Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
    • 1
    • 2
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 461
    • 462
    • 38 / 462
    Αντίλογος
    81
    9222
    121772
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Κτίρια πριν το 1985 (νομίζω) είναι κτισμένα με το παλιό κανονισμό και αν γίνει δυνατός σεισμός μπορεί να πέσουν ή να έχουν μεγάλες ζημιές. Φυσικά είναι πολύ πιθανό να μη γίνει δυνατός σεισμός τα επόμενα 100 χρόνια.

      Καθώς παλιώνουν οι πολυκατοικίες πρέπει να αλλάζονται οι εγκαταστάσεις: θέρμανση, ύδρευση, αποχέτευση, ανελκυστήρα, ηλεκτρολογικά. Αν οι συνιδιοκτήτες είναι 'καλοί' άνθρωποι και ΔΕΝ τις αλλάζουν, ΜΑΚΡΙΑ από εκείνη τη πολυκατοικία.

      Επίσης κακό δείγμα είναι η κατάργηση της κεντρικής θέρμανσης και η αντικατάστασή της με πολλές μικρές αυτόνομες μονάδες αερίου - όταν έρθει η ώρα για άλλη σημαντική δαπάνη πχ. αποχέτευση, μάλλον θα τρέχουν για χρόνια σκατόνερα στη πιλοτή.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        s3 last edited by

        Απο θεμα στατικοτητας,τα παλαια κτιρια δεν ειναι πολυ κατωτερα απο τα καινουρια(ο αντισεισμικος αλλαξε το 85)
        Απλα τα παλαιοτερα κτιρια, εχουν ηδη ταλαιπωρηθει απο μικρους και μεγαλους σεισμους(θυμιζω για την αθηνα τους σεισμους του 81 και του 99),
        κατι που τα κανει πιο ευπαθη για το μελλον σε σχεση με τα καινουρια.
        Για να δωσω και ενα παραδειγμα,ενα τρακαρισμενο αυτοκινητο που εχει επισκευαστει,δεν μπορει να εχει την ιδια παθητικη ασφαλεια με ενα καινουριο,ακριβως ιδιο μοντελο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tiger last edited by

          Νομιζω υπηρξε και ενας ακομη αντισεισμικος το 2001
          Αλλα φαντάζομαι ότι σπιτι του 2002 δεν το λεμε ακριβως παλιο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            maxmara last edited by

            Τα δεδομένα: διαμέρισμα με γκαράζ σε κλειστό χώρο (δηλαδή, όχι πυλωτή, αλλά σε υπόγειο).

            Μπορώ να το ενοικιάσω: α) €600 (π.χ.) ευρώ διαμέρισμα-γκαράζ (ένα συμβόλαιο) ή β) €500 (π.χ.) το διαμέρισμα με συμβόλαιο και €100 το γκαράζ.

            Συνηθίζεται αυτό στην αγορά?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              koutsan last edited by

              Ο χρήστης maxmara έγραψε:
              Τα δεδομένα: διαμέρισμα με γκαράζ σε κλειστό χώρο (δηλαδή, όχι πυλωτή, αλλά σε υπόγειο).

              Μπορώ να το ενοικιάσω: α) €600 (π.χ.) ευρώ διαμέρισμα-γκαράζ (ένα συμβόλαιο) ή β) €500 (π.χ.) το διαμέρισμα με συμβόλαιο και €100 το γκαράζ.

              Συνηθίζεται αυτό στην αγορά?

              Ποιός ο στόχος της 2ης επιλογής, αν δε γίνομαι αδιάκριτος?

              Φυσικά και μπορείς εφόσον είναι χωριστή οριζόντια ιδιοκτησία...
              Δεν νομίζω να συνηθίζεται, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Το παραπάνω θα σε βάλει στη πρίζα

                Δεν νομίζω (πρακτικά) να έχει σημασία αλλά θεωρητικά, αν δεν έχει η θέση στάθμευσης ποσοστά οικοπέδου είναι παρακολούθημα του διαμερίσματος και δεν μπορεί να πωληθεί (ενοικιασθεί?) μόνη της.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  koutsan last edited by

                  Ο χρήστης leonp έγραψε:
                  Το παραπάνω θα σε βάλει στη πρίζα

                  Δεν νομίζω (πρακτικά) να έχει σημασία αλλά θεωρητικά, αν δεν έχει η θέση στάθμευσης ποσοστά οικοπέδου είναι παρακολούθημα του διαμερίσματος και δεν μπορεί να πωληθεί (ενοικιασθεί?) μόνη της.

                  Οι υπόγειες θέσεις parking σχεδόν πάντα έχουν ποσοστό οικοπέδου και είναι ανεξάρτητες ιδοκτησίες και όχι παρακολούθημα ενός διαμερίσματος...
                  Αυτό που έγραψες ισχύει για τις θέσεις σε κοινόχρητους χώρους (πχ πυλωτές), όπου έχουμε απλά δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης αλλά όχι κυριότητα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Δεν έχουν πάντα ποσοστό οικοπέδου, αν δεν έχουν και κάποιος πουλήσει το διαμέρισμα αναφέροντας ρητά ότι το πωλεί χωρίς τη θέση στάθμευσης τι γίνεται; ποιος έχει τη θέση στάθμευσης ή είναι λάθος το συμβόλαιο;

                    ΥΓ έχω παρόμοιο πρόβλημα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      maxmara last edited by

                      Ο χρήστης koutsan έγραψε:

                      Τα δεδομένα: διαμέρισμα με γκαράζ σε κλειστό χώρο (δηλαδή, όχι πυλωτή, αλλά σε υπόγειο).

                      Μπορώ να το ενοικιάσω: α) €600 (π.χ.) ευρώ διαμέρισμα-γκαράζ (ένα συμβόλαιο) ή β) €500 (π.χ.) το διαμέρισμα με συμβόλαιο και €100 το γκαράζ.

                      Συνηθίζεται αυτό στην αγορά?

                      Ποιός ο στόχος της 2ης επιλογής, αν δε γίνομαι αδιάκριτος?
                      Φυσικά και μπορείς εφόσον είναι χωριστή οριζόντια ιδιοκτησία...
                      Δεν νομίζω να συνηθίζεται, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος

                      Στην πρώτη περίπτωση ο ιδιοκτήτης πληρώνει €240 φόρο, στη δεύτερη €200 .

                      Τεσπά, ρωτάω για περισσότερη ευελιξία.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        skous last edited by

                        Καλησπέρα,

                        δεν ξέρω εάν έχει ξαναθιχτεί το θέμα αλλά οκ..

                        Λοιπόν, έχω αρχίσει να τρελαίνομαι τον τελευταίο καιρό με πολυκατοικίες που έχουν π..χ όλη την πρόσοψη τους ώς πάρκινγκ.

                        Άλλες έχουν κάθετες θέσεις μέσα στην πολυκατοικία και κλείνουν όλη την πρόσοψη με καγκελόπορτες ώστε να βάζουν οι κάτοικοι τα αυτοκίνητα κάθετα.

                        Άλλες έχουν υπόγεια πάρκινγκ και πάρκινγκ στην πυλωτή, έχοντας έτσι 2-3 πόρτες και πάλι χρησιμοποιούν όλη την πρόσοψη.

                        Αυτό όπως είανι λογικό δημιουργεί τρελό πρόβλημα σε αυτούς που ψάχνουν κάπου να παρκάρουν.

                        Υπάρχει κάποια νομοθεσία για το θέμα;; Επιτρέπεται αυτό;;;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          aserf last edited by

                          Εντελώς τυχαία ανέφερα ένα παραπλήσιο γεγονός εδώ:

                          http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 70#1055770

                          Είναι όντως ιδιαίτερα εκνευριστικό και το τραγικό είναι ότι αν 'παραβιάσεις' έστω και λίγο την είσοδο καλούν την τροχαία, η οποία και σε γράφει παρανόμως, μιας και στο 95% των περιπτώσεων δεν υπάρχουν ταμπέλες που να αναγράφουν την απόφαση σύμφωνα με την οποία επιτρέπεται να υπάρχει είσοδος πάρκινγκ. Πώς να το κάνουν άλλωστε όταν οι μισές είσοδοι είναι παράνομες

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            eddie_147 last edited by

                            Νομίζω βάσει νόμου ότι κάθε οικεία, πολυκατοικεία κλπ δικαιούται να έχει μόνο ΜΙΑ είσοδο για γκαράζ. Νομίζω ότι ένα σχετικό τηλεφώνημα στο δημαρχείο ή/και την Τροχαία θα έλυνε κάθε απορία. Όντως στις απαγορευτικές πινακίδες πρέπει να αναγράφεται ο αριθμός της άδειας της ΜΙΑΣ αυτής θέσης αλλά σε ολόκληρη Αθήνα άντε να έχω πετύχει 1-2.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Μπορεί να έχει 2, δηλαδή μια είσοδο και μια έξοδο για εσωτερική κυκλοφορία. Αλλιώς επιτρέπεται μόνο 1 (είσοδος-έξοδος).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                euripides last edited by

                                Οι πιλοτές όντως πρέπει να έχουν μόνο μία είσοδο - έξοδο. Όταν υπάρχουν όμως κλειστοί χώροι στάθμευσης, ως αυτόνομες ιδιοκτησίες μπορούν να έχουν ο καθένας δική του ράμπα εισόδου - εξόδου. Το ότι το αποτέλεσμα είναι πως όλη η πρόσοψη είναι μια μονοκόματη ράμπα, είναι εκνευριστικό, αλλά δεν είναι πάντα παράνομο.
                                Όσο για το 'αν παραβιάσεις λίγο', θα σας πώ την περίπτωσή μου.
                                Στο προάστιο που μένω, ο πολεοδομικός σχεδιασμός προβλέπει 4 μέτρα πρασιά σε κάθε οικόπεδο.
                                Με τα χρόνια, και με την αύξηση των ΙΧ, όλο και περισσότεροι έκαναν τους κήπους πάρκινγκ. Όλα είναι παράνομα βέβαια, μιας και η πολεοδομία δε δίνει άδεια χώρου στάθμευσης με μήκος 4 μέτρα. Αλλά μιλάμε για την πλειοψηφία πλέον. Δεν έχει μείνει κήπος για κήπος. Και βέβαια κανονικά όλοι, πινακίδες κλπ.
                                Εγώ μένω σε μονοκατοικία. Υπόγειο γκαράζ (χωριστά συμβόλαια, υποθηκοφυλάκεια κλπ) και αποκλειστική χρήση από μένα. Τελευταία, έχουμε γίνει πάρα πολλοί, σε παλιές μάλιστα διπλο-τριπλοκατοικίες χωρίς γκαράζ. Υπολογίστε πως σε κάθε 12 μέτρα φάτσα που είναι το κάθε οικόπεδο, αντιστοιχούν κατά Μ.Ο. οκτώ (8) αυτοκίνητα.
                                Εκτός των παραπάνω, έχουμε κάποιους που με κάθε τρόπο έχουν κατοχυρώσει 'δικαιώματα'.
                                Ο ένας δεν κλείνει ποτέ την είσοδο του σπιτιού του (των πεζών), και το φροντίζει με παπιά κλπ. Ο άλλος φροντίζει να πιάνει 2 θέσεις ωστε να μην του πλησιάζει κανείς τους προφυλακτήρες πάνω από ένα μέτρο κλπ.
                                Το αποτέλεσμα, κάτι εξυπνοκαγκουρόπαιδα, να μου κόβουν κατα καιρούς κομμάτι από τη ράμπα μου. Μούρη και μπροστινός τροχός περίπου.
                                Το Τσίνκουε βγαίνει, όχι άνετα, αλλά βγαίνει. Η γριά με τίποτα. Αλλά δεν τη χρησιμοποιώ σε σταθερή βάση. Και δε μιλάω. Τελευταία όμως έχει παραγίνει και δεν το ανέχομαι πλέον. Θα καλώ κάθε φορά την τροχαία. Και γερανό αν γίνεται. Αν θελήσω να βγάλω τη γριά δεν μπορώ. Και δεν το ανέχομαι. Είμαι απόλυτα νόμιμος, απαιτώ μόνο τα 3 μέτρα της εισόδου μου, και δεν το παζαρεύω με κανέναν. Σε κάποιους που το έκαναν και τους πέτυχα, το είπα με την απαραίτητη ευγένεια που πρέπει να έχουν οι γείτονες μεταξύ τους, και δεν το επανέλαβαν. Ο νέος όμως θα τον πιεί. Κάποια μέρα που θα είμαι στις στραβές μου. Αν θέλουν να ενοχλήσουν, ας πάνε σε αυτούς που κάνουν παρανομία (ή ανήθικη συμπεριφορά) με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Αλλα εκεί αν το τολμήσουν θα τις φάνε, και δε λέει...
                                Για πείτε μου, φταίω;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  billlllll last edited by

                                  Φταίς που δεν το έχεις κάνει ήδη Euripides

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    manosk last edited by

                                    Όταν δίνεις λίγο αέρα στον κάθε γύφτο, θεωρεί μετά από λίγο ότι ασκεί δικαίωμα. Πρέπει να του το κόβεις από την πρώτη στιγμή.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dinosm last edited by

                                      Αυτό που συμβαίνει με τις «εισόδους parking» στην Ελλάδα είναι το λιγότερο κωμικοτραγικό.
                                      Κατ΄ αρχάς το 99% είναι παράνομες αφού δεν έχουν την απαραίτητη άδεια από την πολεοδομία. Επίσης βάζουν σήμα για parking σε μπαλκονόπορτες, πόρτες που δεν χωράει να περάσει ούτε ποδήλατο, πόρτες καταστημάτων και όπου μπορεί να φανταστεί κανείς με τα απαραίτητα αντικείμενα στο δρόμο μην παρκάρει κανείς άλλος. Ενίοτε πέφτουν και ψιλές αν και δεν λείπουν και ακραίες καταστάσεις.

                                      Πριν 10 μέρες σταμάτησα σε τέτοια «είσοδο parking» για να κατέβει η γυναίκα μου και πριν ανοίξει την πόρτα βγαίνει μια γυναίκα σε έξαλλη κατάσταση να φωνάζει να φύγω. Όταν τη ρώτησα γιατί άρχισε κάτι τρελά μέχρι που με απείλησε ότι θα φωνάξει το γιό της να με δείρει… Ήμουνα έτοιμος να φέρω ένα σαράβαλο φορτηγάκι της εταιρείας και να το παρκάρω εκεί για καμιά βδομάδα αλλά όταν το καλοσκέφτηκα η γυναίκα ήταν για λύπηση…

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gfon last edited by

                                        Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                        Νομίζω βάσει νόμου ότι κάθε οικεία, πολυκατοικεία κλπ δικαιούται να έχει μόνο ΜΙΑ είσοδο για γκαράζ. Νομίζω ότι ένα σχετικό τηλεφώνημα στο δημαρχείο ή/και την Τροχαία θα έλυνε κάθε απορία. Όντως στις απαγορευτικές πινακίδες πρέπει να αναγράφεται ο αριθμός της άδειας της ΜΙΑΣ αυτής θέσης αλλά σε ολόκληρη Αθήνα άντε να έχω πετύχει 1-2.

                                        Αυτο οντως ισχυει αλλαμε το νεο ΓΟΚ, που ισχυει απο το 1998 και μετα , αν δεν κανω λαθος.

                                        Παλιοτερες οικοδομες εχουν περισσοτερες εισοδους και δεν ειναι παρανομες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cap-dim last edited by

                                          θελω να βαλω ασανσερ στο σπιτι, αλλα δεν εχω ιδεα τι παιζει !!!

                                          το σπιτι ειναι 4οροφο κατασκευη το '85. το φρεατιο υπαρχει καθος και τα ανηγματα για τις πορτες σε καθε οροφο !!!!

                                          νομιζω οτι δεν υπαρχει ρευμα, δηλ ανεξαρτητη γραμμη 3φασικο !!!! Θα πρεπει να παω στην ΔΕΗ ????

                                          τι θα πρεπει να προσεξω ?

                                          τι πρεπει να ζηταω απο τους μαστορες που θα ερχονται να μου δωσουν προσφορες ???

                                          ποσο θα μου κοστισει πανω/κατω ???

                                          ποιας εταιρειας να προτιμησω ???

                                          ποσο καιρο θα παρει η ολη διαδικασια ???

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            manosk last edited by

                                            νομιζω οτι δεν υπαρχει ρευμα, δηλ ανεξαρτητη γραμμη 3φασικο !!!! Θα πρεπει να παω στην ΔΕΗ ????

                                            Ναι και γρήγορα γιατί δεν σου κάνουν αμέσως τη δουλειά.
                                            Αν δεν κάνω λάθος, κοστίζει 500+ ευρώ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 461
                                            • 462
                                            • 38 / 462
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr