Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Bravο 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Bravο 2007
    • 1
    • 2
    • 53
    • 54
    • 55
    • 56
    • 57
    • 640
    • 641
    • 55 / 641
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    12816
    135933
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης pankal έγραψε:
      έφτασε το t-jet 120hp στην Ιταλία. 1 χιλιάρικο πιο κάτω.
      Άντε, με το καλό και στην Ελλάδα!
      Θα πει κανείς, με τόση μικρή διαφορά τιμής, γιατί να το πάρω;
      Ελπίζω, για την κατανάλωση καυσίμου (αν αυτό αποδειχθεί και στις ανεξάρτητες δοκιμές που θα γίνουν), και το λιγότερο πιεσμένο κινητήρα (αξιοπιστία, διάρκεια ζωής).

      Πότε έρχεται κατά εδώ μερία το 120?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        krusenstern last edited by

        Ο χρήστης Lippi έγραψε:

        έφτασε το t-jet 120hp στην Ιταλία. 1 χιλιάρικο πιο κάτω.
        Άντε, με το καλό και στην Ελλάδα!
        Θα πει κανείς, με τόση μικρή διαφορά τιμής, γιατί να το πάρω;
        Ελπίζω, για την κατανάλωση καυσίμου (αν αυτό αποδειχθεί και στις ανεξάρτητες δοκιμές που θα γίνουν), και το λιγότερο πιεσμένο κινητήρα (αξιοπιστία, διάρκεια ζωής).

        Πότε έρχεται κατά εδώ μερία το 120?

        Το αργότερο μέχρι τέλος του μήνα (Οκτωβρίου).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          montecarlo last edited by

          Ίσως και αρχές νοεμβρίου....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

            έφτασε το t-jet 120hp στην Ιταλία. 1 χιλιάρικο πιο κάτω.
            Άντε, με το καλό και στην Ελλάδα!
            Θα πει κανείς, με τόση μικρή διαφορά τιμής, γιατί να το πάρω;
            Ελπίζω, για την κατανάλωση καυσίμου (αν αυτό αποδειχθεί και στις ανεξάρτητες δοκιμές που θα γίνουν), και το λιγότερο πιεσμένο κινητήρα (αξιοπιστία, διάρκεια ζωής).

            Πότε έρχεται κατά εδώ μερία το 120?

            Το αργότερο μέχρι τέλος του μήνα (Οκτωβρίου).

            Ευχαριστώ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              project940 last edited by

              το Fiat Bravo με στοχο τις 70.000 πωλησεις φετος, εχει 79.000 παραγγελιες ως τον μηνα Αυγουστο και περιπου 60.000 πωλησεις την ιδια περιοδο

              alfisti.gr

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • rocsta
                rocsta last edited by

                Σήμερα πήγαμε και το είδαμε με τον thanix. Μεγάλη ζημιά
                Κλασσική rocstιανή ερώτηση προς όποιον το έχει βάλει χέρι: Το ηλεκτρόγκαζο πως είναι; Μύτη- τακούνι; Φρένο με αριστερό;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kouk last edited by

                  Ο χρήστης project940 έγραψε:
                  το Fiat Bravo με στοχο τις 70.000 πωλησεις φετος, εχει 79.000 παραγγελιες ως τον μηνα Αυγουστο και περιπου 60.000 πωλησεις την ιδια περιοδο

                  alfisti.gr

                  Το alfisti.gr θεωρείται, δηλαδή, αξιόπιστη δημοσιογραφική πηγή πια?!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης rocsta έγραψε:
                    Μύτη- τακούνι;

                    Παίζει μια χαρά

                    Φρένο με αριστερό;

                    Δεν φρενάρω με το αριστερό, αλλά το πιθανότερο είναι να κάνει cut-off μόλις πατήσεις φρένο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      montecarlo last edited by

                      Ο χρήστης kouk έγραψε:

                      το Fiat Bravo με στοχο τις 70.000 πωλησεις φετος, εχει 79.000 παραγγελιες ως τον μηνα Αυγουστο και περιπου 60.000 πωλησεις την ιδια περιοδο

                      alfisti.gr

                      Το alfisti.gr θεωρείται, δηλαδή, αξιόπιστη δημοσιογραφική πηγή πια?!

                      Η πραγματική πηγή ειναι η παρουσίαση που έκανε ο Sergio Μarchione στην Νέα Yόρκη στις 25 Σεπτεμβρίου ... αλλά μερικοί τα μαθαίνουν μόνο από το Alfisti.gr

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        charmak66 last edited by

                        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                        Μύτη- τακούνι;

                        Παίζει μια χαρά

                        Φρένο με αριστερό;

                        Δεν φρενάρω με το αριστερό, αλλά το πιθανότερο είναι να κάνει cut-off μόλις πατήσεις φρένο.

                        Πώς γίνεται μύτη-τακούνι, αλλά και να κάνει cut-off όταν πατάς το φρένο;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                          Μύτη- τακούνι;

                          Παίζει μια χαρά

                          Φρένο με αριστερό;

                          Δεν φρενάρω με το αριστερό, αλλά το πιθανότερο είναι να κάνει cut-off μόλις πατήσεις φρένο.

                          Πώς γίνεται μύτη-τακούνι, αλλά και να κάνει cut-off όταν πατάς το φρένο;

                          Στο μύτη-τακούνι έχεις αποσυμπλέξει. Πρέπει να παίζει το ρόλο του αυτό. Ωστόσο δεν είμαι σίγουρος, όπως είπα δεν φρενάρω ποτέ (πια) με το αριστερό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Βασικά το cut-off γίνεται όταν αφήνεις το γκάζι έχοντας ταχύτητα στο κιβώτιο. Δε νομίζω να κάνει cut-off στο φρένο γιατί αν φρέναρες με νεκρά θα έσβηνε ο κινητήρας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              grig82 last edited by

                              Καλημέρα. Χτες είχα πάει για κάτι δουλειές στο Ηράκλειο(είμαι διορισμένος εκεί κοντά φέτος) και αφού προλάβαινα έκανα και ένα τεστ ντράιβ στο Bravo. Μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Πιο αναλυτικά:

                              -Πολιτισμένη λειτουργία κινητήρα. Το τούρμπο κρυβόταν. Νόμιζες πως οδηγείς ατμοσφαιρικό σύνολο. Βέβαια, αυτό εμένα με ξένισε λίγο καθώς μου αρέσει να νιώθω το τούρμπο, αλλά δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω την καλή δουλειά των μηχανικών.
                              -Πολύ καλές επιταχύνσεις. Γραμμικό μοτέρ.
                              -τιμόνι βελτιωμένο σε σχέση με του Stilo.
                              -Κιβώτιο που δεν έχανες αλλαγή, αλλά με όχι και τόσο καλή αίσθηση.
                              -Φρένα καλά, αλλά μου φάνηκε ότι έχει μια νεκρή διαδρομή στην αρχή.
                              -πάτημα πολύ καλό. Σταθερό και χωρίς να κοπανάει ενοχλητικά στις ανωμαλίες παρότι φορούσε ελαστικά 225/45.
                              Συνολικά πρόκειται για ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, που ελπίζω να τύχει και ανάλογης ανταπόκρισης. Το αξίζει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                Βασικά το cut-off γίνεται όταν αφήνεις το γκάζι έχοντας ταχύτητα στο κιβώτιο. Δε νομίζω να κάνει cut-off στο φρένο γιατί αν φρέναρες με νεκρά θα έσβηνε ο κινητήρας.

                                Kι όμως, κάνει
                                Όταν έχεις ταχύτητα στο κιβώτιο, με πατημένο φρένο κάνει cut off (το δοκίμασα). Με πατημένο συμπλέκτη ή νεκρά, ΔΕΝ κάνει. Γι' αυτό και δουλεύει το μύτη-τακούνι

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  funkyreverend last edited by

                                  Νομίζω ότι το ίδιο λέτε [funkyreverend]

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    asteris last edited by

                                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                    Βασικά το cut-off γίνεται όταν αφήνεις το γκάζι έχοντας ταχύτητα στο κιβώτιο. Δε νομίζω να κάνει cut-off στο φρένο γιατί αν φρέναρες με νεκρά θα έσβηνε ο κινητήρας.

                                    Kι όμως, κάνει
                                    Όταν έχεις ταχύτητα στο κιβώτιο, με πατημένο φρένο κάνει cut off (το δοκίμασα). Με πατημένο συμπλέκτη ή νεκρά, ΔΕΝ κάνει. Γι' αυτό και δουλεύει το μύτη-τακούνι

                                    Cut-off γίνεται όταν όλες οι παρακάτω συνθήκες συμβαίνουν μαζί:

                                    Γκάζι < ~5%
                                    ΜΑΡ < ~40 KPa
                                    Στροφές > ~1200 rpm

                                    Στα ντιζάτα όταν πατάς γκάζι ανοίγεις την πεταλούδα και αποκτάς MAP > 40KPa, οπότε δεν μπαίνει cut-off. Στα ηλεκτρόγκαζα από ότι φαίνεται, πατώντας φρένο ο εγκέφαλος κλείνει την πεταλούδα (ακόμα και με το γκάζι πατημένο) και το MAP πέφτει κάτω από το 40, οπότε μπαίνει το cut-off...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      skoupas last edited by

                                      Συγνώμη ρε παιδιά έχασα τη μπάλα. Δεν καταλαβαίνω τίποτα. Τι εννοείτε με τα τακούνια και τα κοψίματα?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Είναι αλήτες κοντράκιδες, μην ασχολείσαι.

                                        Είδα ένα ελληνικό 150αρι σήμερα... πολύ όμορφο μα το μενίρ του χρουμπελίξ.

                                        Συν τοις άλλοις, εγώ δηλώνω πως το αγοράζω μόνο και μόνο για την διαφήμισή του.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jois21 last edited by

                                          πανεμορφο ειναι στη τιβι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            eddie_147 last edited by

                                            Η τύπισα που τραγουδάει είναι λίγο κάπως...
                                            Φέρνει λίγο σε Χάρις Αλεξίου μετά από 4 πακέτα άφιλτρα και ένα μπουκάλι Absentee...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 640
                                            • 641
                                            • 55 / 641
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr