Καλά, όλα αυτά τα σχετικά τα έχω γραμμένα κανονικά. Μετά από 20+ χρόνια στο τιμόνι, δεν λέω καλή είναι και η εμφάνηση (μην τρελαθούμε έχει περάσει η εποχή που ο Ιάπωνας ήταν άχρωμος και άοσμος) αλλά το να είμαι 2 φορές την εβδομάδα στο συνεργείο δεν λέει
Η ψυχική μου υγεία όπως και της τσέπης μου πάνω από όλα. Λυπάμε, τι άλλο να πω λυπάμε για την αντιμετόπηση που έχουμε εν έτη 2006 από κάποιες 'αντιπροσωπίες'.
Latest posts made by nyo
-
RE: βρώμισε η τεχνοκαρ (λαδίλα)
-
RE: ΚΙΤ Βελτιωσης για SEAT IBIZA 101 HP?
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Λετε για προγραμμα και εκκεντροφορους και αναρωτιεμαι.... Το εχετε δοκιμασει; Κατ' αρχην ενα σετ εκκεντροφοροι για το μοτερ αυτο στοιχιζουν πανω απο 900ευρω + το κοστος του προγραμματισμου στο δυναμομετρο (τουλ 500) + εργασιες στο καπακι, φλαντζα, τοποθετηση κλπ, ξεπερναμε σε κοστος τα 2000ευρω. Και ξαναρωταω: Εχετε δει κανενα που να δουλευει; Το οτι η ιδια συνταγη πιανει στα 106 και Saxo δεν σημαινει οτι θα εχει αναλογα αποτελεσματα και σε Ibiza. Και κατα τη γνωμη μου αν ειναι καποιος να δωσει τοσα χρηματα και το αποτελεσματα να υπολοιπεται σε αποδοση ενος νορμαλ 106 Rallye (και παμε και στοιχημα γι' αυτο), ας βαλει ενα turbo kit να εχει το κεφαλι του ησυχο (σχετικα... λεμε τωρα). Το οτι ο καθε βελτιωτης υποσχεται παπαδες, δεν σημαινει οτι γινεται. Εγω προσωπικα δεν εχω δει καλο Polo ή Ibiza 2ου σταδιου (ατμοσφαιρικου παντα). Ουτε ξερω να υπαρχει καλο προγραμμα που να προσφερει κατι ουσιαστικο. Μιλαμε παντα για μοντελα με ηλεκτρονικο γκαζι ετσι;TURBO KIT σε ΙΒΙΖΑ με ηλεκτρ. γκάζι????? Που το είδατε αυτό βρε παιδιά?
Η SEAT FORCE και σε συνεργασία με ανεξάρτητο βελτιωτή σήκωσε τα χέρια ψηλά και είπε ΑΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!ΧΡΗΣΤΟΣ
-
RE: SEAT IBIZA 16V. .Προβλήματα αισθητήρων Λάμδα.
Καλησπέρα σε όλους!!!
Εχω ένα ΙΒΙΖΑ GTi 1.4 16V 101HP μοντέλο 12ος 97. Αυτή την στιγμή φοράει επάνω τον 3ο αισθητήρα λ. Ευτυχώς τον φοράει αρκετό καιρό τώρα. Το μοτέρ το έχω τουρμπίσει (145PS) και από τότε και μετά έκαψε τους 2 αισθητήρες. Κάποια στιγμή σε ένα κατάστημα ανταλακτικών που είχα πάει για μπουζοκαλώδια πιάσαμε την κουβέντα και ο τύπος εκεί μου είπε ότι και αυτός έχει ΙΒΙΖΑ, του έκαψε 1 φορά τον λ και ο κυρ. Μήτσος ο υδραυλ.... ε!!!! ο κυρ' Μήτσος ο μηχανικός που το πήγε του είπε να προσέχει τις βενζίνες και να προσπαθεί να κρατάει το μοτέρ σε >3.000 στροφές. (Οχι πορεία ή επιτάχυνση με 3.000). Λοιπόν προσπάθησα να τα τηρήσω αυτά και δεν ξέρω αν είναι τυχαίο ή όχι αλλά 1 χρόνο τώρα και >12000 χλμ δεν είχα πρόβλημα. (Μέσα σε 1,5 χρόνο και 20000 χλμ έκαψα τον μαμίσιο και άλλον ένα αισθητήρα).
CHRIS....