-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Αυτή την θεωρία την έχεις εφαρμόσει ή απλά φαντάζεσαι ότι έτσι θα στρίβει καλύτερα το αυτοκίνητο?Είδα ότι έτσι στρίβει καλύτερα.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Πώς γίνεται να μπαίνει τόσο γρήγορα όσο λες, να έχει γκάζι στην ευθεία και να μην γράφει χρόνους?
ΟΚ, θα στο κάνω πιο λιανά αφού δεν φαίνεται να θέλεις να το καταλάβεις.
Για να πας γρήγορα με την Brera πρέπει να μη φοβηθείς το αυτοκίνητο και να το πηγαίνεις 'ταυτότητα'. Αν πας διερευνητικά με 'slow in-fast out' ή με 'πάτα-άσε' δεν στρίβει τόσο καλά. Έτσι χρειάζεται να ζήσεις λίγο καιρό μαζί της και να την εμπιστευθείς σιγά-σιγά για να την πιέσεις στα όριά της και να πάει πραγματικά γρήγορα. Οι δοκιμαστές των περιοδικών δεν έχουν αυτή την πολυτέλεια και τα βίντεο που παρουσιάζουν τη Brera να βγάζει μούτρα στις πίστες δείχνουν ότι οδηγείται με εντελώς λάθος τρόπο.
Τέλος, θεωρώ ότι η γνώμη κάποιου που έχει οδηγήσει ένα αυτοκίνητο σε πίστα έστω και λίγο και τον έχει πάει βόλτα στην πίστα ιδιοκτήτης βαραίνει περισσότερο από ενός άλλου που απλά κάθεται και συγκρίνει αριθμούς.
Βασικά αυτό ισχύει σε μεγάλο βαθμό για πολλά αυτοκίνητα Κώστα. Για παράδειγμα...δίνω μάχη να προσαρμοστώ σε πισωκίνητο. Δε μπορείς να φανταστείς! Το βασικό πρόβλημα είναι ότι έχοντας μάθει από μπροστοκίνητο...σε μια απότομη αλλαγή πορείας έπαιρνα το πόδι από το γκάζι...τώρα στο πισωκίνητο...πρέπει να κάνω το αντίστροφο. Θέλει δουλειά βασικά...αλλά όσο το μαθαίνω...τόσο το εκτιμώ.
Που το πάω? Bear with me...αν αυτό (υποθετικά) ισχύει λοιπόν για όλα τα αυτοκίνητα...αν τα άλλα που συγκρίνονται στη πίστα με τη Brera...κάνουν fresh out of the box τέτοιους χρόνους...με 'άπειρους' οδηγούς...φαντάσου όταν μάθουν και αυτά τι potential θα έχουν.
Αδυνατώ δηλαδή να πιστέψω ότι το potential της Brera είναι κατά 50% μεγαλύτερο από τα υπόλοιπα...θεωρητικά, όλα τα αυτοκίνητα τα μαθαίνεις καλύτερα χρόνο με το χρόνο...άρα ίσως κάνουν και καλύτερους χρόνους.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Όχι, δεν είναι ακριβώς έτσι. Ναι, νοιώθεις το βάρος όταν την οδηγήσεις 'λάθος' αλλά το μόνο που με χάλασε ήταν η μεγάλη διαδρομή των πεντάλ του φρένου και του συμπλέκτη. Το τιμόνι δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από κείνο της 147, και έχει και ανθρώπινο κύκλο στροφής.Συμφωνώ στα περισσότερα...δε μου απάντησες όμως για τη πλευρική στήριξη εν συγκρίσει με την 147
(ναι επιτέλους σε αναστροφή δε γίνεσαι ρόμπα)
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Οι δοκιμαστές των περιοδικών δεν έχουν αυτή την πολυτέλεια και τα βίντεο που παρουσιάζουν τη Brera να βγάζει μούτρα στις πίστες δείχνουν ότι οδηγείται με εντελώς λάθος τρόπο.Τέλος, θεωρώ ότι η γνώμη κάποιου που έχει οδηγήσει ένα αυτοκίνητο σε πίστα έστω και λίγο και τον έχει πάει βόλτα στην πίστα ιδιοκτήτης βαραίνει περισσότερο από ενός άλλου που απλά κάθεται και συγκρίνει αριθμούς.
Oι δοκιμαστές αυτοκινήτων-έλληνες κ ξένοι-οδηγούν κάθε μήνα πολλά αυτοκίνητα μέ κάθε διάταξη σε μηχανικά μέρη κ κίνηση.Άρα δν νομίζω να θέλουν πολύ χρόνο για να βρουν τον τρόπο που χρειάζεται κάθε αυτοκίνητο για να οδηγηθεί.
Κ αν πούμε ότι κάποιοι δημοσιογράφοι δν ξέρουν την δουλεία τους,ε δε μπορεί,παγκοσμίως θα υπάρχουν κάποιοι που θα την ξέρουν.Επίσης κ εγώ θεωρώ τη γνώμη κάποιου που έχει οδηγήσει ένα αυτοκίνητο σε πίστα να έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.
Ιδιαίτερα αν αυτός ο κάποιος πέτυχε σε ιταλική σχολή οδήγησης,καλύτερους χρόνους από τους ιταλούς δασκάλους,που έχουν ενταγμένα στην καθημερινότητά τους αυτοκίνητα κ δοκιμασίες.Κ αυτό στην πρώτη του επαφή σε τελείως ξένα αυτοκίνητα κ συνθήκες.Προσωπικά βρίσκω τη Brera πολύ ξεχωριστή,όταν την είχα δει πρώτη φορά στο δρόμο έμμεινα με το στόμα ανοιχτό.Τώρα αυτοκίνητο για γρήγορη οδήγηση δν νομίζω ότι είναι,αλλά για κάποιον που θέλει ένα όμορφο κυριλάτο,άνετο,σπορτίφ αυτοκίνητο είναι ίσως κ ιδανική.
Σέβομαι το πάθος κάποιου που βελτιώνει ένα αυτοκίνητο ολιστικά,με ότι καλύτερο υπάρχει.
Απλά αυτές τις ακριβές βελτιώσεις τις βλέπω σαν μια προσπάθεια να φτάσει το αυτοκίνητο στην κατεύθυνση που θα έπρεπε να έχει από την αρχή.
Στη μορφή που βγήκε από το εργοστάσιο καλώς ή κακώς σε πίστα είναι αργή,δν κάνει κακό να το δεχτούμε καθώς όπως φαίνεται δν ήταν κ αυτός ο προορισμός της.
Κ ξαναλέω,σέβομαι το πάθος ενός ανθρώπου που βελτιώνει το αυτοκίνητο με το οποίο είναι δεμένος.
Αλλά αν το δούμε αντκειμενικά,σε αυτά τα χρήματα που δίνει για να αγοράσει-δυναμώσει-ελαφρώσει-στήσει το αυτοκίνητο,υπάρχουν αυτοκίνητα έτοιμα απ το εργοστάσιο τα οποία είναι πολύ καλύτερα κ μέσα σε πίστα κ σε ταξίδια κ σε χλιδή κλπ κλπ.
Επίσης με τέτοιο budget(αν θες να βελτιώσεις)μπορείς να φτιάξεις απίστευτα αυτοκίνητα για πίστα αλλά κ για καθημερινή συμβίωση. -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
δε μου απάντησες όμως για τη πλευρική στήριξη εν συγκρίσει με την 147Είναι χειρότερη από εκείνη της 147 αλλά είναι μόνο ψυχολογικό το πρόβλημα και με κάποιο τρόπο δεν γλιστράς πάνω στο κάθισμα. Κάποιος που έχει μάθει να οδηγεί αυτοκίνητο με ημισλίκ και καθίσματα 'πολυθρόνες' (Αλίκη) στην πίστα και να πέφτει πάνω στην πόρτα χωρίς να μπορεί να τραβήξει το σώμα του μέσα στην έξοδο της Κ9 δεν τραβάει και πολλά ζόρια με την πλευρική στήριξη.
Τώρα πια έβαλα φουλ-μπάκετ κι έτσι δεν θα έχω τέτοια προβλήματα.
Βασικά αυτό ισχύει σε μεγάλο βαθμό για πολλά αυτοκίνητα Κώστα. Για παράδειγμα...δίνω μάχη να προσαρμοστώ σε πισωκίνητο. Δε μπορείς να φανταστείς! Το βασικό πρόβλημα είναι ότι έχοντας μάθει από μπροστοκίνητο...σε μια απότομη αλλαγή πορείας έπαιρνα το πόδι από το γκάζι...τώρα στο πισωκίνητο...πρέπει να κάνω το αντίστροφο. Θέλει δουλειά βασικά...αλλά όσο το μαθαίνω...τόσο το εκτιμώ.
Που το πάω? Bear with me...αν αυτό (υποθετικά) ισχύει λοιπόν για όλα τα αυτοκίνητα...αν τα άλλα που συγκρίνονται στη πίστα με τη Brera...κάνουν fresh out of the box τέτοιους χρόνους...με 'άπειρους' οδηγούς...φαντάσου όταν μάθουν και αυτά τι potential θα έχουν.
Αδυνατώ δηλαδή να πιστέψω ότι το potential της Brera είναι κατά 50% μεγαλύτερο από τα υπόλοιπα...θεωρητικά, όλα τα αυτοκίνητα τα μαθαίνεις καλύτερα χρόνο με το χρόνο...άρα ίσως κάνουν και καλύτερους χρόνους.
Κοίταξε να δεις τι πιστεύω εγώ. Κάποια αυτοκίνητα (π.χ. τα Audi) είναι στημένα έτσι ώστε ο οποιοσδήποτε κουλός να μπορεί να τα πάει γρήγορα 'με το καλημέρα'. Κάποια άλλα (π.χ. οι Alfa Romeo και απ'ό,τι φαίνεται και οι BMW) έχουν τα χούγια τους και χρειάζονται εξοικείωση για να τα πας γρήγορα αλλά η απόλαυση που εισπράττεις είναι πολύ μεγαλύτερη.
Είναι σα να έχουμε την ορθολογιστική γερμανίδα που είναι πάντα πολύ καλή στο κρεββάτι με όποιον τύχει να είναι μαζί της επειδή πρέπει να είναι και την ιταλίδα με το μνημειώδες ταμπεραμέντο, από την οποία μπορεί να φας άσχημη πόρτα αν την ξενερώσεις αλλά αν βρεις το κουμπί της το σεξ μαζί της θα σου μείνει αξέχαστο.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
δε μου απάντησες όμως για τη πλευρική στήριξη εν συγκρίσει με την 147
Είναι χειρότερη από εκείνη της 147 αλλά είναι μόνο ψυχολογικό το πρόβλημα και με κάποιο τρόπο δεν γλιστράς πάνω στο κάθισμα. Κάποιος που έχει μάθει να οδηγεί αυτοκίνητο με ημισλίκ και καθίσματα 'πολυθρόνες' (Αλίκη) στην πίστα και να πέφτει πάνω στην πόρτα χωρίς να μπορεί να τραβήξει το σώμα του μέσα στην έξοδο της Κ9 δεν τραβάει και πολλά ζόρια με την πλευρική στήριξη.
Τώρα πια έβαλα φουλ-μπάκετ κι έτσι δεν θα έχω τέτοια προβλήματα.
Βασικά αυτό ισχύει σε μεγάλο βαθμό για πολλά αυτοκίνητα Κώστα. Για παράδειγμα...δίνω μάχη να προσαρμοστώ σε πισωκίνητο. Δε μπορείς να φανταστείς! Το βασικό πρόβλημα είναι ότι έχοντας μάθει από μπροστοκίνητο...σε μια απότομη αλλαγή πορείας έπαιρνα το πόδι από το γκάζι...τώρα στο πισωκίνητο...πρέπει να κάνω το αντίστροφο. Θέλει δουλειά βασικά...αλλά όσο το μαθαίνω...τόσο το εκτιμώ.
Που το πάω? Bear with me...αν αυτό (υποθετικά) ισχύει λοιπόν για όλα τα αυτοκίνητα...αν τα άλλα που συγκρίνονται στη πίστα με τη Brera...κάνουν fresh out of the box τέτοιους χρόνους...με 'άπειρους' οδηγούς...φαντάσου όταν μάθουν και αυτά τι potential θα έχουν.
Αδυνατώ δηλαδή να πιστέψω ότι το potential της Brera είναι κατά 50% μεγαλύτερο από τα υπόλοιπα...θεωρητικά, όλα τα αυτοκίνητα τα μαθαίνεις καλύτερα χρόνο με το χρόνο...άρα ίσως κάνουν και καλύτερους χρόνους.
Κοίταξε να δεις τι πιστεύω εγώ. Κάποια αυτοκίνητα (π.χ. τα Audi) είναι στημένα έτσι ώστε ο οποιοσδήποτε κουλός να μπορεί να τα πάει γρήγορα 'με το καλημέρα'. Κάποια άλλα (π.χ. οι Alfa Romeo και απ'ό,τι φαίνεται και οι BMW) έχουν τα χούγια τους και χρειάζονται εξοικείωση για να τα πας γρήγορα αλλά η απόλαυση που εισπράττεις είναι πολύ μεγαλύτερη.
Είναι σα να έχουμε την ορθολογιστική γερμανίδα που είναι πάντα πολύ καλή στο κρεββάτι με όποιον τύχει να είναι μαζί της επειδή πρέπει να είναι και την ιταλίδα με το μνημειώδες ταμπεραμέντο, από την οποία μπορεί να φας άσχημη πόρτα αν την ξενερώσεις αλλά αν βρεις το κουμπί της το σεξ μαζί της θα σου μείνει αξέχαστο.
Εντάξει ρε συ...δεν είναι ακριβώς έτσι...όλα τα αυτοκίνητα (όπως και όλες οι γυναίκες) έχουν τα κουμπιά τους, τις ιδιαιτερότητες τους και τον τρόπο τους...απλά μερικά (όπως και οι γυναίκες) δεν έχουν τη κατάλληλη (και σωστή βεβαίως, βεβαίως) αίσθηση. Για παράδειγμα...έχω οδηγήσει τη δική μου 120i και το A3 2.0T & το Α3 1.8Τ...ε...μέρα με τη νύχτα...ειδικά αυτό το τιμόνι στο Audi...για κλάματα.
Αλλά βλέπω που το πας...ναι.
-
Φοβερός Κώστα...
-
Ο χρήστης ΣταύRRoΣ46 έγραψε:
Επίσης κ εγώ θεωρώ τη γνώμη κάποιου που έχει οδηγήσει ένα αυτοκίνητο σε πίστα να έχει ιδιαίτερη βαρύτητα.
Ιδιαίτερα αν αυτός ο κάποιος πέτυχε σε ιταλική σχολή οδήγησης,καλύτερους χρόνους από τους ιταλούς δασκάλους,που έχουν ενταγμένα στην καθημερινότητά τους αυτοκίνητα κ δοκιμασίες.Κ αυτό στην πρώτη του επαφή σε τελείως ξένα αυτοκίνητα κ συνθήκες.Αν αναφέρεσαι στον opterios ας μπει να γράψει να δούμε τι έχει να μας πει. Πάντως δεν ταιριάζουν όλα τα αυτοκίνητα και όλες οι πίστες σε όλους τους οδηγούς, όσο καλοί και γρήγοροι στην εκμάθηση και να είναι αυτοί. Αλλιώς οδηγεί ο Γκρένχολμ και αλλιώς ο Λεμπ και μου είναι πολύ εύκολο να φανταστώ ότι ένα αυτοκίνητο που αρέσει πολύ στον ένα ο άλλος θα το θεωρήσει απαράδεκτο.
Προσωπικά βρίσκω τη Brera πολύ ξεχωριστή,όταν την είχα δει πρώτη φορά στο δρόμο έμμεινα με το στόμα ανοιχτό.Τώρα αυτοκίνητο για γρήγορη οδήγηση δν νομίζω ότι είναι,αλλά για κάποιον που θέλει ένα όμορφο κυριλάτο,άνετο,σπορτίφ αυτοκίνητο είναι ίσως κ ιδανική.
Σέβομαι το πάθος κάποιου που βελτιώνει ένα αυτοκίνητο ολιστικά,με ότι καλύτερο υπάρχει.
Απλά αυτές τις ακριβές βελτιώσεις τις βλέπω σαν μια προσπάθεια να φτάσει το αυτοκίνητο στην κατεύθυνση που θα έπρεπε να έχει από την αρχή.
Στη μορφή που βγήκε από το εργοστάσιο καλώς ή κακώς σε πίστα είναι αργή,δν κάνει κακό να το δεχτούμε καθώς όπως φαίνεται δν ήταν κ αυτός ο προορισμός της.
Κ ξαναλέω,σέβομαι το πάθος ενός ανθρώπου που βελτιώνει το αυτοκίνητο με το οποίο είναι δεμένος.
Αλλά αν το δούμε αντκειμενικά,σε αυτά τα χρήματα που δίνει για να αγοράσει-δυναμώσει-ελαφρώσει-στήσει το αυτοκίνητο,υπάρχουν αυτοκίνητα έτοιμα απ το εργοστάσιο τα οποία είναι πολύ καλύτερα κ μέσα σε πίστα κ σε ταξίδια κ σε χλιδή κλπ κλπ.
Επίσης με τέτοιο budget(αν θες να βελτιώσεις)μπορείς να φτιάξεις απίστευτα αυτοκίνητα για πίστα αλλά κ για καθημερινή συμβίωση.Αν θεωρείς ότι το αυτοκίνητο 'έπρεπε' να βγει από το εργοστάσιο με άλλο προσανατολισμό, π.χ. ώστε να γράφει χρόνους στην πίστα σεβαστό αλλά διαφωνώ. Ποτέ οι Alfa Romeo ευρείας παραγωγής δεν ήταν τα απόλυτα αυτοκίνητα για την πίστα, αντίθετα ήταν περισσότερο 'GT' (ή πιο σωστά 'TI') παρά 'GTI'. Και ο συγκεκριμένος δεν τη βελτίωσε για χρήση πίστας (αλλιώς δεν θα είχε ακόμη τη μαμά ανάρτηση) αλλά για χρήση χιλιομετροφάγου μεγάλων ταχυτήτων που της κάνει, η οποία είναι συνεπής με τον προσανατολισμό του αυτοκινήτου.
Αυτό που δεν βρίσκεις σε άλλα αυτοκίνητα πάντως είναι η εξωτερική εμφάνιση και το σήμα με το σταυρό και το φίδι. Και αν για σας δεν έχουν μεγάλη σημασία για άλλους είναι έως και καθοριστικοί παράγοντες και οφείλετε να το σεβαστείτε.
-
Ίσα ίσα συμφωνώ πως ο προσανατολισμός της δν είναι η πίστα αλλά η GT χρήση όπως την περιγράφεις.
Κ συμφωνώ ότι σε αυτό είναι πολύ καλή κ ξεχωριστή ακριβώς για το σήμα κ το πολύ ιδιαίτερο σχεδιασμό.Εκεί που διαφωνώ είναι όταν πάμε να τη βγάλουμε κ γρήγορη μέσα στην πίστα γιατί απλά δν είναι.Χωρίς όμως να είναι κακό αυτό.
Η αλήθεια είναι πως ο ανταγωνισμός προσφέρει όσα προσφέρει η Brera συν κ αρκετά έως πολύ γρήγορους γύρους στην πίστα.Δεν προσφέρει βέβαια τον ξεχωριστό σχεδιασμό κ την αύρα που αποπνέει μια Αλφα κ συμφωνώ ότι για κάποιους αυτό είναι πολύ σημαντικό.
Το κάθε αυτοκίνητο άλλωστε είναι καλό για κάποιο συγκεκριμένο κοινό.Άρα αν αυτά έχει στο μυαλό του ο αγοραστής μιας Brera όλα καλά κ θα είναι κ πάρα πολύ ευχαριστημένος. -
Δεν 'πάω να τη βγάλω γρήγορη στην πίστα', αυτό που είπα είναι ότι στρίβει καλά αν ξέρεις να τη στρίψεις. Ίσως να υπάρχουν άλλοι λόγοι που δεν κάνει χρόνους στην πίστα και όχι η πλευρική πρόσφυση στις στροφές.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Ίσως να υπάρχουν άλλοι λόγοι που δεν κάνει χρόνους στην πίστα και όχι η πλευρική πρόσφυση στις στροφές.Όπως?
-
Δεν ξέρω.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Ίσως να υπάρχουν άλλοι λόγοι που δεν κάνει χρόνους στην πίστα και όχι η πλευρική πρόσφυση στις στροφές.
Όπως?
Το βάρος της και μόνο ΙΜΗΟ, και όχι γιατί δεν φτάνουν τα άλογα. Νιώθοντας το αυτοκίνητο βαρύ, αυτομάτως πέφτεις στα φρένα 1-2 κλικ νωρίτερα από ότι με ένα πιο ελαφρύ αυτοκίνητο. Ακόμα κι αν τα φρένα αντέχουν (που αντέχουν), δύσκολα θα αφήσεις τον εαυτό σου να φρενάρει οριακά. Και στα φρένα είναι η μεγάλη χασούρα στην πίστα, όχι στα γκάζια.
Στο δρόμο είναι απίστευτες κουκλάρες οι Q4 πάντως. Όντας πρόσφατα στο Μερκούρη με τη μεγάλη 159 ti (respect στα φρένα της), το ευχαριστήθηκε η ψυχή μου. Ωραία θέση οδήγησης, τιμονάρα, ήχος και το στήσιμό της σε συνδυασμό με την κορυφαία μετάδοση είναι άλλο πράγμα. Μπουκάρεις στη στροφή α λα μπροστοκίνητο, βγαίνεις τέρμα γκάζι πατώντας στον πίσω εξωτερικό α λα πισωκίνητο. Αν θες απόλυτες γραμμές, δεν θα πει όχι. Αν θέλεις φλικάρισμα και τιμονιά για να γράψεις τη στροφή γλιστρώντας όμορφα, πάλι δεν θα πει όχι. Το βάρος το έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου από το τεχνικό φύλλο που διάβασες. Και μόνο. Στην πράξη, είναι κου-κλά-ρα.-
-
Για κακα αποτελέσματα σε μια πίστα,ή θα κατηγορηθει ο οδηγος (εαν ισχυριζεται οτι προσπαθει όσο γινεται περισσότερο) ή το ίδιο το αυτοκίνητο.Λαστιχα/φρενα/αναρτησεις/σασι/κινητηρας.Κατι φταίει απο αυτα.
Εκτος κι'αν κατηγορηθει η ίδια η πίστα,λόγω κακών καιρικών συνθηκών π.χ.,αλλα πιστευω οτι εφ'όσων γινεται κουβεντα για χρόνους,αυτο θα θεωρειται ήδη ως αποδεκτο.
-
Γιατί νομίζω ότι ίσα ίσα το φρενάρισμα κατέχει το μικρότερο ποσοστό χρόνου στην πίστα?
-
Ο χρήστης ΣταύRRoΣ46 έγραψε:
Γιατί νομίζω ότι ίσα ίσα το φρενάρισμα κατέχει το μικρότερο ποσοστό χρόνου στην πίστα?Δεν ξέρω. Για μένα, τα δευτερόλεπτα χάνονται/κερδίζονται στα φρένα περισσότερο.
-
Για μενα στα φρενα κερδιζονται οι θεσεις περισσοτερο,εαν κανεις αγωνα.Περισσοτερο θα βασιζόμουνα στην αναρτηση,για το πόσο νωριτερα θα ανοιγα τερμα το πενταλ του γκαζιού μετα τη στροφη,για το όφελος σε χρόνους.
Εξαρταται βεβαια απο πολλές παραμετρους,και κυριως απο τη χαραξη. -
Δεν μπορώ να πω πως έχω μετρήσει ο ίδιος που κερδίζεται ο περισσότερος χρόνος στην πίστα.Η γνώμη μου αυτή είναι διαμορφωμένη από γνώμες άλλων,που έχω διαβάσει σε κείμενα που αναφέρονται σε αγωνιστική οδήγηση πίστας.
-
Προσωπικά σε εκείνα τα χρήματα θα επέλεγα Nissan 350Z ασυζητητί. Και ας είναι στη χώρα μας λίγο ακριβότερο από την Brera._
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Για κακα αποτελέσματα σε μια πίστα,ή θα κατηγορηθει ο οδηγος (εαν ισχυριζεται οτι προσπαθει όσο γινεται περισσότερο) ή το ίδιο το αυτοκίνητο.Λαστιχα/φρενα/αναρτησεις/σασι/κινητηρας.Κατι φταίει απο αυτα.
Εκτος κι'αν κατηγορηθει η ίδια η πίστα,λόγω κακών καιρικών συνθηκών π.χ.,αλλα πιστευω οτι εφ'όσων γινεται κουβεντα για χρόνους,αυτο θα θεωρειται ήδη ως αποδεκτο.Ενα αμαξι που το οδηγεις στο δρομο και θαυμαζεις την αναλογια ανεσης και στριψηματος στο δρομο το πιθανοτερο ειναι αν το βαλεις πιστα να ξεβρακωθει.
Οπως επισης ενα αμαξι που το οδηγεις πιστα και κανει παπαδες να το βγαλεις στο δρομο και να ξενερωσεις απο την αναρτηση του!
Για να παρεις ενα αμαξι που κανει και τα 2 πολυ καλα θες παρα πολλα χιλιαρικα
Αlfa Romeo Brera/Spider