-
Κτίρια πριν το 1985 (νομίζω) είναι κτισμένα με το παλιό κανονισμό και αν γίνει δυνατός σεισμός μπορεί να πέσουν ή να έχουν μεγάλες ζημιές. Φυσικά είναι πολύ πιθανό να μη γίνει δυνατός σεισμός τα επόμενα 100 χρόνια.
Καθώς παλιώνουν οι πολυκατοικίες πρέπει να αλλάζονται οι εγκαταστάσεις: θέρμανση, ύδρευση, αποχέτευση, ανελκυστήρα, ηλεκτρολογικά. Αν οι συνιδιοκτήτες είναι 'καλοί' άνθρωποι και ΔΕΝ τις αλλάζουν, ΜΑΚΡΙΑ από εκείνη τη πολυκατοικία.
Επίσης κακό δείγμα είναι η κατάργηση της κεντρικής θέρμανσης και η αντικατάστασή της με πολλές μικρές αυτόνομες μονάδες αερίου - όταν έρθει η ώρα για άλλη σημαντική δαπάνη πχ. αποχέτευση, μάλλον θα τρέχουν για χρόνια σκατόνερα στη πιλοτή.
-
Απο θεμα στατικοτητας,τα παλαια κτιρια δεν ειναι πολυ κατωτερα απο τα καινουρια(ο αντισεισμικος αλλαξε το 85)
Απλα τα παλαιοτερα κτιρια, εχουν ηδη ταλαιπωρηθει απο μικρους και μεγαλους σεισμους(θυμιζω για την αθηνα τους σεισμους του 81 και του 99),
κατι που τα κανει πιο ευπαθη για το μελλον σε σχεση με τα καινουρια.
Για να δωσω και ενα παραδειγμα,ενα τρακαρισμενο αυτοκινητο που εχει επισκευαστει,δεν μπορει να εχει την ιδια παθητικη ασφαλεια με ενα καινουριο,ακριβως ιδιο μοντελο. -
Νομιζω υπηρξε και ενας ακομη αντισεισμικος το 2001
Αλλα φαντάζομαι ότι σπιτι του 2002 δεν το λεμε ακριβως παλιο... -
Τα δεδομένα: διαμέρισμα με γκαράζ σε κλειστό χώρο (δηλαδή, όχι πυλωτή, αλλά σε υπόγειο).
Μπορώ να το ενοικιάσω: α) €600 (π.χ.) ευρώ διαμέρισμα-γκαράζ (ένα συμβόλαιο) ή β) €500 (π.χ.) το διαμέρισμα με συμβόλαιο και €100 το γκαράζ.
Συνηθίζεται αυτό στην αγορά?
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Τα δεδομένα: διαμέρισμα με γκαράζ σε κλειστό χώρο (δηλαδή, όχι πυλωτή, αλλά σε υπόγειο).Μπορώ να το ενοικιάσω: α) €600 (π.χ.) ευρώ διαμέρισμα-γκαράζ (ένα συμβόλαιο) ή β) €500 (π.χ.) το διαμέρισμα με συμβόλαιο και €100 το γκαράζ.
Συνηθίζεται αυτό στην αγορά?
Ποιός ο στόχος της 2ης επιλογής, αν δε γίνομαι αδιάκριτος?
Φυσικά και μπορείς εφόσον είναι χωριστή οριζόντια ιδιοκτησία...
Δεν νομίζω να συνηθίζεται, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος -
Το παραπάνω θα σε βάλει στη πρίζα
Δεν νομίζω (πρακτικά) να έχει σημασία αλλά θεωρητικά, αν δεν έχει η θέση στάθμευσης ποσοστά οικοπέδου είναι παρακολούθημα του διαμερίσματος και δεν μπορεί να πωληθεί (ενοικιασθεί?) μόνη της.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Το παραπάνω θα σε βάλει στη πρίζαΔεν νομίζω (πρακτικά) να έχει σημασία αλλά θεωρητικά, αν δεν έχει η θέση στάθμευσης ποσοστά οικοπέδου είναι παρακολούθημα του διαμερίσματος και δεν μπορεί να πωληθεί (ενοικιασθεί?) μόνη της.
Οι υπόγειες θέσεις parking σχεδόν πάντα έχουν ποσοστό οικοπέδου και είναι ανεξάρτητες ιδοκτησίες και όχι παρακολούθημα ενός διαμερίσματος...
Αυτό που έγραψες ισχύει για τις θέσεις σε κοινόχρητους χώρους (πχ πυλωτές), όπου έχουμε απλά δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης αλλά όχι κυριότητα... -
Δεν έχουν πάντα ποσοστό οικοπέδου, αν δεν έχουν και κάποιος πουλήσει το διαμέρισμα αναφέροντας ρητά ότι το πωλεί χωρίς τη θέση στάθμευσης τι γίνεται; ποιος έχει τη θέση στάθμευσης ή είναι λάθος το συμβόλαιο;
ΥΓ έχω παρόμοιο πρόβλημα
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Τα δεδομένα: διαμέρισμα με γκαράζ σε κλειστό χώρο (δηλαδή, όχι πυλωτή, αλλά σε υπόγειο).
Μπορώ να το ενοικιάσω: α) €600 (π.χ.) ευρώ διαμέρισμα-γκαράζ (ένα συμβόλαιο) ή β) €500 (π.χ.) το διαμέρισμα με συμβόλαιο και €100 το γκαράζ.
Συνηθίζεται αυτό στην αγορά?
Ποιός ο στόχος της 2ης επιλογής, αν δε γίνομαι αδιάκριτος?
Φυσικά και μπορείς εφόσον είναι χωριστή οριζόντια ιδιοκτησία...
Δεν νομίζω να συνηθίζεται, αλλά μπορεί να κάνω και λάθοςΣτην πρώτη περίπτωση ο ιδιοκτήτης πληρώνει €240 φόρο, στη δεύτερη €200 .
Τεσπά, ρωτάω για περισσότερη ευελιξία.
-
Καλησπέρα,
δεν ξέρω εάν έχει ξαναθιχτεί το θέμα αλλά οκ..
Λοιπόν, έχω αρχίσει να τρελαίνομαι τον τελευταίο καιρό με πολυκατοικίες που έχουν π..χ όλη την πρόσοψη τους ώς πάρκινγκ.
Άλλες έχουν κάθετες θέσεις μέσα στην πολυκατοικία και κλείνουν όλη την πρόσοψη με καγκελόπορτες ώστε να βάζουν οι κάτοικοι τα αυτοκίνητα κάθετα.
Άλλες έχουν υπόγεια πάρκινγκ και πάρκινγκ στην πυλωτή, έχοντας έτσι 2-3 πόρτες και πάλι χρησιμοποιούν όλη την πρόσοψη.
Αυτό όπως είανι λογικό δημιουργεί τρελό πρόβλημα σε αυτούς που ψάχνουν κάπου να παρκάρουν.
Υπάρχει κάποια νομοθεσία για το θέμα;; Επιτρέπεται αυτό;;;
-
Εντελώς τυχαία ανέφερα ένα παραπλήσιο γεγονός εδώ:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 70#1055770
Είναι όντως ιδιαίτερα εκνευριστικό και το τραγικό είναι ότι αν 'παραβιάσεις' έστω και λίγο την είσοδο καλούν την τροχαία, η οποία και σε γράφει παρανόμως, μιας και στο 95% των περιπτώσεων δεν υπάρχουν ταμπέλες που να αναγράφουν την απόφαση σύμφωνα με την οποία επιτρέπεται να υπάρχει είσοδος πάρκινγκ. Πώς να το κάνουν άλλωστε όταν οι μισές είσοδοι είναι παράνομες
-
Νομίζω βάσει νόμου ότι κάθε οικεία, πολυκατοικεία κλπ δικαιούται να έχει μόνο ΜΙΑ είσοδο για γκαράζ. Νομίζω ότι ένα σχετικό τηλεφώνημα στο δημαρχείο ή/και την Τροχαία θα έλυνε κάθε απορία. Όντως στις απαγορευτικές πινακίδες πρέπει να αναγράφεται ο αριθμός της άδειας της ΜΙΑΣ αυτής θέσης αλλά σε ολόκληρη Αθήνα άντε να έχω πετύχει 1-2.
-
Μπορεί να έχει 2, δηλαδή μια είσοδο και μια έξοδο για εσωτερική κυκλοφορία. Αλλιώς επιτρέπεται μόνο 1 (είσοδος-έξοδος).
-
Οι πιλοτές όντως πρέπει να έχουν μόνο μία είσοδο - έξοδο. Όταν υπάρχουν όμως κλειστοί χώροι στάθμευσης, ως αυτόνομες ιδιοκτησίες μπορούν να έχουν ο καθένας δική του ράμπα εισόδου - εξόδου. Το ότι το αποτέλεσμα είναι πως όλη η πρόσοψη είναι μια μονοκόματη ράμπα, είναι εκνευριστικό, αλλά δεν είναι πάντα παράνομο.
Όσο για το 'αν παραβιάσεις λίγο', θα σας πώ την περίπτωσή μου.
Στο προάστιο που μένω, ο πολεοδομικός σχεδιασμός προβλέπει 4 μέτρα πρασιά σε κάθε οικόπεδο.
Με τα χρόνια, και με την αύξηση των ΙΧ, όλο και περισσότεροι έκαναν τους κήπους πάρκινγκ. Όλα είναι παράνομα βέβαια, μιας και η πολεοδομία δε δίνει άδεια χώρου στάθμευσης με μήκος 4 μέτρα. Αλλά μιλάμε για την πλειοψηφία πλέον. Δεν έχει μείνει κήπος για κήπος. Και βέβαια κανονικά όλοι, πινακίδες κλπ.
Εγώ μένω σε μονοκατοικία. Υπόγειο γκαράζ (χωριστά συμβόλαια, υποθηκοφυλάκεια κλπ) και αποκλειστική χρήση από μένα. Τελευταία, έχουμε γίνει πάρα πολλοί, σε παλιές μάλιστα διπλο-τριπλοκατοικίες χωρίς γκαράζ. Υπολογίστε πως σε κάθε 12 μέτρα φάτσα που είναι το κάθε οικόπεδο, αντιστοιχούν κατά Μ.Ο. οκτώ (8) αυτοκίνητα.
Εκτός των παραπάνω, έχουμε κάποιους που με κάθε τρόπο έχουν κατοχυρώσει 'δικαιώματα'.
Ο ένας δεν κλείνει ποτέ την είσοδο του σπιτιού του (των πεζών), και το φροντίζει με παπιά κλπ. Ο άλλος φροντίζει να πιάνει 2 θέσεις ωστε να μην του πλησιάζει κανείς τους προφυλακτήρες πάνω από ένα μέτρο κλπ.
Το αποτέλεσμα, κάτι εξυπνοκαγκουρόπαιδα, να μου κόβουν κατα καιρούς κομμάτι από τη ράμπα μου. Μούρη και μπροστινός τροχός περίπου.
Το Τσίνκουε βγαίνει, όχι άνετα, αλλά βγαίνει. Η γριά με τίποτα. Αλλά δεν τη χρησιμοποιώ σε σταθερή βάση. Και δε μιλάω. Τελευταία όμως έχει παραγίνει και δεν το ανέχομαι πλέον. Θα καλώ κάθε φορά την τροχαία. Και γερανό αν γίνεται. Αν θελήσω να βγάλω τη γριά δεν μπορώ. Και δεν το ανέχομαι. Είμαι απόλυτα νόμιμος, απαιτώ μόνο τα 3 μέτρα της εισόδου μου, και δεν το παζαρεύω με κανέναν. Σε κάποιους που το έκαναν και τους πέτυχα, το είπα με την απαραίτητη ευγένεια που πρέπει να έχουν οι γείτονες μεταξύ τους, και δεν το επανέλαβαν. Ο νέος όμως θα τον πιεί. Κάποια μέρα που θα είμαι στις στραβές μου. Αν θέλουν να ενοχλήσουν, ας πάνε σε αυτούς που κάνουν παρανομία (ή ανήθικη συμπεριφορά) με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Αλλα εκεί αν το τολμήσουν θα τις φάνε, και δε λέει...
Για πείτε μου, φταίω; -
Φταίς που δεν το έχεις κάνει ήδη Euripides
-
Όταν δίνεις λίγο αέρα στον κάθε γύφτο, θεωρεί μετά από λίγο ότι ασκεί δικαίωμα. Πρέπει να του το κόβεις από την πρώτη στιγμή.
-
Αυτό που συμβαίνει με τις «εισόδους parking» στην Ελλάδα είναι το λιγότερο κωμικοτραγικό.
Κατ΄ αρχάς το 99% είναι παράνομες αφού δεν έχουν την απαραίτητη άδεια από την πολεοδομία. Επίσης βάζουν σήμα για parking σε μπαλκονόπορτες, πόρτες που δεν χωράει να περάσει ούτε ποδήλατο, πόρτες καταστημάτων και όπου μπορεί να φανταστεί κανείς με τα απαραίτητα αντικείμενα στο δρόμο μην παρκάρει κανείς άλλος. Ενίοτε πέφτουν και ψιλές αν και δεν λείπουν και ακραίες καταστάσεις.Πριν 10 μέρες σταμάτησα σε τέτοια «είσοδο parking» για να κατέβει η γυναίκα μου και πριν ανοίξει την πόρτα βγαίνει μια γυναίκα σε έξαλλη κατάσταση να φωνάζει να φύγω. Όταν τη ρώτησα γιατί άρχισε κάτι τρελά μέχρι που με απείλησε ότι θα φωνάξει το γιό της να με δείρει… Ήμουνα έτοιμος να φέρω ένα σαράβαλο φορτηγάκι της εταιρείας και να το παρκάρω εκεί για καμιά βδομάδα αλλά όταν το καλοσκέφτηκα η γυναίκα ήταν για λύπηση…
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Νομίζω βάσει νόμου ότι κάθε οικεία, πολυκατοικεία κλπ δικαιούται να έχει μόνο ΜΙΑ είσοδο για γκαράζ. Νομίζω ότι ένα σχετικό τηλεφώνημα στο δημαρχείο ή/και την Τροχαία θα έλυνε κάθε απορία. Όντως στις απαγορευτικές πινακίδες πρέπει να αναγράφεται ο αριθμός της άδειας της ΜΙΑΣ αυτής θέσης αλλά σε ολόκληρη Αθήνα άντε να έχω πετύχει 1-2.Αυτο οντως ισχυει αλλαμε το νεο ΓΟΚ, που ισχυει απο το 1998 και μετα , αν δεν κανω λαθος.
Παλιοτερες οικοδομες εχουν περισσοτερες εισοδους και δεν ειναι παρανομες.
-
θελω να βαλω ασανσερ στο σπιτι, αλλα δεν εχω ιδεα τι παιζει !!!
το σπιτι ειναι 4οροφο κατασκευη το '85. το φρεατιο υπαρχει καθος και τα ανηγματα για τις πορτες σε καθε οροφο !!!!
νομιζω οτι δεν υπαρχει ρευμα, δηλ ανεξαρτητη γραμμη 3φασικο !!!! Θα πρεπει να παω στην ΔΕΗ ????
τι θα πρεπει να προσεξω ?
τι πρεπει να ζηταω απο τους μαστορες που θα ερχονται να μου δωσουν προσφορες ???
ποσο θα μου κοστισει πανω/κατω ???
ποιας εταιρειας να προτιμησω ???
ποσο καιρο θα παρει η ολη διαδικασια ???
-
νομιζω οτι δεν υπαρχει ρευμα, δηλ ανεξαρτητη γραμμη 3φασικο !!!! Θα πρεπει να παω στην ΔΕΗ ????
Ναι και γρήγορα γιατί δεν σου κάνουν αμέσως τη δουλειά.
Αν δεν κάνω λάθος, κοστίζει 500+ ευρώ.
ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ