Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί φρένων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί φρένων
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 17 / 19
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    372
    3648
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      21-quadra last edited by

      Δεν έχω γράφημα, θα ψάξω να βρώ. Όμως, όταν ο μαντεμένιος δίσκος κοκκινίζει, ή σχεδόν κοκκινίζει απο δυνατό και παρατεταμένο φρενάρισμα η ψύξη που προκαλείται απο την διακοπή της παροχής θέρμανσης του μέσω της τριβής και το γεγονός ότι βρίσκεται σε ρεύμα αέρος, μην ξεχνάς ότι οι αεριζόμενοι δίσκοι λέγονται αεριζόμενοι επειδή ψύχονται μέσω των οπών τους οι οποίες λέγονται vanes, και της σφιχτής επαφής τους με την αλουμινένια ζάντα η οποία λειτουργεί σαν ψυγείο λόγω του υλικού της και σαν ανεμιστήρας λόγω του σχήματος της, είναι αρκετή αυτή η ψύξη για τους πρώτους 100 βαθμούς κελσίου μετά το άφημα του φρένου, και που η πτώση αυτή είναι σχεδόν ακαριαία, να τους στραβώσουν ή και να τους δημιουργήσουν ρωγμές.

      Νομίζω ότι δεν υπάρχει καλύτερη απόδειξη απο τους πεταγμένους, στραβωμένους, ή σπασμένους δίσκους, που βρίσκονται στα συνεργεία. Η επιστημονική απόδειξη μέσω γραφήματος θα αποδείξη αυτό που είναι καθημερινότητα στα συνεργεία. Στην διαδικασία heat treatment όπου απο τα μεταλλικά εξαρτήματα αφαιρούνται οι τάσεις του υλικού, η ψύξη γίνεται σταδιακά και ελεγχόμενα ανάλογα με το υλικό, το πάχος και την μορφή του εξαρτήματος και δεν έχει σχέση με την χωρίς έλεγχο ψύξη ενός μαντεμένιου δίσκου που έχει βγεί απο το καλούπι του χυτηρίου με την μέθοδο Kronning και με επεξεργασία, μόνη την μηχανουργική επεξεργασία που είναι το τορνίρισμα της τρύπας του, της εξωτερικής διαμέτρου και της επιφάνειας πέδησης, και τις 4 ή 5 τρύπες που στηρίζεται στο μουαγιέν.

      Το υψηλότερο κόστος των after market επώνυμων δίσκων δικαιολογείται επειδή διαθέτουν μελετημένη σχεδίαση για το κάθε αυτοκίνητο σύμφωνα με τα προβλήματα που παρουσίασαν οι απλοί μαμά δίσκοι, διαφορετική σύνθεση υλικού, προσεγμένη κατασκευή, επεξεργασία heat treatment και ποιοτικό έλεγχο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 2
        21-quadra last edited by

        Δεν ανέφερα εκ παραδρομής, ότι αν βουτήξεις ένα μαντεμένιο εξάρτημα π.χ δίσκόπλακα, του οποίου η θερμοκρασία είναι πάνω απο 500 κελσίου σε ένα κουβά με νερό, δεν θα στραβώσει, θα σπάσει. Γιαυτό υπάρχουν επιφανειακές ρωγμές στους δίσκους, επειδή κρυώνουν λιγότερο απότομα στον αέρα απο το μπάνιο με το νερό, όπως αν πέρναγε μέσα απο νερό μετά απο τόσο γερό φρενάρισμα.

        Έχεις δεί πλατώ αμπραγιάζ με ρωγμές ? με χρώμα μπλέ ? εκεί δεν υπάρχει ούτε νερό, ούτε αέρας, το μπλέ χρώμα γίνεται απο την υψηλή θερμοκρασία με τον δίσκο, και οι ρωγμές απο τις παραμένουσες τάσεις στο υλικό που είναι μαντέμι.Ρώτα τον μηχανικό σου, πρέπει να έχει δεί δεκάδες τέτοια πλατώ. Εκεί η ψύξη είναι ακόμα λιγότερη απότομη απο τις δισκόπλακες δεδομένου ότι το πλατώ είναι βιδωμένο στον στρόφαλο του κινητήρα που έχει θερμοκρασία, είναι κλεισμένο στην χελώνα του σαζμάν που δε αερίζεται, και όμως παθαίνει ρωγμές απο την ψύξη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickpaip last edited by

          [quote='21 Quadra']Φαίνονται καλοί και με την σωστή κατασκευή, δεν μπορώ να δω λεπτομέρειες στις βίδες που ενώνουν την καμπάνα με τον δίσκο, αλλά νομίζω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, οι τιμές επίσης για τέτοιου είδους κατασκευές είναι καλές, όχι ευκαιρία απλά καλές, στην καστοριά χρέωσαν για 3 σετ εμπρόσθιων δίσκων για Λαγκούνα τούρμπο 550

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            leonp last edited by

            Τακάκια: εγώ βάζω αυτά που είναι μόνο για δρόμο. Είναι ήσυχα και πιάνουν καλά κρύα αλλά στο βουνό βρωμάνε με 3-4 δυνατά φρεναρίσματα και μετά από άλλα τόσα ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΥΝ. Τα (ημι) μεταλλικά κάνουν θόρυβο, φθείρουν τους δίσκους περισσότερο, δεν πιάνουν καλά κρύα (πρέπει να ζεσταθούν) αλλά αντέχουν σε πολύ μεγαλύτερες θερμοκρασίες - όσο πιο μεταλλικά είναι τόσο περισσότερο (σε όλα). Τα carbon είναι πιο ακριβά αλλά πιάνουν σχετικά καλά κρύα και αντέχουν πολύ ψηλές θερμοκρασίες.

            Το εξάρτημα που ρωτάς στερεώνει καλά την αντλία των φρένων και το πεντάλ για καλή αίσθηση και να μπορείς να πατάς με όλη σου τη δύναμη χωρίς να νιώθεις ότι υποχωρεί.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nickpaip last edited by

              Ο χρήστης leonp έγραψε:
              Τακάκια: εγώ βάζω αυτά που είναι μόνο για δρόμο. Είναι ήσυχα και πιάνουν καλά κρύα αλλά στο βουνό βρωμάνε με 3-4 δυνατά φρεναρίσματα και μετά από άλλα τόσα ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΥΝ. Τα (ημι) μεταλλικά κάνουν θόρυβο, φθείρουν τους δίσκους περισσότερο, δεν πιάνουν καλά κρύα (πρέπει να ζεσταθούν) αλλά αντέχουν σε πολύ μεγαλύτερες θερμοκρασίες - όσο πιο μεταλλικά είναι τόσο περισσότερο (σε όλα). Τα carbon είναι πιο ακριβά αλλά πιάνουν σχετικά καλά κρύα και αντέχουν πολύ ψηλές θερμοκρασίες.

              Το εξάρτημα που ρωτάς στερεώνει καλά την αντλία των φρένων και το πεντάλ για καλή αίσθηση και να μπορείς να πατάς με όλη σου τη δύναμη χωρίς να νιώθεις ότι υποχωρεί.

              Πιστεύεις αξίζει για χρήση δρόμου;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                21-quadra last edited by

                Ολόκληρη η ονομασία είναι Master Vaccoum Brace. Δηλαδή βάσεις ( στηρίγματα ) στερέωσης του Σερβόφρενου. Το σερβόφρενο είναι αντλία κενού που πολλαπλασιάζει την δύναμη που ασκούμε στο πεντάλ του φρένου για να σταματάμε ευκολότερα απο άποψη σωματικής καταπόνησης..

                Το κενό που χρειάζεται το παίρνει απο την πολλαπλή εισαγωγής του κινητήρα.

                Έτσι που το παρουσιάζει πρόκειται για κίτ μετατροπής, δεδομένου ότι όλα τα αυτοκίνητα έχουν το δικό τους σερβόφρενο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thevoice last edited by

                  Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                  Δεν έχω γράφημα, θα ψάξω να βρώ. Όμως, όταν ο μαντεμένιος δίσκος κοκκινίζει, ή σχεδόν κοκκινίζει απο δυνατό και παρατεταμένο φρενάρισμα η ψύξη που προκαλείται απο την διακοπή της παροχής θέρμανσης του μέσω της τριβής και το γεγονός ότι βρίσκεται σε ρεύμα αέρος, μην ξεχνάς ότι οι αεριζόμενοι δίσκοι λέγονται αεριζόμενοι επειδή ψύχονται μέσω των οπών τους οι οποίες λέγονται vanes, και της σφιχτής επαφής τους με την αλουμινένια ζάντα η οποία λειτουργεί σαν ψυγείο λόγω του υλικού της και σαν ανεμιστήρας λόγω του σχήματος της, είναι αρκετή αυτή η ψύξη για τους πρώτους 100 βαθμούς κελσίου μετά το άφημα του φρένου, και που η πτώση αυτή είναι σχεδόν ακαριαία, να τους στραβώσουν ή και να τους δημιουργήσουν ρωγμές.

                  Νομίζω ότι δεν υπάρχει καλύτερη απόδειξη απο τους πεταγμένους, στραβωμένους, ή σπασμένους δίσκους, που βρίσκονται στα συνεργεία. Η επιστημονική απόδειξη μέσω γραφήματος θα αποδείξη αυτό που είναι καθημερινότητα στα συνεργεία. Στην διαδικασία heat treatment όπου απο τα μεταλλικά εξαρτήματα αφαιρούνται οι τάσεις του υλικού, η ψύξη γίνεται σταδιακά και ελεγχόμενα ανάλογα με το υλικό, το πάχος και την μορφή του εξαρτήματος και δεν έχει σχέση με την χωρίς έλεγχο ψύξη ενός μαντεμένιου δίσκου που έχει βγεί απο το καλούπι του χυτηρίου με την μέθοδο Kronning και με επεξεργασία, μόνη την μηχανουργική επεξεργασία που είναι το τορνίρισμα της τρύπας του, της εξωτερικής διαμέτρου και της επιφάνειας πέδησης, και τις 4 ή 5 τρύπες που στηρίζεται στο μουαγιέν.

                  Το υψηλότερο κόστος των after market επώνυμων δίσκων δικαιολογείται επειδή διαθέτουν μελετημένη σχεδίαση για το κάθε αυτοκίνητο σύμφωνα με τα προβλήματα που παρουσίασαν οι απλοί μαμά δίσκοι, διαφορετική σύνθεση υλικού, προσεγμένη κατασκευή, επεξεργασία heat treatment και ποιοτικό έλεγχο.

                  Σ' ευχαριστώ. Την ιστορία των στραβωμένων και σπασμένων δίσκων που βρίσκονται στα συνεργεία δε μπορώ να την ξέρω (θα μπορούσε να εμπλέκεται και πέρασμα από νερά) αλλά απ' όσο το έψαξα πράγματι η ψύξη από πολύ υψηλές θερμοκρασίες είναι για τις πρώτες 100άδες βαθμούς αρκετά γρήγορη (καμία σχέση βέβαια με το πόσο απότομη είναι η άνοδος της θερμοκρασίας όταν τσαρουχώνεις με 200+ όπου οι πλάκες, μέσω τριβής στερεού με στερεό, μπορεί ν'ανεβάσουν πολύ πάνω από 500 βαθμούς σε 1-2 δευτερόλεπτα) και ο κύκλος 'απότομη θέρμανση σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες - ψύξη από πολύ υψηλές θερμοκρασίες' μπορεί να επιφέρει ρωγμές και πλαστική παραμόρφωση.

                  Μια πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη που βρήκα, με φωτογραφίες και κάποια graphs σαν αυτό που έψαχνα, είναι η παρακάτω (pdf, 7 σελίδες, 1.7Mb περίπου):

                  http://www.jstage.jst.go.jp/article/jsmea/48/4/458/_pdf

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Πολύ καλό paper, μπράβο που το ξετρύπωσες, έδωσες εικόνα στα λόγια μου. Οι παρατηρήσεις μου για τους δίσκους και συνήθως για ότι άλλο γράφω είναι απο εμπειρίες στα δικά μου αυτοκίνητα που συνδυάζονται με σπουδές μηχανικού, εκταταμένη βιβλιογραφία, πολυετή εμπειρία σε συνεργεία, μηχανοστάσια πλοίων, σε χυτήριο χυτών ακριβείας και σε δικό μου μηχανουργείο σαν κατασκευαστής ρομποτικών μηχανών συσκευασίας.

                    Το να μεταφέρει κάποιος πληροφορίες για θέματα ασφάλειας όπως είναι τα φρένα, επειδή κάπου το άκουσε είναι τουλάχιστον επικίνδυνο, επίσης να προτρέψεις κάποιον να μετετρέψει κάτι που δεν το έχεις κάνει και δεν είσαι σίγουρος για το αποτέλεσμα είναι σαν να βάζεις το χέρι σου στην τσέπη του και να σκορπάς τα λεφτά του.

                    Σήμερα που η πληροφορία διακινείται τόσο εύκολα, όλοι μπορούν να βρούν λύσεις για όλα, όσοι έχουμε δοκιμάσει κάτι ερχόμαστε επικουρικά να συμπληρώσουμε, άλλωστε όλοι μας σχηματίζουμε την δική μας γνώμη η οποία συνήθως δεν αλλάζει έυκολα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Z
                      zardoz last edited by

                      Παιδιά το ξανακάνω post εδώ που ίσως είναι η θέση του

                      Ψάχνω για κανένα ΚΑΛΟ συνεργείο φρένων στην Θεσσαλονίκη,
                      για να αλλάξω τακάκια μπροστά στο Picanto της συζύγου
                      .
                      ΔΕΝ ΘΕΛΩ να πάω στην αντιπροσωπία (ΜΙΑ έχει όλη και όλη εδώ),
                      γιατί είναι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ (=160

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hunter last edited by

                        Ε,καλά,δε χρειαζεται να είναι και τίποτα το ιδιαίτερο το συνεργειο που θα πάς για να σου αλλάξει απλά τα τακάκια.Είναι μια τόσο απλή δουλεια,που μεχρι και μόνος σου θα μπορούσες να την κανεις

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          +1

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Toυ το είπα αλλά δεν με πίστεψε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tazz last edited by

                              Για βελτίωση φρένων σε καινούργιο Bravo 1.4 με aftermarket μετατροπή με σκουριασμένες δαγκάνες από tipo δεκαετίας έχει κανείς καμία ιδέα;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cavallino last edited by

                                Ο χρήστης tazz έγραψε:
                                Για βελτίωση φρένων σε καινούργιο Bravo 1.4 με aftermarket μετατροπή με σκουριασμένες δαγκάνες από tipo δεκαετίας έχει κανείς καμία ιδέα;

                                Απόσυρση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drosxo last edited by

                                  Ζητω τα φωτα σας!
                                  Σε suzuki swift 1,3 του '07 ακουγεται θορυβος σαν συρσιμο οταν φρεναρει με χαμηλες ταχυτητες και βαρυ πατημα στο πενταλ, πχ σταματημα σε φαναρι. Στην αρχη νομισα οτι ηταν φαγωμενα τα τακακια αλλα μου ειπε η ιδιοκτητης οτι της τα αλλαξανε στο σερβις και οντως ειναι καινουρια. Ο θορυβος φαινεται να ερχεται απο την αριστερη πλευρα μονο. Μηπως εχει να κανει με τα ταμπουρα; Γιατι αν θυμαμαι καλα σε εναν χωματοδρομο, μπηκα σε μια μικρη λασπογουρνα, ενδεχεται να εχει κολλησει λασπη πουθενα ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    aserf last edited by

                                    Έχει κανεις προσωπική εμπειρία με δίσκους Ziemmermann και ειδικότερα με τρυπητούς δίσκους Sport της εταιρίας αυτής;

                                    Διάβασα διάφορα σχόλια στο νετ για ρωγμές και δε μπορώ να συμπεράνω αν προέκυψαν λόγω κακής χρήσης ή λόγω ελαττωματκών προϊόντων.

                                    Ευχαριστώ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostakis last edited by

                                      Κάποτε, (πριν 30 χρόνια) υπήρχαν μαγαζιά που ξαναγέμιζαν τα τακάκια με υλικό τριβής.
                                      Υπάρχουν σήμερα και μάλιστα στην Θεσσαλονίκη?
                                      Πρόκειται για τακάκια δισκοφρένου ποδηλάτου EVEREST αγορασμένου απο το LIDL.
                                      Μου δώσανε το τηλέφωνο του εργοστασιου, το οποίο δηλώνει αδυναμία εξυπηρέτησης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostakis last edited by

                                        Πόσο εύκολο είναι να αλλάξω τα πίσω τακάκια?
                                        Τι χρειάζομαι εκτός απο τάκους για σταθεροποίηση του αυτοκινήτου?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης kostakis έγραψε:
                                          Κάποτε, (πριν 30 χρόνια) υπήρχαν μαγαζιά που ξαναγέμιζαν τα τακάκια με υλικό τριβής.
                                          Υπάρχουν σήμερα και μάλιστα στην Θεσσαλονίκη?
                                          Πρόκειται για τακάκια δισκοφρένου ποδηλάτου EVEREST αγορασμένου απο το LIDL.
                                          Μου δώσανε το τηλέφωνο του εργοστασιου, το οποίο δηλώνει αδυναμία εξυπηρέτησης.

                                          Οι κατασκευαστές ποδηλατικών παρελκομένων δεν είναι πολλοί, οι γνωστοί δηλαδή. Ψάξε μήπως βρεις μάρκα πάνω στις δαγκάνες ή τα παλιά τακάκια. Δεν αποκλείεται βέβαια να μην βρεις τίποτα ή μόνο everest.... Όμως ακόμα και απομίμηση να είναι οι δίσκοι μπορεί να βρεις ποιους επώνυμους αντέγραψαν. Πάρε τα τακάκια στο χέρι και ψάξε στα ποδηλατομάγαζα να βρεις κανένα που να ταιριάζει, το θεωρώ πολύ πιθανό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης kostakis έγραψε:
                                            Πόσο εύκολο είναι να αλλάξω τα πίσω τακάκια?
                                            Τι χρειάζομαι εκτός απο τάκους για σταθεροποίηση του αυτοκινήτου?

                                            Συνήθως ελάχιστα πιο δύσκολο από ότι τα εμπρός τακάκια αφού δεν μπορείς να στρίψεις τη ρόδα ώστε να βλέπεις καλύτερα!
                                            Για τη σταθεροποίηση οι τάκοι φτάνουν, αρκεί να τοποθετηθούν σωστά.
                                            Για τα τακάκια χρειάζεσαι τρόπο αφαίρεσης τροχού (πχ σταυρό), τρόπο αποκάλυψης ή και απασφάλισης τακακίου (κατσαβίδι ή κλειδί ή άλλεν), κατσαβίδι για μοχλό ώστε να πατηθεί το έμβολο αν χρειαστεί. Ίσως βοηθάει προτού ξεκινήσεις και με σβηστή μηχανή να πατήσεις μερικές φορές φρένο να σκληρύνει το πεντάλ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 17 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr