω 7 το μικρό.
                                          η διαφορά είναι 4λ, με ένα ευρώ το λίτρο είναι 4 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα ήτοι, 4x300=1200 ευρώ το χρόνο... αν βάλεις ότι από αυτά θα ποληρώνω τα μισά, θα μου στοιχίζει 600 ευρώ/χρόνο παραπάνω. Στα 5 χρόνια είναι 3000ευρώ, δηλαδή λιγότερο από όσα θα χάσω με το καινούργιο την πρώτη χρονιά κιόλας!!!

                                          Το μόνο που δε μου αρέσει, krus, είναι ότι γνωρίζω πως το ίδιο αυτοκίνητο στη Γερμανία έχει 2χιλιάρικα το πολύ, ενώ εδώ θα το πληρώσω 5.5-6 και αναρωτιέμαι τι σκατά είναι αυτά τα 3.5-4 χιλιάρικα παραπάνω... Θεωρώ δύσκολο, πάντως, να ελευθερωθούν δασμών πλήρως τα αυτοκίνητα (και αν γίνει, θα βρουν τρόπο για να κόψουν τα παλιά για περιβαλλοντικούς λόγους) οπότε σίγα σιγά αρχίζω να το συνηθίζω σαν ελλαδόσημο που δεν το γλιτώνω για να μπορώ να απολαμβάνω κατά τα άλλα τις χαρές που μου προσφέρει η χώρα μου...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            charmak66 last edited by

                                            D-Jet
                                            αφού είσαι ανίατη περίπτωση, γιατί μας ρωτάς;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr