Από την περασμένη Δευτέρα έχω βάλει στο αμάξι μου τα Amsoil SSO 0-30.
Έχω Mitsubishi Colt CZ3 με 90.000 χλμ. Μέχρι τώρα έβαζα μόνο τα Amsoil AMO 10-40.
Διαφορά υπάρχει και κυρίως την εντοπίζω στον ήχο του κινητήρα στα πρωινά ξεκινήματα που ακούγεται σαφώς πιο γλυκά και στην ευστροφία και στο ήχο κοντά στο όριο της περιστροφής του. Ακούγετε να δουλεύει πολύ πιο άνετα πλέον στις 6000 -6500 στρ. από ότι πριν.
Για κατανάλωση ούτε λόγος να γίνετε μια και τα έχω μόνο 3 ημέρες, το μέλλον θα δείξει.
Παντός με τα ΑΜΟ είχα μια μικρή κατανάλωση 300ml σε διάστημα 10.000χλμ για πρώτη φορά αλλά ίσως να φταίει ότι σχεδόν όλα έγιναν στην Εγνατία και με ταχύτητες πάνω από 160χλμ/ωρα.
Latest posts made by manimani
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς
Ωραια...
Εκλεισε για το Mobil1 5W30 ESP Formula.
Που μπορω να τα αγορασω απο την Αθηνα; -
RE: Περι λιπαντικών γενικώς
Φυσικά και έχω στα υπόψιν μου και το «Amsoil Synthetic 0W-30 Motor Oil (TSO)». Αλλά επειδή σταματάει η παραγωγή του και ο αντικαταστάτης του είναι το «Amsoil Signature Series 0W-30 100% Synthetic Motor Oil (SSO)» έλεγα να βάλω το πιο καινούριο…
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς
Ήρθε ο καιρός για αλλαγή στα λαδάκια του Colt CZ3 που έχω.
Λέω λοιπόν να περάσω σε 30αρι λάδι για να δούμε και τίποτα διαφορετικό βρε αδερφέ.
Από τα 30.000χλμ μέχρι τώρα (70.000) φοράω Amsoil AMO 10W40.
Μετά ώριμου σκέψεως έχω καταλήξει στις εξής επιλογές:- Amsoil Series 3000 Synthetic 5W-30 Heavy-Duty Diesel Oil (HDD)
- Amsoil Signature Series 0W-30 100% Synthetic Motor Oil (SSO)
- Mobil 1 0W30
- Mobil 1 5W30 EXTENDED PERFORMANCE
Για το πρώτο δεν χρειάζονται πολλά λόγια μια και ο Miltellas το έχει αναλύσει διεξοδικά σε προηγούμενα ποστ του. Για τα αλλά τρία κυρίως ενδιαφέρομαι να ακούσω γνώμες και από τον Μίλτο αλλά και από άλλους συνφορουμίτες που γνωρίζουν το θέμα.
Πρώτη μου επιλογή είναι τα Amsoil 0W30 SSO αλλά είναι πολύ καινούριο λάδι. Έτσι ο Λαμπριανίδης δεν το έχει στην σελίδα του και ο Αγγελόπουλος δεν ξέρω αν το έχει φέρει. Τα υπόλοιπα υπάρχουν στην σελίδα του Λαμπριανίδη οπότε δεν νομίζω να έχω πρόβλημα να τα προμηθευτώ.
Με τα Amsoil 10W40 δεν είχα μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα.
Από την πρώτη αλλαγή λαδιών που έκανα στα 5.000χλμ και στα 10.000χλμ. και στα 20.000χλμ. ο κινητήρας φορούσε τα BP Visko 7000 15W50. Τότε στις πρωινές κινήσεις και με χαμηλές θερμοκρασίες (-5’C) άκουγα τις βαλβίδες να ‘χτυπάνε’. Βέβαια αυτό δεν διαρκούσε για περισσότερα από μερικά δευτερόλεπτα (10-15sec).
Με τα Amsoil AMO 10W40 το φαινόμενο αυτό δεν ξανά παρουσιάστηκε αλλά και ο κινητήρας παρουσιάζεται ελαφρά πιο εύστροφος
-
RE: Έρευνα διαθεσιμότητας ανταλλακτικών εταιρειών...
+1 στην Nissan από το αυτοκίνητο του πατέρα μου. Ότι χρειάσθηκε στα 16 χρόνια που το έχουμε ήταν άμεσα παρόν. Από καπάκι κινητήρα που ράγισε μέχρι πλαστικά κλιπσάκια....
+1 στην Toyota από το Yaris της αδερφής μου... (το αντίθετο υποθέτω θα ήταν είδηση...) -
RE: Έρευνα διαθεσιμότητας ανταλλακτικών εταιρειών...
Σωστος.... ο spiros
Πληρωσα για να ερθουν σε μια εβδομαδα. Μην παει ο νους σας σε τιποτα πιο γρηγορο.... -
RE: Έρευνα διαθεσιμότητας ανταλλακτικών εταιρειών...
Είμαι ο ίδιος που έγραψε την επιστολή στους 4τροχους για το Mitsubishi Colt CZ3.
Το θέμα είναι ότι όχι μόνο ανταλλακτικά δεν είχαν (παρμπρίζ, μεντεσέδες πόρτας, μεντεσέ καπό) αλλά παρμπρίζ είχαν παραγγείλει πριν από 1 μήνα που το ζήτησα εγώ και μου είπαν να περιμένω άλλο ένα μήνα. Τους μεντεσές τους πλήρωσα επιπλέον αεροπορική παραγγελία για να έρθουν γρήγορα και αν δεν έκανα 4-5 τηλέφωνα δεν θα τους είχα λάβει ποτέ γιατί τους είχαν βάλει στο στοκ με τα ανταλλακτικά τους χωρίς να είναι κρατημένοι για εμένα.
Λοιπόν δεν είμαι μόνο εγώ αλλά όλοι μα όλοι οι πελάτες του Σαρακάκη έχουν να διηγηθούν από μια τέτοια ιστορία. Καλά αυτοκίνητα δεν λέω αλλά από τον εν λόγω κύριο ούτε γομολάστιχα δεν ξαναπαίρνω. Όσο για τα 7 χρόνια εγγύηση που διαφημίζει μέχρι να μου έρθει εμένα το ανταλλακτικό θα έχει λήξει. Ευτυχώς που το Ελληνικό λεξιλόγιο έχει προβλέψει την λέξη που τους ταιριάζει... «Αεριτζήδες»... -
RE: Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2005 του 4ΤF
Toyota Aygo-Peugeot 107-Citroen C1
-
RE: Εντυπώσεις από Mitsubishi Colt
Ευχαριστώ για την απάντηση και ελπίζω να είναι ακριβής.
Διαβάζοντας όμως το φυλλάδιο από τον Σαρακάκη έμεινα χαζός όταν είδα ότι αναγράφει πως η πίσω ανάρτηση είναι άκαμπτος άξονας. Σε περιοδικά όμως βλέπω ότι την αναφέρουν ως ημιάκαμπτος.
Όσο για την απορία σου manosk ξέρω σίγουρα ότι άκαμπτο έχουν τα Suzuki Vitara , Samurai και Ignis Sport. -
RE: Εντυπώσεις από Mitsubishi Colt
Σε λίγες μέρες θα παραγγείλω το δικό μου cz3 και έχω μια απορία της τελευταίας στιγμής. Το αμάξι έχει πίσω άκαμπτο άξονα ή ημιάκαμπτο;