-
Τωρα καποιο μικρο καημενο ρομποτακι κλαιει το παξιμαδι του
Για να εισαι σιγουρος παντως κανε κανενα test drive σε ελεγχομενο περιβαλλον γιατι τελικα μπορει να εχει η 147 χρυσα παξιμαδια. -
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !!!
ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΠΗΓΑΤΕ ???
ΕΓΩ ΜΕΤΑ ΤΗΣ 14/8 ΜΕΧΡΙ 7/9 !!!Η Alfa μου 'έπιασε' τα 30.000 χλμ. λέω την άλλη εβδομάδα να της αλλαξω
λαδάκια και γενικά να της κάνουν ένα καλό έλεγχο.ξέρει κανείς πόσο πάει το εύκαπτο φρυδάκι μπροστά;
Στα μοντ.2003 το εχουν αλλάξει ; -
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς λέγοντας 'φρυδάκι'. Η αλήθεια είναι ότι το forum έχει ατονίσει λίγο.
-
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς λέγοντας 'φρυδάκι'. Η αλήθεια είναι ότι το forum έχει ατονίσει λίγο.Μάλλον εννοεί το μαύρο σποϊλεράκι κάτω από τον μπροστινό προφυλακτήρα. Ξέρεις, αυτό που ξηλώνεται σιγά-σιγά αν βρεις κάτω μερικές φορές.
-
Aleng, ελα καλέ , στο μπροστινό προβολο το λαστιχένιο 'μαρκούτσι' που βρίσκει συνέχεια κάτω και κρέμεται... σχεδόν σε όλες τις 147 !
-
Εγώ το ξήλωσα τελείως και βρήκα την υγειά μου
-
Καταρχήν, χαιρετω όλους στο forum, μιας και ειμαι καινουργιος χρηστης...
Σκεφτομαι κατα τα Χριστουγεννα, βεβαια, να αλλαξω αυτοκινητο και η επικρατεστερη επιλογη ειναι μια Alfa 147!
Μηπως να το ξανασκεφτώ??????
Πολλα λεφτα ρε παιδια για να εχει ακόμα τριγμους - θορυβους και υγρασια....
Οχι τίποτα αλλο, αλλά θα με δουλεύουν και απο πάνω.....
Στα ειχαμε πει.... Ιταλικό συτοκίνητο,τι περίμενες.... και τα συναφη!
θα έχω και τον πατερα μου να μιλάει για την Ιαπωνικη αξιοπιστία...κλπΕγώ πάντως έχω πάθει πλάκα με το αυτοκίνητο...... απλά εκπληκτικό..... !!!!!!!!
Αν και έλπιζα παως η Alfa ειχε ξεφύγει από τα πρωπατορικά της αμαρτήματα.....................Λοιπόν? Να το ξανασκεφτώ απο την αρχή το θέμα?
Υ.Γ: ξερω οτι απευθύνομαι σε Alfisti.... και ισως γίνω και εγώ!
-
κοίταξε, το δίλημμα το αντιμετωπίσαμε όλοι λίγο-πολύ, αλλά μπροστά στα θέλγητρα του αυτοκινήτου, δεν είναι τίποτα η πιθανότητα να παρουσιάσει επίμονα προβλήματα. Χοντρά όχι, τουλάχιστο μόνο με τη συχνότητα που βλέπεις σε όλες τις εταιρίες, αλλά προβλήματα συναρμολόγησης... όχι όμως και υγρασία!
πάντως για πολλοστή φορά, για εμένα ήταν μονόδρομος η 147 στα κυβικά-κόστος της. Απλά ολοκληρωμένη.
-
Mαλλον εχεις δικιο....
Και για μενα το βλεπω πάντως, να ειναι μονόδρομος....
αν και λιγο μακρυς ακόμα!Υ.Γ: Να σαι καλα για την απάντηση!
ειχα αρχίσει να πιστευω πως γιανα πάρω απάντηση μαλλον επρεπε να υπογράψω ως John_Ad@@@@s!!!!!!!!!!! -
κοίταξε, δεν θα σου ωραιοποιήσω τίποτα. Κάθε αυτοκίνητο έχει την ιστορία του, αλλά τα Alfa είναι πρωταθλητές στα μικροπροβλήματα [κι εγώ έχω 1-2 προβληματάκια, αλλά όχι τόσο σοβαρά που να βιάζομαι να τα φτιάξω]. Αφού έχεις και καιρό μπροστά, ρίξε μια ματιά από το
http://www.alfaowner.com/alfaowner/
μπορεί να λυθούν κάποιες απορίες σου από το καλύτερο forum για Alfa.
-
fratelli χαιρετω μετα απο απουσια 1μηνα.επιστρεφω δριμιτερως με αμορτισερ κονι κιτρινα!!!ναι ναι,τα εβαλα επιτελους.ελατηρια αφησα τα μαμα μεχρι νεωτερας.το αμαξι βελτιωθηκε αισθητα,σαφως μικροτερες κλισεις,στο φρεναρισμα δεν μουριαζει,και πιο παιχνιδιαρικο.στο οριο βεβαια ειναι πιο απολυτο.δεν κοπαναει ιδιαιτερα ουτε πλεει,το τιμονι εχει καπως καλυτερη αισθηση και ειναι και λιγο πιο βαρυ..συνολικα ευχαριστημενος στα λιγα χλμ που εχω κανει.αυτα τα νεα προς το παρον.καλο μας χειμωνα
-
πολύ ενδιαφέρον!
εγώ λέω να αντικαταστήσω τα ελαστικά στις 16άρες ζάντες [dunlop sp sport] με κάποια προφίλ 45, μάλλον p zero rosso μέχρι το Δεκέμβρη. Οι κλίσεις είναι πρόβλημα, αλλά πιο πολύ με ενδιαφέρει να αυξήσω την πρόσφυση, να μειώσω την ενοχλητική μετατόπιση βάρους στις στροφές από τα τωρινά ελαστικά [μα προφίλ 55 ρε γμτ] και συνάμα να μπορέσω να του χωρέσω αλυσίδες που τις χρειάζομαι.
-
Εγώ προχτές που πέρασα από μια λακούβα θυμήθηκα γιατί όταν άλλαζα λάστιχα προτίμησα το 55αρι προφίλ στα 16αρια μου. Mε 45αρι μάλλον θα είχα μείνει με τη ζάντα στο χέρι. Τυχεροί αυτοί στο εξωτερικό που οδηγούν σε δρόμους και όχι σε χωράφια όπως εμείς.
Ας πω κι εγώ όμως τι έκανα φέτος το καλοκαίρι. Βόλτα με την alfa assistance. Εκεί που αμέριμνος πήγαινα σαν τρελός σε κάτι ορεινά στροφιλίκια βλέπω ξαφνικά motor control system failure. Mετά από λίγο ABS failure, ASR failure και φυσικά και EBD failure. Ευτυχώς που δεν υπάρχει τίποτα άλλο δηλαδή. Σταματάω και τηλεφωνώ στην οδική βοήθεια. Την επόμενη μέρα εκεί που τρομοκρατημένος φοβόμουνα για να μην ακούσω για εγκέφαλο ιταλίδας με βραστά κολοκυθάκια ακούω ότι μετά απο 23 μήνες κι ενώ το κωλοσημαδάκι στην μπαταρία ήταν πράσσινο (δηλαδή όλα ΟΚ) το αμάξι είχε μείνει από μπαταρία. Δόξα το Θεό δηλαδή αλλά τζάμπα ταλαιπωρία. Ευτυχώς τζάμπα ήταν και η μπαταρία αφού αλλάχτηκε μέσα στην εγγύηση. -
Σου είπαν γιατί δεν είχε ένδειξη πεσμένης μπαταρίας?
Πες μας και για την alfa ass. Δεν την έχω καλέσει ποτέ. Εξυπηρέτησε? Γρήγορα?
-
Σήμερα το πρωί άναψε το λαμπάκι του airbag, μονιμα και δεν σβήνει με τίποτα. Είχε συμβεί ξανά πριν 1 ακριβώς χρόνο (26 Αυγ). Τότε είχαν κάνει 2 φορές reset και αφού ξανάναψε, είχε αλλαχθεί ο σένσορας του airbag στο τιμόνι (20 Σεπ). Τώρα πρέπει από δευτέρα να το ξαναπάω. Είναι κλασικό πρόβλημα στην 147 και συμβαίνει συνήθως στα 3πορτα, αφού η αιτία του κακού είναι ένα καλώδιο κάτω από το κάθισμα που επηρεάζεται με την μετακίνηση του καθίσματος.Στο δικό μου 5πορτο πρέπει να συμβαίνει επειδή αλλάζει συνέχεια η ρύθμιση του καθίσματος αφού το χρησιμοποιεί και η γυναίκα μου.
Νεότερα από Δευτέρα... -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Σου είπαν γιατί δεν είχε ένδειξη πεσμένης μπαταρίας?Πες μας και για την alfa ass. Δεν την έχω καλέσει ποτέ. Εξυπηρέτησε? Γρήγορα?
Μου είπαν ότι δεν έχει σχέση που ήταν ακόμα πράσσινη η ένδειξη. Και τότε γιατί υπάρχει εκεί αφού δεν βοηθάει; Για ομορφιά;
Όσο για την Αlfa Assistance ουσιαστικά μόνο το κέντρο εξυπηρέτησης είναι της Alfa Romeo. Την περαιτέρω οδική βοήθεια και μεταφορά αναλαμβάνει ιδιωτική εταιρία με την οποία συνεργάζεται η Alfa Romeo. Σε αυτές τις περιπτώσεις λοιπόν εξαρτάται πόσο τυχερός θα είσαι δηλαδή σε τι υπάλληλο θα πέσεις. Το παλικάρι προχτές ήταν πολυ συνεννοήσιμο και εξυπηρετικό. Αντιθέτως έχω τις χειρότερες αναμνήσεις από την εξυπηρέτηση μου από την αντίστοιχη οδική βοήθεια της Θεσσαλονίκης όταν το χειμώνα καβάλησα λόγω πάγου ένα κράσπεδο. Φαντάσου να περιμένεις μέσα στο κρύο και μετά να σου σπάει τα νεύρα ο τεμπέλης υπάλληλος που πραγματικά δεν δίνει μια αν θα προκαλέσει περαιτέρω ζημια στο αυτοκίνητο. Ανακάλυψα μάλιστα την επομένη στο συνεργείο μια βαθιά χαρακια στο καπώ (βάψιμο καπω δηλαδή με 60 euro ύστερα από πολλές πιέσεις στην αντιπροσωπεία) που μάλλον οφειλόταν στους ιμάντες που έσερνε πάνω του. Τους τα έχωσα άγρια βέβαια στην αντιπροσωπεία αλλά τι τα θες; Άντε να βρεις το δίκιο σου... -
προ εβδομάδας πήρα γεύση από το τεμπεραμέντο της Alfa... με τηλεχειρισμό δεν άνοιγε! αφού πρώτα υπέθεσα πως τελείωσε η μπαταρία [έτσι απότομα; το λαμπάκι άναβε] και περίμενα την Δευτέρα, αφού δεν μπορούσα να βρω μπαταρία [το 2ο κλειδί ήταν αλλού]. Δεν δοκίμασα να ανοίξω με το κλειδί γιατί θυμόμουν [λάθος] πως δεν θα απενεργοποιούσα το συναγερμό. Τελικά αλλάζω τη μπαταρία, βρίσκω και το 2ο κλειδί, τίποτα. Με τα πολλά βάζω το κλειδί στην πόρτα και ανοίγει σαν να μην έτρεχε τίποτα, απενργοποιώντας και τον συναγερμό.
μετά όλα εντάξει, κόλλημα του εγκεφάλου;; έχει συμβεί σε κανένα;
-
Αυτό που μου είχε συμβεί είναι κάτι παρόμοιο...
Το κλειδί μου είχε πέσει σε νερολακούβα...
Το αυτοκίνητο όμως δεν μπορούσα να το αφήσω εκεί για να πάω να πάρω το άλλο κλειδί, και αναγκάστηκα να δοκιμάσω να το ανοίξω μόνο με το κλειδί (χωρίς τι χρίση των κουμπιών) και ΘΑΥΜΑ η Alfa άνοιξε κανονικά και απενεργοποιήθηκε ο συναγερμός.
Σαν τεχνικός που είμαι, αποφάσισα να κάνω μια στο contol-κλειδί για να δω τι συμβαίνει...
Η μικρή πλακέτα που είναι μέσα είχε οξειδωθεί τελείως και τα διάφορα τεχνάσματα που έκανα για την επαναφέρω δεν είχαν αποτέλεσμα μαζί με την πλακέτα μέσα στο κλειδί υπάρχει και μια γυάλινη αμπούλα με άγνωστο περιεχόμενο. Όταν την απομάκρυνα από το κλειδί θεωρώντας ότι δεν παίζει και μεγάλο ρόλο, προσπάθησα να ανοίξω το αμάξι (με άδειο το περιεχόμενο του contol), το οποίο έγινε, αλλά όταν έβαλα το κλειδί στην μίζα και το γύρισα, η Alfa μου είπε ότι το immobilizer δεν είχε απενεργοποιηθεί( IMMOBILIZ. FAILURE ).
Πανικός.
Τελικά ξανά-συναρμολόγησα το κλειδί (και την αμπούλα) όπως ήταν και έκανα μια τελευταία απόπειρα να ξαναβάλω μπρος και ω του θαύματος το αμάξι ξεκίνησε κανονικά. Το κλειδί τελικά το αντικατέστησα με καινούριο (3 εβδομάδες αναμονή και 150 ευρώ για να έρθει από Ιταλία) και τώρα έχω 3 κλειδιά. Δυο με control και ένα (ανακατασκευή) χωρίς. Η αμπούλα αυτή πρέπει να περιέχει ηλεκρομαγίτη ή κάτι τέτοιο για να απενεργοποιεί ο immobilizer. Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω ;;; -
Alfa Romeo code? μάλλον αυτό εννοούν...
τουλάχιστον τώρα ξέρω πως δεν έχω πρόβλημα μόνο με το κλειδί, κάτι είναι αυτό.
-
Πως το άνοιξες το κλειδί ρε μεγάλε εμένα στο ένα μου έχει χαλάσει το μπουτον και προσπάθησα να το ανοίξω αλλά δεν γινόταν νόμιζα ότι θα το χαλούσα και το παράτησα . νομίζω ότι είναι πρεσαριστώ
Για πες μπας και σώσω 150 εύρο για καινούριο??????
Alfa 147 forum