-
Σε ευχαριστώ G60Power!
-
[list:3rvj7p4j]Φιλε Δημητρη, εαν θελεις να ακολουθησεις το επαγγελμα του μηχανικου και να το εκμεταλευτεις προσωπικα ως ελευθερος επαγγελματιας, πρακτικα το καλυτερο για μενα ειναι να ακολουθησεις μια σχολη μεσης εκπεδευσης οπως ο ΟΑΕΔ.Κι αυτο γιατι το πτυχιο δε σε κανει απο μονο του τεχνικο.Εαν επισης σε μεσης εκπεδευσης σχολη εχει ηδη λειτουργησει τμημα 'μηχανοτρονικων' ακομα καλυτερα.Εαν θελεις ενα πτυχιο που θα σου εξασφαλισει bonus προσληψης σε ιδιωτικο αλλα κυριως σε κρατικο τομεα τοτε επιδιωξε ανωτατες σχολες.Βλεπεις οι προσληψεις γινονται στην Ελλαδα με βαση τα τυπικα και οχι τα ουσιαστικα.Επισης ξεχασα να σου πω οτι σε σχολες οπως ο ΟΑΕΔ εχεις τη δυνατοτητα παραλληλα με το σχολειο να εκπαιδευτεις και πρακτικα σε ιδωτικο συνεργειο, αποκομιζωντας γνωσεις που δε σου προσφερει καμια ανωτατη σχολη ακομα και εξωτερικου.Βλεπεις τα ρασα δε κανουν τον παπα [/list:u:3rvj7p4j]
-
Τα ΤΕΙ δημιουργήθηκαν με σκοπό την ανάπτυξη και προώθηση εξειδικευμένου εργατικού δυναμικού στα τμήματα παραγωγής βιομηχανιών.Στην Ελλάδα κακά τα ψέματα,τα ΤΕΙ δεν είναι ότι θα έπρεπε να είναι.Λόγω περιορισμένης έως ανύπαρκτης βαριάς βιομηχανίας και ειδικά αυτοκινητοβιομηχανίας στη χώρα μας,το να έχεις πρακτικές γνώσεις μάλλον δε θα σε βοηθήσει σε κάτι άλλο από το να ανοίξεις ένα συνεργείο πχ...Έτσι και χωρίς 'σνομπ' διάθεση αλλά βλέποντας την κατάσταση με αντικειμενικότητα στα ΤΕΙ καταλήγουν χαμηλού επιπέδου φοιτητές που τελικά υποβαθμίζουν μερικές φορές και το ίδιο το τμήμα αφού ενδιαφέρονται για οτιδήποτε άλλο εκτός από το αντικείμενο σπουδών τους.
Από κει και πέρα,και επειδή πέρυσι ήμουν στο ίδιο στάδιο με σένα τελειώνοντας το λύκειο ήθελα να δω τις δυνατότητες να ασχοληθώ με τη μεγαλύτερη αγάπη και πάθος της ζωής μου,τα αυτοκίνητα!
Δυστυχώς,στην Ελλάδα τα πράγματα αποδείχτηκαν πολύ σκούρα και άρχισα σπουδές Μηχανικού Πληροφορικής.Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ασχοληθείς σοβαρά με τα αυτοκίνητα εδώ εκτός από χόμπυ,οπότε πρέπει να το πάρεις απόφαση και να βγεις στο εξωτερικό όπου μάλιστα μπορείς να διαλέξεις ανάμεσα σε αγώνες ή αυτοκίνητα παραγωγής!
Παρόλα αυτά,και για να μη σε αποθαρύνω,οι καλοί πάντα ξεχωρίζουν.Αν το έχεις πραγματικά μεράκι και το αγαπάς με όλη σου την ψυχή το αντικείμενο,μπορείς να διακριθείς και να πραγματοποιήσεις το όνειρό σου.
Για να μην κουράζω άλλο με αμπελοφιλισοφίες,και επειδή το έχω ψάξει πάρα πολύ το θέμα,το ιδανικό είναι το ΑΕΙ και συγκεκριμένα κάποια 5ετούς φοίτησης πολυτεχνική σχολή.Ειδικά για αυτοκίνητα το τμήμα στην Πάτρα είναι αυτή τη στιγμή το ιδανικότερο χάρη στις δραστηριότητες και τα ερευνητικά του προγράμματα.
Ελπίζω να βοήθησα. -
Αγαπητέ Δημήτρη,
Θα ήθελα να σου πώ τη δική μου γνώμη μιας και έχω ήδη αρκετή εμπειρία από το τί γίνεται στο χώρο. Είμαι τελειόφοιτος του τμήματος Μηχανολογίας στο ΑΤΕΙ Πάτρας. Μέσα από τη φοίτηση λοιπόν αυτή θα μπορέσεις να αποκτήσεις πολλές πρακτικές γνώσεις οι οποίες ούτως ή άλλως θα σε βοηθήσουν στην καριέρα σου. Και να σου πω ένα παράδειγμα που θα σε κάνει να γελάσεις. Φίλος και συμφοιτητής μου δουλεύει στο μηχανουργείο του Πολυτεχνείου. Εκεί λοιπόν κάποια στιγμή βρέθηκε την ώρα που ο καθηγητής εξέταζε τους φοιτητές. Παίρνει λοιπόν ο καθηγητής στα χέρια του τον κυλινδρικό κοπτήρα της φραίζας και ρωτάει κάποιον 'τί είναι αυτό;'. Η απάντηση του φοιτητή ήταν...τρυπάνι... Παρόμοια πράγματα συμβαίνουν και όταν τους ζητήσεις να μετρήσουν κάποια διάσταση με το παχύμετρο ή το μικρόμετρο. Επίσης αυτά που εγώ έμαθα σε σχέση με τη χύτευση ή τη χρήση του τόρνου οι φοιτητές του Πολυτεχνείου θα τα έχουν δει μόνο στα βιβλία. Και πίστεψέ με πως στα θέματα αυτά το βιβλίο ΔΕΝ μπορεί να σου δώσει να καταλάβεις τίποτα...Θέλω να σου πώ πως οι πρακτικές γνώσεις που θα αποκτήσεις στο ΑΤΕΙ είναι πολύ υψηλές, ενώ και οι θεωρητικές γνώσεις είναι υψηλού επιπέδου, ανάλογα βέβαια με το βαθμό ενασχόλησής σου. Για παράδειγμα η πτυχιακή μου εργασία βασιζόταν σε θεωρητικό επίπεδο και θα έκανε οποιονδήποτε φοιτητή Πολυτεχνείου να κοκκινίσει (δεν ηθικολογώ...αυτά είναι λόγια καθηγητή...). Σχεδίασα σχεδόν έναν ολόκληρο μονοκύλινδρο κινητήρα με τη βοήθεια προγράμματος CAD, και στη συνέχεια ανέλυσα τη μηχανική αντοχή του εμβόλου και του διωστήρα με πρόγραμμα πεπερασμένων στοιχείων. Τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα που βγήκαν ήταν καταπληκτικά. Χρησιμοποίησα διαφορετικά υλικά, διαφορεικούς σχεδιασμούς εμβόλου και
έβγαζα αποτελέσματα μέσα από την οθόνη του υπολογιστή. Όταν της παρουσίασα οι καθηγητές μου έμειναν με το στόμα ανοιχτό. Ο καθηγητής με τον οποίο συνεργάστηκα (έχει αυτή τη στιγμή γύρω στα 5-6 πτυχία από Αμερική!!!) μου είπε πως η δική μου εργασία ρίχνει στα αυτιά στις εργασιούλες κάποιοων 'θεωρητικών' φοιτητών του Πολυτεχνείου. Και μάλιστα είχα κανονίσει να κάνω την πρακτική μου εξάσκηση σε εταιρεία σχεδιασμού και κατασκευής εμβόλων (Accralite) στην Αγγλία,
αλλά δυστυχώς τα οικονομικά μου δεν μου το επιτρέπουν οπότε το ανέβαλα...Το μεγάλο προσόν του Πολυτεχνείου είναι ότι έχει μεγαλύτερη αναγνώριση στην αγορά εργασίας ενώ και για όσους ξέρουν θα πω μια φράση μόνο: 'Τεχνικό επιμελητήριο'.
Ακολούθα αυτό που θέλεις με βάση το τί θέλεις για την καριέρα σου μεθαύριο και ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ, γιατί αν περιμένεις υποστήριξη από τους καθηγητές....ΧΑΘΗΚΕΣ... Επίσης μια μεγάλη συμβουλή οποιαδήποτε σχολή και αν ακολουθήσεις: Μην ακούς τους 'παλιούς' φοιτητές σε ό,τι κι αν σου λένε. Ακολούθα το δρόμο σου, στηρίξου στις δυνάμεις σου και όσο λιγότερο ακούς τις γνώμες 'σοφών' φοιτητών (για παράδειγμα το μάθημα Μηχανική Ι στη σχολή μου περνιέται κατά μέσο όρο μετά από ενάμιση χρόνο...!!! Εγώ το περασα με την πρώτη. Φίλοι μου ακολούθησαν τις προτροπές 'παλιών' και δήλωσαν το μάθημα μετά από ένα-ενάμιση χρόνο, ενώ τη στιγμή που μιλάμε θα πρέπει ακόμη να το παλεύουν ενώ έχουν περάσει 4 χρόνια από τότε που εγώ το πέρασα...) τόσο γρηγορότερα θα πάρεις το πτυχίο σου. Καλή επιτυχία!!!
-
Σε γενικές γραμμές γίνεται αντιληπτό πως το μεγαλύτερο ρόλο τον παίζει η αγάπη και το ενδιαφέρον κάποιου.
Όντως σήμερα υπάρχουν πολλά ήδη και ποιότητες φοιτητών είτε μιλάμε για ΑΕΙ είτε για ΤΕΙ, αλλά αυτό δεν έχει σχέση με το θέμα μας.
Πιστεύω τελικά, πως αν πραγματικά υπάρχει όρεξη πάνω από όλα για διάβασμα, τα ΑΕΙ είναι καλύτερη λύση γιατί εκεί οι δυνατότητες που ανοίγονται είναι πολύ μεγαλύτερες, σχετικά με αυτές των ΤΕΙ, των οποίων οι παρεχόμενες θεωρητικές γνώσεις φτάνουν μέχρι κάποιο σημείο, αλλά και η έρευνα που διεξάγεται είναι πεπερασμένη.Alfaromeo, αν ήσουν σε κάποιο ΑΕΙ θα έβλεπες πως αυτή η εργασία τουλάχιστον στο σκέλος των πεπερασμένων, θα μπορούσε να σταθεί σαν απλή εργασία εξαμήνου και μετά η διπλωματική σου να είναι κάτι πολύ πιο σύνθετο. (με ποιο πρόγραμμα την έκανες; )
Kokosmech μάλλον δεν έκανες τον κόπο να πας λίγο πιο δίπλα από το εργαστήριο της διπλωματικής σου, στα Σ.Μ. όπου υπάρχει ανοιχτό συναρμολογημένο διαφορικό επάνω στον πάγκο.
Trexa gyreve δεν ισχύει αυτό που λες, ότι ο τόπος θα γέμιζε άνεργους Πολυτεχνίτες γιατί ο εισαγόμενος αριθμός είναι σταθερός και ανεξάρτητος από τις προτιμήσεις. -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Alfaromeo, αν ήσουν σε κάποιο ΑΕΙ θα έβλεπες πως αυτή η εργασία τουλάχιστον στο σκέλος των πεπερασμένων, θα μπορούσε να σταθεί σαν απλή εργασία εξαμήνου και μετά η διπλωματική σου να είναι κάτι πολύ πιο σύνθετο. (με ποιο πρόγραμμα την έκανες; )Συγνώμη αλλά δεν νομίζω πως οι διπλωματικές στα Πολυτεχνεία είναι περισσότερο σύνθετες από αυτή. Από μαρτυρίες φίλων αλλά και καθηγητών γνωρίζω πως οι διπλωματικές εκεί αποτελούν στις περισσότερες περιπτώσεις απλές εργασίες που σαν σκοπό έχουν την αύξηση του μέσου όρου στο βαθμό πτυχίου... Για εργασία εξαμήνου...αποκλείεται...πρώτα απ' όλα δεν σε παίρνει χρονικά για κάτι τέτοιο. (χρησιμοποίησα το Msc. Patran/Nastran).
-
Θα συμφωνησω με τα λεγομενα του Τακινεν, και επιτελους καλο θα ειναι καποια στιγμη αυτη η καραμελα οτι οι φοιτητες του πολυτεχνειου ειναι μονο θεωρια,και οτι κατα τα αλλα ειναι ασχετοι, να σταματησει.
Δεν το δεχομαι αυτο, εργο και ερευνα γινεται και μαλιστα υψηλου επιπεδου,
ΑΡΚΕΙ ο φοιτητης να θελει και να ειναι καλος.
Παντου υπαρχουν καλοι, κακοι, δραστηριοι και τεμπεληδες φοιτητες,που το μονο που κανουν ειναι να διαβαζουν ισα ισα να περασουν το μαθημα.Απο εκει και επειτα τιποτα.Φιλε Alfa Romeo,σε προτρεπω να ερθεις μια μερα στο πολυτεχνειο,να δεις τις εργασιες και πως κινουνται οι φοιτητες.
Ειναι αδικο να τους αντιμετωπιζεις ετσι, επειδη το ειπε ενας καθηγητης σου πχ.Αυτα που μας ειπες για το ΤΕΙ,ηταν ενδιαφεροντα και βοηθησαν να καταλαβω περιπου πως κινειστε εκει.Αλλα δε θα βγω να πω τι κανετε και τι δεν κανετε, απλα γιατι δεν εχω αποψη των πραγματων απο μεσα.
Σορυ για την 'τσοντα' (εμβολιμη) απαντηση!
-
Είναι γεγονός ότι πολλές διπλωματικές εκπονούνται μόνο και μόνο για να αυξηθεί ο βαθμός του πτυχίου. Έχω δει κάποιες που δεν κάνουν ούτε για εργασίες εξαμήνου σε κάποιο μάθημα. Κατά τα άλλα, στα Πολυτεχνεία γίνεται δουλειά και μάλιστα σοβαρή, αρκεί να βρει κανείς τον κατάλληλο καθηγητή, πράγμα που είναι λιγότερο δύσκολο από ό,τι λέγεται.
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Συγνώμη αλλά δεν νομίζω πως οι διπλωματικές στα Πολυτεχνεία είναι περισσότερο σύνθετες από αυτή. Από μαρτυρίες φίλων αλλά και καθηγητών γνωρίζω πως οι διπλωματικές εκεί αποτελούν στις περισσότερες περιπτώσεις απλές εργασίες που σαν σκοπό έχουν την αύξηση του μέσου όρου στο βαθμό πτυχίου... Για εργασία εξαμήνου...αποκλείεται...πρώτα απ' όλα δεν σε παίρνει χρονικά για κάτι τέτοιο. (χρησιμοποίησα το Msc. Patran/Nastran).Στο Πολυτεχνείο, υπάρχουν διπλωματικές που διαρκούν 1.5 μήνα και κάνεις μια απλή μετάφραση ή μερικούς πίνακες στο excel και υπάρχουν και διπλωματικές που τελειώνουν σε 1.5-2 χρόνια κάνοντας ουσιαστική έρευνα. Είναι στο χέρι, την όρεξη και τις δυνατότητες του φοιτητή!
Μη γενικεύεις από κάτι που άκουσες και σου είπανε. Εδώ αναλύουμε γενικά τις επιλογές και τις δυνατότητες που δίνονται στα μεν και τα δε ιδρύματα.(-Για εργασία εξαμήνου, είναι δυνατόν και μάλιστα όχι με έτοιμο πρόγραμμα πεπερασμένων, αλλά γράφοντας εσύ τον ίδιο τον κώδικα, συνήθως σε Matlab
- Sorry, δεν γνωρίζω το πρόγραμμα αλλά το έχω ακουστά. Αν θέλεις στείλε μου ένα pm, για το τι ακριβώς είναι και τι κάνει. )
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Φιλε Alfa Romeo,σε προτρεπω να ερθεις μια μερα στο πολυτεχνειο,να δεις τις εργασιες και πως κινουνται οι φοιτητες.
Ειναι αδικο να τους αντιμετωπιζεις ετσι, επειδη το ειπε ενας καθηγητης σου πχ.Αυτα που μας ειπες για το ΤΕΙ,ηταν ενδιαφεροντα και βοηθησαν να καταλαβω περιπου πως κινειστε εκει.Αλλα δε θα βγω να πω τι κανετε και τι δεν κανετε, απλα γιατι δεν εχω αποψη των πραγματων απο μεσα.
Σορυ για την 'τσοντα' (εμβολιμη) απαντηση!
Με παρεξήγησες...Δεν είπα πως οι φοιτητές των Πολυτεχνείων είναι ΜΟΝΟ θεωρία. Είπα πως στον τομέα των πρακτικών γνώσεων υπολείπονται σε σχέση με εμάς. Όπως και εμείς άλλωστε υπολειπόμαστε σε σχέση με αυτούς στις θεωρητικές γνώσεις. Επίσης θα πρέπει κάποια στιγμή να γίνει γνωστό (και αυτό ήθελα εξαρχής να υποστηρίξω) πως τα ΤΕΙ δεν είναι ούτε ΙΕΚ ούτε σχολές της κακιάς ώρας επειδή οι απόφοιτοί τους δεν μπορούν να ενταχθούν στο τεχνικό επιμελητήριο...Έτσι δεν είναι; Και το κυριότερο, αυτό που θέλω να πώ είναι πως αν κάποιος έχει την όρεξη μπορεί να προχωρήσει και να πετύχει είτε έχει βγάλει ΑΕΙ είτε ΤΕΙ. Αν λοιπόν στηριχθεί κυρίως στις δικές του δυνάμεις και ξεφύγει από τη λογική του 'καφέ στο κυλικίο', του συνδικαλισμού και της 'ξάπλας', μπορεί να φτάσει στο φεγγάρι. Δεν νομίζω πως το πτυχίο ΤΕΙ αποτελεί τροχοπέδη για κάποιον που μπορεί και θέλει να κάνει κάτι...Αυτό το τελευταίο είναι και η καραμέλα των φοιτητών ΑΕΙ.
-
Αν και το θέμα θα ξεφύγει πολύ , επισημαίνω την αξία γενικά του Μετσόβιου έναντι άλλων ευρωπαϊκών Πολυτεχνικών Σχολών . Γενικά η αξία των σπουδών του είναι μεγάλη και οι 'συνηδητοποιημένοι' φοιτητές-μελλοντικοί επαγγελματίες δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν τους άλλους ευρωπαίους αντίστοιχους απόφοιτους!Τουναντίον!
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Φιλε Alfa Romeo,σε προτρεπω να ερθεις μια μερα στο πολυτεχνειο,να δεις τις εργασιες και πως κινουνται οι φοιτητες.
Ειναι αδικο να τους αντιμετωπιζεις ετσι, επειδη το ειπε ενας καθηγητης σου πχ.Αυτα που μας ειπες για το ΤΕΙ,ηταν ενδιαφεροντα και βοηθησαν να καταλαβω περιπου πως κινειστε εκει.Αλλα δε θα βγω να πω τι κανετε και τι δεν κανετε, απλα γιατι δεν εχω αποψη των πραγματων απο μεσα.
Σορυ για την 'τσοντα' (εμβολιμη) απαντηση!
Με παρεξήγησες...Δεν είπα πως οι φοιτητές των Πολυτεχνείων είναι ΜΟΝΟ θεωρία. Είπα πως στον τομέα των πρακτικών γνώσεων υπολείπονται σε σχέση με εμάς. Όπως και εμείς άλλωστε υπολειπόμαστε σε σχέση με αυτούς στις θεωρητικές γνώσεις. Επίσης θα πρέπει κάποια στιγμή να γίνει γνωστό (και αυτό ήθελα εξαρχής να υποστηρίξω) πως τα ΤΕΙ δεν είναι ούτε ΙΕΚ ούτε σχολές της κακιάς ώρας επειδή οι απόφοιτοί τους δεν μπορούν να ενταχθούν στο τεχνικό επιμελητήριο...Έτσι δεν είναι; Και το κυριότερο, αυτό που θέλω να πώ είναι πως αν κάποιος έχει την όρεξη μπορεί να προχωρήσει και να πετύχει είτε έχει βγάλει ΑΕΙ είτε ΤΕΙ. Αν λοιπόν στηριχθεί κυρίως στις δικές του δυνάμεις και ξεφύγει από τη λογική του 'καφέ στο κυλικίο', του συνδικαλισμού και της 'ξάπλας', μπορεί να φτάσει στο φεγγάρι. Δεν νομίζω πως το πτυχίο ΤΕΙ αποτελεί τροχοπέδη για κάποιον που μπορεί και θέλει να κάνει κάτι...Αυτό το τελευταίο είναι και η καραμέλα των φοιτητών ΑΕΙ.
Προσωπικα μιλωντας απο την εμπειρια μου στο χωρο, δεν εχω δει φοιτητες ΑΕΙ να ασχολουνται με τους σπουδαστες των ΤΕΙ(δεν το λεω υποτιμητικα οκ?), μαλλον το αντιστροφο συμβαινει.
Την καραμελα που λες πρωτη φορα την ακουω.Τωρα οσον αφορα τη θεωρια και την πραξη,ελεγα να μην απαντησω...αλλα θα πω το εξης.
Αν ειναι να μαθει καποιος φοιτητης τα εργαλεια που λες,θα κατσει 2 μερες θα τα μελετησει και θα τα μαθει,απλα δεν ειναι δυνατον να τα κανεις ολα ταυτοχρονα.
Οπως μαθαινεις ενα προγραμμα στον η/υ , ετσι οταν χρειαστει θα μαθεις να χειριζεσαι πχ και τον τορνο.Δε βλεπω που ειναι το παραξενο, αν δεν μαθεις τον τορνο στο 2ο και τον μαθεις στο 4ο.
Το κακο θα ειναι να τελειωσεις μια σχολη και να μην εχεις παρει μυρωδια.
Εγω εχω παρα πολλους φιλους μηχανολογους,περισσοτερους απο τη σχολη μου,και οι ανθρωποι δεν παιζονται γενικως και ειδικως στο αντικειμενο τους. Δεν τους πιανεις πουθενα. -
Θα συμφωνήσω κι εγώ μαζί σου S3 , μιά και στον δικό μου οικογενειακό κύκλο αλλά και στον κύκλο γνωριμιών υπάρχουν αρκετοί μηχανολόγοι και ηλεκτρολόγοι μηχανικοί, απόφοιτοι του Μετσοβίου, και πραγματικά διακρίνονται επαγγελματικά!
-
αγαπητΟι φίλοι :
παράθεση¨:
takinen:Kokosmech μάλλον δεν έκανες τον κόπο να πας λίγο πιο δίπλα από το εργαστήριο της διπλωματικής σου, στα Σ.Μ. όπου υπάρχει ανοιχτό συναρμολογημένο διαφορικό επάνω στον πάγκο.αγαπητέ φίλε takinen, το σχόλιο μου δεν αναφερόταν σε εμένα και εσένα, που είμαι σίγουρος ότι μολις το είδες αυτό πήγες και το περιεργάστηκες με τις ώρες. Αναφερόταν βασικά στο οτι αυτό το έκαναν ΜΟΝΟ όσοι ήθελαν και είχαν βίτσιο με τα αυτοκίνητα ! Δεν είναι τυχαίο που ΄ξερω κοπέλα που τελείωσε το ΕΜΠ με 8.4 στα 4.5 χρόνια και ΔΕΝ είχε δει ποτέ της απο κοντά ένα ρουλεμάν!!!! Δυστυχώς είναι η πικρή αλήθεια.....(και δεν είναι η μόνη)
Δεν νομίζω να σε πήγε ο Κωστόπουλος έξω απο το γραφείο του κουλοχέρη και να σου έδειξε πως δουλέυει το συγκεριμένο διαφορικό που είναι κάτω απο ένα δάχτυλο σκόνης, έχω άδικο ? (σίγουρα και ούτε τον ανοιχτό 4 κύλινδρο κινητήρα που βρίσκεται ακριβώς δίπλα απο το σκονισμένο διαφορικό ! )takinen εγραψε:Στο Πολυτεχνείο, υπάρχουν διπλωματικές που διαρκούν 1.5 μήνα και κάνεις μια απλή μετάφραση ή μερικούς πίνακες στο excel και υπάρχουν και διπλωματικές που τελειώνουν σε 1.5-2 χρόνια κάνοντας ουσιαστική έρευνα. Είναι στο χέρι, την όρεξη και τις δυνατότητες του φοιτητή!
Μη γενικεύεις από κάτι που άκουσες και σου είπανε. Εδώ αναλύουμε γενικά τις επιλογές και τις δυνατότητες που δίνονται στα μεν και τα δε ιδρύματα.Δεν θα μπορούσα συμφωνήσω περισσότερο...¨Αλλωστε το Θέμα ΔΙπλωματικής εργασίας είναι απο τα ελάχιστα σημαντικά θέματα που μπορεί να επηρεάσει ο φοιτητής στις σπουδές του.
takinen έγραψε:
Alfaromeo, αν ήσουν σε κάποιο ΑΕΙ θα έβλεπες πως αυτή η εργασία τουλάχιστον στο σκέλος των πεπερασμένων, θα μπορούσε να σταθεί σαν απλή εργασία εξαμήνου και μετά η διπλωματική σου να είναι κάτι πολύ πιο σύνθετο. (με ποιο πρόγραμμα την έκανες; )alfaromeo έγραψε :Συγνώμη αλλά δεν νομίζω πως οι διπλωματικές στα Πολυτεχνεία είναι περισσότερο σύνθετες από αυτή. Από μαρτυρίες φίλων αλλά και καθηγητών γνωρίζω πως οι διπλωματικές εκεί αποτελούν στις περισσότερες περιπτώσεις απλές εργασίες που σαν σκοπό έχουν την αύξηση του μέσου όρου στο βαθμό πτυχίου...
Κάνω απλά ένα τραβηγμένο σχόλιο...Αυτήν τη στιγμή γίνεται διπλωματική εργασία στο τμήμα μηχανολόγων μηχανικών ΕΜΠ για Προσοίωση της κίνησης του ψαριού !! και κατασκευή ρομπότ που θα προγραμματιστεί με το παραπάνω μοντέλο . Απλά για όσους δεν ξέρουν και καταλαβαίνουν μιλάμε για μοντέλο με 11 βαθμούς ελέυθερίας
Απλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα!
Δεν αμφιβάλλω οτι σε πολλά ΤΕΙ γίνονται διπλωματικές που πραγματικά θα τις ζήλευαν πολλοί απο τα κατα τόπους πολυτεχνεία. Δεν νομίζω όμως ότι είναι και συχνό φαινόμενο.
Οπως επίσης και **πολλοί **στο Πολυτεχνείο κάνουν μια διπλωματική απλά για να την κάνουν και να πάρουν πτυχίο.
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Οπως μαθαινεις ενα προγραμμα στον η/υ , ετσι οταν χρειαστει θα μαθεις να χειριζεσαι πχ και τον τορνο.Δε βλεπω που ειναι το παραξενο, αν δεν μαθεις τον τορνο στο 2ο και τον μαθεις στο 4ο.
Το κακο θα ειναι να τελειωσεις μια σχολη και να μην εχεις παρει μυρωδια.
Εγω εχω παρα πολλους φιλους μηχανολογους,περισσοτερους απο τη σχολη μου,και οι ανθρωποι δεν παιζονται γενικως και ειδικως στο αντικειμενο τους. Δεν τους πιανεις πουθενα.ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΗΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟΚΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ .ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΜΟΥΤΖΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑ ΣΧΟΛΗ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ.
-
Κώστα διαπιστώνουμε το ίδιο πράγμα.
Αν κάποιος θέλει είτε είναι εδώ ή εκεί, θα τα μάθει αυτά που θέλει.
Απλά στο Πολυτεχνείο υπάρχει δυναμικό για παραπάνω, όσο 'πάνω' θέλει ο φοιτητής. -
Exw provlima me ta ellinika ston Explorer gia ayto to logo
grafw me latinikoys xarakthres.Eimai sto EMP peripoy 10 xronia twra meta to telos twn spoydwn
moy (piga exw kai xanagyrisa) kai mporw na dwsw orismenes
plirofories.- Kathe Ydrima krinetai apo to epipedo twn kathigitwn, Synergatwn,
PhDwdwn kai telos twn spoydastwn. Sto thema twn melwn DEP to
EMP einai sigoyra empros apo kathe prwhn TEI (twra ola einai
AEI) kai ayto ginetai anitlipto apo to plithos kai to megethos twn
ereynitikwn programmatwn (apo EU meria) poy einai kai index to
kata poson ena ydrima poula ayto poy ereyna. Sto thema toy Ph.D.
kai spoydastwn ta pragmata einai ligo perissotero sygkeximena.
a. To epipedo twn metaptyxiakwn spoydastwn einai ipsilotero apo to
epipedo tis idias thesis spoudastwn sta TEI (oxi se proswpiko epipedo
alla sto geniko meso oro). Exeis toys kalyteroys kai epilegeis apo toys
kalyteroys.b. Gia to epipedo twn prwptyxiakwn spoydastwn ta pragmata paizontai
ws pros ton meso oro. Shmera to systima ekpaideysis me to plhthwrismo
twn aristoyxwn primodotei toys sygkrtimenoys kai taktikoys mathites
kai oxi aparaitita toys kaloys engineeers. Opote yparxoyn kai polloi
kaloi engineers (to be) poy peftoyn se TEI. To creme della creme vevaia
panta mpainei ekei poy thelei (giati to genious pairna me kathe systima
efoson kanei to adapt) alla poly ipsilo pososto spoydastwn einai apla
kaloi papagaloi. Stin dikia mas sxoli (Politikoi Mixanikoi) poy exei th
2o ispiloterh vasi sto EMP fetos eixame ti prwti xronia twn super-dooper
aristoyxwn (toy 2001) sto prwto mathima gia mixanikous (pera dhladh
apo ta mathimatika kai ti fysiki). Ta apotelesmata htan APOGOITEYTIKA
me paidia poy den eixan tin ikanothta synthetikis skepseis kai mallon
DEN tha GINOUN pote KALOI MICHANIKOI.- Epipedo diplwmatikwn. Analoga me to poso synepis kai poso ithikos
einai o kathighths exei kai to antistoixo apotelesma. Den amfisvitw oti
yparxoyn diplwmatikes sta AEI poy einai apla ergasies gia ena Savvato-
kyriako alla kai sta TEI symvainei ayto. Sigoyra tha yparxoyn ergasies
se TEI poy einai ipsiloteroy epipedoy apo ergasies AEI alla se sigkrisi
twn top den nomizw oti ena TEI mporei na ftasei ena AEI. Edw exei na
kanei oti o spoydastis trava perissotero kai o kathigiths einai perissote-
ro katartismenos.
Etsi kai alliws an ta pragmata gia ta TEI an htan toso rodina tha dexo-
ntoysan na axiologithoun me ta kapoio set krithriwn. Alla otan orismena
TEI den exoyn oyte MIA dhmosieysi se epistimoniko periodiko to etos
2000 kai 2001 tote gia ti sygkrisi na miliseis. - Kathe Ydrima krinetai apo to epipedo twn kathigitwn, Synergatwn,
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Sto thema twn melwn DEP to
EMP einai sigoyra empros apo kathe prwhn TEI (twra ola einai
AEI) kai ayto ginetai anitlipto apo to plithos kai to megethos twn
ereynitikwn programmatwn (apo EU meria) poy einai kai index to
kata poson ena ydrima poula ayto poy ereyna.Μπράβο που δέχεσαι ότι τα Πανεπιστήμια εμπορεύονται γνώση.Αυτή είναι η σύγχρονη 'παιδεία'..Να τη χαιρόμαστε!Ένα σωρό άνθρωποι,που θέλησαν να σπουδάσουν,αναγκάζονται να ακολουθήσουν τη μόδα που ακούει στον τίτλο διδακτορικό. Καλό είναι να γενικεύουμε σε αυτό το θέμα,που άνοιξε ένας νεαρός,που κάνει έρευνα επαγγελματικού προσανατολισμού και να μη μιλάμε μόνο για το Ε.Μ.Π. Πολλοί λένε πως το εν λόγω ίδρυμα έχει μόνο το όνομα του κορυφαίου.Άλλο τι έκανε το '60 και άλλο τι κάνει τώρα.
-
Δεν είναι και τόσο εύκολο trexa_gyreve να αποκτήσεις διδακτορικό τίτλο!Το θέμα έχει να κάνει όχι με το βαθμό μόρφωσής σου αλλά με το αν μπορείς αυτά που έμαθες να τα εφαρμόσεις στην πράξη!Εγώ με το δικό μου ...διδακτορικό το κάνω!Δεν το πήρα έτσι!Υπάρχουν όμως αρκετοί , οι οποίοι κάνουν 5+ χρόνια να το αποκτήσουν και απλά επιζητούν περισσότερη μόρφωση!
-
Ο χρήστης trexa_gyreve έγραψε:
Ένα σωρό άνθρωποι,που θέλησαν να σπουδάσουν,αναγκάζονται να ακολουθήσουν τη μόδα που ακούει στον τίτλο διδακτορικό.Εεεεεεπ!
Τι εννοείς, ότι λόγω του ότι ακολούθησα αυτό που τώρα είναι 'μόδα' με φωνάζουν 'Δρ. Γεροσίδερη' ενώ θα μπορούσαν να με λένε απλά 'κα Γεροσίδερη' ή 'Μισέλ'?Νομίζω πάντως ότι πρώτη 'μόδα' - και απόδειξη της πλήρους εμπορικοποίησης του θεσμού της μάθησης αποτελεί το Masters και ακόμα περισσότερο το ΜΒΑ, που πλέον το κάνει και η κουτσή Μαρία που τελείωσε ...Γυμναστική Ακαδημία!
Σπουδάζει κάποιος επί 3 ή 4 συναπτά έτη για να πάρει ένα Bachelor of Science, για παράδειγμα, κι έρχεσαι εσύ (o οποιοσδήποτε) και μέσα σ 'ένα χρόνο γίνεσαι, υποτίθεται, 'Master' σε κάποιο θέμα που συνήθως είναι και άσχετο με το πρώτο σου πτυχίο!... 4 χρόνια 'βασικές' σπουδές και με άλλον ένα χρόνο έχεις γίνει 'ειδικός' σε όποιο θέμα γουστάρεις που να σχετίζεται έστω και λίγο με τον κλάδο σου...
Προσωπικά το Masters πλέον δε μου λέει τίποτα. Έχω κι εγώ απ' αυτό (ήμουν μικρή κι εντυπωσιαζόμουν εύκολα από τίτλους!) και δεν μπορώ να πω ότι σκοτώθηκα για να το αποκτήσω. Καμία σχέση όμως με διδακτορικό - το οποίο πάντως δεν πιστεύω ότι αξίζει αν το κάνει κανείς για τον τίτλο και μόνο (ή τη 'μόδα', που λέμε) χωρίς να έχει κολλήσει το 'μικρόβιο' από κάποιο θέμα που πιστεύει ότι αξίζει ν' αφιερώσει 2-3 χρόνια από τη ζωή του για να ερευνήσει, και ίσως και παραπάνω βρίσκοντας σχετική εργασία στη συνέχεια - αλλιώς, καλύτερα 9 μήνες δουλειά και 3 διακοπές, να διηγείσαι τις 'περιπέτειες' σου στους νέους και διψασμένους!...
Αυτά.
Θα προτιμουσατε Τ.Ε.Ι ή Πολυτεχνειο?Και Γιατι?