Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς
    • 1
    • 2
    • 167
    • 168
    • 169
    • 170
    • 171
    • 315
    • 316
    • 169 / 316
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    6302
    81794
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Για τον χειμώνα βάλε 5-30, το συστήνει και ως fuel economy η PSA. Εγώ βάζω της τοταλ, μου καίει κάπου στα 100γρ. στα 10k χλμ που κάνω τις αλλαγές, τρίχες δλδ. Σε σκίσιμο στην πίστα τπτ, το καλοκαίρι τπτ. Για ό,τι άλλο θελήσεις για το 307, εδώ είμαι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spike last edited by

        σε ευχαριστώ πολύ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          funkyreverend last edited by

          Ο χρήστης drdino έγραψε:
          Εγώ βάζω της τοταλ, μου καίει κάπου στα 100γρ. στα 10k χλμ που κάνω τις αλλαγές, τρίχες δλδ.

          10000 η αλλαγή; Τι χρώμα ακριβώς βγαίνουν τα λάδια στα 10Κ; Dark metal black, piano black ή τίποτα άλλο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Ξανθωπά βγαίνουν, όπως και στο 406. Μόνο στο 304 βγαίνουν αρκετά μαύρα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spike last edited by

              drdino

              εσύ 5-30 του έχεις;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Nαι, στο 307 τα 5w-30 του βάζω, total 9000 αν θυμάμαι καλά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kon5 last edited by

                  Λίγο πιο πάνω έγινε μια γενική αναφορά για το τι δείχνει ο αριθμός του ιξώδους. Μήπως θα μπορούσε να μας πει κάποιος πιο αναλυτικά τι συμβολίζουν οι αριθμοί αυτοί?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spike last edited by

                    οκ, θα σε ακούσω...βλέποντας λοιπόν και κάνοντας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      johnkyr last edited by

                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                      Για τον χειμώνα βάλε 5-30, το συστήνει και ως fuel economy η PSA. Εγώ βάζω της τοταλ, μου καίει κάπου στα 100γρ. στα 10k χλμ που κάνω τις αλλαγές, τρίχες δλδ. Σε σκίσιμο στην πίστα τπτ, το καλοκαίρι τπτ. Για ό,τι άλλο θελήσεις για το 307, εδώ είμαι.

                      στο δικό μου (106 16V) λέει στο manual OXI fuel economy !!!!!

                      να προσέξεις να είναι πιστοποιημένο κατα Α3 ... πράγμα που δίχνει ότι
                      έχει καλό φίλμ το λάδι και σε ψηλές θερμοκρασίές ....

                      Mobil1 !!!! 0-40 !!!!

                      δες εδώ

                      http://www.prcclub.gr/Topics/Lubricants/Lubricants.htm

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Στο TU5JP4 μπαίνει **ΑΝΕΤΑ **το fuel economy. Ο ράλος έχει άλλο μοτέρ, TU5J4.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pusher last edited by

                          Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
                          Λίγο πιο πάνω έγινε μια γενική αναφορά για το τι δείχνει ο αριθμός του ιξώδους. Μήπως θα μπορούσε να μας πει κάποιος πιο αναλυτικά τι συμβολίζουν οι αριθμοί αυτοί?

                          Ο πρώτος με το W (W από το Winter) το ιξώδες με κρύο κινητήρα (δε ξέρω σε ποια θερμοκρασία) και ο δεύτερος το ιξώδες στους 100 βαθμούς C. To ιξώδες δείχνει την αντίσταση ενός ρευστού στη ροή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            manimani last edited by

                            Ήρθε ο καιρός για αλλαγή στα λαδάκια του Colt CZ3 που έχω.
                            Λέω λοιπόν να περάσω σε 30αρι λάδι για να δούμε και τίποτα διαφορετικό βρε αδερφέ.
                            Από τα 30.000χλμ μέχρι τώρα (70.000) φοράω Amsoil AMO 10W40.
                            Μετά ώριμου σκέψεως έχω καταλήξει στις εξής επιλογές:

                            1. Amsoil Series 3000 Synthetic 5W-30 Heavy-Duty Diesel Oil (HDD)
                            2. Amsoil Signature Series 0W-30 100% Synthetic Motor Oil (SSO)
                            3. Mobil 1 0W30
                            4. Mobil 1 5W30 EXTENDED PERFORMANCE
                              Για το πρώτο δεν χρειάζονται πολλά λόγια μια και ο Miltellas το έχει αναλύσει διεξοδικά σε προηγούμενα ποστ του. Για τα αλλά τρία κυρίως ενδιαφέρομαι να ακούσω γνώμες και από τον Μίλτο αλλά και από άλλους συνφορουμίτες που γνωρίζουν το θέμα.
                              Πρώτη μου επιλογή είναι τα Amsoil 0W30 SSO αλλά είναι πολύ καινούριο λάδι. Έτσι ο Λαμπριανίδης δεν το έχει στην σελίδα του και ο Αγγελόπουλος δεν ξέρω αν το έχει φέρει. Τα υπόλοιπα υπάρχουν στην σελίδα του Λαμπριανίδη οπότε δεν νομίζω να έχω πρόβλημα να τα προμηθευτώ.
                              Με τα Amsoil 10W40 δεν είχα μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα.
                              Από την πρώτη αλλαγή λαδιών που έκανα στα 5.000χλμ και στα 10.000χλμ. και στα 20.000χλμ. ο κινητήρας φορούσε τα BP Visko 7000 15W50. Τότε στις πρωινές κινήσεις και με χαμηλές θερμοκρασίες (-5’C) άκουγα τις βαλβίδες να ‘χτυπάνε’. Βέβαια αυτό δεν διαρκούσε για περισσότερα από μερικά δευτερόλεπτα (10-15sec).
                              Με τα Amsoil AMO 10W40 το φαινόμενο αυτό δεν ξανά παρουσιάστηκε αλλά και ο κινητήρας παρουσιάζεται ελαφρά πιο εύστροφος
                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mariost last edited by

                              Προσωπικά δεν θα έβαζα το Mobil 1 EP, γιατί στο BITOG που το έκαναν ανάλυση έδειξε ότι βασίζεται σε hydrocracked (group III) mineral oil, με την προσθήκη ορισμένων PAO.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nick_st last edited by

                                Ο χρήστης manimani έγραψε:

                                Πρώτη μου επιλογή είναι τα Amsoil 0W30 SSO αλλά είναι πολύ καινούριο λάδι. Έτσι ο Λαμπριανίδης δεν το έχει στην σελίδα του και ο Αγγελόπουλος δεν ξέρω αν το έχει φέρει. Τα υπόλοιπα υπάρχουν στην σελίδα του Λαμπριανίδη οπότε δεν νομίζω να έχω πρόβλημα να τα προμηθευτώ.

                                Μέχρι να έρθει στην Ελλάδα το SSO - που είναι πολύ νέο λάδι- γιατί δεν χρησιμοποιείς το TSO που έχει παραπλήσια τεχνικά χαρακτηριστικά – πιθανόν & λίγο καλύτερα - & πιο παχύ φιλμ ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator last edited by

                                  Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
                                  Λίγο πιο πάνω έγινε μια γενική αναφορά για το τι δείχνει ο αριθμός του ιξώδους. Μήπως θα μπορούσε να μας πει κάποιος πιο αναλυτικά τι συμβολίζουν οι αριθμοί αυτοί?

                                  Ο δεικτης ιξωδους ειναι αυτος που συνηθως διαβαζουμε ως ??W?? (πχ 10W40). Το ιξωδες ειναι η ιδιοτητα που του δινει αντισταση στην ροη και δειχνει και την δυναμη ενωσεων των μοριων του. Μας ενδιαφερει γιατι ενα λαδι σε κρυο κινητηρα πρεπει να ειναι αρκετα λεπτο ωστε να φτανει γρηγορα και παντου, και οταν ειναι ζεστος ο κινητηρας πρεπει να εχει αρκετη συνεκτικοτητα ωστε να μην φευγει απο τις τριβομενες επιφανειες ευκολα και να μην συνθλιβονται οι δυναμεις ενωσεων των μοριων του.

                                  Και τωρα το επιμαχο σημειο...Ο πρωτος αριθμος μας δειχνει το ιξωδες του λαδιου στους 0F, δηλαδη στους -17,8 κελσιου και μετριεται σε cP (Centipoise). Το W μας δειχνει οτι το λαδι ειναι καταλληλο για χειμωνα. Ο δευτερος αριθμος μας δειχνει το ιξωδες του λαδιου στους 210F, δηλαδη στους 98,8 βαθμους κελσιου αλλα μετριεται σε cST (centistrokes). Εχουν δηλαδη διαφορετικες μοναδες μετρησης!

                                  Η συμβατικη τιμη του ιξωδους την παιρνουμε στους 40 κελσιου και μπορει να ειναι παρομοια για πολλα λαδια διαφορετικων τιμων ιξωδους, πχ ενα 5W40, 10W30 και 10W40 μπορει στους 40 βαθμους να εχουν παρομοιο ιξωδες, αλλα πχ το πρωτο στους 10 βαθμους θα εχει σοβαρη υπεροχη ως προς τα αλλα δυο.

                                  Ενα λαδι δεν πρεπει να ειναι ουτε πολυ χοντρο γιατι θα ανεβασει πολυ μεγαλη πιεση στο κυκλωμα και ειδικα σε σημεια που χρησιμοποιουν το λαδι (πχ υδραυλικα ωστηρια) και δεν θα κινειται ευκολα, αλλα ουτε πολυ λεπτο ωστε να καταστρεφεται και να μην μπορει να λιπανει σωστα τον κινητηρα. Σε ακραιες περιπτωσεις απο λαθος ιξωδες μπορει να παρουσιαστει σπηλαιωση, συνθλιψη κτλ που προκαλει σημαντικη φθορα στον κινητηρα και καταστρεφει πολυ γρηγορα και το λιπαντικο, αν δεν το καψει τελειως.

                                  Είπα να γράψω δικό μου ποστ, αλλά ένας συμφορουμίστας στο http://www.bmw-motorosport.gr το έγραψε τόσο καλά που δε νομίζω να μπορούσα να τα πω καλύτερα!

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kon5 last edited by

                                    Να είσαι καλά! Κατατοπιστικότατος!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης mariost έγραψε:
                                      Προσωπικά δεν θα έβαζα το Mobil 1 EP, γιατί στο BITOG που το έκαναν ανάλυση έδειξε ότι βασίζεται σε hydrocracked (group III) mineral oil, με την προσθήκη ορισμένων PAO.

                                      Σωστά...Καλύτερα το 5W30 ESP

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manimani last edited by

                                        Φυσικά και έχω στα υπόψιν μου και το «Amsoil Synthetic 0W-30 Motor Oil (TSO)». Αλλά επειδή σταματάει η παραγωγή του και ο αντικαταστάτης του είναι το «Amsoil Signature Series 0W-30 100% Synthetic Motor Oil (SSO)» έλεγα να βάλω το πιο καινούριο…

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hammer_ last edited by

                                          manimani, δες και το Mobil1 5W30 ESP Formula. Έχει πολύ καλά τεχνικά χαρακτηριστικά (υψηλό HTHS και πολύ υψηλό Flash Point) και δοκιμάζοντάς το είμαι πολύ ευχαριστημένος από την εφαρμογή του στο Mazda MX5 μου. Υπόψην ότι ο κινητήρας μου είναι σημαντικά παλιότερος από τον δικό σου, οπότε στον δικό σου πιθανώς θα ταιριάξει ακόμα καλύτερα.

                                          Επειδή το ESP δεν το βρίσκω τώρα, η δεύτερη επιλογή μου είναι το Amsoil HDD, το οποίο μάλλον θα δοκιμάσω σύντομα (ή το Redline 5W30).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nick_st last edited by

                                            Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:

                                            Επειδή το ESP δεν το βρίσκω τώρα, η δεύτερη επιλογή μου είναι το Amsoil HDD, το οποίο μάλλον θα δοκιμάσω σύντομα (ή το Redline 5W30).

                                            Παραπλήσια χαρακτηριστικά με το Mobil 1 ESP 5W-30 – που δεν μπορείς να το βρεις εύκολα- έχει & το BP Visco 7000 LongLife III 5W-30 με το BP να έχει λίγο καλύτερη ρευστότητα στις χαμηλές θερμοκρασίες & σχεδόν το ίδιο στις υψηλές.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 167
                                            • 168
                                            • 169
                                            • 170
                                            • 171
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 169 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr