-
Η GT είναι όντως κούκλα (όχι πάντως τόσο όσο η 156 προ του ηλίθιου φέισλιφτ) αλλά ακόμα θυμάμαι τεύχος του ντράιβ στο οποίο ώσαν να ήταν συνεννοημένοι όλοι οι συντάκτες έθαβαν ανελέητα την 3.2.
Εμένα ωστόσο η μεγαλύτερη ένσταση έγκειται στο θέμα παθητική ασφάλεια. Βασίζεται στο σασί της 156 (νομίζω ήταν κοινό και με την 147) το οποίο ως γνωστόν ήταν ο χάρος ο ίδιος και ας μην δοκιμαστεί ούτε από το ΝΗΤΣΑ ούτε από το γιουρονκάπ αλλά στο παρακάτω βίντεο σε κάνει να φοβάσαι. Η 147 τα πήγε εξίσου χάλια (3 αστέρια), όντας ασφαλής όσο ένα σμάρτ ή ένα κόρσα ...15ετίας!!!!
-
Γενικά είναι σχετικά παλιό σαν τεχνολογία (εμένα μου χει κολήσει το κιβώτιο που κάκιστα είναι 5αρι) αλλά η τιμή του δυστυχώς θα συνεχίσει να είναι σχετικά υψηλή όσο πουλάει ακόμα καλά.
Αν λάβουμε υπόψη ότι η 147 2,0 είναι στα 20.000 η GT 2,0 JTS πλήρως εξοπλισμένη θα πρεπε να είναι γύρω στα 30.000 maximum.
Αλλά όπως είπαμε πουλάει, και γιατί να μην πουλήσει αφού το αμαξάκι το ερωτεύεσαι... -
Ναι ρε παιδια,το αμαξι ειναι πανεμορφο,τι να λεμε τωρα...??
Ειδα τις πρλλες μια κοκκινη με μπεζ δερμα και τη χαζευα...
Σιγουρα ειναι μια σχετικα παλια μηχανολογικη σχεδιαση και υλοποιηση,ισως το μοντελο ειναι στη δυση της καριερας του ,αλλα ολααυτα που ειπωθηκαν ειναι σωστα.Αν καποιος εχει συναισθηση των μειονεκτηματων του αυτοκινητου και η επιλογη του ειναι συνειδητοποιημενη ,σιγουρα θα μεινει ικανοποιημενος ,εκτος αν του τυχει κατι αναπαντεχο.
Ρωτα και κοιτα στο http://www.alfisti.gr ,για πιο αναλυτικες πληροφοριες. -
H GT είναι κούκλα...με ένα δοκιμασμένο (156) και καλό πλαίσιο...αλλά ως εκεί. Σε τεχνολογία είναι πολύ πίσω πλέον, το μοτέρ είναι παλιό...έχει υψηλή κατανάλωση σε σχέση με τα 2λτ του ανταγωνισμού...έχει άσχημη μεταπώληση...και όπως και να το κάνουμε...έχει και τα προβληματάκια του, τα οποία σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι επειδή συνέβησαν σε άλλους...θα συμβούν και σε εσένα (ναι έχει πάρει GT 1.8 φωτιά από το μοτέρ και άλλα, διάφορα προβληματάκια).
Αν δέχεσαι να θυσιάσεις ορισμένα πράγματα για την ομορφιά...και αν η καρδιά σου λέει GT 100%...τότε με το καλό και καλοτάξιδη!
Διαφορετικά αν είσαι 50/50...τότε πιστεύω ότι στη πρώτη απογοήτευση θα ξενερώσεις άσχημα...και είναι κρίμα.
Αλήθεια...έχεις άλλα αυτοκίνητα στο μυαλό σου για να συγκρίνουμε? Τι ψάχνεις από το νέο σου αυτοκίνητο? Τι ζητάς? Πόσα διαθέτεις?
Κάποιος είπε Golf...έλεος...όσα προβλήματα και AN βγάλει η GT...το Golf είναι απλά ένα...Golf!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
H GT είναι κούκλα...με ένα δοκιμασμένο (156) και καλό πλαίσιο...αλλά ως εκεί. Σε τεχνολογία είναι πολύ πίσω πλέον, το μοτέρ είναι παλιό...έχει υψηλή κατανάλωση σε σχέση με τα 2λτ του ανταγωνισμού...έχει άσχημη μεταπώληση...και όπως και να το κάνουμε...έχει και τα προβληματάκια του, τα οποία σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι επειδή συνέβησαν σε άλλους...θα συμβούν και σε εσένα (ναι έχει πάρει GT 1.8 φωτιά από το μοτέρ και άλλα, διάφορα προβληματάκια).Αν δέχεσαι να θυσιάσεις ορισμένα πράγματα για την ομορφιά...και αν η καρδιά σου λέει GT 100%...τότε με το καλό και καλοτάξιδη!
Διαφορετικά αν είσαι 50/50...τότε πιστεύω ότι στη πρώτη απογοήτευση θα ξενερώσεις άσχημα...και είναι κρίμα.
Αλήθεια...έχεις άλλα αυτοκίνητα στο μυαλό σου για να συγκρίνουμε? Τι ψάχνεις από το νέο σου αυτοκίνητο? Τι ζητάς? Πόσα διαθέτεις?
Κάποιος είπε Golf...έλεος...όσα προβλήματα και AN βγάλει η GT...το Golf είναι απλά ένα...Golf!
Παρε Golf tsi φιλε,το καλυτερο μικρομεσαιο αυτοκινητο αυτη τη στιγμη.
Δεν αξιζει να πεταξεις τοσα λεφτα οταν σε 2 χρονια θα θεωρεις αχρηστο ουσιαστικα το αμαξι.Και το χειροτερο ,ουτε θα μπορεις να το πουλησεις σε αξιοπρεπη τιμη αφου κανενας δεν θα το αγοραζει.Kαι εγω οταν ημουν μικρος θεωρουσα την αλφα ρομεο το καλυτερο αμαξι...
Κατι σαν τον ΚΙΤ!!!Καποια στιγμη ομως ολοι μεγαλωνουμε και βλεπουμε ποια αυτοκινητα ειναι προβληματικα(alfa) και ποια ειναι ποιοτικα,ανετα και γρηγορα (golf) !
-
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
H GT είναι κούκλα...με ένα δοκιμασμένο (156) και καλό πλαίσιο...αλλά ως εκεί. Σε τεχνολογία είναι πολύ πίσω πλέον, το μοτέρ είναι παλιό...έχει υψηλή κατανάλωση σε σχέση με τα 2λτ του ανταγωνισμού...έχει άσχημη μεταπώληση...και όπως και να το κάνουμε...έχει και τα προβληματάκια του, τα οποία σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι επειδή συνέβησαν σε άλλους...θα συμβούν και σε εσένα (ναι έχει πάρει GT 1.8 φωτιά από το μοτέρ και άλλα, διάφορα προβληματάκια).
Αν δέχεσαι να θυσιάσεις ορισμένα πράγματα για την ομορφιά...και αν η καρδιά σου λέει GT 100%...τότε με το καλό και καλοτάξιδη!
Διαφορετικά αν είσαι 50/50...τότε πιστεύω ότι στη πρώτη απογοήτευση θα ξενερώσεις άσχημα...και είναι κρίμα.
Αλήθεια...έχεις άλλα αυτοκίνητα στο μυαλό σου για να συγκρίνουμε? Τι ψάχνεις από το νέο σου αυτοκίνητο? Τι ζητάς? Πόσα διαθέτεις?
Κοίτα όπως είπα η gt μου αρέσει πολύ εξωτερικά σαν στύλ και ομορφιά απο θέμα κινητήρα σαν επιδόσεις μου φαίνονται αρκετό(δεν πεθαίνω να κάνω το 0-100 από 8,7 8 ή 7,8) οι μόνοι μου φόβοι είναι η αξιοπιστία και το πλαίσιο σαν αντοχή σε τρακάρισμα..Άλλα αμάξια που είχα σκεφτεί είναι
Audi A3 1.8Tfsi αξιόπιστο γρήγορο ποιοτικό αλλά έχω ψιλοβαρεθεί να το βλέπω (το 3d γιατί το sportsback μου φέρνει λίγο σε sw)
Opel Astra twintop 1.6turbo καλός κινητήρας στύλ cabrio αλλά ψιλόξενέρωσα λίγο με την προοπτική του cabrio (π.χ μην μου μείνει καμιά οροφή στο χέρι μετά από 3-4 χρόνια)
Vw gti πολύ γρήγορο (αν και όπως είπα ένα πάρα πολύ γρήγορο από ένα αρκετά γρήγορο δεν μου λέει κάτι, δεν σκοπεύω να πάω σε πίστες ) αλλά έχω βαρεθεί να το βλέπω το golf.
Mazda RX-8 ωραίο γρήγορο αλλά θέλει ένα τόνο βενζίνη και λάδι το μήνα..
Mini cooper-s γρήγορο,παιχνιδιαρικο αλλά πιστεύω πολλά λεφτά για ένα τόσο μικρό αμάξι.
Τα λεφτά πάνω κάτω κοινούνται σε αυτά τα επίπεδα.
Ξέρω οτι με τα πάνω αυτοκίνητα θα έχω κάποια συν αλλά δεν με φτιάχνουν όπως η alfa..Η μόνη μου φοβία είναι να μην τρέμω κάθε μέρα μην μου βγάλει και άλλη βλάβη...''(δεν είναι μόνο το ξενέρωμα είναι και το ότι δεν θέλω να δίνω ένα κάρο λεφτά σε βλάβες)Αν μπορούσε κάποιος να μου εγγυηθεί ότι οι πιθανότητες είναι πάνω κάτω σαν τα άλλα και ότι δεν είναι η δεν θα γίνει χρέπι θα το έπαιρνα με κλειστά μάτια..
Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο η να πείτε κάτι για τα αμάξια που είπα?? -
Αφου τα χεις..Προτεινω Αudi A3 Tfsi .Aπλα το καλυτερο απο αυτα που ανεφερες.,ομορφο,γρηγορο,κυριλε.
Η μονη εγγυηση που εχεις ειναι οτι η Alfa θα σου βγαλει προβληματα.
Αν θελεις απλα να την εχεις στο παρκινγκ να την βλεπουν οι αλλοι τοτε πασο.Αν θελεις να οδηγεις και να χαιρεσαι σου ειπα παραπανω.Το χειροτερο με αυτο το αμαξι(alfa) για μενα ειναι οτι δεν
μπορεις να το ξεφορτωθεις και να θες. -
Opel Astra TT
εναλλακτικά EOS με όποιον κινητήρα turbo έρθει εκτός απο τον 2.0 ΤΦΣΙ αν μπορείς να περμένεις.
να σου μείνει η οροφή στο χέρι κλπ είναι φοβία. εάν θες ζήσε με αυτή αλλά πραγματικός λόγος δεν είναι. αντιθέτως τα 3 αστέρια του crash test της GT είναι, μακρυά απο εμάς, σοβαρός λόγος.

-
147 δεν είναι αυτή?
-
Ο χρήστης mergaz έγραψε:
Η μόνη μου φοβία είναι να μην τρέμω κάθε μέρα μην μου βγάλει και άλλη βλάβη...''(δεν είναι μόνο το ξενέρωμα είναι και το ότι δεν θέλω να δίνω ένα κάρο λεφτά σε βλάβες)Αν μπορούσε κάποιος να μου εγγυηθεί ότι οι πιθανότητες είναι πάνω κάτω σαν τα άλλα και ότι δεν είναι η δεν θα γίνει χρέπι θα το έπαιρνα με κλειστά μάτια..
Έχετε να προτείνετε κάτι άλλο η να πείτε κάτι για τα αμάξια που είπα??φίλε mergaz,
Η 156 και η 147 βγήκαν αξιόπιστες, χωρις όμως να αγγίζουν τα Ιαπωνικά στάνταρντ. Μικροπροβλήματα έχουν βγει. Άλλος άλλάξε συμπλέκτη, άλλος άλλαξε δίσκους, ο μεταβλητός ήταν μια συχνή αλλά φθηνή βλάβη που εμφανιζόταν μια μόνο φορά. Σε μερικούς κάιει λίγο λάδι κλπ.
Όμως μην νομίζεις ότι σε όλους συμβάνουν όλα αυτά ταυτόχρονο και τρέχουν κάθε μήνα. Πέρνοντας την GT στην χειρότερη να πας 2-3 φορές παραπάνω στο συνεργείο σε 5-6 χρόνια κατοχής. Αυτό απέχει πολύ απο το να χαρακτηρίσεις το αυτοκίνητο χρέπι. Άλλωστε η GT έχει τόσα χρόνια εξέλιξης που τα περισσότερα προβλήματα έχουν λυθεί σε σχέση με τις 156/147 πριν 7-8 χρόνια.
Βεβαια Monday cars πάντα υπάρχουν και κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι δεν θα πέσεις στην περίπτωση.
αν είναι να ζεις κάθε στιγμή με τον φόβο ότι θα διαλυθεί η GT σου και θα γίνει σαπάκι-χρέπι, καλύτερα να επιλέξεις κάτι άλλο. Κανένα αυτοκίνητο σήμερα δεν είναι χρέπι και κανένα δεν χαλάει κάθε μέρα για να τρέχεις σε συνεργεία, αλλά αν είναι να χασεις τον ύπνο σου, δεν αξίζει!
Τα αυτοκίνητα που ανέφερες είναι αξιόλογα και μπορούν να σου προσφέρουν όμορφες οδηγικές εμπειρίες. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι θα σου προσφέρουν την ηρεμία ότι και να χαλάνε κάθε μήνα, δεν θα είναι χρέπια!
-
babbis δεν ειπε και κατι παραλογο ο mergaz.Με ολα αυτα που εχει ακουσει για τη GT και τις αλφα ,ειδικοτερα τις πιο παλιες και οχι την 159 π.χ.,λογικο ειναι να εχει τις επιφυλαξεις του ο ανθρωπος.Τα λεφτα του θα δωσει.
Παντως εγω το ξαναλεω.:Πολυ σημαντικος ,ανασταλτικος παραγοντας ειναι και η ελληνικη αντιπροσωπεια ,η οποια απο οτι φαινεται ,αδυνατεί να σταθεί ανταξια του ονοματος αλφα και σε περιπτωσεις σοβαρων προβληματων ταλαιπωρει του ιδιοκτητες. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Παντως εγω το ξαναλεω.:Πολυ σημαντικος ,ανασταλτικος παραγοντας ειναι και η ελληνικη αντιπροσωπεια ,η οποια απο οτι φαινεται ,αδυνατεί να σταθεί ανταξια του ονοματος αλφα και σε περιπτωσεις σοβαρων προβληματων ταλαιπωρει του ιδιοκτητες.Υπάρχουν (εξουσιοδοτημένα) συνεργεία που ξέρουν πολύ καλά τα αυτοκίνητα και μπορούν να λύσουν ό,τι παρουσιαστεί χωρίς να σε κλέβουν. Στο forum της υπογραφής μου έχει ένα σκασμό τεχνικές πληροφορίες γι'αυτά τα αυτοκίνητα και τη συντήρησή τους.
Αν σκοπεύεις λοιπόν mergaz να συντηρείς σωστά το αυτοκίνητο μην το φοβάσαι, δεν θα σε προδώσει. Αν θέλεις να μπορείς να ξεχνάς να αλλάζεις λάδια πάρε ιάπωνα ή κορεάτη.
ΥΓ: tommaso, είχες ποτέ σου Alfa Romeo και αν ναι ποιο μοντέλο; Ή είσαι άλλη μια από τις περιπτώσεις 'ο αδερφός του θείου της γυναίκας του μπατζανάκη μου πήρε μια Alfasud το '76 και του σκούριασε';
-
Βασικά...αγοράζοντας Alfa πρέπει να περιμένεις ότι κάτι θα πάει στραβά. Αυτό έμαθα με τη δική μου...όπως και επίσης πόσο άχρηστοι είναι στην Ελληνική αντιπροσωπεία. Η το δέχεσαι και αγοράζεις όλα τα θετικά/αρνητικά μαζί...ή το παραγκωνίζεις και προχωράς σε κάτι άλλο.
Το Α3 είναι τρομερά ΒΑΡΕΤΟ αυτοκίνητο...χάλια αίσθηση στο τιμόνι...αλλά είναι αξιόπιστο, στιβαρό, με ωραίο μοτέρ και ταξιδιάρικο...γιαυτό τελικά πήρα την 120i. Τώρα που λέω 120i...ίσως στα χρήματά σου να ήταν η BMW 118i 3door. Ίσως σου φανεί ακριβή όμως.
Πάντως από τα παραπάνω αυτοκίνητα στάθηκα στο Mini Cooper S το οποίο είναι φοβερό αυτοκίνητο...και δε νομίζω ότι είναι τόσο ακριβό.
Συμφωνώ ότι το GTI υπάρχει παντού...το RX8 έχει τρελή κατανάλωση και το Astra twintop δε μου αρέσει σαν cabrio.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Υπάρχουν (εξουσιοδοτημένα) συνεργεία που ξέρουν πολύ καλά τα αυτοκίνητα και μπορούν να λύσουν ό,τι παρουσιαστεί χωρίς να σε κλέβουν. Στο forum της υπογραφής μου έχει ένα σκασμό τεχνικές πληροφορίες γι'αυτά τα αυτοκίνητα και τη συντήρησή τους.
Εγω εχω σχηματισει διαφορετικη αποψη.Απο οσα γενικα εχω ακουσει και στο alfisti.Πολλα παραπονα απο τα συνεργεια.Η γενικη αντιπροσωπεια αδιαφορει.
Το θεμα ειναι οτι ακομα και απο Ιταλια μερια τα πραγματα δεν ειναι και πιο καλα.Και αυτοι την ουρα τους προσπαθουν να βγαλουν απ΄εξω.
Εννοειται οτι αυτα συμβαινουν και σε αλλες εταιρειες ετσι?
Για παραδειγμα οταν εγω ειχα παει το ΜΙΝΙ επειδη χτυπαγε η ηλιοροφη,ο αρχιμηχανικος μου ειπε την ατακα: 'Eδω χτυπαει στην 7αρα και στην Χ5 ,δε θα χτυπαει στο ΜΙΝΙ?'
Και στον μηνα απο την αγορα αλλαξα κολωνα τιμονιου.!! -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
babbis δεν ειπε και κατι παραλογο ο mergaz.Με ολα αυτα που εχει ακουσει για τη GT και τις αλφα ,ειδικοτερα τις πιο παλιες και οχι την 159 π.χ.,λογικο ειναι να εχει τις επιφυλαξεις του ο ανθρωπος.Τα λεφτα του θα δωσει.μα δεν το είπα για κακό . Πραγματικά, αν έχει αυτόν το φόβο, γιατί να ζει με την αγωνία. Καλά κάνει και έχει τις επιφυλάξεις. Να δεις εγω τι προσπάθεια έκανα για να ξεπεράσω τις ίδιες ανυσυχιες
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
babbis δεν ειπε και κατι παραλογο ο mergaz.Με ολα αυτα που εχει ακουσει για τη GT και τις αλφα ,ειδικοτερα τις πιο παλιες και οχι την 159 π.χ.,λογικο ειναι να εχει τις επιφυλαξεις του ο ανθρωπος.Τα λεφτα του θα δωσει.
μα δεν το είπα για κακό . Πραγματικά, αν έχει αυτόν το φόβο, γιατί να ζει με την αγωνία. Καλά κάνει και έχει τις επιφυλάξεις. Να δεις εγω τι προσπάθεια έκανα για να ξεπεράσω τις ίδιες ανυσυχιες
Εγώ δεν πιστεύω ότι είναι χρέπι η alfa romeo.Στην σημερινή εποχή δεν γίνεται αυτοκίνητο και σε αυτά τα λεφτά να είναι χρέπι..Γνώμη μου είναι οτι είναι οι Ιάπωνες και μετα πάνω κάτω όλοι στο ίδιο επίπεδο κυμαίνονται..Ξέρω ότι είναι λίγο πιο επίφοβη η alfa αλλά δεν φαντάζομαι να έχει τρομερές διαφορές.Τραγικά πράγματα έχω ακούσει για όλες τις εταιρείες..
Αλλά επικρατεί ένας τεράστιος μύθος για της alfa ο οποίος δεν βλέπω να έχει και μεγάλο αντίκρισμα..Κατάλοιπα του παρελθόντος μάλλον..
Καταλήγω μάλλον στο γεγονός ότι δεν θέλει και πολύ σκέψη..Αν σου αρέσει πάρτο.Ο κάθενας έχει την γνώμη του και γνώμες από γνώμες διαφέρουν πολύ.. -
φίλε mergaz, η τελευταία σου πρόταση
'Καταλήγω μάλλον στο γεγονός ότι δεν θέλει και πολύ σκέψη..Αν σου αρέσει πάρτο.Ο κάθενας έχει την γνώμη του και γνώμες από γνώμες διαφέρουν πολύ..'
με βρίσκει σύμφωνο. Κι εγώ έτσι σκέφτηκα και είπα τότε 'προτιμώ να οδηγώ κάτι που με κ@υλώνει κάθε μέρα' και ας πάω λίγο πιο συχνά συσνεργείο από κάποιον άλλον. Με γεμίζε τόσο πολύ σε κάθε ταξίδι που δεν με νοιάζει ότι και αν βγάλει, άμα βγάλει. Το handling και η αίσθηση στο δρόμο είνα τέτοια που πολλές φορές λέω ότι ίσως είναι και φθηνή για τα λεφτά της παρά τις όχι τόσο καλές επιδόσεις της.
Είναι αυτοκίνητο καρδιάς και όχι λογικής. Είναι αυτοκίνητο που θα τοθεωρείς προέκταση του εαυτού σου και όχι απλά σαν ένα 4τροχο. Και τα όποια βίτσια του θα τα συγχωρείς!
Μπορείς να την χαρείς όποτε, όπου και για όσο θες. Δεν χρειάζεται να περιμενεις την ευθεία της Θήβας ή τον Σείριο για να 200 ρίσιες. Μπορείς να πας Αθήνα -Θεσ/κη με 200-220+ συνεχώς ασχέτως καμπών-ανηφοροκατηφόρων-ευθειών. Μπάινεις με πολλά σε στροφές επαρχιακών δρόμων και κάθε φορά σκέφτεσαι ότι την επόμενη θα μπεις με περισσότερα. Νιώθεις το σπρώξιμο στα πλευρά από τα μπάκετ καθώς αλλάζεις κατεύθυνση και θες να το κάνεις ξανά και ξανά.
Τέλος δοκίμασε να κατεβάσεις το παράθυρο και να πάζεις με το μοτερ μεταξυ 4500-6000σαλ για να ηδονιστείς από τον αντίλαλο σε ορεινές διαδρομές. Πάνω από τις 6000σαλ απλά λυσάει.
-
Καταλήγω μάλλον στο γεγονός ότι δεν θέλει και πολύ σκέψη..Αν σου αρέσει πάρτο.Ο κάθενας έχει την γνώμη του και γνώμες από γνώμες διαφέρουν πολύ..
Συμφωνω και εγω με αυτο.
-
Ο χρήστης mergaz έγραψε:
babbis δεν ειπε και κατι παραλογο ο mergaz.Με ολα αυτα που εχει ακουσει για τη GT και τις αλφα ,ειδικοτερα τις πιο παλιες και οχι την 159 π.χ.,λογικο ειναι να εχει τις επιφυλαξεις του ο ανθρωπος.Τα λεφτα του θα δωσει.
μα δεν το είπα για κακό . Πραγματικά, αν έχει αυτόν το φόβο, γιατί να ζει με την αγωνία. Καλά κάνει και έχει τις επιφυλάξεις. Να δεις εγω τι προσπάθεια έκανα για να ξεπεράσω τις ίδιες ανυσυχιες
Εγώ δεν πιστεύω ότι είναι χρέπι η alfa romeo.Στην σημερινή εποχή δεν γίνεται αυτοκίνητο και σε αυτά τα λεφτά να είναι χρέπι..Γνώμη μου είναι οτι είναι οι Ιάπωνες και μετα πάνω κάτω όλοι στο ίδιο επίπεδο κυμαίνονται..Ξέρω ότι είναι λίγο πιο επίφοβη η alfa αλλά δεν φαντάζομαι να έχει τρομερές διαφορές.Τραγικά πράγματα έχω ακούσει για όλες τις εταιρείες..
Αλλά επικρατεί ένας τεράστιος μύθος για της alfa ο οποίος δεν βλέπω να έχει και μεγάλο αντίκρισμα..Κατάλοιπα του παρελθόντος μάλλον..
Καταλήγω μάλλον στο γεγονός ότι δεν θέλει και πολύ σκέψη..Αν σου αρέσει πάρτο.Ο κάθενας έχει την γνώμη του και γνώμες από γνώμες διαφέρουν πολύ..Eδω κανεις το λαθος..
Τα συγχρονα αυτοκινητα ειναι λιγοτερο αξιοπιστα απο τα παλιοτερα.
Ποσο μαλλον μια alfa romeo που ειναι με διαφορα το αμαξι με τα περισσοτερα προβληματα απο ολα τα υπολοιπα.Συγκεκριμενα βγαινει
πρωτο στις βλαβες(θλιβερη πρωτια)Οσο πιο πολυπλοκο η ηλεκτρονικα εξαρτωμενο ειναι κατι τοσο
πιο ευκολα χαλαει και ειναι πιο δυσκολο να φταιχτει.Τα παλιοτερα αυτοκινητα αντεχαν περισσοτερα χρονια.
Παρε Αλφα και παρκαρε τη στο γκαραζ για βιτρινα λοιπον.
-
Πωπω, χαμός πρέπει να γίνεται από τα χαλασμένα ηλεκτρονικά του iDrive της BMW.
ΑΓΟΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ - ALFA ROMEO GT 2.0 JTS???(βοήθεια!!)