Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΓΟΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ - ALFA ROMEO GT 2.0 JTS???(βοήθεια!!)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΑΓΟΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ - ALFA ROMEO GT 2.0 JTS???(βοήθεια!!)
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 12 / 16
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    57
    319
    2577
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasgti last edited by

      Ο χρήστης link20 έγραψε:
      Πώ πω τέτοιες συζητήσεις με τόσο φανατισμό και πάθος καιρό είχα να δω
      Σίγουρα το πλάισιο της gt είναι παλίο και υστερεί ποιοτικά σε σχέση με το
      σημερινό ανταγωνισμό αλλά ας μήν είμαστε τόσο υπερβολικοί.Ούτε το πλαίσιο
      είναι για πέταμα ούτε η ποιότητα τόοοοοσο πίσω.Μάλιστα η εσωτερική σχεδίαση
      το κάνει ακόμα και σήμερα επίκαίρο και σίγουρα όχι ξεπερασμένο.
      Προσωπικά εγώ σήμερα δεν θα έπαιρνα gt παρόλο που την βρίσκω κούκλα.
      Θα πρότεινα στο φίλο να κοιτάξει για καμιά μεταχειρισμένης
      διότι μπορεί να βρεί κανείς σε καλές προσφορές.......

      **Η gt είναι μοναδική πλέον στην κατηγορία της, με στυλ και κλάση.Οι
      σημερινοί της ανταγωνιστές κοστίζουν τουλάχιστον 40,000 στις βασικές τους εκδόσεις..**Πρίν απ'ό κανα 2-3 χρόνια για εμένα θα ήταν μια εξαιρετική αγορα η gt.
      Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πώς σε κάποιον που ζητάει ένα όμορφο κλασσάτο κουπέ του προτείνεται το Α3.Δεν μειώνω προς θεού την αξία του
      αλλά δεν βλέπω το συσχετισμό......

      ..........................

      Οι εκδόσεις της GT (αν δεν κάνω λάθος) ξεκινάνε από 32.000 και φτάνουν μέχρι 36-37.000 (χώρια τα εξτρα που θα βάλεις και δεν συμπεριλαμβάνονται στην αρχική τιμή της εκάστοτε έκδοσης). Και επειδή σε αυτή την κατηγορία δεν το αγοράζεις το αυτοκίνητο 'γυμνό', όλο και κάτι θα του βάλεις, άρα το πιθανότερο είναι η τελική τιμή να βγει αρκετά πάνω από 32.000 €.

      Αν φτάσεις όμως σε αυτά τα επίπεδα (των περίπου 35κ), εφόσον ζητάς και μούρη και εντυπωσιακή εμφάνιση, βάζεις άλλα 5.000 € και αγοράζεις την BMW 3 Coupe 2.0 που και φρέσκο μοντέλο είναι και με πολύ όμορφη γραμμή. Αντίστοιχα υπάρχει και η επιλογή του Audi Α5. Η GT στην παρούσα φάση και με τα χρόνια που κουβαλάει στην πλάτη της, μόνο αν είναι κανείς τρελά κολλημένος μαζί της και λάτρης της φίρμας θα την αγοράσει. Για να μην αναφερθούμε στο ενδεχόμενο πώλησης της σε 2-3 χρονάκια τι απαξίωση θα έχει...

      Όπως και να το δει κανείς, αν μιλάμε για coupe, αυτή τη στιγμή εκείνο που αξίζει είναι να ανέβεις ένα κλικ ακόμα με οροφή τα 40κ και να στραφείς σε 3αρα ή Α5.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos last edited by

        Ο χρήστης link20 έγραψε:
        Τώρα απο την άλλη αν εσυ θεωρείς την bmw μια εταιρία που δεν στηρίζεται
        στην τεχνολογία τότε μάλλον κάπου δεν είσαι σωστός.Αλλο η alfa που
        **αυτή **τη στιγμή δεν έχει κάτι τρελό τεχνολογικά και άλλο η bmw.
        Μιλάς για τον νούμερο 1 κατασκευαστή μοτερ την τελευταία 5ετια τουλαχιστον.
        Για δες ποιος σαρώνει κάθε χρόνο τα βραβεια κινητήρων τοσο σε diesel
        οσο κ σε βενζίνη,και σε τυρβο πλέον.....
        Για να μην αναφέρω τις άλλες τεχνολογιες(και όλα τα άλλα) που λανσαρει, δεν είναι αυτό
        το θέμα......

        Βασικά...δε στηρίζετε στη τεχνολογία...στηρίζετε στη διατήρηση της πίσω κίνησης και την επιμονή στην απόλαυση της οδήγησης μέσω αυτής και του 50:50 ζυγίσματος συν κάποια άλλα πραγματάκια (θέση οδήγησης, μοτέρ πίσω από τον μπροστά άξονα κ.α.). Αλλά...είναι μια εταιρία που έχει αρκετά εξελιγμένη τεχνολογία. Μερικές πρωτοπορίες είναι το Brake-Energy Regeneration (ανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα), auto start-stop, brake-point display (σου λέει πότε να αλλάξεις ταχύτητα για οικονομική οδήγηση), 2ης γενιάς απευθείας ψεκασμός (με το μπεκ ακριβώς δίπλα στο μπουζί), συνεργασία Google & BMW για το i-drive και άλλα πολλά. Είναι μια εταιρία που επενδύει στη τεχνολογία σίγουρα...αλλά δε στηρίζετε και σε 'ζει' από αυτή.

        Φίλε QsisVTS βρίσκω λίγο υπερβολικές τις απόψεις σου περί Alfa Romeo πάντως. Σίγουρα έχει κάποια προβληματάκια (όπως και όλες οι εταιρίες πάνω-κάτω) αλλά δεν είναι τόσο για μπάζα όπως συμπεραίνεις.

        Nikos @ YouTube

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Ο χρήστης 007 έγραψε:

          (αν και η συγκεκριμενη ειναι 1.9 JTD)

          Πάντως έτσι και ήταν πισωκίνητη (με 50:50 ζύγισμα εννοείτε) και με 6άρι σασμάν...ίσως να μιλάγαμε για το τέλειο αυτοκίνητο...

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kostserb last edited by

            [quote='Vasgti']
            Οι εκδόσεις της GT (αν δεν κάνω λάθος) ξεκινάνε από 32.000 και φτάνουν μέχρι 36-37.000 (χώρια τα εξτρα που θα βάλεις και δεν συμπεριλαμβάνονται στην αρχική τιμή της εκάστοτε έκδοσης). Και επειδή σε αυτή την κατηγορία δεν το αγοράζεις το αυτοκίνητο 'γυμνό', όλο και κάτι θα του βάλεις, άρα το πιθανότερο είναι η τελική τιμή να βγει αρκετά πάνω από 32.000

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasgti last edited by

              Ε τα μεταξωτά βρακια... (τελείτσες)

              Αν πάρει κάτι ανώτερο τεχνολογικά και με ήδη αρκετά πλούσιο εξοπλισμό δεν νομίζω να χρειάζονται π.χ. δέρματα, ηλιοροφή κτλ. Το αυτοκίνητο είναι ήδη καλά εξοπλισμένο και με αέρα πολυτέλειας.

              Ότι και να επιλέξεις (σαν λύση εννοώ), σε κάτι θα συμβιβαστείς. Δεν μπορεί να τα έχει όλα κάποιος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostserb last edited by

                Ναι αλλα ο φιλος μας εχει το πολυ 30Κ και θελει να παρει κατι που να προκαλει εντυπωσεις χωρις να τον πολυνοιαζουν (κατα δηλωση του) οι επιδοσεις. Σ'αυτα τα λεφτα λοιπον μονο την GT μπορει να παρει ή το RX8 cosmo απο τον παραεισαγωγεα (αλλα το εχει απορριψει).
                Εκτος αν τελικα καταληξει τι προτιμαει και θυσιασει την εμφανιση και τις εντυπωσεις και να παρει το πολυ καλο αλλα αδιαφορο Α3 1,8Τ.

                Η' τελικα επιλεξει την μεση λυση που του προτεινα το astra 1.6T cc !!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vasgti last edited by

                  Ο χρήστης kostserb έγραψε:
                  Ναι αλλα ο φιλος μας εχει το πολυ 30Κ και θελει να παρει κατι που να προκαλει εντυπωσεις χωρις να τον πολυνοιαζουν (κατα δηλωση του) οι επιδοσεις. Σ'αυτα τα λεφτα λοιπον μονο την GT μπορει να παρει ή το RX8 cosmo απο τον παραεισαγωγεα (αλλα το εχει απορριψει).
                  Εκτος αν τελικα καταληξει τι προτιμαει και θυσιασει την εμφανιση και τις εντυπωσεις και να παρει το πολυ καλο αλλα αδιαφορο Α3 1,8Τ.

                  Η' τελικα επιλεξει την μεση λυση που του προτεινα το astra 1.6T cc !!

                  Τότε γιατί λέτε μόνο coupe και περιορίζετε τις επιλογές του? Έθεσε και αυτόν τον περιορισμό ή είπε μόνο η τιμή να είναι γύρω στα 30Κ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kostserb last edited by

                    Ο χρήστης mergaz έγραψε:
                    Γεια σας παιδιά. Ειναι η πρώτη φορά που συμμετέχω στο forum και θα ήθελα την βοήθεια σας...θέλω να αγοράσω αμάξι και ύστερα από πολύ σκέψη κόλλησα στην alfa romeo gt 2.0jts.

                    Κοίτα όπως είπα η gt μου αρέσει πολύ εξωτερικά σαν στύλ και ομορφιά απο θέμα κινητήρα σαν επιδόσεις μου φαίνονται αρκετό(δεν πεθαίνω να κάνω το 0-100 από 8,7 8 ή 7,8) οι μόνοι μου φόβοι είναι η αξιοπιστία και το πλαίσιο σαν αντοχή σε τρακάρισμα..Άλλα αμάξια που είχα σκεφτεί είναι
                    Audi A3 1.8Tfsi αξιόπιστο γρήγορο ποιοτικό αλλά έχω ψιλοβαρεθεί να το βλέπω (το 3d γιατί το sportsback μου φέρνει λίγο σε sw)
                    Opel Astra twintop 1.6turbo καλός κινητήρας στύλ cabrio αλλά ψιλόξενέρωσα λίγο με την προοπτική του cabrio (π.χ μην μου μείνει καμιά οροφή στο χέρι μετά από 3-4 χρόνια)
                    **Vw gti **πολύ γρήγορο (αν και όπως είπα ένα πάρα πολύ γρήγορο από ένα αρκετά γρήγορο δεν μου λέει κάτι, δεν σκοπεύω να πάω σε πίστες ) αλλά έχω βαρεθεί να το βλέπω το golf.
                    Mazda RX-8 ωραίο γρήγορο αλλά θέλει ένα τόνο βενζίνη και λάδι το μήνα..
                    Mini cooper-s γρήγορο,παιχνιδιαρικο αλλά πιστεύω πολλά λεφτά για ένα τόσο μικρό αμάξι.
                    Τα λεφτά πάνω κάτω κοινούνται σε αυτά τα επίπεδα.

                    Απλα επειδη δηλωσε οτι κολλησε με την GT και επισης σκεφτεται τα RX8 και Astra cc ενω τα Α3 και GTI του φαινονται αδιαφορα σχεδιαστικα και δεν τον νοιαζουν οι επιδοσεις ευκολα κανεις υποθετει οτι πρωτο του κριτηριο ειναι η εμφανιση/εντυπωση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      babbis last edited by

                      σήμερα δεν χύθηκε αίμα βλέπω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        link20 last edited by

                        Μεταξύ Α5 320 και Αλφα ψηφίζω 320 για πολλόυς λόγους.Και το Α5 είναι
                        πολύ καλό αλλά.....
                        Μην ξεχνάμε ομως πως μπορεί να ξεκινάνε απο 40,000 αλλά πολύ εύκολα
                        ξεφεύγουν στις 45 η και παραπάνω.
                        Εγώ πάντως και με σχετικά απλό εξοπλισμό θα έπαιρνα κάτι απο αυτές τις
                        προτάσεις.
                        Nikos120i για αυτές τις καινοτομιες μιλούσα καθώς και για τους κινητήρες.
                        Επίσης δεν είναι τυχαία η μεγάλη εξέλιξη της πίσω κίνησης +τα ηλεκτρονικά απο τις εταιρίες που εμμένουν σε αυτή(bmw merc lexus porche κτλ)

                        Για πες η 120 πώς πάει αλήθεια??Φαντάζομαι συνέχεια θα είσαι με το esp
                        απενεργοποιημένο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                          οι αλφα ειναι αυτοκινητα που στην ελλαδα τουλαχιστον ζουν και υπαρχουν απο τους αλφιστι(κολλημενα ατομα με μια μαρκα με ωραιο σημα και 'ψυχη')ειναι η μονη εταιρεια που εχει τοσους φανατικους οπαδους στην ελλαδα σα να λεμε γαυρους 'η βαζελους...αυτοι τη συντηρουν τοσα χρονια και αγοραζουν ακομα και τις μουφες (αυτοκινητα απο σαπιοκαραβα)δε μπορω να καταλαβω το γιατι γινονται ολα αυτα αλλα πρεπει να δεχτω οτι υπαρχουν.
                          Ο κοσμακης ομως τι φταιει να προσυλιτιζεται σε μια εταιρεια και να μην κοιταει να παρει το καλυτερο??στο κατω κατω δε παντρευεσαι τη πιο ομορφη γκομενα που δεν ξερει να μαγειρευει παντρευεσαι τη λιγοτερο ομορφη,που και ομορφη ειναι και θα σου πλυνει και κανα βρακι...αυτο ειναι λοιπον το vag μπροστα στην αλφα...και επειδη τα αυτοκινητα τα 'παντρευεσαι' θες το πιο πρακτικο και αυτο που τα εχει ολα...εγω δεν ημουν audaκιας και αυριο αν δω οτι η εταιρεια που στηριζω διασυρεται οπως η αλφα(οχι πισω κινηση,oxi turbo,κινητηρες απο gm,τετρακινηση απο toyota)τοτε θα παψω να τη στηριζω...αυτο ειναι το vag φλωραμαξα(με γυαλια) που διαλυουν ομως στα παντα εκτος απο την ομορφια τους latin lovers και προσπαθουν ο,τι θελουν να το πετυχουν μεσω τεχνολογιας και οχι μεσω 'παθους' και τα καταφερνουν αν καποτε γινουν φρου φρου κι αρωματα εγω θα παω στη bmw στν αλφα(γιατι οχι?) εσεις ομως βρεξει χιονισει θα στηριζετε με παραλογα επιχειρηματα μια ξεπουλημενη εταιρεια....

                          Επειδή αυτά που είπε τα παίρνω προσωπικά θα εκλιπαρήσω την ανοχή των υπολοίπων για να σχολιάσω όπως πρέπει.

                          Και ποιος σου έδωσε ρε μεγάλε εσένα το δικαίωμα να κατακρίνεις τους alfisti που παίρνουν Alfa Romeo και να τους λες υποτιμητικά και 'κολλημένους'; Από την τσέπη σου τα βγάζουμε τα λεφτά στην τελική; Και επειδή δηλαδή υποστηρίζουμε την άποψή μας με επιχειρήματα παρά τον πόλεμο που δεχόμαστε από κάτι σαν και του λόγου σου δηλαδή μας κατηγορείς και για 'προσηλυτισμό'; Μήπως πρέπει να μας απαγορέψουν το λόγο για να μην προσηλυτίζουμε κι άλλους στην ξοφλημένη για σένα εταιρεία;

                          Σύμφωνα με τα λεγόμενα του 'κιούσις' τελικά φαίνεται πως είμαστε μάλλον κάτι σαν τους ιεχωβάδες της αυτοκίνησης. Ή μήπως σατανιστές;

                          Ουφ! τα είπα και ξαλάφρωσα... :mrgreen:

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            eddie_147 last edited by

                            Οι κακοί, οι κακοί..........
                            Τα Όρκς...................

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              morpheus last edited by

                              Ο χρήστης kyan έγραψε:
                              Επειδή αυτά που είπε τα παίρνω προσωπικά θα εκλιπαρήσω την ανοχή των υπολοίπων για να σχολιάσω όπως πρέπει.

                              Και ποιος σου έδωσε ρε μεγάλε εσένα το δικαίωμα να κατακρίνεις τους alfisti που παίρνουν Alfa Romeo και να τους λες υποτιμητικά και 'κολλημένους'; Από την τσέπη σου τα βγάζουμε τα λεφτά στην τελική; Και επειδή δηλαδή υποστηρίζουμε την άποψή μας με επιχειρήματα παρά τον πόλεμο που δεχόμαστε από κάτι σαν και του λόγου σου δηλαδή μας κατηγορείς και για 'προσηλυτισμό'; Μήπως πρέπει να μας απαγορέψουν το λόγο για να μην προσηλυτίζουμε κι άλλους στην ξοφλημένη για σένα εταιρεία;

                              Σύμφωνα με τα λεγόμενα του 'κιούσις' τελικά φαίνεται πως είμαστε μάλλον κάτι σαν τους ιεχωβάδες της αυτοκίνησης. Ή μήπως σατανιστές;

                              Συγνώμη αλλά αν δεν είναι οι Alfisti κολλημένοι με την Alfa Romeo τότε ποιοί είναι...? (αναφέρομαι στους δηλωμένους Alfisti και όχι στους κατόχους Alfa)
                              Εδώ έχω δεί και υπογραφές 'κολλημένος με την Alfa'... δεν καταλαβαίνω γιατί σε (ή σας) προσβάλει όταν ακούτε απο 3ο κάτι τέτοιο...

                              ΥΓ: Eddie, έλιωσα με τα Orcs

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                eddie_147 last edited by

                                Γενικά πάντως αυτή η διάκριση φανατικών, μη φανατικών, GATE 7 members και Tsoukalas V.I.P αρχίζει να καταντάει βαρετή.
                                Εγώ πήρα 147 επειδή τη γούσταρα από τις άλλες εναλλακτικές που είχα. Πχ σήμερα μου αρέσει η Brera αν και άλλα ανταγωνιστικά είναι γρηγορότερα. Από την άλλη η φαουβοποίηση που έρχεται με τους κοινούς κινητήρες turbo για όλο το group με ξενερώνει.
                                Σε ποιά κατηγορία είμαι εγώ δηλαδή;
                                Έχει ξεφύγει λίγο αυτή η ιστορία περί alfisti και νομίζω ότι αυτό έθιξε ο Kyan.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  babbis last edited by

                                  Θα ήθελα να ενημερώσω τους εν λόγω συμφορουμήτες ότι σπορ δεν σημαίνει και απαραίτητα επιταγχύνσεις εν κινήσει ή εν στάση.

                                  Ποιο είναι ποιο σπορ?
                                  Το Α6 3.2fsi ή το TT 1.8Τ ?
                                  Η Ζ4 2.0 ή η 530?
                                  Το mx5 2.0 ή το astra OPC?
                                  Το S2000 ή το A3 3.2FSI και το S3
                                  H 147 1.6 ή το Touran 1.4tsi?
                                  H GT 3.2 ή η C-Class 350?
                                  H Cayman ή CLS500?

                                  Κατά 2ον όταν κάποιος θα αγοράσει ένα αυτοκίνητο θα συνηθίσει και τα 150 και 180 και τα 200 άλογα αργά ή γρήγορα. Eπίσης αν θα κάνει το 0-100 σε 9 ή σε 8 δυτερόλεπτα ούτε που θα το καταλάβει ποτέ τους (εκτός αν βάζει κόντρες και οδηγάει με χρονόμετρο).

                                  Επίσης αν ενα αυτοκίνητο οδηγηθεί από έμπειρο οδηγό (δημοσιογράφο, οδηγό αγώνων κλπ) και κάνει 1δευτ καλύτερο χρόνο στην Χ πίστα σε ρυθμούς που το 99% των αγοραστών ούτε καν θα πλησιάσει, δεν αποτελεί παράγοντα αγοράς, εκτός να θέλουμε να λέμε στους φίλους μας ότι το τουτου μου γυρνάει τόσο στα Μέγαρα.

                                  Τέλος ακόμα και η ποιότητα του ταμπλώ ενός αυτοκινήτου ή τα Hertz του 'γκουπ' της πόρτας ίσως και να μην παίζουν ρόλο αν είναι καλύτερα από κάποιο στάνταρντ που θέτει ο καθένας!

                                  **Τα λέω όλα αυτά για να σταματήσουμε την στείρα αντιπαράθεση αριθμών, τεχνικών στοιχείων και επειριών για να καταδικάσουμε ή να θεοποιήσουμε ένα αυτοκίνητο. **

                                  Ένα αυτοκίνητο πρέπει να καλύπτει πρώτα τις καθημερινές ανάγκες:

                                  1. Εμφάνιση έξω ==> μου αρέσει αυτό που οδηγώ? χαίρομαι να το βλέπω? με φτιάχνει?
                                  2. Εμφάνιση μέσα /Ποίότητα==> μου αρέσει το εσωτερικό? με ξεκουράζει? είμαι άνετα? σκεφτείτε ότι οι ώρες που θα περνάτε οδηγλωντας στην δουλειά είναι πολύ περισσότερες από τις ώρες στα μέγαρα

                                  3.Πρακτικότητα ==> έχει το εξοπλισμό που χρειάζομαι? έχει τους χώρους που θέλω?(πχ brera δεν θα έπερνα λόγω χώρων σε αντίθεση με GT), έχει εργονομία (πχ να αφήσω τα γυαλιά μου το κινητό μου, ένα φυλλάδιο, ένα τσαντάκι, είναι τα χειριστήρια βολικά? κάθομαι άνετα στα καθίσματα?
                                  4.Αξιοπιστία ==> τι έχω ακούσει για το εν λόγω μοντέλο-εταιρία-χώρα προέλευσης? Τι προβλήματα βγάζει και πόσο σοβαρά είναι? Τι σέρβις έχω?
                                  Τι συνεργεία έιναι διαθέσιμα? Κάιει λάδια? Έχει πουσαρισμένο μοτερ?
                                  5. Συναρμογή ==> Τρίζει? κουδουνάει? φαίνεται έτοιμο να διαλυθεί?
                                  6. Τι επιδόσεις έχει? πχ θέλω κάτι με 0-100 στα 7,5. Με καλύπτει και το 7 και το 8! θέλω κάτι με 0-100 στο 9. Με καλύπτει και το 9,5 και το 8,5?
                                  7. Πως είναι η αίσθηση οδήγησης? Νιώθω καλά το τιμόνι? Νιώθω το δρόμο ή τον φαντάζομαι? Πετάω και λίγο 'ποπό' αν χρειαστεί? πως νιώθω τα φρένα? (όχι τόσο σε δύναμη όσο σε δυνατότητα ρύθμισης της δύναμης πέδησης ώστε να μπορώ να φρενάρω ακόμα και σε στροφές). Χαίρομαι να το οδηγώ?
                                  8. Τι παθητική ασφάλεια έχω?

                                  Ο καθένας βαθμολογεί τα υποψήφια αυτοκίνητα και ανάλογα αποφασίζει.
                                  Όλα τα άλλα είναι συζητήσεις για παιδάκια πο γουστάρουν να trollaρουν, να προκαλούν και να τσακώνονται στα φόρουμ.

                                  Αν το φίλο μας τον καλύπτει η GT ας την πάρει. Αν τον καλύπτει το Α3 ή το RX8 ας πάρει εκέινα?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    morpheus last edited by

                                    Μπάμπη το τί είναι, τι ήταν, απο που προήλθε ο όρος, τι θα έπρεπε να είναι και τι θα ήθελε ο καθένας μας να είναι σπόρ αυτοκίνητο, σηκώνει μεγάλη κουβέντα...
                                    Στα υπόλοιπα συμφωνώ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mergaz last edited by

                                      Απείχα για λίγο καιρό αλλά παρακολουθούσα την εξέλιξη της συζήτησης.Δεν πίστευα ότι θα προκαλέσω τέτοιο χαμό .Όπως ξαναείπα τα λεφτά είναι μέχρι 30.000.Η alfa gt 2.0 progression απο αντιπροσωπεία που πήγα βγαίνει τόσο.Φυσικά αν προέκυπτε κάτι καλύτερο με λιγότερα λεφτά θα ήταν καλύτερο.Για την gt βέβαια θα τα έδιναΑΛΛΑ
                                      Έχω αρχίσει να ψιλοτρομάζω (όχι μόνο με αυτά που ακού εδώ γενικότερα είχα ψιλιαστεί).Όπως πάλι είπα το γκάζι φυσικά και μου αρέσει.Και πολύ.Απλώς πιστεύω ότι στην Αθήνα και στις τρελές εθνικές οδούς που έχει η Ελλάδα ,για μένα, τα 160 άλογα και το 8,κάτι που έχει 0-100 η άλφα είναι υπερ-αρκετά.Δεν θα άλλαζα επιλογή για να έχω 7,9 0-100.Σε ομορφιά είναι απίστευτη.Ναι θέλω το αμάξι να είναι όμορφο και να έχει στύλ.Δεν θα αγόραζα όμως ένα χρέπι μόνο και μόνο για να έχω στυλ (και να το έχω να το βλέπουν οι γείτονες!!)Αυτό που με φοβίζει είναι το πλαίσιο της(το γεγονός δηλαδή ότι από αντοχή σε πρόσκρουση άλλα και από φινίρισμα πρέπει να είναι λίγο χάλια) καί το γεγονός της αξιοπιστίας που φυσικά ξέρω ότι κανένα δεν είναι 100%εγγύηση αλλά με την άλφα το παίζεις λίγο εως πόλυ κορώνα γράμματα. Μακάρι να ήταν πιο ποιοτική ή αξιόπιστη ή στιβαρή θα την είχα πάρει με τα χίλια.Αλλά επειδή δεν μπορώ να διακινδυνέψω να δίνω ένα σκασμό λεφτά σε βλάβες ή να μου γίνει αλουμινόχαρτο σε καμιά στουκα με βαριά καρδιά μάλλον απομακρύνεται το ενδεχόμενο αγοράς της.
                                      Πήγα προχθές και είδα το audi 1.8tfsi το οποίο και αυτό τελικά βγαίνει στα ίδια λεφτα.Το ξέρω ότι με αυτό θα έχω το κεφάλι μου (πιο) ήσυχο.Αλλά δεν μπορώ να δώσω τόσα λεφτά για κάτι που το βαρέθηκα ενώ το κοίταγα στην αντιπροσωπεία!!Το Rx-8 είναι καλή επιλογή αλλά το θέμα είναι να μπορείς να πας και μιά βόλτα χωρίς να κοιτάς το κοντέρ της βενζίνης.
                                      Μάλλον καταλήγω στην αρχική επιλογή μου το astra twintop1.6t που εμένα προσωπικά μου αρέσει εξωτερικά, θα έχει και την φάση του ως cabrio, καλό κινητήρα έχει και καλές επιδόσεις, τους χώρους του τους έχει και είσαι λίγο πιο σίγουρος(?) από πλευράς αξιοπιστίας ασφάλειας καθώτι Γερμανικό.Είναι και πιο φθηνό καθώς βγαίνει 28.000.Πιστεύω είναι η καλύτερη επιλογή μεταξύ των υπολοίπων.Βέβαια έχει και αυτο τα θεματάκια του (οδηγική συμπεριφορά και αξιοπιστια απο πλευράς ότι είναι cabrio και opel).
                                      Δεν ξέρω προβληματίζομαι πολύ.
                                      ΚΑΝΤΕ ΠΙΟ ΓΕΡΗ ΤΗΝ GT να την πάρω να τελειώνουμαι:):):)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        eddie_147 last edited by

                                        Πάντως πιο ανασφάλεια θα είχα εγώ αν οδηγούσα το TwinTop και δεν ήξερα αν σε καμιά βροχούλα δεν θα έκλεινε η οροφή και γενικά να είχα το άγχος να την ανοιγοκλείνω, παρά για το τι θα γίνει αν στουκάρω την GT.
                                        Από αυτά που γράφεις καταλαβαίνω ότι το γουστάρεις πολύ το αμαξάκι, οπότε αφού θα δώσεις τόσα φράγκα πάρε κάτι να το φχαριστηθείς.
                                        ΒΑΛΕ ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΣΑΛΟΝΙ!!!!!!!!!!!!!
                                        Στη θέση σου θα έπαιρνα ή κόκκινη με μπεζ σαλόνι ή μαύρη και κόκκινο σαλόνι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vasgti last edited by

                                          Για να σε καθησυχάσω, να σε ενημερώσω απλά πως όλα τα καινούργια cc σπανίως αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την οροφή. Από τη στιγμή που είναι και μεταλλική δεν έχεις κανένα πρόβλημα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            eddie_147 last edited by

                                            Εμένα πάντως φίλος με 206 CC το είχε πάρει απόφαση ότι είναι μόνο κλειστό μετά από 2 φορές που τον άφησε να περιμένει σε βενζινάδικο μέχρι να τελειώσει η βροχή...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 12 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr