Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CHRIS BANGLE (ΑΡΧΙΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ BMW) : ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΕΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣ ;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. CHRIS BANGLE (ΑΡΧΙΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ BMW) : ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΕΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣ ;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 13
    • 14
    • 2 / 14
    Περί αυτοκίνησης
    50
    279
    716
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      adis4gr last edited by

      δε με πολυχαλαει...η 7αρα ειναι εντυπωσιακη, περιμενω να δω τη 5αρα και την 6αρα (!!!!), η Ζ4 μια χαρα στεκεται...things change οπως λεω και αλλου... παντως ο τυπος δεν εχει και πολλες συμπαθειες!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • O
        ouzo-power last edited by

        Ο χρήστης chemic έγραψε:
        Κατά τη γνώμη μου BMW παίρνουν αυτοί που 'ξέρουν', ή αυτοί που νομίζουν ότι ξέρουν. Αυτοί που δεν ξέρουν και δεν θέλουν να ξέρουν, παίρνουν MB, άουντι,κτλ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • T
          technik last edited by

          Λοιπον, τελικα το συμπερασμα που μπορω να βγαλω απο ολα οσα ειπωθηκαν, ειναι σιγουρα οτι ο Αμεριικανος Chris Bangle, εκανε το θαυμα του και εχει διχασει τον κοσμο με τις πρωτοτυπιες του.
          Και αυτο γινεται γιατι σαφως, ο σχεδιασμος και γενικοτερα η εμφανιση ενος αυτοκινητου ειναι και θεμα υποκειμενικο.
          Προσωπικα, βρισκω τη Ζ4 και τη σειρα 7, οχι ασχημα, αλλα ουτε ομορφα.
          Απλα πιστευω οτι θα μπορουσαν να ειχαν σχεδιαστει πολυ καλυτερα(ιδιαιτερα η σειρα 7).
          Η σειρα 5 ειναι η πιο προσγειωμενη,πιο κομψη και ισως η πιο ομορφη...
          Δεν θεωρω τα πρωτοκλασατα ''πινελα'' της MERCEDES και της AUDI, ουτε συντηρητικα, ουτε ξεπερασμενα, οπως αναφερθηκε...
          Ας θυμηθει καποιος την CL & SL καθως και τα TT,A8.
          Λεω Α8, γιατι ακομα και αν φαινεται ''συντηρητικο'' ή ''ξεχειλωμενο'' Α4, εχει την ιδιαιτερη ικανοτητα να κρυβει εξυπνα τις διαστασεις του παρα το γεγονος οτι ειναι μεγαλυτερο σε διαστασεις απο μια S CLASS, διατηρωντας παραλληλα την κομψοτητα.
          Kαι αυτο ειναι μια αλλη αποψη ''σωστης'' σχεδιασης...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            gskarmou last edited by

            ÌÜëëïí èá ðñÝðåé íá áëëÜîïõí ó÷åäéáóôÞ ...
            Äåí ëÝù åßíáé õðÝñï÷á áõôïêßíçôá áðï Üðïøç ôå÷íïëïãéêÞ áëëÜ áðï ó÷Ýäéï ìüíï ãéá ôïí ÊéÜäá åßíáé ....
            Éóùò èá Ýðñåðå íá åìðéóôåõôïõí êáðïéïí Üëëïí Þ êáé äéêïýò ôïõò êáëýôåñá èá Ýâãáæáí..(ð.÷ Æ1 ,850)
            Ïé ôñåëÝò ãùíßåò êáé ôá êïøßìáôá ðïõ Ý÷ïõí õéïèåôçèåß áíôß ãéá äõíáìéóìü êáé ó÷åäéáóôéêü ïßóôñï ðïõ äéáôåßíïíôáé üôé äéáèÝôåé ôï ìüíï ðïõ Ý÷åé êáôáöÝñåé åßíáé íá óôåßëåé ôéò ðùëÞóåéò Üðáôåò êáé ôçí 7áñá ãéá öÝéò-ëßöôéíãê.

            Ðáëéá èåùñïýóá ôéò Ì âÜñéåò êáé ìüíï ðïõ ôéò Ýâëåðá .Ôþñá
            ü÷é ìüíï êñýâïõí ôïí üãêï ôïõò êáé ôï ìÝãåèïò
            áëëÜ åßíáé êáé áéóèçôéêÜ ðéï áðïäåêôÝò .

            Ìå ôï áõôüìáôï êéâþôéï êáé ôïõò åðéëïãåßò óôï ôéìüíé èá åßíáé üôé ðñÝðåé

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              catalyst last edited by

              Το είχα παραθέσει ξανά (ως link) σε άλλο thread, αλλά το ξαναβάζω γιατί εδώ κολλάει γάντι (χωρις να σημαίνει ότι συμμερίζομαι απόλυτα αυτή την άποψη). Από το Sniff Petrol του Αυγούστου http://www.sniffpetrol.com/issue041.html

              HANG ON, I'M LEFT HANDED EXCLAIMS CONFUSED CHRIS BANGLE

              BMW's styling department has been plunged into turmoil this week after boss Chris Bangle realised that he has spent the last ten years designing cars with the wrong hand. 'This is quite a surprise,' said one insider (in German). 'Ever since he started working here Chris used his right hand to sketch design themes, operate CAD/CAM units and so forth. It was only during a game of rounders with some of the large car exterior design team from Audi that Chris went to catch the ball and suddenly realised the strange truth; he's actually left handed.'
              Bangle's sudden discovery explains much of the wonky lines and unusual angles seen on recent BMWs, but in a modern car company no one man styles every car. So how does the bespectacled designer's dexterity error explain the look of, say, the new 6-series? 'It's quite simple,' explained our Munich mole (in German, still). 'Young designers began to copy Chris's inadvertently wonky style and, with the incomprehensible writing that resulted from his wrong-hand usage, his disapproving notes about their work were misunderstood. So, in the case of the 6-series, Chris scribbled 'This is a Pontiac coupe!' on the concept sketches but the designer mis-read it as 'This is a perfect coupe!' and carried on until it was too late.'
              Bangle's sudden realisation isn't the first thing that has only been discovered after years of error in a car industry design department. Last year staff at Subaru were shocked to discover that the computer they used to design the wheels for high performance models could do other colours apart from gold. 'That was a relief,' said one insider at the time (not in German). 'They looked shit.'

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                skullone last edited by

                chemic, κάνεις λάθος. Και τα Audi είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα, ενώ και οι τελευταίες MB έχουν γίνει πραγματικά λουκούμια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης skullone έγραψε:
                  ...δε Μπανγκλ συνεχώς βγάζει άσχημα αυτοκίνητα και κανείς δεν του'χει πει να πάρει το κουβαδάκι του και να παίξει σε άλλη παραλία ή να φτιάξει επιτέλους κάτι που να βλέπεται, όπως είχε κάνει με το Coupe.

                  Ναι....όσο έστειλαν και τον Stephen Murkett της Porsche Cayenne.....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    petros last edited by

                    Η απάντησή μου είναι αρνητική, γιατί η BMW δεν έχει ανάγκη τις στυλιστικές ακρότητες. Το σχήμα της παραμένει τόσο παραδοσιακό όσο και νεανικό. Ειδικά η καινούρια σειρά 5 είναι παντελώς άσχετη με τιο ύφος της εταιρείας (και κρίμα γιατί πρόκειται ίσως για το καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία της).

                    Για μένα το πιο ισορροπημένο σχήμα στη μαζική αυτοκίνηση (όσο μαζική είναι μία Μ5) παραμένει το παρακάτω:

                    http://www.santa.demon.co.uk/BMW/M5.jpg

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης Petros έγραψε:
                      ΒΜW M5 (1994)

                      Α, γειά σου!

                      Αυτό είναι το σχήμα που με έκανε να αγαπήσω τις BMW και να τις θεωρήσω τα πιο όμορφα γερμανικά αυτοκίνητα. Μαζί με τη σειρά 3 που ακολούθησε (με τα μαρσπιέ σε σχήμα μπανάνας) είναι ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που έβγαλε ποτέ η BMW.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kouk last edited by

                        Ο χρήστης kyan έγραψε:

                        ΒΜW M5 (1994)

                        Α, γειά σου!

                        Αυτό είναι το σχήμα που με έκανε να αγαπήσω τις BMW και να τις θεωρήσω τα πιο όμορφα γερμανικά αυτοκίνητα. Μαζί με τη σειρά 3 που ακολούθησε (με τα μαρσπιέ σε σχήμα μπανάνας) είναι ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που έβγαλε ποτέ η BMW.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          wantone last edited by

                          Mou aresoun ola ta BMWs.

                          BANGLE IT ALL THE WAY!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            titsataki last edited by

                            Ο χρήστης agisd έγραψε:
                            Mou aresoun ola ta BMWs.

                            BANGLE IT ALL THE WAY!!!

                            Συμφωνω. το 745 το εχω δει πολλες φορες στο δρομο. Παρκαρισμενο και εχω κατσει μεσα. Οι φωτογραφιες δεν δειχνουν το στυλ του αυτοκινητου. Μπορει να φαινεται εντυπωσιακο στυλ αλλα απο οπου και να το κοιταξεις φαινεται να εχει το 'hardware' Το 5αρι δεν το εχω δει ακομα αλλα σιγουρα θα ειναι διαφορετικο στην αρχη αλλα συνηθιζεται σιγα σιγα. Στο κατω κατω BMW δεν ειναι; Δεν ειναι Toyota Corola

                            Αληθεια τι γινονται οι πωλησεις της 7αρας και του Ζ4; Ειναι πανω ειναι κατω τι ειναι; Αμα το αγαραζουν αυτοι που ψαχνουν για τετοιου ειδους αυτοκινητο γιατι η BMW να μην συνεχισει το ιδιο σχεδιασμο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Εχω δει Ζ4, εχω δει τη νεα 5αρα (με γερμανικες πινακιδες) και την 7αρα και μου αρεσαν παρα πολλυ.
                              Στις φωτο χανουν παρα πολλυ.
                              Αρα λογικα και το σχημα τις νεας 6αρας στον δρομο δεν πρεπει να χανει τοσο οσο στις φωτο.
                              Ας περιμενουμε να δουμε και τον '1' στον δρομο και τοτε πιστευω οτι θα μπορεσουμε να μιλησουμε για το εργο του συνολικα.
                              Ισως να μην ειναι ο καλυτερος σχεδιαστης αλλα εχει κανει τον κοσμο να μιλα για τα εργα του πολυ πριν βγουν στον δρομο και αυτο ειναι η καλυτερη διαφημηση.
                              Επισης εχει φερει 'τον αερα της ανανεωσης' στην BMW.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Θα επαναλάβω αυτά που είπα και στο bimmerfest πριν από λίγο καιρό.

                                Η BMW όσο όνομα και να έχει δεν παύει να είναι μικρομεσαία εταιρία. Οι δυνατότητές της και τα κεφάλαιά της είναι μικρά. Ο ανταγωνισμός (λέγε με Mercedes, Toyota-Lexus, κλπ) είναι πολύ πιο δυνατός. Κάθε λάθος μπορεί να αποβεί επικίνδυνο.

                                Η BMW είναι αναγκασμένη λοιπόν να κάνει οικονομία στην παραγωγή ενός αυτοκινήτου. Το ότι όλοι οι κινητήρες της BMW έχουν ίδια διάμετρο κυλίνδρων εκτός από τα Μ3, Μ5 και τα V12 είναι μια από τις λεπτομέρειες. Λιγότερα έξοδα για μηχανολογικό εξοπλισμό. Δείτε το εσωτερικό της Ζ4 και της νέας 5: όχι μόνο οι διακόπτες, αλλά και το βασικό τμήμα της κονσόλας είναι τα ίδια. Η νέα 3 θα μοιράζεται τα περισσότερα εξαρτήματα με την Σειρά 1.

                                Όμως δείτε την απερχόμενη 5άρα. Όσο καλό αυτοκίνητο και να είναι, δεν παύει να δείχνει πολύ πιο γέρικο σχεδιαστικά από την Ε36 (την προηγούμενη 3άρα). Οι σχεδιάσεις του Bangle είναι αντιφατικές, αλλά βασικά είναι 'μπροστά'. Ξεφεύγουν από το συνηθισμένο αλλά προσπαθούν να προβλέψουν προς τα που θα πάει η μόδα -και κρίνοντας από τα πρωτότυπα που παρουσιάζονται από άλλες εταιρίες μάλλον τα καταφέρνει. Το αποτέλεσμα είναι μια σχεδίαση που θα πουλήσει περισσότερο στον χρόνο και ίσως καταφέρει να δώσει την BMW 2-3 χρόνια μεγαλύτερη διάρκεια ζωής σε ένα μοντέλο. Όπως το Twingo δεν άρεσε σε σχεδόν κανέναν όταν πρωτοβγήκε, αλλά παράγεται ακόμα χωρίς ουσιαστικές αλλαγές στην εμφάνιση. Κι εκεί νομίζω παίζει το στοίχημα του Bangle (και η καριέρα του και τα κέρδη BMW).

                                Από κει και πέρα οι φανατικοί της BMW δεν θα φύγουν από πελάτες, αφού ο βασικός χαρακτήρας δεν αλλοιώθηκε (αν εξαιρέσουμε την κονσόλα που πια δεν στρίβει προς τον οδηγό). Αυτοί που τα αγόραζαν για επίδειξη μάλλον θα μείνουν, αν και η Mercedes έχει βελτιώσει πάρα πολύ την εμφάνισή της τελευταία. Η BMW θα αντέξει τη μείωση των πωλήσεων από την 7 (στο κάτω-κάτω στη συγκεκριμένη κατηγορία ήταν πάντα πολύ πίσω από τη Mercedes), θα ανεβάσει εύκολα τις πωλήσεις της 5 (που τα τελευταία δύο χρόνια είχαν πάρει τον κατήφορο), μπαίνει σε νέες αγορές με το Χ3, και όταν είναι έτοιμο το νέο εργοστάσιο στη Λειψία θα αναμετρηθεί με το VW Group με την 1. Κι εκεί περιμένει να βγάλει πραγματικά λεφτά. Ή να τα χάσει όλα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gskarmou last edited by

                                  Íá óõìðëçñþóù üôé ç Ì ü÷é áðëÜ Ý÷åé âåëôéùèåß áëëÜ Ý÷åé êÜíåé ôåñÜóôéá Üëìáôá áí áíáëïãéóôïýìå êáé ôï ...ó÷åäéáóôéêü ôçò ðáñåëèüí

                                  Ôï íá ó÷åäéáóôåß Ýíá áõôïêßíçôï ðïõ èá êñéèåß óôçí áñ÷Þ êáé ìåôÜ íá ãßíåé áðïäåêôü êáé íá ìáêñïçìåñÝõóåé (Twingo ,2CV )
                                  èá ðñÝðåé íá åßíáé óå êÜðïéá ÷áñáêôçñéóôéêá ìïíáäéêü
                                  Ôï Ôwingo ãéá ðáñÜäåéãìá áí êáé ìéá óôáëßá Ý÷åé ôñåëïýò åóùôåñéêïýò ÷þñïõò ......ðïõ óçìáßíåé üôé áõôüò ðïõ ôï ó÷åäßáóå åé÷å ùò ðñùôáñ÷éêï óêïðü ôçí ðáñï÷Þ ÷þñùí óå Ýíá ìéêñü áõôïêßíçôï (ÏÕÓÉÁÓÔÉÊÏÓ ËÏÃÏÓ)
                                  Ôá ó÷Ýäéá ôïõ Âangle ìïõ äßíïõí ôçí åíôýðùóç Ó×ÅÄÉÏÕ ×ÙÑÉÓ ÊÁÍÅÍÁ ÏÕÓÉÁÓÔÉÊÏ ËÏÃÏ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    chemic last edited by

                                    Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
                                    Το να σχεδιαστεί ένα αυτοκίνητο που θα κριθεί στην αρχή και μετά να γίνει αποδεκτό και να μακροημερέυσει (Twingo ,2CV )
                                    θα πρέπει να είναι σε κάποια χαρακτηριστικα μοναδικό
                                    Το Τwingo για παράδειγμα αν και μια σταλία έχει τρελούς εσωτερικούς χώρους ......που σημαίνει ότι αυτός που το σχεδίασε ειχε ως πρωταρχικο σκοπό την παροχή χώρων σε ένα μικρό αυτοκίνητο (ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ)
                                    Τα σχέδια του Βangle μου δίνουν την εντύπωση ΣΧΕΔΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΛΟΓΟ.

                                    διαφωνώ, αφού το τουϊνγο δεν 'πέτυχε' λόγω χώρων, αλλά εξαιτίας της σχεδίασης του. Ο ίδιος ο λεκεμάν, είχε δηλώσει πως τόλμησε σχεδιαστικά σε κάποιες λεπτομέρειες του αυτοκινήτου(με το καταπληκτικό..'το μεγαλύτερο ρίσκο, είναι να μην ρισκάρουμε' που είχε στείλει στον πρόεδρο της εταιρίας). Και το άτος έχει καταπληκτικούς χώρους αλλά...
                                    Οι εταιρίες νομίζω πως δεν φοβούνται πια ότι όταν πρωτοβγαίνουν τα αμάξια τους απορρίπτονται από ένα ποσοστό, αρκεί να υπάρχει ένα άλλο που να δηλώνει ερωτευμένο με αυτό. Αυτή είναι και η στρατηγική της BMW τώρα πια. Άλλωστε, μετά από καποιο καιρό, τα αυτοκίνητα αυτά αποκτανε μεγαλύτερη αποδοχή αφού τα συνηθίζει το μάτι αυτών που δεν....στην αρχή(πχ twingo,clio,primera) και οι πωλήσεις τους δεν έχουν κάμψη μετά από 2,3 χρόνια αλλά μέχρι και ανοδο!!!
                                    Τα καινούργια BMW όντως χάνουν πολύ από τις φωτογραφίες!!!περίεργο
                                    Πάντως, δεν νομίζω πως είναι φλύαρα αφού σχεδίαση τους δείχνει αναλαφρη και σπορ αίσθηση, δηλαδή βγάζει ένα νόημα, ενώ μέσα από ολα αυτά διακρίνεις πως όλα είναι BMW. Από εκει και πέρα, θα συμφωνήσω πως οι πελάτες της BMW(ή οι επιδοξοι όπως εγώ , δύσκολα θα 'αλλάξουν' μάρκα,αφου το όλο φίλινγκ μιας BMW παραμένει αξεπέραστο) αλλά και πως το παιχνίδι θα κριθεί εν πολλοίς από την σειρά 1

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      calibrator last edited by

                                      Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
                                      Το Τwingo για παράδειγμα αν και μια σταλιά έχει τρελούς εσωτερικούς χώρους ......

                                      διαφωνώ, αφού το τουϊνγκο δεν 'πέτυχε' λόγω χώρων, αλλά εξαιτίας της σχεδίασης του.

                                      Επιτρέψτε μου - σαν ειδικότερος επί του θέματος - να σας πω ότι το Twingo πέτυχε λόγω εσωτερικών χώρων. Η εμφάνισή του ήταν αιρετική για την εποχή που πρωτοπαρουσιάστηκε, πολύ λίγοι τόλμησαν να το αποκτήσουν τότε. Ακόμα και η ίδια η Renault το αντιμετώπισε επιφυλακτικά, του έβαλε έναν κινητήρα αρχαιολογία (τι σημασία έχει αν αποδείχτηκε αειθαλής; ) και το έδωσε με μόλις δύο έξτρα στον εξοπλσμό (συρόμενη οροφή και κλιματισμό...)
                                      Στη συνέχεια όμως όταν εκτιμήθηκαν τα πλεονεκτήματά του (άπειροι χώροι με μεταξόνιο ίδιο με του τότε ... Laguna) και η εμφάνισή του έγινε αποδεκτή, άρχισε να πουλάει όλο και καλύτερα μέχρι σήμερα, όπως είπαμε χωρίς ουσιαστικές αλλαγές

                                      Δε νομίζω όμως ότι το ζητούμενο σε μία BMW είναι η διαχρονική εμφάνιση, μάλλον το κάνει για να ξεχωρίσει, να μην είναι ακόμα μια εταιρεία με σχεδιαστικά αδιάφορες 'κούρσες', να αρπάξει το κομμάτι πωλήσεων που αφορά στους 'εκκεντρικούς' αυτής της κατηγορίας. Μην ξεχνάμε ότι σε αυτήν ακριβώς την 'εναλλακτικότητα' στήριξε την ίδια της την ύπαρξη η Saab

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        chemic last edited by

                                        Ο χρήστης Calibrator έγραψε:

                                        Επιτρέψτε μου - σαν ειδικότερος επί του θέματος - να σας πω ότι το Twingo πέτυχε λόγω εσωτερικών χώρων. Η εμφάνισή του ήταν αιρετική για την εποχή που πρωτοπαρουσιάστηκε, πολύ λίγοι τόλμησαν να το αποκτήσουν τότε. Ακόμα και η ίδια η Renault το αντιμετώπισε επιφυλακτικά, του έβαλε έναν κινητήρα αρχαιολογία (τι σημασία έχει αν αποδείχτηκε αειθαλής; ) και το έδωσε με μόλις δύο έξτρα στον εξοπλσμό (συρόμενη οροφή και κλιματισμό...)
                                        Στη συνέχεια όμως όταν εκτιμήθηκαν τα πλεονεκτήματά του (άπειροι χώροι με μεταξόνιο ίδιο με του τότε ... Laguna) και η εμφάνισή του έγινε αποδεκτή, άρχισε να πουλάει όλο και καλύτερα μέχρι σήμερα, όπως είπαμε χωρίς ουσιαστικές αλλαγές

                                        διαφωνώ και με τον ειδικό
                                        το αμάξι στηρίχτηκε στην εμφάνιση του!! Στηνκατηγορία αυτή οι χώροι δεν έίναι τόσο ζωτικής σημασίας. Σίγουρα βοηθήσαν, ειδικά το πλάτος του, όπως και η ευρυχωρία που αποπνέει λόγω κεκλιμένου παρμπριζ, αλλά στην κατηγορία αυτή οι τέσσερις επιβάτες δεν είναι ο κανόνας. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο πως τελικά η ρενό δεν το παρουσίασε σε 5πορτο τόσα χρόνια μετά (αν και το καινούργιο μάλλον θα είναι είναι)
                                        Το ότι βγαίνει από το '93, και η τιμή του δεν έχει πέσει καθόλου(παραείναι ακριβό ) οφείλεται στη σχεδίαση του και όχι στους χωρους του. Όπως είχε πει και ο Λεκεμόν, ο υποψήφιος αγοραστής δεν μπορεί να πάει στην VW κτλ να πάρει ένα 'twingo' και αυτό είναι το πλεονεκτημα της ρενό, και βέβαια δεν εννοεί τους χώρους, που τώρα πια βρίσκει και στη χιουνταϊ!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          calibrator last edited by

                                          Είμαστε σε λάθος thread 😆

                                          Ο χρήστης chemic έγραψε:
                                          το αμάξι στηρίχτηκε στην εμφάνιση του!!

                                          Λύσσαξες!! 😆
                                          Το αμάξι αυτό παρουσιάστηκε όταν βγήκε στην παραγωγή σαν το πιο μικρό πολυμορφικό. (Καθίσματα που γίνονται κρεβάτια, καναπές που πάει μπρος-πίσω, χώρος αποσκευών που μπορεί να γίνει χαώδης όταν ανακλιθεί εντελώς το πίσω κάθισμα) Τώρα (εδώ σε θέλω) αυτό είναι θέμα εμφάνισης ή χώρων;; Θα μπορούσε να κάνει καριέρα πολυμορφικού εάν απλά πήγαινε ο καναπές μπρος-πίσω;
                                          Ο άμεσος ανταγωνιστής του (εκίνη την περίοδο) το Ford Ka δεν μπορούσε να το συναγωνιστεί σε θέμα χώρων και σίγουρα δεν έκανε τις πωλήσεις που έκανε το Twingo, αν και σχεδιαστικά είχε και χαρακτήρα και τόλμη!

                                          τελικά η ρενό δεν το παρουσίασε σε 5πορτο τόσα χρόνια μετά (αν και το καινούργιο μάλλον θα είναι είναι)

                                          Τέλος δηλαδή το μπες βγες από το παράθυρο της (μπαλκονό)πορτας στο οποίο είχα επιδοθεί με τόσο ζήλο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            chemic last edited by

                                            ε καλά το Ka παραείναι μικρό, ηταν και απάτη ο κινητήρας του(και αυτό πάντως όσοι το παιρνουν, το παιρνουν για το ντιζαϊν του -αν και στο δρόμο ΣΧΙΖΕΙ)
                                            Να σε δω δηλαδή να παίρνεις το καινούργιο πάντα για τους χώρους;;;και το σουϊφτ μου έχει μεγαλύτερους χώρους, αλλά δεν το βάζω στην υπογραφή μου.

                                            υγ όντως λάθος θρεντ, και συγγνώμη από του υπόλοιπους

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 2 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr