Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 100
    • 101
    • 102
    • 103
    • 104
    • 248
    • 249
    • 102 / 249
    Περί αυτοκίνησης
    12
    4980
    17438
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      Πολλά μπράβο για το οικολογικό ένθετο στο νέο τεύχος από όλες τις πλευρές. Θεματολογία, σχεδιασμό, ποιότητα....

      Το τεύχος δεν το έχω ξεφυλλίσει ακόμη....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mousatos last edited by

        http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=12169

        ' Και ο άντρας, για άλλη μια φορά, παγιδεύεται στην αγκαλιά της, καταπίνεται από τα «θέλω» και τα όνειρά της. Γιατί στο βάθος του, ό,τι ηλικία κι αν έχει, παραμένει ένα παιδί που πάντα έχει ανάγκη από μια αγκαλιά... Εκεί την πατάει. Όσο μεγαλώνω, τόσο επιβεβαιώνω ότι ο άντρας είναι το πιο αφελές πλάσμα του πλανήτη, κι ας τον έχουν φορτώσει με βάρη ασήκωτα, κι ας του έχουν επιβάλει τις πιο βλακώδεις και ανούσιες συμπεριφορές.'

        RESPECT

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          karmakoma last edited by

          Ο χρήστης Great8 έγραψε:

          Νομίζω ότι πρέπει να φωνάξουμε τον **αστυνόμο **Μαρτέλη να διελευκάνει το σκάνδαλο

          Ο Μαρτέλης ήταν δημοσιογράφος/ ήρωας, υπερασπιστής της αλήθειας και οδηγός Celica... που τον θυμήθηκες??

          Έμενε δίπλα στο θείο μου που πήγαινα για μάσα & χαρτζιλίκι όταν ήμουν φοιτητής (πριν κάτι αιώνες). Ωραίος τύπος & bon viveur. Παρεμπιπτόντως η Celica (άσπρη αν θυμάμαι καλά) ήταν δική του.
          Ξέρω, ξέρω off topic χαίρετε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Ο χρήστης cmarin έγραψε:
            Πολλά μπράβο για το οικολογικό ένθετο στο νέο τεύχος από όλες τις πλευρές. Θεματολογία, σχεδιασμό, ποιότητα....

            Το τεύχος δεν το έχω ξεφυλλίσει ακόμη....

            Και για την χρήση οικολογικού χαρτιού. Για να πώ την αλήθεια δεν θα είχα πράβλημα όλο το περιοδικό να είναι φτιαγμένο από τέτοιο χαρτί

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              taurus last edited by

              Άσχετο... στο DVD, σε κάποιο σημείο δείχνει από ψηλά ένα πρωτότυπο της BMW (ή μήπως της Merc, δε θυμάμαι, φευγαλέα το είδα ), όπου κάποιος πάει να ανοίξει την πίσω πόρτα και τον μαζεύει κακήν-κακώς ο σεκιουριτάς, λίγο πριν αλλάξει το πλάνο!

              BTW, δε θα ήταν καλύτερα να γινόταν διαχωρισμός του DVD σε ενότητες?
              Αν για κάποιο λόγο δεν μπορέσει κάποιος να το δει ολόκληρο με τη μία, μετά θα πρέπει να το κάνει ffw μέχρι το σημείο που είχε φτάσει. Καθόλου πρακτικό...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kavy last edited by

                Ο χρήστης technik έγραψε:

                το 4auto έκλεισε?

                Αυτό θα ρωτούσα

                Το 4auto έχει κλείσει από το καλοκαίρι, αφού πρώτα μετονομάστηκε σε auto guide για ένα ή δύο τεύχη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  funkyreverend last edited by

                  Μια που έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας για τις καταναλώσεις των τούρμπο, και μια που βρισκόμαστε σε νέα εποχή πλέον με τους TSI, T-Jet, TCE, κλπ. μικρούς light υπερτροφοδοτούμενους...

                  μήπως θα ήταν καίρια μια δοκιμή Clio 1.4 - Clio 1.2T σε διαδρομή πόλης ή εθνικής ή ακόμα και πίστας (σε τουριστικό στυλ όμως) με ίδιες ταχύτητες και στυλ οδήγησης να δούμε αν όντως υπάρχει κέρδος στην κατανάλωση (και ως εκ τούτου στους ρύπους);

                  Η διαδρομή στην Εθνική θα μπορούσε να έχει και παραπάνω από μια ταχύτητες, π.χ. στα 110 (ταχείας) και στα 140 (ανοιχτός αυτοκινητόδρομος).

                  Το Clio το αναφέρω, αφού η ιπποδύναμη δεν διαφέρει καθόλου, το βάρος το ίδιο και οι διαφορές εστιάζονται στην κλιμάκωση και στην ροπή. Αν υπάρχει και άλλο παρόμοιο ζευγάρι, ας γίνει κάτι τέτοιο. Με προσοχή μόνο να φοράνε ίδιες διαστάσεις ελαστικών κλπ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cavallino last edited by

                    Προτείνω να ξανασταλεί αποστολή του περιοδικού αποτελούμενη από τα ίδια άτομα που πήγαν Κίνα και στον επόμενο αγώνα F1, στη Βραζιλία.

                    Εκ μέρους του Συνδέσμου Προληπτικών Φίλων Φερράρι Ελλάδας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kouk last edited by

                      Ο χρήστης cavallino έγραψε:
                      Προτείνω να ξανασταλεί αποστολή του περιοδικού αποτελούμενη από τα ίδια άτομα που πήγαν Κίνα και στον επόμενο αγώνα F1, στη Βραζιλία.

                      Εκ μέρους του Συνδέσμου Προληπτικών Φίλων Φερράρι Ελλάδας.

                      I'll second that...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tsilis last edited by

                        Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                        .................

                        **μήπως θα ήταν καίρια μια δοκιμή Clio 1.4 - Clio 1.2T σε διαδρομή πόλης ή εθνικής ή ακόμα και πίστας (σε τουριστικό στυλ όμως) με ίδιες ταχύτητες και στυλ οδήγησης να δούμε αν όντως υπάρχει κέρδος στην κατανάλωση (και ως εκ τούτου στους ρύπους);**Η διαδρομή στην Εθνική θα μπορούσε να έχει και παραπάνω από μια ταχύτητες, π.χ. στα 110 (ταχείας) και στα 140 (ανοιχτός αυτοκινητόδρομος).

                        Το Clio το αναφέρω, αφού η ιπποδύναμη δεν διαφέρει καθόλου, το βάρος το ίδιο και οι διαφορές εστιάζονται στην κλιμάκωση και στην ροπή. Αν υπάρχει και άλλο παρόμοιο ζευγάρι, ας γίνει κάτι τέτοιο. Με προσοχή μόνο να φοράνε ίδιες διαστάσεις ελαστικών κλπ.

                        Αυτή είναι μια πολύ καλή ιδέα,ώστε να δούμε στην πράξη τα πλεονεκτήματα (?) της νέας εποχής...

                        Τα ακούς περιοδικό?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimitris60 last edited by

                          Ο χρήστης cavallino έγραψε:
                          Προτείνω να ξανασταλεί αποστολή του περιοδικού αποτελούμενη από τα ίδια άτομα που πήγαν Κίνα και στον επόμενο αγώνα F1, στη Βραζιλία.

                          Εκ μέρους του Συνδέσμου Προληπτικών Φίλων Φερράρι Ελλάδας.

                          Σωστός πάντως.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimitris60 last edited by

                            Τώρα που το σκέφτομαι , θα ήθελα να δω συγκριτικό μεταξύ BMW 330 Coupe και Audi A5 3.2.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Τι άχρωμο-άοσμο-άγευστο το άρθρο του κου Μουν για την GranTurismo. Λες και μίλαγε για κανα οικογενειακό/πολυμορφικό. Εμ βέβαια η παρένθεση του ΣΧ(?) σε ένα σημείο τα εξήγησε όλα.

                              Γιατί κάνατε σιγά-σιγά phase-out την μέτρηση ρεπρίζ 80 -> 110 με 3η σχέση; Αντ'αυτής έχετε 50 -> 80 με 3η και 80 -> 110 με 4η αλλά το πιο ρεαλιστικό σενάριο προσπέρασης για έναν οδηγό που δεν βαριέται τόσο πολύ τη ζωή του ώστε να κατεβάσει όπως πρέπει είναι το 80 -> 110 με 3η. Εκτός κι αν πλέον με τα τουρμπάκια έχουν αλλάξει τόσο πολύ τα δεδομένα που δεν χρειάζεται κατέβασμα.

                              Τέλος ήθελα να ρωτήσω πώς ακριβώς γίνεται η μέτρηση μιας ρεπρίζ, ας πούμε της προαναφερθείσας. Πάτε σταθερά με 80 και τη στιγμή που ξεκινά ο χρόνος σανιδώνετε ή σανιδώνετε στα 70-75 και ο χρόνος μετράει από τη στιγμή που η ταχύτητα αγγίξει τα 80;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                n_olympios last edited by

                                Είχε απαντηθεί παλιότερα (νομίζω στο περιοδικό) αυτό Κώστα, ξεκινούν από χαμηλές στροφές και ανεβάζουν μέχρι πάνω από την ταχύτητα που μετράνε.

                                Πχ για τα 50-80 με 3η μετράνε από 30 μέχρι 90 ή κάτι τέτοιο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  krusenstern last edited by

                                  Πάμε ένα ένα

                                  Ο χρήστης kouk έγραψε:

                                  Προτείνω να ξανασταλεί αποστολή του περιοδικού αποτελούμενη από τα ίδια άτομα που πήγαν Κίνα και στον επόμενο αγώνα F1, στη Βραζιλία.

                                  Εκ μέρους του Συνδέσμου Προληπτικών Φίλων Φερράρι Ελλάδας.

                                  I'll second that...

                                  .................

                                  **μήπως θα ήταν καίρια μια δοκιμή Clio 1.4 - Clio 1.2T σε διαδρομή πόλης ή εθνικής ή ακόμα και πίστας (σε τουριστικό στυλ όμως) με ίδιες ταχύτητες και στυλ οδήγησης να δούμε αν όντως υπάρχει κέρδος στην κατανάλωση (και ως εκ τούτου στους ρύπους);**Η διαδρομή στην Εθνική θα μπορούσε να έχει και παραπάνω από μια ταχύτητες, π.χ. στα 110 (ταχείας) και στα 140 (ανοιχτός αυτοκινητόδρομος).

                                  Το Clio το αναφέρω, αφού η ιπποδύναμη δεν διαφέρει καθόλου, το βάρος το ίδιο και οι διαφορές εστιάζονται στην κλιμάκωση και στην ροπή. Αν υπάρχει και άλλο παρόμοιο ζευγάρι, ας γίνει κάτι τέτοιο. Με προσοχή μόνο να φοράνε ίδιες διαστάσεις ελαστικών κλπ.

                                  Αυτή είναι μια πολύ καλή ιδέα,ώστε να δούμε στην πράξη τα πλεονεκτήματα (?) της νέας εποχής...

                                  Τα ακούς περιοδικό?

                                  Είναι γραμμένα τα της κατανάλωσης στη δοκιμή του 1.2TCE με το Κόρσα ρε σεις. Επιπλέον, το Clio 1.4 δεν πωλείται πια.

                                  Τώρα που το σκέφτομαι , θα ήθελα να δω συγκριτικό μεταξύ BMW 330 Coupe και Audi A5 3.2.

                                  Υπήρξε της 335i με το S5, δυο τεύχη πριν. Καταλαβαίνεις ότι να μπουν τα ίδια αυτοκινητα πάλι σε συγκριτικό μόνα τους είναι λίγο δύσκολο, έστω και με άλλα μοτέρ. Ίσως γίνει κάτι στο μέλλον, θα δείξει.

                                  Γιατί κάνατε σιγά-σιγά phase-out την μέτρηση ρεπρίζ 80 -> 110 με 3η σχέση; Αντ'αυτής έχετε 50 -> 80 με 3η και 80 -> 110 με 4η αλλά το πιο ρεαλιστικό σενάριο προσπέρασης για έναν οδηγό που δεν βαριέται τόσο πολύ τη ζωή του ώστε να κατεβάσει όπως πρέπει είναι το 80 -> 110 με 3η. Εκτός κι αν πλέον με τα τουρμπάκια έχουν αλλάξει τόσο πολύ τα δεδομένα που δεν χρειάζεται κατέβασμα.

                                  Είτε το πιστευεις είτε όχι, αρκετά αυτοκίνητα ΔΕΝ πιάνουν πλέον εύκολα 110 με 3η (πχ. ντίζελ -αλλά και βενζινοκίνητα- με 6άρι σασμάν) ή τα πιάνουν με τη σχέση κοντά στον κόφτη. Το προσπέρασμα της νταλίκας που φαίνεται στον πίνακα της δοκιμής πάντως, είναι με 3η.

                                  Επιπλέον κάνεις ένα λάθος: το πιο ρεαλιστικό σενάριο προσπέρασης για τον Έλληνα οδηγό είναι να κάνει τα 80-110 με 4η (ή και 5η ακόμα). Κι αν ως τώρα εθεωρείτο μ@λ@κία ( ) κάτι τέτοιο, με τα τουρμπάκια και τα κοντά σασμάν που κυκλοφορούν μάλλον είναι μια χαρά πλέον.

                                  Τέλος ήθελα να ρωτήσω πώς ακριβώς γίνεται η μέτρηση μιας ρεπρίζ, ας πούμε της προαναφερθείσας. Πάτε σταθερά με 80 και τη στιγμή που ξεκινά ο χρόνος σανιδώνετε ή σανιδώνετε στα 70-75 και ο χρόνος μετράει από τη στιγμή που η ταχύτητα αγγίξει τα 80;

                                  Το δεύτερο, αλλά ξεκινάει από πιο χαμηλά. 3η 30 και ο χρόνος γράφει από τα 40, 4η 40 και γράφει από τα 50, 5η 50 και γράφει από τα 60, 6η 60 και γράφει από τα 70. Ο λόγος είναι ότι ΔΕΝ μπορείς να πας σταθερά με 80 και 3η πχ. και να αποφασίσεις πότε θα σανιδώσεις. Μια ψιλοανωμαλία του δρόμου και η μεγάλη ευαισθησία του μηχανήματος δεν επιτρέπουν να βλέπεις σταθερά 80 στην οθόνη του λάπτοπ.

                                  Είχε απαντηθεί παλιότερα (νομίζω στο περιοδικό) αυτό Κώστα, ξεκινούν από χαμηλές στροφές και ανεβάζουν μέχρι πάνω από την ταχύτητα που μετράνε.

                                  Πχ για τα 50-80 με 3η μετράνε από 30 μέχρι 90 ή κάτι τέτοιο.

                                  30-110 συνήθως για την 3η, και γενικά το πάνω όριο είναι μια ταχύτητα που δεν φτάνει το αυτοκίνητο στον κόφτη (γιατί κάθε κόφτης έχει διαφορετική λειτουργία και μπορεί να σου χαλάσει τη μέτρηση). 4η, 5η και 6η δεν ξεπερνάμε τα 160 συνήθως πάντως. Εκτός αν το αυτοκίνητο είναι ΠΟΛΥ δυνατό, η ρεπρίζ της 6ης από τα 60 ως τα 160 θέλει ΠΟΛΥ χώρο και δεν φτάνει η ευθεία για παραπάνω συνήθως (+ τον χώρο που θέλεις για να φρενάρεις για να μην σκοτωθείς).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    funkyreverend last edited by

                                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                    μπλα μπλα μπλα

                                    Αυτή είναι μια πολύ καλή ιδέα,ώστε να δούμε στην πράξη τα πλεονεκτήματα (?) της νέας εποχής...

                                    Τα ακούς περιοδικό?

                                    Είναι γραμμένα τα της κατανάλωσης στη δοκιμή του 1.2TCE με το Κόρσα ρε σεις. Επιπλέον, το Clio 1.4 δεν πωλείται πια.

                                    Δεν απάντησες και σε πολλά ερωτήματα στο ποστ σου!

                                    Αυτό που θέλουμε να πούμε, είναι το αν κερδίζουμε τελικά τίποτα σε ίδιες οδικές συνθήκες με το τούρμπο όπως ευαγγελίζονται οι εταιρείες. Καλά η ροπή, η κατανάλωση όμως μήπως είναι μόνο για τα μάτια της ΕΕ; Και στο συγκριτικό π.χ. Corsa-Clio, εσείς γράψατε ότι το αυτοκίνητο σε παρακινεί να το πατήσεις. Δεν μιλάμε δηλαδή για ίδιους ρυθμούς.

                                    Το αν το αυτοκίνητο θα είναι το Clio, δεν μας νοιάζει (είναι δύσκολο να βρεθεί δηλαδή 1.4αρι; ). Το πρότεινα γιατί μοιάζουν τα χαρακτηριστικά τους, ενώ π.χ. το Grande πήγε από τα 95 στα 120 άλογα.

                                    Αν το τεστ είναι δύσκολο στην πράξη, γράψε άκυρο. Αν όμως είναι εφικτό εύκολα, νομίζω θα ένοιαζε πολύ κόσμο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Θα είναι πολύ ενδιαφέρον πάντως, προσυπογράφω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        ftskamins last edited by

                                        Συμφωνω...καντε ενα συγκριτικο test οικονομιας με μικρα τουρμπατα.Παντως οι καταναλωσεις που βγαινουν στο περιοδικο ειναι πολυ υψηλες σε σχεση με την πραγματικοτητα προφανως λογω τον μετρησεων 0-100km ρεπριζ κλπ.Ε?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης ftskamins έγραψε:
                                          Συμφωνω...καντε ενα συγκριτικο test οικονομιας με μικρα τουρμπατα.Παντως οι καταναλωσεις που βγαινουν στο περιοδικο ειναι πολυ υψηλες σε σχεση με την πραγματικοτητα προφανως λογω τον μετρησεων 0-100km ρεπριζ κλπ.Ε?

                                          Σε σύγκριση με την πραγματικότητα; Με τις τυποποιημένες καταναλώσεις που δίνουν οι εταιρείες εννοείς μήπως;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            n_olympios last edited by

                                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                            Εκτός αν το αυτοκίνητο είναι ΠΟΛΥ δυνατό, **η ρεπρίζ της 6ης από τα 60 ως τα 160 θέλει ΠΟΛΥ χώρο και δεν φτάνει η ευθεία **για παραπάνω συνήθως (+ τον χώρο που θέλεις για να φρενάρεις για να μην σκοτωθείς).

                                            Αυτά να τα ακούει ένας κάποιος κύριος ΒΑΣΙΛΗΣ με τις οδηγίες για στρώσιμο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 100
                                            • 101
                                            • 102
                                            • 103
                                            • 104
                                            • 248
                                            • 249
                                            • 102 / 249
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr