-
ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ
ΓΙΑ SEAT IBIZA 101 HP MONTELO 2003, ANAMENΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΝΙΚΟΣ -
ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ
ΓΙΑ SEAT IBIZA 101 HP MONTELO 2003, ANAMENΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΝΙΚΟΣ -
ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ
ΓΙΑ SEAT IBIZA 101 HP MONTELO 2003, ANAMENΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΝΙΚΟΣ -
Μην ακούσεις μόνο αντιπροσωπειές, γιατί θα σε 'κλέψουν' κανονικά!Επικοινώνησε μαζί μου μέσω π.μ.
-
Ρώτα στη Seat Force. Οι βελτιώσεις τους θεωρούνται αξιόπιστες. Ίσως και ο MTM να έχει κάτι να προσφέρει Μην πας ν'αρχίσεις πατέντες σε τίποτα μυστήριους τύπους που 'μου είπε ο ένας και ο άλλος ότι ο τάδε και ο δείνα είναι καταπληκτικός και κάνει το Ibiza να πετάει κλπ'. Εμπιστέψου ΜΟΝΟΝ σοβαρούς οίκους, κι ας στοιχίσουν πιο ακριβά.
Άλλωστε, όπως όλοι ξέρουμε, 'buying cheap is expensive'.
-
Διεγράφησαν 'κακίες' που μόνο σκοπό είχαν να αποσυντονήσουν την συζήτηση...
-
Μ' αρεσουν οι πικαντικες απαντησεις σας αλλα στον ανθρωπο που ρωτησε δεν εχετε πει τιποτα ακομα.
Λοιπον εγω απο δοκιμες σε ενα αντιστοιχο Polo κατεληξα μαζι με τον ιδιοκτητη του στο συμπερασμα οτι ενα οικονομικο και σχετικα αποδοτικο πακετο βελτιωσης αποτελειται απο :- Ελευθερο φιλτρο μεσα στο εργοστασιακο φιλτροκουτι. Καλο θα ηταν να τροποποιηθει η εισαγωγη του κουτιου ετσι ωστε να ρουφαει κρυο αερα απο την μετωπη.
- Εξατμιση ελευθερη απο καταλυτη και πισω
- Αντικατασταση του καταλυτη με αγωνιστικο
- Καταργηση του προκαταλυτη
Εφοσον ο αγωνιστικος καταλυτης ειναι καλης ποιοτητας δεν υπαρχει κανενα προβλημα με ρυπους και το αυτοκινητο με τα παραπανω τονωνεται αρκετα. Κανενα καλο προγραμμα δεν ειχε βγει μεχρι προσφατα, αλλωστε σε αυτο το αυτοκινητο πιθανοτατα δεν χρειαζεται.
-
Τίμο το Πόλο του παιδιού εκείνου του παιδιού δεν ήταν η ίδια κατάσταση με αυτό το ibiza.Το έχουμε συζητήσει και παρέα!Γενικά στο νέο Ibiza δεν αξίζει να 'βάλεις χέρι'!Είναι ήδη πολύ καλό αλλά και ακριβό!Προσπέρασε μέχρι και τον Edward van Helgen!
-
Μιλαω για Polo 1.4 16ν με ηλεκτρονικο γκαζι. Νομιζω οτι εχουν το ιδιο μοτερ.
-
Δεν είναι ο Κίμων?
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Μ' αρεσουν οι πικαντικες απαντησεις σας αλλα στον ανθρωπο που ρωτησε δεν εχετε πει τιποτα ακομα.
Λοιπον εγω απο δοκιμες σε ενα αντιστοιχο Polo κατεληξα μαζι με τον ιδιοκτητη του στο συμπερασμα οτι ενα οικονομικο και σχετικα αποδοτικο πακετο βελτιωσης αποτελειται απο :- Ελευθερο φιλτρο μεσα στο εργοστασιακο φιλτροκουτι. Καλο θα ηταν να τροποποιηθει η εισαγωγη του κουτιου ετσι ωστε να ρουφαει κρυο αερα απο την μετωπη.
- Εξατμιση ελευθερη απο καταλυτη και πισω
- Αντικατασταση του καταλυτη με αγωνιστικο
- Καταργηση του προκαταλυτη
Εφοσον ο αγωνιστικος καταλυτης ειναι καλης ποιοτητας δεν υπαρχει κανενα προβλημα με ρυπους και το αυτοκινητο με τα παραπανω τονωνεται αρκετα. Κανενα καλο προγραμμα δεν ειχε βγει μεχρι προσφατα, αλλωστε σε αυτο το αυτοκινητο πιθανοτατα δεν χρειαζεται.
Μας προσδιορίζεις λίγο το 'τονωνεται αρκετα' ; Δηλαδή πόσο βελτιώνονται οι επιδόσεις ; Γιατί από άλογα , ειδικά όταν προέρχονται από βελτιωτές (δεν αναφέρομαι σε σένα) έχουμε χορτάσει . Το πακέτο βελτίωσης που προτείνεις κοστίζει περίπου στα 700 ευρώ .
-
Δεν μπορω να προσδιορισω ιπποδυναμη. Πιστευω πως μια τετοια βελτιωση θα δωσει σημαντικα καλυτερη αποκριση στο γκαζι εκτος απο επιπλεον δυναμη. Θεωρητικα βλεπω μια μειωση πανω απο μισο δλ. στα 0-100 και πολυ μεγαλυτερη στα 0-160 (1,5δλ και πανω).
Απο την αλλη δεν εχω δει καποιο πακετο για περαιτερω βελτιωσεις (περαν του turbo kit) που να εχει λογικο value for money. Δηλαδη να δωσει καποιος 3000 ευρω για ενα πληρες πακετο 2ου ατμοσφαιρικου σταδιου και να παρει ποσο; 15 αλογα; Δεν εχω δει και κανενα τετοιο μεχρι τωρα. Ειναι δεδομενη η δυσκολια βελτιωσεις του συγκεκριμενου κινητηρα οπως και του αντιστοιχου 1.6 του Polo GTi. -
Πιστευω πως η καλυτερη βελτιωση για αυτον τον κινητηρα ειναι προγραμμα με εκκεντροφορους.
Αν το προγραμμα ειναι σωστο,δεν θα υπαρχει προβλημα αξιοπιστιας,με δεδομενο βεβαια και τη σωστη τοποθετηση απο σωστο μηχανικο,που γνωριζει 2 πραγματα.Το οφελος της βελτιωσης θα ειναι 20-25% !
-
H Seat Force απο οσο ξερω δεν εχει βγαλει καποιο πακετο για το νεο Ιμπιζα. Αυτο που εγω εχω διαπιστωσει ειναι οτι εχει πολυ πνιγμενη εισαγωγη αερα.
-
Σπύρο, αν το 'πρόβλημα' είναι η πνιγμένη εισαγωγή αέρα, τότε πιθανώς μια πιο ελεύθερη λύση να βοηθήσει αρκετά. Από την άλλη, για ατμοσφαιρική βελτίωση, αφού το μοτέρ αυτό ήδη είναι πολύστροφο, οπότε αν του βάλεις πιο άγριους εκκεντροφόρους, το πιο πιθανόν είναι να χάσεις κι άλλη ροπή χαμηλά, με άμεσες συνέπειες στην οδηγησιμότητα.
-
Λοιπόν για τα νέα Ibiza τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα με βελτιώσεις πρώτου σταδίου.Δηλαδή με χοάνες και άλλες τέτοιες επιπολαιότητες έπαιρνες κάτι στα παλαιότερα αλλά στο τελευταίο πρέπει να γυμνώσεις αφενός τον κινητήρα από πολλά πλαστικά προστατευτικά και αφετέρου εαν στα VW-Group που πάντα είναι πνιγμένα σε εισαγωγή , κάνεις εκεί βελτιώσεις και δεν μελετήσεις και ανάλογη βελτίωση και σε όλο το σύστημα εξαγωγής, δεν κάνεις τίποτα!Το θέμα αυτό έτυχε και το διαπίστωσα σε...'βελτιωμένο' νέο Ibiza 1.4 101 του Μπουλέκου, ο οποίος...έφερε μεγαλύτερη εισαγωγή από εξωτερικό , την άλλαξε και άλλαξε και την εισαγωγή προσθέτοντας μία σεβαστή χοάνη!Το αποτέλεσμα?Σα να έβαζε το αμάξι πολύ αέρα από τη...μύτη και να μη μπορούσε να τον βγάλει από το στόμα επειδή ήταν μικρότερο!Γενικά χρειάζεται και η εξάτμιση πολλή καλή δουλειά!Και μάλιστα το οδήγησα αποκομίζοντας πολλές κακές εντυπώσεις σε σχέση με τα...250000 χιλιάρικά που ζητούσε!!!!!!!!!!!!!Απάτη????/???????Έλεγε μάλιστα ότι έβγαζε 15 κιλά ροπή και...122 άλογα!Έρε γέλια!
Απο εκεί και πέρα, μια και το στήσιμο, το τιμόνι, τα φρένα και ο επιλογέας του καινούριου είναι σε άλλη κλάση σε σχέση με τον ανταγωνισμό, με καλή δουλειά από καταλύτη και πίσω, με πρόγραμμα που θέλει ψάξιμο(Genesis?) , με εκκεντροφόρους και με απελευθέρωση εισαγωγής, το αποτέλεσμα θα είναι μεγάλο αλλά σε αι΄σθηση μικρό, άσχετα αν οι χρόνοι και τα νούμερα δειχνουν άλλο! -
Λετε για προγραμμα και εκκεντροφορους και αναρωτιεμαι.... Το εχετε δοκιμασει; Κατ' αρχην ενα σετ εκκεντροφοροι για το μοτερ αυτο στοιχιζουν πανω απο 900ευρω + το κοστος του προγραμματισμου στο δυναμομετρο (τουλ 500) + εργασιες στο καπακι, φλαντζα, τοποθετηση κλπ, ξεπερναμε σε κοστος τα 2000ευρω. Και ξαναρωταω: Εχετε δει κανενα που να δουλευει; Το οτι η ιδια συνταγη πιανει στα 106 και Saxo δεν σημαινει οτι θα εχει αναλογα αποτελεσματα και σε Ibiza. Και κατα τη γνωμη μου αν ειναι καποιος να δωσει τοσα χρηματα και το αποτελεσματα να υπολοιπεται σε αποδοση ενος νορμαλ 106 Rallye (και παμε και στοιχημα γι' αυτο), ας βαλει ενα turbo kit να εχει το κεφαλι του ησυχο (σχετικα... λεμε τωρα). Το οτι ο καθε βελτιωτης υποσχεται παπαδες, δεν σημαινει οτι γινεται. Εγω προσωπικα δεν εχω δει καλο Polo ή Ibiza 2ου σταδιου (ατμοσφαιρικου παντα). Ουτε ξερω να υπαρχει καλο προγραμμα που να προσφερει κατι ουσιαστικο. Μιλαμε παντα για μοντελα με ηλεκτρονικο γκαζι ετσι;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Σπύρο, αν το 'πρόβλημα' είναι η πνιγμένη εισαγωγή αέρα, τότε πιθανώς μια πιο ελεύθερη λύση να βοηθήσει αρκετά. Από την άλλη, για ατμοσφαιρική βελτίωση, αφού το μοτέρ αυτό ήδη είναι πολύστροφο, οπότε αν του βάλεις πιο άγριους εκκεντροφόρους, το πιο πιθανόν είναι να χάσεις κι άλλη ροπή χαμηλά, με άμεσες συνέπειες στην οδηγησιμότητα.skullone δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα. Και το Rallye ειναι πολυστροφο (εννοεις φαναταζομαι οτι δουλευει γενικα σε ψηλες στροφες ετσι; ) αλλα με ενα σετ καλους εκκ. ξυπναει πολυ. Το προβλημα στο Ibiza ειναι ο πολυπλοκος εγκεφαλος. Η εισαγωγη δεν ειναι τοσο πνιγμενη και δεν εχει τοσο αναγκη απο περισσοτερο αερα οσο απο κρυο αερα. Συνεπως η χοανη δεν βοηθαει τοσο, οσο ενα ελευθερο φιλτρο στο φιλτροκουτι με μια σωληνα να στελνει κρυο αερα απο την μετωπη. Το air flow meter μαλλον καπου μπερδευεται με την χοανη και το αυτοκινητο χανει.
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Η εισαγωγη δεν ειναι τοσο πνιγμενη και δεν εχει τοσο αναγκη απο περισσοτερο αερα οσο απο κρυο αερα. Συνεπως η χοανη δεν βοηθαει τοσο, οσο ενα ελευθερο φιλτρο στο φιλτροκουτι με μια σωληνα να στελνει κρυο αερα απο την μετωπη. Το air flow meter μαλλον καπου μπερδευεται με την χοανη και το αυτοκινητο χανει.Μπράβο ρε Τίμο, πές τα!
Δεν ισχύει μόνο για το Ibiza αυτό, αλλά για την πλειοψηφία των αυτοκινήτων. Άσε που, ακριβείς μετρήσεις που έκανε γνωστός στο εξωτερικό, στα πλαίσια της διδακτορικής του (!), αποδεικνύουν ότι οι χοάνες δεν αποδίδουν τίποτα απολύτως παραπάνω από ένα αντίστοιχο 'ανοιχτό' φίλτρο, δηλαδή και πάλι πολύ λίγο. Η μόνη πιθανή εξαίρεση είναι αν βάλεις ένα turbo από φορτηγό και πρέπει να τροφοδοτήσεις το πράγμα με αέρα!
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Λετε για προγραμμα και εκκεντροφορους και αναρωτιεμαι.... Το εχετε δοκιμασει; Κατ' αρχην ενα σετ εκκεντροφοροι για το μοτερ αυτο στοιχιζουν πανω απο 900ευρω + το κοστος του προγραμματισμου στο δυναμομετρο (τουλ 500) + εργασιες στο καπακι, φλαντζα, τοποθετηση κλπ, ξεπερναμε σε κοστος τα 2000ευρω. Και ξαναρωταω: Εχετε δει κανενα που να δουλευει; Το οτι η ιδια συνταγη πιανει στα 106 και Saxo δεν σημαινει οτι θα εχει αναλογα αποτελεσματα και σε Ibiza. Και κατα τη γνωμη μου αν ειναι καποιος να δωσει τοσα χρηματα και το αποτελεσματα να υπολοιπεται σε αποδοση ενος νορμαλ 106 Rallye (και παμε και στοιχημα γι' αυτο), ας βαλει ενα turbo kit να εχει το κεφαλι του ησυχο (σχετικα... λεμε τωρα). Το οτι ο καθε βελτιωτης υποσχεται παπαδες, δεν σημαινει οτι γινεται. Εγω προσωπικα δεν εχω δει καλο Polo ή Ibiza 2ου σταδιου (ατμοσφαιρικου παντα). Ουτε ξερω να υπαρχει καλο προγραμμα που να προσφερει κατι ουσιαστικο. Μιλαμε παντα για μοντελα με ηλεκτρονικο γκαζι ετσι;TURBO KIT σε ΙΒΙΖΑ με ηλεκτρ. γκάζι????? Που το είδατε αυτό βρε παιδιά?
Η SEAT FORCE και σε συνεργασία με ανεξάρτητο βελτιωτή σήκωσε τα χέρια ψηλά και είπε ΑΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!ΧΡΗΣΤΟΣ
ΚΙΤ Βελτιωσης για SEAT IBIZA 101 HP?