-
Το εχω βρει ρε,αμα περιμενα απο youdie θα μουν στον αλλο κοσμο..
-
-
pasxo υπαρχουν αλλα θεματα για χαβαλε , ειχε γινει ενα θεμα 'γιατι δε μιλαμε σοβαρα?' , και το ειχα θεωρησει λιγο υπερβολικο , τελικα ειχαν δικιο. κατανταει βλακεια να βλεπεις ποστ σε θεματα που σε ενδιαφερουν να μπαινεις μεσα και να ψαχνεις αναμεσα στα ιδια χιλιοειπωμενα αστεια .
-
Ο χρήστης akaliptosZR έγραψε:
Kanenas me to neo santa fe na tou kanw merikes erotiseis?Α
ΑΚΟΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
-
2,5 μηνες μετα ακουσες ρε παληκαρε...αγορασε αμαξι το παληκαρι!
-
Εγω παντως το σκεφτομαι σοβαρότατα. Οσα Accent - καινουργια φυσικα - οδηγω καθημερινα με κερδιζουν ολο και περισοτερο. Απο εξοπλισμο, ποιοτητα, δυναμη.
Μονη παραφωνια οι μαλακές αναρτησεις. Αληθεια μπορει να γινει κατι - και πώς - μετα την αγορά; -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Εγω παντως το σκεφτομαι σοβαρότατα. Οσα Accent - καινουργια φυσικα - οδηγω καθημερινα με κερδιζουν ολο και περισοτερο. Απο εξοπλισμο, ποιοτητα, δυναμη.
Μονη παραφωνια οι μαλακές αναρτησεις. Αληθεια μπορει να γινει κατι - και πώς - μετα την αγορά;Στο προηγούμενο είχε βγάλει η ίδια η Hyundai ένα λίγο πιο σκληρό σετ με KYB-EIBACH και χαμήλωμα 2-2.5 πόντους. Το αυτοκίνητο ΚΑΜΙΑ σχέση με πριν. Ασήμαντες κλίσεις στις στροφές, πολύ πιο σταθερό και με καλύτερο πάτημα και ειδικά σε ανοιχτές καμπές (ακόμα και με νούμερα άνω των 160km/h) το νιώθεις βιδωμένο στο δρόμο. Και όλα αυτά ΧΩΡΙΣ να χάνει σημαντικά σε άνεση και χωρίς να κοπανάει.
Σε αυτό συνέβαλαν και οι ζάντες που του έχω βάλει (momo) και έβγαλαν τον τροχό πιο έξω ακριβώς στην άκρη του θόλου (μείωσαν σημαντικά τις κλίσεις και αυτές) καθώς και τα Exalto Ι αρχικά και τα Exalto II που φοράει το τελευταίο εξάμηνο.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Εγω παντως το σκεφτομαι σοβαρότατα. Οσα Accent - καινουργια φυσικα - οδηγω καθημερινα με κερδιζουν ολο και περισοτερο. Απο εξοπλισμο, ποιοτητα, δυναμη.
Μονη παραφωνια οι μαλακές αναρτησεις. Αληθεια μπορει να γινει κατι - και πώς - μετα την αγορά;Σαφώς! Μπορείς να το πουλήσεις αμέσως και να χάσεις λίγα χρήματα σχετικά από την ανταλλαγή με κάποιο άλλο!
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Εγω παντως το σκεφτομαι σοβαρότατα. Οσα Accent - καινουργια φυσικα - οδηγω καθημερινα με κερδιζουν ολο και περισοτερο. Απο εξοπλισμο, ποιοτητα, δυναμη.
Μονη παραφωνια οι μαλακές αναρτησεις. Αληθεια μπορει να γινει κατι - και πώς - μετα την αγορά;έχει ένα κακό...δεν βλέπεται...σαν σεντανάκι που απευθύνεται σε χώρες του 3ου κόσμου είναι.
1000 φορές i30.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Στο προηγούμενο είχε βγάλει η ίδια η Hyundai ένα λίγο πιο σκληρό σετ με KYB-EIBACH και χαμήλωμα 2-2.5 πόντους.
και τα Exalto Ι αρχικά και τα Exalto II που φοράει το τελευταίο εξάμηνο.
για πες καμια τιμη , ποσο πηγε η αναρτηση και ποσο τα λαστιχα? σε τι ζάντα?
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
Στο προηγούμενο είχε βγάλει η ίδια η Hyundai ένα λίγο πιο σκληρό σετ με KYB-EIBACH και χαμήλωμα 2-2.5 πόντους.
και τα Exalto Ι αρχικά και τα Exalto II που φοράει το τελευταίο εξάμηνο.
για πες καμια τιμη , ποσο πηγε η αναρτηση και ποσο τα λαστιχα? σε τι ζάντα?
Για αμορτισέρ+ελατήρια συνολικό κόστος περίπου 560 €+ εργασία συνολικό κόστος γύρω στα 640 €. Το αυτοκίνητο όμως με το που τοποθετήθηκαν, το κάναμε 2-3 φορές δοκιμή στο δρόμο και ξανανέβηκε αντίστοιχα 2-3 φορές στη ράμπα όπου έγιναν τελικές ρυθμίσεις και στα κάμπερ. Μου έκανε εντύπωση αυτό για τη σχολαστικότητα που έδειξαν και κοιτούσαν και τη παραμικρή λεπτομέρεια. Με το που το έβγαλα μετά στο δρόμο να φύγω, ήταν άλλο αυτοκίνητο σε αίσθηση και κράτημα.
Λάστιχα τα Michelin Pilot exalto 2 τα έβαλα πριν λίγους μήνες γύρω στα 270-280 €. Διάσταση 185/60/14. Ζάντες momo GT2 (τις είχα τοποθετήσει σε προηγούμενη αλλαγή).
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
Εγω παντως το σκεφτομαι σοβαρότατα. Οσα Accent - καινουργια φυσικα - οδηγω καθημερινα με κερδιζουν ολο και περισοτερο. Απο εξοπλισμο, ποιοτητα, δυναμη.
Μονη παραφωνια οι μαλακές αναρτησεις. Αληθεια μπορει να γινει κατι - και πώς - μετα την αγορά;έχει ένα κακό...δεν βλέπεται...σαν σεντανάκι που απευθύνεται σε χώρες του 3ου κόσμου είναι.
1000 φορές i30.
H εμφανηση δεν με πολυνοιαζει, ασε που μου αρεσει οπως ειναι. Το i30 θελει καπου 2500 χιλιαρικα παραπανω που ειναι απαγορευτικα για το πορτοφολι μου.
-
Μια χαρα αμαξάκι είναι το αξεντάκι........με τα 97 αλογάκια του, με πολύ άνετο σαλονάκι και είναι και ομορφούλι. Οσο για την ανάρτηση εχω να πώ τα εξης. Ο κουμπάρος μου έχει ένα αλμέρα του 2000 και του έχει βάλει καγιάμπα αμορτισέρ και είναι πολυ ευχαριστημένος. Ο πεθερός του έχει το νέο αξεντ και όταν το οδήγησε μου είπε οτι η ανάρτηση του ήταν πιο σφιχτή απο το δικό του και γενικά η συμπεριφορά του αξεντ ήταν πολύ καλύτερη απο του αλμέρα στις στροφές. Όταν το οδήγησα και εγω, αυτο που είδα ήταν οτι η ανάρτηση του για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου ήταν πολύ καλοζυγισμένη.......δηλαδή ........ άνετο ταξίδι και αν χρειαστεί να το ζορίσεις σε στροφούλες πάει μιά χαρά......για μένα το αμάξι είναι όπως πρέπει να είναι και δέν χρειάζεται καθόλου πείραγμα. Πείραγμα θα χρειαστεί αν θές να του αλλάξεις χαρακτήρα.
-
Ο χρήστης andykar έγραψε:
Μια χαρα αμαξάκι είναι το αξεντάκι........με τα 97 αλογάκια του, με πολύ άνετο σαλονάκι και είναι και ομορφούλι. Οσο για την ανάρτηση εχω να πώ τα εξης. Ο κουμπάρος μου έχει ένα αλμέρα του 2000 και του έχει βάλει καγιάμπα αμορτισέρ και είναι πολυ ευχαριστημένος. Ο πεθερός του έχει το νέο αξεντ και όταν το οδήγησε μου είπε οτι η ανάρτηση του ήταν πιο σφιχτή απο το δικό του και γενικά η συμπεριφορά του αξεντ ήταν πολύ καλύτερη απο του αλμέρα στις στροφές. Όταν το οδήγησα και εγω, αυτο που είδα ήταν οτι η ανάρτηση του για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου ήταν πολύ καλοζυγισμένη.......δηλαδή ........ άνετο ταξίδι και αν χρειαστεί να το ζορίσεις σε στροφούλες πάει μιά χαρά......για μένα το αμάξι είναι όπως πρέπει να είναι και δέν χρειάζεται καθόλου πείραγμα. Πείραγμα θα χρειαστεί αν θές να του αλλάξεις χαρακτήρα.Θα μπορούσα να δεχθώ ΟΟΟΛΑΑΑΑ τα υπόλοιπα που έγραψες, ειλικρινά, αλλά όχι και το υπογραμμισμένο!
Στον οφθαλμίατρο και γρήγορα!Δείχνει ΠΟΛΥ ψηλό και ΠΟΛΥ στενό, έχει ΤΕΛΕΙΩΣ λάθος αναλογίες! Ακόμη και το...Cuore, έχει καλύτερες (αλήθεια, αν το έκαναν 5-10 εκατοστά φαρδύτερο, θα ήταν κουκλί το Cuore!)
Πάντως, οι αναιμικές πωλήσεις του, δείχνουν κάτι έτσι δεν είναι; -
υψος 1,47
πλάτος 1,70μια χαρα αναλογίες έχει
μάλον εσυ θα πρέπει να πάς στον οφθαλμίατρο
γιατι σε ξεγελάνε οι στρογγυλεμένες γωνιες τουκαι με πολύ ωραίο εσωτερικό
-
Andykar δουλεύεις στην Hyundai?
-
Ο χρήστης andykar έγραψε:
υψος 1,47
πλάτος 1,70μια χαρα αναλογίες έχει
μάλον εσυ θα πρέπει να πάς στον οφθαλμίατρο
γιατι σε ξεγελάνε οι στρογγυλεμένες γωνιες τουΜαζί με εμένα, θα πρέπει να πάνε στον οφθαλμίατρο κι άλλοι 300.000 Ελληνες πάνω κάτω, που επειδή δεν μπορούν να το βλέπουν, αγοράζουν άλλα αυτοκίνητα...
(εγώ πάντως, ούτως ή άλλως γυαλιά φόρεσα! ) -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Εγω παντως το σκεφτομαι σοβαρότατα. Οσα Accent - καινουργια φυσικα - οδηγω καθημερινα με κερδιζουν ολο και περισοτερο. Απο εξοπλισμο, ποιοτητα, δυναμη.
Μονη παραφωνια οι μαλακές αναρτησεις. Αληθεια μπορει να γινει κατι - και πώς - μετα την αγορά;έχει ένα κακό...δεν βλέπεται...σαν σεντανάκι που απευθύνεται σε χώρες του 3ου κόσμου είναι.
1000 φορές i30.
H εμφανηση δεν με πολυνοιαζει, ασε που μου αρεσει οπως ειναι. Το i30 θελει καπου 2500 χιλιαρικα παραπανω που ειναι απαγορευτικα για το πορτοφολι μου.
τι, πουλάς το Megane σου για αυτό;
-
Μαζί με εμένα, θα πρέπει να πάνε στον οφθαλμίατρο κι άλλοι 300.000 Ελληνες πάνω κάτω, που επειδή δεν μπορούν να το βλέπουν, αγοράζουν άλλα αυτοκίνητα...
τι λές ρε μεγάλε ......... πότε προλαβες και τους μέτρησες......
και σου είπαν όλοι το ίδιο πράγμα ε?......
κοίτα hf.......το οτι δέν σου αρέσει εσένα δεκτόν και κατανοητόν.....
αλλα μη γενικευεις τα πράγματα επειδή έτσι γουστάρεις.......
και εγω κάποτε ήμουν φάν της λάντσια (δέλτα) αλλα με αυτά που βγάζει
τώρα κάνω εμετό ......ειδικά με την Υ........ο Χριστός κι'Παναγία μαζί......
αυτά που θεωρείς εσυ ντιζάιν εγω τα λέω μαλακίες ολκής .......ασε που
ειναι και γκομενίστικο το σχέδιο .......α....και πούσε hf.....τις πωλήσεις που τις πάς?......
μη μου πείς οτι η Y μαμουσε και έδερνε!!!!.....
κατι γκομενίτσες δεξια κι'αριστερά......αμ η delta?....
που είναι η delta hf?......οεο?.........
εμ βεβαια ετσι όπως την έκαναν αποσύρθηκε απο μόνη της......
ουτε η ίδια δέν άντεχε τον εαυτό της....ουτε η ίδια hf......
αυτο θα πεί πάτος.......αυτά λοιπον που εγω θεωρω οτι είναι μαλακίες εσένα μπορεί να σου αρέσουν
αυτο δέν σημαινει όμως οτι πρέπει ντε και καλα να είναι μαλακίες επειδη
δέν μου αρέσουν εμένα!!!......
ο καθένας έχει το γούστο του και περι ορέξεως..... κολοκυθόπιτα.....ps... όταν στάζεις χολή ετοιμάσου και για το αντίθετο.....
-
Βρε καλέ μου άνθρωπε, νομίζεις πως έχω κανένα πρόβλημα να θάψεις την Lancia; Μετοχές έχω;
Επειδή έχω το Υ, νομίζεις δεν βλέπω πως ουσιαστικά η εταιρεία έχει 1 μοντέλλο όλο κι όλο στην αγορά , κι αυτό με το ζόρι;
Ποια Delta μου λες; Αυτή δεν υπάρχει στον κατάλογο εδώ και χρόνια, τι να κάνουμε;
Εγώ απλά λέω , πως το Accent αυτό, είναι απαίσιο εμφανισιακά και εξαιτίας του η Hyundai έχει πέσει από το 1 στο 5 και πάει όλο και χαμηλότερα... Ελάχιστοι το αγοράζουν , τα περισσότερα που βλέπεις έξω είναι νοικιάρικα!
Οι 300.000, βγήκαν χονδροειδώς από τις ετήσιες πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ελλάδα...Πάντως ειλικρινά απορώ: εσύ έχεις κάποιο συμφέρον; Η μανία που υπερασπίζεσαι την Hyundai και την ΚΙΑ, είναι αξιοθαύμαστη! Αφού βλέπεις τα πάντα...όμορφα, αρκεί να είναι Hyundai και KIA!
Ημαρτον!
Στην τελική, εγώ μια γνώμη είπα και αναφέρθηκα στις πωλήσεις του, που είναι πια μικρές! Το Υ ποτέ δεν πουλούσε ιδιαίτερα, να μην σου πω πως τώρα πουλάει καλύτερα από το Υ10 και το Υ που έχω εγώ...
Κατά τ' άλλα, σιγά μην σκάσω κιόλας, αν καταποντιστεί η Lancia κι άλλο...
HYUNDAI FORUM