Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    i30 vs ceed
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. i30 vs ceed
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    32
    81
    416
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      travelman last edited by

      Σίντ, γιατί βλέπεται από έξω έχει 7 χρόνια εγγύηση, είναι οριακά πιο ασφαλές στα κρας τέστ. Το ι30 είναι πιο ωραίο μέσα και έχει πιο βαρύ όνομα, αλλά δεν μου φτάνει εμένα.

      Οπωσδήποτε ESP! Δεν έχει σημασία το καλό κράτημα των διδύμων, σε μία απότομή αλλαγή πορείας θα το χρειαστείς στάνταρ!

      Το επερχόμενο χαμηλωμένο τρίπορτο είναι απλά πανέμορφο ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        manosk last edited by

        Ίσως μια αναμονή ως το τέλος του έτους, οπότε οι εταιρείες συχνά κάνουν κάποιες προσφορές, θα ήταν καλή τακτική. Μείωση τιμής, καλύτεροι όροι στα δάνεια, ορισμένα δωρεάν εξτρά είναι πάντα καλοδεχούμενα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          king-alexander last edited by

          Το είδα λίγο σήμερα το cee'd από κοντά-μέσα, για 1-2 λεπτά βιαστικά(δεν είχα περισσότερο χρόνο): πρώτες εντυπώσεις αρκετά θετικές και θέλω να το ξαναδώ-οδηγήσω σύντομα.
          Θα δω επίσης και το ι30 με την ευκαιρία(καθώς η αντιπροσωπεία 'χωρίζεται' σε δύο τμήματα και για τις δυο μάρκες).

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            sotiris28 last edited by

            Ο χρήστης patro έγραψε:
            τα περι ηλεκτρονικων εγω τα θεωρω αστεια σε τετοια κυβικα.

            +1

            Μην πέφτεις θύμα στα σάπια του μαρκετινγ. Αυτοκίνητα πόλης με αυτές τις επιδόσεις τι να τα κάνουν τα esp, τα tcs και τα λοιπά aks (anti koulamara system);

            Κατά την γνώμη μου το i30 δείχνει πιο πιοτικό και όμορφο (είναι αυτές οι ακμές που του δίνουν λίγο από 130i φένεται), και όντως αυτά τα πορτοκαλοκόκκινα όργανα στο ceed είναι χάλια. Αλλά τα 7 χρόνια είναι 7 χρόνια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              travelman last edited by

              To ESP είναι απαραίτητο σε οχήματα ασχέτως κυβισμού μιας και τις ταχύτητες στις οποίες θα είναι πραγματικά χρήσιμο (100χαω+) μπορεί να τις φτάσει οποιοδήποτε όχημα σήμερα. Το θεωρώ βασική έλλειψη σήμερα ενώ έαν δεν μπορεί να απενεργοπιηθεί όπως γίνεται σε πολλά μοντέλα υπάρχουν και άλλες λύσεις...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                patro last edited by

                Ο χρήστης travelman έγραψε:
                To ESP είναι απαραίτητο σε οχήματα ασχέτως κυβισμού μιας και τις ταχύτητες στις οποίες θα είναι πραγματικά χρήσιμο (100χαω+) μπορεί να τις φτάσει οποιοδήποτε όχημα σήμερα. Το θεωρώ βασική έλλειψη σήμερα ενώ έαν δεν μπορεί να απενεργοπιηθεί όπως γίνεται σε πολλά μοντέλα υπάρχουν και άλλες λύσεις...

                εγω θα ηθελα το ESP οταν γλυστραω στον παγο ή στα λαδια να μπορει να κανει κατι... μπορει? ελαχιστα. δε διαφωνω οτι μπορει υπο καποιες συνθηκες να ειναι χρησιμο.

                οι αλλες λυσεις ποιες ειναι?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spike last edited by

                  ceed λόγω εμφάνισης και εγγύησης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    travelman last edited by

                    Patro είναι πολύ απλή επέμβαση να πάς στον ηλεκτρολόγο και να σου βάλει διακόπτη για το ESP. Μερικά παιδιά εδώ πρέπει να το έχουν ήδη κάνει. Όσοι πιστοί προσέλθετε!

                    Εγώ πάντως αν ήταν να κάνω αυτήν την δουλειά θα έβαζα και τον αντίστοιχο διακόπτη και για το ABS για πίστα ή χαρούμενες βουνίσιες διαδρομές

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mariadne last edited by

                      Ο χρήστης patro έγραψε:

                      To ESP είναι απαραίτητο σε οχήματα ασχέτως κυβισμού μιας και τις ταχύτητες στις οποίες θα είναι πραγματικά χρήσιμο (100χαω+) μπορεί να τις φτάσει οποιοδήποτε όχημα σήμερα. Το θεωρώ βασική έλλειψη σήμερα ενώ έαν δεν μπορεί να απενεργοπιηθεί όπως γίνεται σε πολλά μοντέλα υπάρχουν και άλλες λύσεις...

                      εγω θα ηθελα το ESP οταν γλυστραω στον παγο ή στα λαδια να μπορει να κανει κατι... μπορει? ελαχιστα. δε διαφωνω οτι μπορει υπο καποιες συνθηκες να ειναι χρησιμο.

                      οι αλλες λυσεις ποιες ειναι?

                      Σε πάγο ή λάδια δεν σε σώζει τίποτα!
                      Σγτο ι30 (υποθέτω και στο ceed) έχει κουμπί για να βγάλεις off το ESP

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        king-alexander last edited by

                        Μάλλον προτιμώ το ι30, τώρα που τα είδα πιο καλά. Βέβαια, οπτικά το cee'd δείχνει πιο επιθετικό καθώς έχει και τις 16άρες με Michelin 205(μεταξύ απείρων άλλων αξεσουάρ, και μάλιστα στη δεύτερη μόλις έκδοση με 14200!!! )
                        Τέλος πάντων, και τα δύο μου άρεσαν πολύ, αντικειμενικά, και όσο για τον εξοπλισμό τους, ακόμα έχω ζαλάδες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spike last edited by

                          Ο χρήστης King Alexander έγραψε:
                          Μάλλον προτιμώ το ι30, τώρα που τα είδα πιο καλά. Βέβαια, οπτικά το cee'd δείχνει πιο επιθετικό καθώς έχει και τις 16άρες με Michelin 205(μεταξύ απείρων άλλων αξεσουάρ, και μάλιστα στη δεύτερη μόλις έκδοση με 14200!!! )
                          Τέλος πάντων, και τα δύο μου άρεσαν πολύ, αντικειμενικά, και όσο για τον εξοπλισμό τους, ακόμα έχω ζαλάδες...

                          ωραία χτύπα ένα Φόκους να ρθεις στα ίσια σου...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            king-alexander last edited by

                            Μπα, και με το ι30-σίιντ θα βολευόμουν(αν το αποφάσιζα), γιατί να έπαιρνα κάτι άλλο;
                            Μήπως οι δρόμοι είναι πίστες και έχουν ειδικές; Δεν παίρνω ένα καρτ; Μήπως όλοι το παίζουν 'χεράδες' και κατά τα άλλα καταδικάζουν όσους κάνουν ταρζανιές;
                            Μπας και με θάψουν μαζί τους;

                            Ποτέ μου δεν αγόρασα κάτι(από ρούχα μέχρι οτιδήποτε) απλά 'για το όνομά του' ή 'για να βλέπουν οι άλλοι τι έχω', και τέτοιους ανθρώπους τους θεωρώ φαντασμένους χαζούς, με όλο το σεβασμό.
                            Ναι, κάποιες φορές μπορεί και εγώ να πάρω ένα προϊόν που κάνει πολύ περισσότερα πράγματα από ότι πραγματικά χρειαζόμουν(ισως λόγω ασχετοσύνης μου - καλού πωλητή), αλλά και πάλι δεν προσέχω απαραιτήτως να είναι το χ ή ψ όνομα ή δεν δείχνω στον κολλητό τι πήρα για να κάνω επίδειξη ή να αισθανθώ 'δικαιωμένος' για την αγορά μου.

                            Το οποιοδήποτε αυτοκίνητο που κατέχω, το έχω ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ για να κάνω τη δουλειά μου(αν ήθελα απλά ευχαρίστηση, θα προτιμούσα αντί για αυτοκίνητο να τα φάω στις Ρωσσίδες και δεν πάει να %@*^$ ο γείτονας ή η γκόμενα αν με δει με παπάκι δίχρονο 30ετίας που λέει ο λόγος, καρφί δεν μου καίγεται), και **αν θέλω να το 'σκίσω' το αυτοκίνητο που οδηγώ **ή να το οδηγήσω ανάλογα με τα κέφια μου, θα του συμπεριφερθώ ανάλογα, δεν πάει να είναι και Νισσάν Vannette-Urvan 20ετίας ---απίστευτες εμπειρίες(μπορείς να πετύχεις ότι φαντάζεσαι στις διάφορες εταιρείες).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sakis_m last edited by

                              Ο χρήστης King Alexander έγραψε:
                              Μάλλον προτιμώ το ι30, τώρα που τα είδα πιο καλά. Βέβαια, οπτικά το cee'd δείχνει πιο επιθετικό καθώς έχει και τις 16άρες με Michelin 205(μεταξύ απείρων άλλων αξεσουάρ, και μάλιστα στη δεύτερη μόλις έκδοση με 14200!!! )
                              Τέλος πάντων, και τα δύο μου άρεσαν πολύ, αντικειμενικά, και όσο για τον εξοπλισμό τους, ακόμα έχω ζαλάδες...

                              Στην δευτερη εκδοση εχει σαν extra: Ζαντες 16'(με λαστιχα michelin οχι kumho),δερματινο τιμονι-λεβιε,υποβραχιονιο μπροστα (με δερματινη επενδυση και θηκες απο κατω),usb και φωτα αναγνωσης.
                              Απο την αλλη το i30 στην δευτερη εκδοση εχει + τα ηλεκτρικα πισω,esp,4 ηχεια (εναντι 6 του ceed).
                              Τιμες: 14.240 το ceed, 14.600 το i30 + το μεταλλικο και στα δυο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sotiris28 last edited by

                                Ο χρήστης travelman έγραψε:
                                To ESP είναι απαραίτητο σε οχήματα ασχέτως κυβισμού μιας και τις ταχύτητες στις οποίες θα είναι πραγματικά χρήσιμο (100χαω+) μπορεί να τις φτάσει οποιοδήποτε όχημα σήμερα. Το θεωρώ βασική έλλειψη σήμερα ενώ έαν δεν μπορεί να απενεργοπιηθεί όπως γίνεται σε πολλά μοντέλα υπάρχουν και άλλες λύσεις...

                                Πάντως μου κάνει μεγάλη εντύπωση πως ενώ όλο και περισσότερα αυτοκίνητα έχουν standard σήμερα όλα αυτά τα ηλεκτρονικά 'σωστήρια' (ενώ ταυτόχρονα και τα αυτοκίνητα γίνονται πιο βαριά, αργά και δυσκίνητα) τα ατυχήματα Πανευρωπαϊκά αυξάνονται αντί να περιορίζονται. (Και δεν μίλησα για κυβικά αλλά για επιδόσεις)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  harryv last edited by

                                  Ο χρήστης sotiris28 έγραψε:
                                  Πάντως μου κάνει μεγάλη εντύπωση πως ενώ όλο και περισσότερα αυτοκίνητα έχουν standard σήμερα όλα αυτά τα ηλεκτρονικά 'σωστήρια' (ενώ ταυτόχρονα και τα αυτοκίνητα γίνονται πιο βαριά, αργά και δυσκίνητα) τα ατυχήματα Πανευρωπαϊκά αυξάνονται αντί να περιορίζονται. (Και δεν μίλησα για κυβικά αλλά για επιδόσεις)

                                  Τα ηλεκτρονικά φθηναίνουν με τρελλούς ρυθμούς, αλλά δε γίνονται ελαφρύτερα εύκολα.

                                  Τα ατυχήματα αυξάνονται αφού αυξάνεται ο αριθμός των αυτοκινήτων δυσανάλογα με τα χιλιόμετρα του οδικού δικτύου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    travelman last edited by

                                    Ο χρήστης sotiris28 έγραψε:

                                    To ESP είναι απαραίτητο σε οχήματα ασχέτως κυβισμού μιας και τις ταχύτητες στις οποίες θα είναι πραγματικά χρήσιμο (100χαω+) μπορεί να τις φτάσει οποιοδήποτε όχημα σήμερα. Το θεωρώ βασική έλλειψη σήμερα ενώ έαν δεν μπορεί να απενεργοπιηθεί όπως γίνεται σε πολλά μοντέλα υπάρχουν και άλλες λύσεις...

                                    Πάντως μου κάνει μεγάλη εντύπωση πως ενώ όλο και περισσότερα αυτοκίνητα έχουν standard σήμερα όλα αυτά τα ηλεκτρονικά 'σωστήρια' (ενώ ταυτόχρονα και τα αυτοκίνητα γίνονται πιο βαριά, αργά και δυσκίνητα) τα ατυχήματα Πανευρωπαϊκά αυξάνονται αντί να περιορίζονται. (Και δεν μίλησα για κυβικά αλλά για επιδόσεις)

                                    Απορώ που το είδες αυτό?

                                    Τα ατυχήματα στην Ευρώπη την τελευταία δεκαετία μειώνονται την ίδια στιγμή που τα χιλιόμετρα που διανύουν οι Ευρωπαίοι αυξάνονται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Αυτό σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στα νέα οχήματα γιατί έχουν κλάσεις καλύτερο κράτημα που όταν ξεπεραστεί έχουν τα ABS & ESP και άμα τελείωσουν και αυτά έχουν και τα κακά για τους 'γρήγορους που ξέρουν' αστεράκια των κρας τέστ. Φυσικά είναι πολύ πιο γρήγορα από τα αναιμικά 1200άρια που οδηγούσαμε σαν οικογενειακά οχήματα πριν από 20 χρόνια...

                                    Έχουμε ξεφύγει όμως από το θέμα! Τελικά το ESP των κορεατοσλοβακικών διδύμων απενεργοποιείται ή όχι?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mariadne last edited by

                                      Ο χρήστης travelman έγραψε:

                                      To ESP είναι απαραίτητο σε οχήματα ασχέτως κυβισμού μιας και τις ταχύτητες στις οποίες θα είναι πραγματικά χρήσιμο (100χαω+) μπορεί να τις φτάσει οποιοδήποτε όχημα σήμερα. Το θεωρώ βασική έλλειψη σήμερα ενώ έαν δεν μπορεί να απενεργοπιηθεί όπως γίνεται σε πολλά μοντέλα υπάρχουν και άλλες λύσεις...

                                      Πάντως μου κάνει μεγάλη εντύπωση πως ενώ όλο και περισσότερα αυτοκίνητα έχουν standard σήμερα όλα αυτά τα ηλεκτρονικά 'σωστήρια' (ενώ ταυτόχρονα και τα αυτοκίνητα γίνονται πιο βαριά, αργά και δυσκίνητα) τα ατυχήματα Πανευρωπαϊκά αυξάνονται αντί να περιορίζονται. (Και δεν μίλησα για κυβικά αλλά για επιδόσεις)

                                      Απορώ που το είδες αυτό?

                                      Τα ατυχήματα στην Ευρώπη την τελευταία δεκαετία μειώνονται την ίδια στιγμή που τα χιλιόμετρα που διανύουν οι Ευρωπαίοι αυξάνονται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Αυτό σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στα νέα οχήματα γιατί έχουν κλάσεις καλύτερο κράτημα που όταν ξεπεραστεί έχουν τα ABS & ESP και άμα τελείωσουν και αυτά έχουν και τα κακά για τους 'γρήγορους που ξέρουν' αστεράκια των κρας τέστ. Φυσικά είναι πολύ πιο γρήγορα από τα αναιμικά 1200άρια που οδηγούσαμε σαν οικογενειακά οχήματα πριν από 20 χρόνια...

                                      Έχουμε ξεφύγει όμως από το θέμα! Τελικά το ESP των κορεατοσλοβακικών διδύμων απενεργοποιείται ή όχι?

                                      Το είπα και πιο πάνω, στο δικό μου ι30 απενεργοπιείται.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mariadne last edited by

                                        Ο χρήστης travelman έγραψε:

                                        To ESP είναι απαραίτητο σε οχήματα ασχέτως κυβισμού μιας και τις ταχύτητες στις οποίες θα είναι πραγματικά χρήσιμο (100χαω+) μπορεί να τις φτάσει οποιοδήποτε όχημα σήμερα. Το θεωρώ βασική έλλειψη σήμερα ενώ έαν δεν μπορεί να απενεργοπιηθεί όπως γίνεται σε πολλά μοντέλα υπάρχουν και άλλες λύσεις...

                                        Πάντως μου κάνει μεγάλη εντύπωση πως ενώ όλο και περισσότερα αυτοκίνητα έχουν standard σήμερα όλα αυτά τα ηλεκτρονικά 'σωστήρια' (ενώ ταυτόχρονα και τα αυτοκίνητα γίνονται πιο βαριά, αργά και δυσκίνητα) τα ατυχήματα Πανευρωπαϊκά αυξάνονται αντί να περιορίζονται. (Και δεν μίλησα για κυβικά αλλά για επιδόσεις)

                                        Απορώ που το είδες αυτό?

                                        Τα ατυχήματα στην Ευρώπη την τελευταία δεκαετία μειώνονται την ίδια στιγμή που τα χιλιόμετρα που διανύουν οι Ευρωπαίοι αυξάνονται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Αυτό σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στα νέα οχήματα γιατί έχουν κλάσεις καλύτερο κράτημα που όταν ξεπεραστεί έχουν τα ABS & ESP και άμα τελείωσουν και αυτά έχουν και τα κακά για τους 'γρήγορους που ξέρουν' αστεράκια των κρας τέστ. Φυσικά είναι πολύ πιο γρήγορα από τα αναιμικά 1200άρια που οδηγούσαμε σαν οικογενειακά οχήματα πριν από 20 χρόνια...

                                        Έχουμε ξεφύγει όμως από το θέμα! Τελικά το ESP των κορεατοσλοβακικών διδύμων απενεργοποιείται ή όχι?

                                        Το είπα και πιο πάνω, στο δικό μου ι30 απενεργοποιείται.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          travelman last edited by

                                          Ουπς νόμιζα πως ήταν ερώτηση!

                                          Ε αφού έχει και κουμπί απενεργοποιήσης δεν υπάρχει δικαιολογία για να μην το βάλει κανείς

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spike last edited by

                                            Ο χρήστης King Alexander έγραψε:
                                            Μπα, και με το ι30-σίιντ θα βολευόμουν(αν το αποφάσιζα), γιατί να έπαιρνα κάτι άλλο;
                                            Μήπως οι δρόμοι είναι πίστες και έχουν ειδικές; Δεν παίρνω ένα καρτ; Μήπως όλοι το παίζουν 'χεράδες' και κατά τα άλλα καταδικάζουν όσους κάνουν ταρζανιές;
                                            Μπας και με θάψουν μαζί τους;

                                            Ποτέ μου δεν αγόρασα κάτι(από ρούχα μέχρι οτιδήποτε) απλά 'για το όνομά του' ή 'για να βλέπουν οι άλλοι τι έχω', και τέτοιους ανθρώπους τους θεωρώ φαντασμένους χαζούς, με όλο το σεβασμό.
                                            Ναι, κάποιες φορές μπορεί και εγώ να πάρω ένα προϊόν που κάνει πολύ περισσότερα πράγματα από ότι πραγματικά χρειαζόμουν(ισως λόγω ασχετοσύνης μου - καλού πωλητή), αλλά και πάλι δεν προσέχω απαραιτήτως να είναι το χ ή ψ όνομα ή δεν δείχνω στον κολλητό τι πήρα για να κάνω επίδειξη ή να αισθανθώ 'δικαιωμένος' για την αγορά μου.

                                            Το οποιοδήποτε αυτοκίνητο που κατέχω, το έχω ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ για να κάνω τη δουλειά μου(αν ήθελα απλά ευχαρίστηση, θα προτιμούσα αντί για αυτοκίνητο να τα φάω στις Ρωσσίδες και δεν πάει να %@*^$ ο γείτονας ή η γκόμενα αν με δει με παπάκι δίχρονο 30ετίας που λέει ο λόγος, καρφί δεν μου καίγεται), και **αν θέλω να το 'σκίσω' το αυτοκίνητο που οδηγώ **ή να το οδηγήσω ανάλογα με τα κέφια μου, θα του συμπεριφερθώ ανάλογα, δεν πάει να είναι και Νισσάν Vannette-Urvan 20ετίας ---απίστευτες εμπειρίες(μπορείς να πετύχεις ότι φαντάζεσαι στις διάφορες εταιρείες).

                                            a. πλάκα σου έκανα

                                            b. ε δεν είναι όλα μόνο όνομα...το Φόκους δεν είναι μόνο όνομα.

                                            κοίτα o φίλος τι αγόρασε:

                                            Focus 1.6 Sport = 18,5k (το πλουσιοτερο απ' ολα + 5 χρονια εγγυηση + ESP στανταρ + 10 χρονια δωρεαν service). Ετοιμοπαραδοτο.

                                            YΓ. δεν έχω Ford και μην είσαι απόλυτος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr