-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Τα έχω πει και ξαναπει, ζώντας τις μετρήσεις από κοντά, αλλά κανείς δεν διαβάζει. Έχεις δίκιο σε όλα Dr., αλλά το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουμε την δυνατότητα να μετράμε 10 φορές ΟΛΕΣ τις επιδόσεις στα αυτοκίνητα. Από κει και πέρα, προσπαθούμε να τηρούμε όσο το δυνατόν κάποιες διαδικασίες, ώστε να βγαίνουν συμπεράσματα. Είναι καλοκαίρι και πρέπει να μετρήσεις τούρμπο; Ξυπνάς στις 4, ώστε να προλάβεις να το μετρήσεις με το που βγει ο ήλιος. Είναι χειμώνας; Είσαι με το μετεωρολογικό στο χέρι για την πιο σωστή μέρα να πας για μετρήσεις. Δεν έχει χιλιόμετρα; Φεύγεις όταν σχολάσεις, οδηγείς όλο το βράδυ και γυρνάς την άλλη μέρα με μερικές χιλιάδες στο οδόμετρο. Όπως καταλαβαίνεις δεν είναι καθόλου εύκολο, αλλά κάνουμε ό,τι μπορούμε. Στους 4Τ τουλάχιστον
συνονόματε εδώ θα διαφωνήσουμε μερικώς...δέχομαι ότι πράγματι προσπαθείτε να κάνετε όσα περιγράφεις όμως όχι πάντα. Σου θυμίζω τα τεστ σιβικ 1.8 με λεόν2,0 που το δεύτερο είχε μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα στο οδόμετρο και το πρώτο οριακά 800.
Το έχω επισημάνει στο παρελθόν δίχως απάντηση από κανέναν. Εκτός και αν αποτελεί μεμονωμένο γεγονός που εγώ εντόπισα λόγω ενδιαφέροντος την δεδομένη στιγμή αγοράς του σιβικ...
Να μην ευλογούμε τα γένια μας (δεν το έχουν ανάγκη άλλωστε οι 4τ, είναι σαφέστατα καλύτεροι από το περιοδικό της συγκεκριμένης δοκιμής.)
Πάντα φιλικά. -
Και όχι μόνο το Σιβίκ. Πρέπει να παραδεχθείς ότι γύρω στο χιλιάρικο είναι ήδη πολλά χιλιόμετρα να καλύψει κανείς σε ένα βράδυ. Αν ο χρόνος πιέζει, δεν γίνεται διαφορετικά, δυστυχώς
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Και όχι μόνο το Σιβίκ. Πρέπει να παραδεχθείς ότι γύρω στο χιλιάρικο είναι ήδη πολλά χιλιόμετρα να καλύψει κανείς σε ένα βράδυ. Αν ο χρόνος πιέζει, δεν γίνεται διαφορετικά, δυστυχώςΣπυράκο, αν καμιά φορά θες βοήθεια, εδώ είμαι εγώ..
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Στημένη ή όχι στημένη η όλη ιστορία, πρέπει η FIAT να κάνει ανακοίνωση
Μα έτσι όπως το παρουσιάζουν, να βγει να πει τι η Fiat; Στείλανε κάποια αναφορά, που να λέει κάτι; Σε έναν δρόμο, παράδρομο τι ήταν σε ένα χωράφι, βράδυ!! δείχνουν ένα bravo και λένε ότι 'έχασε τα φρένα'. Εσύ και ο καθένας μας με αυτά τα στοιχεία τι θα έλεγε αν είχε εταιρία; Αν βγει και πει, είναι σαν να αναγνωρίζει τις συνθήκες του τεστ σε έναν 'δρόμο' που ένα αμάξι μόνο χωράει και το ονομάζουν και δρόμο!! μέσα στη νύχτα, χωρίς να δίνουν μια τεχνική αναφορά!!! Δεν τους έννοιαξε στο περιοδικό να ψάξουν τι μπορεί να είναι?? Πολύ βιαστικά, βγάλανε τις φωτογραφίες και βάλανε τον τίτλο.
Με τη Μερσεντες η δοκιμή έγινε αν θυμάμαι σε πίστα ή κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο και όχι σε......χωράφια και βράδυ!! Της νύχτας τα καμώματα τα βλέπει η μέρα και γελά. Αυτό ξέρω.http://www.hri.org/E/1997/97-01-10.dir/ ... world5.htm
Τα Bravo/Brava που ανακλήθηκαν ήταν του 1997! Σήμερα έχουμε.....2007 Δε μπορώ να κατανοήσω τη σύγκρισηΦίλε μου, δεν διαφωνώ κατά βάση με αυτά που λες.
Απλά, όταν λέω ανακοίνωση, δεν εννοώ να δικαιολογήσει το συμβάν και να απολογηθεί ότι όντως το αυτοκίνητο έχει 'πρόβλημα', αλλά να πει ποια θα είναι η στάση της για το συγκεκριμένο θέμα. Δηλαδή οφείλει να ζητήσει από τους συγκεκριμένους ανθρώπους του περιοδικού τις διαδικασίες που έγιναν, τις συνθήκες, όλα ας το πούμε, τα επίσημα στοιχεία της δοκιμής, ώστε να βρει μια άκρη στο αν είναι κάτι φτιαχτό ή πραγματικό. Αν όντως βρεθεί ότι κάτι βρωμάει σε αυτήν την ιστορία, θα πρέπει να βάλλει εναντίων του περιοδικού. Αν όντως είναι μούφα όλο αυτό το πράγμα, δεν μπορεί να σπιλώνεται το όνομα ενός εργοστασίου.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Και όχι μόνο το Σιβίκ. Πρέπει να παραδεχθείς ότι γύρω στο χιλιάρικο είναι ήδη πολλά χιλιόμετρα να καλύψει κανείς σε ένα βράδυ. Αν ο χρόνος πιέζει, δεν γίνεται διαφορετικά, δυστυχώςΔεν αμφισβητώ ότι προσπαθείτε να έχετε πάντα ένα fair comparison. Όμως γνωρίζεις ότι άλλο ένα προσεκτικά στρωμένο όχημα (σε βάθος και κάποιου χρόνου) άλλο ένα όχημα με 10,000 δημοσιογραφικά χιλιόμετρα!!! Άλλο το κρύο πρωϊνό του Ιουλίου με 28 βαθμούς άλλο το ζεστό μεσημέρι του Ιανουαρίου με 15 βαθμούς. Άλλο βράδυ δε, άλλο μεσημέρι (άνεμος, σχετική υγρασία κ.λπ). Στη μόνη περίπτωση που πραγματικά ρίχνω μία ματιά στις τιμές των επιδόσεων και της κατανάλωσης είναι στα συγκριτικά και πάλι όμως πάντα με κάποιες αιρέσεις (αν το κομβόι το οδηγεί το γρήγορο όχημα και καθορίζει ένα ρυθμό πιο γρήγορο τότε τα πιο αδύναμα οχήματα χάνουν καθώς πιέζονται. Αντίστοιχα αν είναι το πιο αργό τότε τα πιο γρήγορα απλά κινούνται αδιαφόρα και δεν παρουσιάζουν τα δείγματα της εξαιρετικής τους απόδοσης). Όταν είχα παραγγείλει το Colt βρέθηκα να κάνω test-drive σε ένα δημοσιογραφικό Colt (με 11k χιλιόμετρα). Παραλίγο να ακυρώσω την παραγγελία!!! Τόσο χάλια φρένα και αμορτισέρ αλλά δέχτηκα την δήλωση του ανθρώπου της εταιρείας και τελικά δεν το μετάνοιωσα.
Όμως όπως και να το κάνουμε διαφορές από όχημα σε όχημα υπάρχουν και αυτές φαίνονται στο δρόμο. Αυτό που ήθελα απλά να τονίσω είναι ότι κάθε μέτρηση όσο σωστά και να γίνεται εξετάζει μόνον ένα όχημα από τα χιλιάδες όμοια οχήματα και βέβαια είναι ενδεικτική των δυνατοτήτων του συγκεκριμένου οχήματος. Δεν σημαίνει ότι θα πετύχω και εγώ τις ίδιες επιδόσεις ή καταναλώσεις με άλλο όχημα (άλλο δείγμα του πληθυσμού). Οπότε ως ενδεικτικές πρέπει πάντα να λαμβάνονται με κάποιο σκεπτικισμό και πάντα ύπο την αίρεση ότι είναι του συγκεκριμένου και μόνον οχήματος.
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Και όχι μόνο το Σιβίκ. Πρέπει να παραδεχθείς ότι γύρω στο χιλιάρικο είναι ήδη πολλά χιλιόμετρα να καλύψει κανείς σε ένα βράδυ. Αν ο χρόνος πιέζει, δεν γίνεται διαφορετικά, δυστυχώς
Σπυράκο, αν καμιά φορά θες βοήθεια, εδώ είμαι εγώ..
+1!
-
Η δημοσίευση διαγράφεται όπως ακριβώς μου ζητήθηκε από τον δημιουργό της.
Επειδή το θέμα είναι άλλο εδώ, δε θα το συνεχίσω, αλλά καλό είναι άλλη φορά να μην παραθέτονται θέματα που έχουν δημιουργηθεί από άλλα μέλη του φόρουμ ως δημιούργημα άλλων και δεύτερον χωρίς την άδεια των πρώτων ειδικά όταν υπάρχουν και φωτογραφίες.pavlos23
-
η αληθεια ειναι οτι αν και περιοδικο που παιρνω οταν εχει καποιο σκουπ... οταν κανει ερευνες ειναι....
-
skullone
-
-
skullone....αψογη μεταφορά
-
-
Γαμάτη και η φωτογραφία.
Ο πυροσβεστηράκος όλα τα λεφτά.
-
τρομερός skullone!!
-
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
:lol: τρομερός skullone!!Ούτε στη σύλληψη της ιδέας ούτε στην εκτέλεση του εγχειρήματος είχε καμμία εμπλοκή ο skullone. Κάπου αλλού το είδε κι αυτός και το μετέφερε εδώ.
Χωρίς να ρωτήσει φυσικά τα παιδιά που το έκαναν αν συμφωνούν με αυτή τη δημοσιοποίηση.
Μπράβο σου Κωνσταντίνε, για άλλη μια φορά. -
FIAT = Fουκαριαρη Ιδιωκτητη Αδικα Ταλαιπορησαι
-
-
-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
:lol: τρομερός skullone!!
Ούτε στη σύλληψη της ιδέας ούτε στην εκτέλεση του εγχειρήματος είχε καμμία εμπλοκή ο skullone. Κάπου αλλού το είδε κι αυτός και το μετέφερε εδώ.
Χωρίς να ρωτήσει φυσικά τα παιδιά που το έκαναν αν συμφωνούν με αυτή τη δημοσιοποίηση.
Μπράβο σου Κωνσταντίνε, για άλλη μια φορά.Άξιζε τον κόπο όμως... Τα καλά πρέπει να τα μεταφέρουμε.
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων