-
Εγώ στη θέση της Fiat θα τους έστελνα μια ωραία ποινική και αστική δίωξη για να μάθουν να πουλάνε παραμύθια της Χαλιμάς.
-
Τα απίστευτα λάθη συνεχίζονται:
To Βravo ΤJET έχει 284mm και 281mm δίσκους και όχι 280 όπως το ανευθυνο Autotriti γράφει.
To ενδιαφέρον είναι οτι το 120 TJET έχει 284 ενώ το 150ΤJET 281
Η διαφορά φυσικά είναι στο πάχος της δισκόπλακας που ή μία ειναι 22mm και η άλλη 26mmΕπίσης όποιος έχει Alfa 164 2L επίσης να προσέχει γιατί με τους δίσκους 257mm που έχει στο τρίτο φρενάρισμα θα χάσει τα φρένα του
έπρεπε να το είχα προσεξει οτι δεν έχω φρένα κάποια από τις τελευταίες 10 εκ φορές που τα χρησιμοποίησα.... -
Αν για οποιαδήποτε μεγάλη εταιρεία ακουστεί κάτι αρνητικό για το όνομά της ή για προϊόν της, εκείνη συνήθως απαντάει άμεσα με δελτίο τύπου και παίρνει θέση.
Στην προκειμένη περίπτωση θα μπορούσε με μια λιτή ανακοίνωση λίγων γραμμών, να αναφέρει πως για την ίδια δεν υφίσταται τέτοιο πρόβλημα και να τους καλεί να καταθέσουν ότι στοιχείο έχουν και να τεκμηριώσουν αυτό που ισχυρίζονται. Με τη σιωπή που επέλεξε, αυτό μέχρι στιγμής μάλλον αρνητικό αντίκτυπο έχει στην ίδια...
-
Έχει ήδη έρθει ομάδα δικηγόρων της Fiat από Ιταλία... Αυτό το διασταύρωσα πριν από κάμποση ώρα.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Έχει ήδη έρθει ομάδα δικηγόρων της Fiat από Ιταλία... Αυτό το διασταύρωσα πριν από κάμποση ώρα.καλα φερανε δικηγορους απο την Ιταλια για μια τοσο απλη και ξεκαθαρη υποθεση?
-
Πάντως όσον αφορά τη σκουριά στις δισκόπλακες δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση το ότι πρόκειται για Fiat. Fiat έχω και γω, έχω βάλει όμως δισκόπλακες Brembo και ναι, πρόλαβαν να σκουριάσουν μέσα σε δύο μήνες και ~1000 χλμ
-
Αναμνήσεις από το μέτωπο...
Όταν ξεκίνησε το F1Racing στην Ελλάδα, οι υπέυθυνοι της ΜΟΤΟΤΕΚ διαπίστωσαν ότι το Formula1 που κυκλοφορούσε εδώ και ένα χρόνο αντέγραφε το αγγλικό F1Racing σε υπερβολικό βαθμό. Επειδή είχαμε κάτσει κάτω και τσεκάραμε ένα ένα τα τεύχη του Formula1 είχαμε βρει ότι είχαν αντιγράψει και αυτούσιες συνεντεύξεις αλλά και θέματα...
Αυτόματα, ο νομικός σύμβουλος της εταιρείες συγκέντρωσε τα στοιχεία αυτά, τα παρουσίασε στην εκδοτική του Formula1 και απείλησε με μύνηση αν στο επόμενο τεύχος συνέχιζαν να έχουν το ίδιο format με το αγγλικό F1 γιατί έτσι το περιοδικό της ΜΟΤΟΤΕΚ θα φαινόταν φτηνή αντιγραφή του Formula1.
Εννοείται πως άλλαξαν τελείως το format του περιοδικού τους (υπερβολικά πολύ θα λεγα)...
Για να μην έχει απαντήσει ως τώρα η FAH αλλά να έχει δραστηριοποιηθεί εσωτερικά (αυτά που αναφέρετε για δικηγόρους) αναμείνατε μια μεγάλη καμπάνα στο Autotriti... -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Έχει ήδη έρθει ομάδα δικηγόρων της Fiat από Ιταλία... Αυτό το διασταύρωσα πριν από κάμποση ώρα.
καλα φερανε δικηγορους απο την Ιταλια για μια τοσο απλη και ξεκαθαρη υποθεση?
Να σου θυμίσω τι έπαθε η Lancia από την καμπάνια λάσπης της Daily Mirror που παρέμεινε αναπάντητη;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Για να μην έχει απαντήσει ως τώρα η FAH αλλά να έχει δραστηριοποιηθεί εσωτερικά (αυτά που αναφέρετε για δικηγόρους) αναμείνατε μια μεγάλη καμπάνα στο Autotriti...Ας ελπίσουμε και κλείσιμο, γιατί οι τύποι είναι κάτι χειρότερο από την Αυριανή στο χώρο του αυτοκινήτου...
-
Καλά κλείσιμο δε νομίζω...είναι κολοσσός παγκόσμιος του auto motor und sport.
Πάντως περιμένω να δω τι γίνεται κλπ...και ποιός έχει δίκιο και ποιός όχι.
-
Λοιπόν, η δαγκάνα 257mm του Gruppo είναι αυτή και αυτήν είναι και η κατάσταση μιας δαγκάνας περίπου ενός χρόνου. ΔΕΝ σκουριάζει με τίποτα. Η δισκόπλακα μπορεί να σκουριάσει, αλλά η δαγκάνα όχι.
Επίσης το Gruppo δεν έχει μπουζόνια, δεν έχει τέτοιο μπιλιοφόρο, δεν έχει τέτοιο παξιμάδι στο μπιλιοφόρο, δεν έχει τέτοια ασφάλεια στο παξιμάδι, ο δίσκος έχει αυλάκι εκεί που τελειώνει η καμπάνα, η καμπάνα είναι πιό κοντή (στο Gruppo είναι ούτε 2cm στον 257mm).
Κοινώς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΟ του Gruppo...
Επίσης, το Stilo 1.6 (που είναι στο ίδιο βάρος) φοράει ακριβώς τα ίδια φρένα (μπρος-πίσω), και δεν είχε ΠΟΤΕ πρόβλημα φρένων. Το αντίθετο μάλιστα...
-
Δουλειά για μας τους νομικούς...
Θα σφαχτούν στα δικαστήρια θα έχει πολύ ζουμί η υπόθεση για πολύ καιρό και κατά συνέπεια θα το συζητάμε για μεγάλο χρονικό διάστημα.
-
ειδατε τωρα οτι οι δαγκανες και οι δισκοπλακες ΔΕΝ εχουν καμια σχεση?
αισχος!!!!! -
Μάλλον πως το AMS θα φάει καμμιά χοντρή καμπάνα... Όπως το βλέπω, παρουσιάζει ψευδή στοιχεία, ψευδείς ισχυρισμούς και θα πρέπει στο δικαστήριο να εξηγήσει όχι το αν λέει αλήθεια (που ΔΕΝ λέει, γιατί το ψέμμα το'χει πάντα τυπωμένο στο χαρτί του), αλλά για ποιον ακριβώς λόγο πουλάει τόσο παραμύθι.
Τότε θέλω να δω τι θα πουν... Βλέπω τρεις επιλογές:
- Να παραδεχθούν ότι είναι βαλτοί από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία (ΔΕΝ θα το παραδεχθούν, αλλά ο κόσμος το'χει τούμπανο κι αυτοί κρυφό καμάρι...)
- Να ομολογήσουν ότι εκβιάζουν για διαφήμιση, οπότε θα έχουν την τύχη του εκδότη της Ελεύθερης Ώρας (που μπορεί εκεί να τους σπρώξουν οι δικηγόροι της Fiat)
- Να το ρίξουν στην τρελλή
Gentlemen, πάρτε τα ποπ-κορν σας, τις μπυρίτσες σας, τις πορτοκαλάδες, κοκα-κόλες, ξηροκάρπια, πατατάκια, μεζεδάκια, πίτσες κλπ και στηθείτε να απολαύσετε το ξεμπρόστιασμα της Motorpress...
-
Χωρίς να λαμβάνω το μέρος κανενός καθότι πολύ εύκολα μπορούμε να λέμε χωρίς στοιχεία πολλά από τη στιγμή που δημοσιεύθηκε ένα τέτοιο άρθρο και εφόσον η υπόθεση υπαχθεί στα δικαστήρια είναι μονόδρομος για το περιοδικό να υποστηρίξει τα όσα έχει δημοσιεύσει. Πλέον οι δικαστικοί πραγματογνώμονες θα έχουν τον κύριο λόγο. Πράγματι να έχουμε αρκετά κιλά ποπκορν θα έχει πολλά επεισόδια η διαφαινόμενη διαμάχη.
-
Εγω λεω να τους παμε καμια κουτα τσιγαρα θα τα χρειαστουνε
-
Και μόνον που ως πειστήριο παρουσίασαν πλήμνη που ΔΕΝ ανήκει σε αυτοκίνητο του Gruppo Fiat έχουν χάσει το παιχνίδι. Γελοίοι συκοφάντες σαν τους κρετίνους της Daily Mirror είναι (που είχαν ξεκινήσει εκστρατεία σπίλωσης της Lancia στις 9 Απριλίου του '80)... Τέτοια υποκείμενα εφαρμόζουν μόνον τη 'δημοσιογραφία' του Γκαίμπελς και πρέπει να αντιμετωπισθούν όπως αρμόζει σε γκαιμπελίσκους και χιτλερικούς προπαγανδιστές.
-
Να με διορθώσουν οι νομικοί αν κάνω λάθος. Απλοί αναγνώστες δεν μπορούν να τους κάνουν μύνηση στη βάση ότι παρουσίασαν ψευδή στοιχεία και λανθασμένα συμπεράσματα και άρα τους παραπληροφόρησαν;
-
Και επειδή είμαστε στην Ελλάδα, ας αρχίσει η καταστροφολογία γύρω από το Bravo ...
...Έντονο προβληματισμό, τόσο στους δοκιμαστές, όσο και στο καταναλωτικό κοινό προκαλεί η γνωστοποίηση ότι το νέο μικρομεσαίο Fiat Bravo 1,4 απέτυχε –και μάλιστα παταγωδώς- να περάσει τα τυποποιημένα τεστ αντοχής φρένων του Auto Motor und Sport....
Η συνέχεια εδώ:
http://www.capital.gr/auto/auto_news.as ... howarticle -
καλους δικηγορους να χεις και οτι θες λες...
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων