-
Αντε να βάλω ένα και εγώ...
Συγγενικό μου πρόσωπο θέλει να αντικαταστήσει την Corolla 1.4 G6 του (7ετίας) από την οποία είναι απόλυτα ευχαριστημένος μέχρι στιγμής, απλά θα ήθελε κάτι καινούργιο.
Το budget του είναι στην περιοχή των 20-21 Κ ευρώ και σκοπεύει να κρατήσει το αυτοκίνητο τουλάχιστον 5 χρόνια.
Τα κριτήρια είναι (χωρίς σειρά προτεραιότητας):
ο Ωραίο design μέσα-έξω
ο Αξιοπιστία
ο Hatchback αλλά και 5 πόρτες για τυχόν μελλοντική οικογένειαΣημειωτέον πως πρόκειται για πολύ συντηρητικό οδηγό, ούτε 'τρέχει' ούτε κάνει μαλακίες στο δρόμο, δηλ. αυτό που λέμε 'σπορ οδική συμπεριφορά και χαρακτήρας γενικώς' δεν του λέει τίποτα.
Τα 2 επικρατέστερα είναι το Toyota Auris 1.6 και το Honda Civic 1.8 και τα + και - αντίστοιχα κατά την άποψή του είναι:
Auris στα 21.5Κ ευρώ
- αξιοπιστία (και από την καλή εμπειρία με την Corolla, που 7 χρόνια 'δεν έκανε τσικ')
- καλό design μέσα-έξω
- αντιπροσωπεία
- τιμή μεταπώλησης
Civic στα 23.5Κ ευρώ
- super design μέσα-έξω
- χώροι
- αξιοπιστία
- 200 κυβικά
- (με ερωτηματικό) τιμή μεταπώλησης ? (με την έννοια: Θα πάρει άραγε πίσω ένα μεγάλο μέρος από τα 2 χιλιάρικα της διαφοράς όταν πάει σε 5-6 χρόνια να το πουλήσει ή θα τα πουλήσει στην ίδια τιμή, 'χάνοντας' 2 χιλιάρικα ?)
- αντιπροσωπεία (βάλτε καλύτερα μεγάλο - εδώ )
- τιμή. Είναι ουσιαστικά εκτός budget απλά του αρέσει το αυτοκίνητο τόσο ώστε να κάνει 'θυσία' για αυτό
Για άλλα αυτοκίνητα τα αντίστοιχα σχόλια είναι:
o Golf: πολύ απρόσωπο design, κακή αξιοπιστία (δε θέλει με τίποτα να 'παντρευτεί' το μηχανικό του συνεργείου)
ο Focus: πολύ καλό κατά τ΄άλλα, εκτός από το εξαιρετικά συντηρητικό design. 'Παίζει' πάντως σαν 3η επιλογή, δεδομένης και της ανταγωνιστικής τιμής του.
o Leon: δεν του αρέσει και είναι και 'group VW'
o Γαλλικά: σοβαρό ερωτηματικό ως προς την αξιοπιστία, οπότε δεν 'παίζουν'
Για πείτε...
-
Αντε να βάλω ένα και εγώ...
Συγγενικό μου πρόσωπο θέλει να αντικαταστήσει την Corolla 1.4 G6 του (7ετίας) από την οποία είναι απόλυτα ευχαριστημένος μέχρι στιγμής, απλά θα ήθελε κάτι καινούργιο.
Το budget του είναι στην περιοχή των 20-21 Κ ευρώ και σκοπεύει να κρατήσει το αυτοκίνητο τουλάχιστον 5 χρόνια.
Τα κριτήρια είναι (χωρίς σειρά προτεραιότητας):
ο Ωραίο design μέσα-έξω
ο Αξιοπιστία
ο Hatchback αλλά και 5 πόρτες για τυχόν μελλοντική οικογένειαΣημειωτέον πως πρόκειται για πολύ συντηρητικό οδηγό, ούτε 'τρέχει' ούτε κάνει μαλακίες στο δρόμο, δηλ. αυτό που λέμε 'σπορ οδική συμπεριφορά και χαρακτήρας γενικώς' δεν του λέει τίποτα.
Τα 2 επικρατέστερα είναι το Toyota Auris 1.6 και το Honda Civic 1.8 και τα + και - αντίστοιχα κατά την άποψή του είναι:
Auris στα 21.5Κ ευρώ
- αξιοπιστία (και από την καλή εμπειρία με την Corolla, που 7 χρόνια 'δεν έκανε τσικ')
- καλό design μέσα-έξω
- αντιπροσωπεία
- τιμή μεταπώλησης
Civic στα 23.5Κ ευρώ
- super design μέσα-έξω
- χώροι
- αξιοπιστία
- 200 κυβικά
- (με ερωτηματικό) τιμή μεταπώλησης ? (με την έννοια: Θα πάρει άραγε πίσω ένα μεγάλο μέρος από τα 2 χιλιάρικα της διαφοράς όταν πάει σε 5-6 χρόνια να το πουλήσει ή θα τα πουλήσει στην ίδια τιμή, 'χάνοντας' 2 χιλιάρικα ?)
- αντιπροσωπεία (βάλτε καλύτερα μεγάλο - εδώ )
- τιμή. Είναι ουσιαστικά εκτός budget απλά του αρέσει το αυτοκίνητο τόσο ώστε να κάνει 'θυσία' για αυτό
Για άλλα αυτοκίνητα τα αντίστοιχα σχόλια είναι:
o Golf: πολύ απρόσωπο design, κακή αξιοπιστία (δε θέλει με τίποτα να 'παντρευτεί' το μηχανικό του συνεργείου)
ο Focus: πολύ καλό κατά τ΄άλλα, εκτός από το εξαιρετικά συντηρητικό design. 'Παίζει' πάντως σαν 3η επιλογή, δεδομένης και της ανταγωνιστικής τιμής του.
o Leon: δεν του αρέσει και είναι και 'group VW'
o Γαλλικά: σοβαρό ερωτηματικό ως προς την αξιοπιστία, οπότε δεν 'παίζουν'
Για πείτε...
-
Αντε να βάλω ένα και εγώ...
Συγγενικό μου πρόσωπο θέλει να αντικαταστήσει την Corolla 1.4 G6 του (7ετίας) από την οποία είναι απόλυτα ευχαριστημένος μέχρι στιγμής, απλά θα ήθελε κάτι καινούργιο.
Το budget του είναι στην περιοχή των 20-21 Κ ευρώ και σκοπεύει να κρατήσει το αυτοκίνητο τουλάχιστον 5 χρόνια.
Τα κριτήρια είναι (χωρίς σειρά προτεραιότητας):
ο Ωραίο design μέσα-έξω
ο Αξιοπιστία
ο Hatchback αλλά και 5 πόρτες για τυχόν μελλοντική οικογένειαΣημειωτέον πως πρόκειται για πολύ συντηρητικό οδηγό, ούτε 'τρέχει' ούτε κάνει μαλακίες στο δρόμο, δηλ. αυτό που λέμε 'σπορ οδική συμπεριφορά και χαρακτήρας γενικώς' δεν του λέει τίποτα.
Τα 2 επικρατέστερα είναι το Toyota Auris 1.6 και το Honda Civic 1.8 και τα + και - αντίστοιχα κατά την άποψή του είναι:
Auris στα 21.5Κ ευρώ
- αξιοπιστία (και από την καλή εμπειρία με την Corolla, που 7 χρόνια 'δεν έκανε τσικ')
- καλό design μέσα-έξω
- αντιπροσωπεία
- τιμή μεταπώλησης
Civic στα 23.5Κ ευρώ
- super design μέσα-έξω
- χώροι
- αξιοπιστία
- 200 κυβικά
- (με ερωτηματικό) τιμή μεταπώλησης ? (με την έννοια: Θα πάρει άραγε πίσω ένα μεγάλο μέρος από τα 2 χιλιάρικα της διαφοράς όταν πάει σε 5-6 χρόνια να το πουλήσει ή θα τα πουλήσει στην ίδια τιμή, 'χάνοντας' 2 χιλιάρικα ?)
- αντιπροσωπεία (βάλτε καλύτερα μεγάλο - εδώ )
- τιμή. Είναι ουσιαστικά εκτός budget απλά του αρέσει το αυτοκίνητο τόσο ώστε να κάνει 'θυσία' για αυτό
Για άλλα αυτοκίνητα τα αντίστοιχα σχόλια είναι:
o Golf: πολύ απρόσωπο design, κακή αξιοπιστία (δε θέλει με τίποτα να 'παντρευτεί' το μηχανικό του συνεργείου)
ο Focus: πολύ καλό κατά τ΄άλλα, εκτός από το εξαιρετικά συντηρητικό design. 'Παίζει' πάντως σαν 3η επιλογή, δεδομένης και της ανταγωνιστικής τιμής του.
o Leon: δεν του αρέσει και είναι και 'group VW'
o Γαλλικά: σοβαρό ερωτηματικό ως προς την αξιοπιστία, οπότε δεν 'παίζουν'
Για πείτε...
-
Design+Auris=oil+water
Αφού τον ενδιαφέρει η σχεδίαση: Civic
Αφού τον ενδιαφέρει η τιμή: Auris
Αφού τον ενδιαφέρει η αξιοπιστία: και τα δυο μάλλον αξιόπιστα θα είναι, αλλά επειδή πλέον όλο και κάτι βγάζουν τα νέα αυτοκίνητα, σου μένει η εγγύηση. Η εγγύηση του Σαρακάκη είναι κάποιες φορές σαν να μην την έχεις. Άρα: Auris.Πάντως ο καλύτερος συνδυασμός αυτή τη στιγμή για τιμή+αξιοπιστία(εγγύηση)+αντιπροσωπεία είναι το cee'd.
-
Συμφωνα με τα κριτηρια του , το AURIS πρεπει να ειναι η ιδανικη επιλογη γι'αυτον , αλλα επειδη καλο ειναι να βαζουμε και λιγο ομορφια στη ζωη μας εγω θα του προτεινα το Civic παρα το τεραστιο μειονεκτημα που λεγεται ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ! Καλυτερα να βλεπει κατι ομορφο καθε μερα ανεβαζοντας του εστω και λιγο την διαθεση και ας εκνευριζεται 1-2φορες το χρονο στο συνεργειο.
-
Εφόσον είχε Toyota, ας ξαναπάρει Toyota. Σε κάθε άλλη περίπτωση, κάθε 'πρόβλημα' θα μεγενθύνεται στα μάτια του...
-
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
Συμφωνα με τα κριτηρια του , το AURIS πρεπει να ειναι η ιδανικη επιλογη γι'αυτον , αλλα επειδη καλο ειναι να βαζουμε και λιγο ομορφια στη ζωη μας εγω θα του προτεινα το Civic παρα το τεραστιο μειονεκτημα που λεγεται ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ! Καλυτερα να βλεπει κατι ομορφο καθε μερα ανεβαζοντας του εστω και λιγο την διαθεση και ας εκνευριζεται 1-2φορες το χρονο στο συνεργειο.+1
Ειναι τοσο ευχαριστημενος απο την toyota, που βλεπει ομορφο το auris! => Η λογικη επιλογη ειναι το auris.Γι'αυτο προτεινω το civic , να αλλαξει λιγο τα πραγματα.
Πολυ πιο ομορφο και ευρυχωρο, εξισου καλο με το toyota σε αξιοπιστια. -
Και εγώ είμαι υπέρ της άποψης εφόσον είχε Toyota και είναι ευχαριστημένος τόσο από το αυτοκίνητο, όσο και από το δίκτυο της εταιρίας (για service κτλ) να παραμείνει σε αυτή.
Οπότε θεωρώ πως το Auris θα τον καλύψει καλύτερα.
Το Auris έχει ένα ακόμα συν, ότι πιθανότατα θα το βρει ετοιμοπαράδοτο σε χρώμα και εξοπλισμό που επιθυμεί (ή θα το έχει σε σύντομο χρονικό διάστημα). Στο civic αυτό είναι αβέβαιο και μάλλον πάει για αναμονή κάποιων μηνών...
-
εγώ νομίζω ότι θα ευχαριστηθεί όποιο και αν διαλέξει. Επειδή έχει τογιότα η λογική θα του λέει να πάρει πάλι τογιότα. Η λύση είναι το τεστ ντραιβ για να δει ποιο του ταιριάζει. Αν για παράδειγμα θέλει άνεση τότε να μην πάει καν στο χόντα. Αν του αρέσει η πρωτοποριακή σχεδίαση τότε να πάει απευθείας στη χόντα να το παραγγειλει...
-
Nass, το Auris εδώ που τα λέμε είναι ασχημόπαπο. Το civic τα έχει όλα και συμφέρει. Ακόμη και επιδόσεις. Αν είναι μέσα στα λεφτά του ας πάει με τα μάτια κλειστά.
Από τα μη προτεινόμενα, το bravo θα το έβλεπε?
-
spyros.s σωστό αυτό που γράφεις, αλλά αν το προηγούμενό του αυτοκίνητο το κράτησε 7 χρόνια, αυτό δείχνει άτομο που μάλλον δεν αλλάζει συχνά αυτοκίνητο. Στα 7 χρόνια θέλοντας και μη θα έχει και αρκετές επισκέψεις σε συνεργεία (service και ανταλλακτικά). Άρα θα πρέπει να δώσει βαρύτητα και στο after sales κομμάτι.
Για αυτό πρότεινα Auris.
-
Σαφώς πιο ξεχωριστό από πολλές απόψεις το Civic. Αφού ο άνθρωπος θέλει ανθρωπομεταφορέα, ας πάρει έναν με 'χαρακτήρα' (όχι όπως τον εννοούν οι Άγγλοι, βέβαια )
Επιπλέον, αν και φτηνότερο, θεωρώ το Τoyota σαφώς πιο υπερτιμημένο από το Honda σε σχέση με το τι προσφέρει το καθένα.
Μόνη μου επιφύλαξη, αφού δεν πρόκειται για οδηγό με σπορτίφ ανησυχίες, το πώς θα συμβιβαστεί με τις σκληρές αναρτήσεις του Civic.
Ερώτηση: έχει μπει στο εσωτερικό των δύο 'υποψηφίων';
-
απο τα δύο Civic
μπορεί να κοιτάξει και Astra 1,6T αν δεν μείνει σε αυτές τις δύο επιλογές.
και το Ceed δεν είναι κακό αλλα στο 1,4 για να συμφέρει όντως και να το διώξει πιο εύκολα όταν έρθει η ώρα. -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
μπορεί να κοιτάξει και Astra 1,6T αν δεν μείνει σε αυτές τις δύο επιλογές.'Σημειωτέον πως πρόκειται για πολύ συντηρητικό οδηγό, ούτε 'τρέχει' ούτε κάνει μαλακίες στο δρόμο, δηλ. αυτό που λέμε 'σπορ οδική συμπεριφορά και χαρακτήρας γενικώς' δεν του λέει τίποτα.'
'Τα κριτήρια είναι (χωρίς σειρά προτεραιότητας):
ο Ωραίο design μέσα-έξω
ο Αξιοπιστία
ο Hatchback αλλά και 5 πόρτες για τυχόν μελλοντική οικογένεια ' -
Civic από μένα αλλά αυτός ο Σαρακάκης....
-
Είναι λίγο πιο παλιό αλλά εγώ προτείνω Mazda 3.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Εφόσον είχε Toyota, ας ξαναπάρει Toyota. Σε κάθε άλλη περίπτωση, κάθε 'πρόβλημα' θα μεγενθύνεται στα μάτια του...Σωστή παρατήρηση, άλλωστε το έχει ήδη πει: 'αν πάρω Honda και βγάλει κάποια βλάβη θα λέω 'τι μαλακία έκανα που δεν ξαναπήρα Toyota'' Αλλά βέβαια αυτό δεν είναι πρωτεύον κριτήριο επιλογής.
Για άλλα μοντέλα που ακούστηκαν:
Bravo: του το πρότεινα και εγώ αλλά ούτε του πολυαρέσει (παράξενο, προσωπικά μαζί με το Civic το θεωρώ ό,τι πιο ξεχωριστό στην κατηγορία ως προς το design -αλλά περί ορέξεως...) ούτε ενθουσιάζεται από την Ιταλική φήμη σε θέματα αξιοπιστίας
Astra: νομίζω βγαίνει ακριβότερο το 1.6Τ (κάπου 22) αλλά θα το προτείνω
Cee'd: ενδιαφέρον...
3: 'αυτός ο κώλος του είναι χάλια'
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
[...]
Astra: νομίζω βγαίνει ακριβότερο το 1.6Τ (κάπου 22) αλλά θα το προτείνω
[...]Γιατί το Civic πόσο βγαίνει;
-
Νάσο την περίπτωση της καινούριας Corolla την εξετάζει; Με μια πρώτη ματιά είναι ένα ένα Auris sedan, αλλά επειδή έχω μπει και στα δύο, η διαφορά ποιότητας είναι παραπάνω από εμφανής. Το Auris για κάποιο λόγο το νοιώθεις πολύ πιο φτηνιάρικο από την Corolla. Τα υλικά στο εσωτερικό είναι διαφορετικά στα δύο αυτοκίνητα. Δεν ξέρω αν φταίει ότι το Auris είναι τούρκικο και η Corolla γιαπωνέζικη, αλλά η Corolla μου είχε αφήσει πολύ καλύτερες εντυπώσεις. Δεν ξέρω την τιμή της Corolla.
Σε κάθε περίπτωση, προσωπικά θα επέλεγα από τα δύο του διλήμματος το Honda γιατί είναι σαφώς το καλύτερο αυτοκίνητο από τα δύο, αλλά με όλα αυτά που ακούγονται για Σαρακάκη + το γεγονός πως ο ίδιος έχει απολάυσει και συνηθήσει το after sales της Toyota, τότε για τον ίδιο δεν θα πρότεινα να φύγει από τη μάρκα του. -
Civic. Καλύτερο σε όλα για μένα.
Toyota Auris 1.6 vs. Honda Civic 1.8