-
Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
Λοιπον μετρησα τις πιεσεις σε 2 βενζιναδικα. Και τα 2 μου εδειξαν τα εξης:
1.8 ( 28 ) στα μπροστινα λαστιχα και 2 ( 30 ) στα πισω λαστιχα.
Το μονο κακο ειναι οτι δε μπορω να βρω το βιβλιο του κατασκευαστη που αναφερει τις σωστες πιεσεις.
Στο αμαξι δεν αναγραφονται πουθενα.Εψαξα και στο Ιντερνετ και προς το παρον δε βρηκα κατι.Για τις πιέσεις δες εδώ:
http://www.thetyrepressuremonitor.com/t ... _ford.htmlOι πιέσεις σου είναι έτσι κι αλλιώς λάθος γιατί μπροστά έχεις πολύ λιγότερο από πίσω.
Μάλλον είσαι στο ... 32 / 26 (μπρος/πίσω) ή 36/40 αν είσαι πολύ φορτωμένος.
Μα καλά, τί μοίρασμα βάρους έχει αυτό το fiesta?Εγώ στη θέση σου θα έβαζα 32/28
-
Φιλε Zardoz, το λινκ που παραθετεις το ειχα βρει κι εγω αλλα δε μου φαινεται αξιοπιστο λογω των τιμων που δινει. Περα απο αυτο ομως, ας υποθεσουμε οτι ειναι σωστες. Το γεγονος οτι τα λαστιχα εναι ξεφουσκωτα κι οχι παραφουσκωμενα δε σημαινει οτι το αμαξι θα επρεπε να ειχε καλυτερο κρατημα;Αρα, υπαρχει ενας λογος παραπανω για να μη γλιστρησει...
-
Οταν το ελαστικο δεν εχει το σωστο αερα αλλαζει η δυναμικη του συμπεριφορα (ο τροπος ου το πελμα παταει στο δρομο) και επομενως και η αποδοση του.
Φοραω C-Drive 185-55-14 εδω και περιπου ενα χρονο και δεν εχω κανενα απολυτως παραπονο. -
Όσο ξεφουσκώνεις το λάστιχο μειώνεται το ονομαστικό του φορτίο και παράλληλα αυξάνεται το κράτημα. Δεν αυξάνεται συνέχεια το κράτημα καθώς μειώνεις τη πίεση, ξαφνικά το λάστιχο στη στροφή διπλώνει (παραμορφώνεται) και το κράτημα μειώνεται πολύ.
-
Λοιπον,βρηκα τις σωστες τιμες. Ειναι 2 για τα μπροστινα και 1.8 για τα πισω.
Νομιζω οτι οι διαφορες ειναι πολυ μικρες για να δικαιολογηθει τετοια συμπεριφορα εξαιτιας λαθος φουσκωματος.Περιμενω τις προτασεις σας για νεα λαστιχα.
-
Δεν θες νέα λάστιχα, απλώς πρόσεχε περισσότερο όταν βρίσκεις βρεγμένο.
Αν και.....
θυμάμαι που ερχόμουν από Ανάβυσσο και σε μία δεξιά καμπή ξαφνικά έπεσα σε μια ζώνη 20-30 μέτρων με νερά που κάπως έπεφταν στο οδόστρωμα. Δεν ξέρω τι θα γινόταν αν αντιδρούσα απότομα ή αν για κάποιο λόγο έφευγα προς τα έξω - θα πήγαινα κατευθείαν πάνω σ' αυτούς που έρχονταν από το αντίθετο. -
Μανο,σημερα καθως πηγαινα στα βενζιναδικα,οδηγουσα σαν κοτα. Εφτασα σε ενα στοπ και ενω κινουμουν με την καταπληκτικη ταχυτητα των 5 χαω (κοντευα να σταματησω τελειως δλδ) βρισκω μια ζωνη με νερο, με μηκος το πολυ ενα μετρο.Δε γλιστρησε το αμαξι αλλα επιασε το ABS.Με τα προηγουμενα λαστιχα,στους ιδιους δρομους κινουμουν,με τις ιδιες ταχυτητες και το ABS επιανε μια φορα το χρονο.
Δε μου περισσευουν τα λεφτα για τα νεα λαστιχα αλλα προτιμω να εχω το κεφαλι μου ησυχο και να μη ριψοκινδυνευσω να προκαλεσω καποιο ατυχημα ή ακομα χειροτερα δυστυχημα,παρα να γλιτωσω τα 300
-
Σε Renault Clio 1.4 με την ιδια διασταση ελαστικών 195 Χ 50 Χ 15 εδώ και 4 χρόνια η πίεση που τα βαζω ειναι 32 μπροστά 30 πίσω ( αυτο προτεινει και η μαμά ) ,άρα ειχες και λάθος πιέσεις φιλε μου...
-
Μόνο που ο Firegarden έχει Fiesta και όχι Clio
Οι δε πιέσεις δεν πάνε βάση της διάστασης των ελαστικών, αλλά βάση του τι προτείνει ο κατασκευαστής για το κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά.
-
Για να μη μπερδευομαστε:
Σε Φιεστα 1,6 τα μπροστινα λαστιχα ειχαν πιεση 1.8 ενω επρεπε να ειναι 2
και τα πισω ειχαν 2 ενω επρεπε να εχουν 1.8.Οι διαφορες κατα τη γνωμη μου ειναι αστειες και ξαναλεω οτι δεν πιστευω οτι τιθεται θεμα πιεσης για το ατυχημα που ειχα....
-
Ο χρήστης tpapo έγραψε:
Σε Renault Clio 1.4 με την ιδια διασταση ελαστικών 195 Χ 50 Χ 15 εδώ και 4 χρόνια η πίεση που τα βαζω ειναι 32 μπροστά 30 πίσω ( αυτο προτεινει και η μαμά ) ,άρα ειχες και λάθος πιέσεις φιλε μου...Εδώ όμως λέει άλλα για Ρενώ.......
http://www.thetyrepressuremonitor.com/l ... model=1278
-
Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
Για να μη μπερδευομαστε:
Σε Φιεστα 1,6 τα μπροστινα λαστιχα ειχαν πιεση 1.8 ενω επρεπε να ειναι 2
και τα πισω ειχαν 2 ενω επρεπε να εχουν 1.8.Οι διαφορες κατα τη γνωμη μου ειναι αστειες και ξαναλεω οτι δεν πιστευω οτι τιθεται θεμα πιεσης για το ατυχημα που ειχα....
Νομίζω ότι η διαφορά αυτή δεν είναι τόσο αμελητέα, ειδικά δεδομένου ότι αντί να έχουν μεγαλύτερη πίεση τα μπροστινά ελαστικά όπως θα έπρεπε, είχαν τα πίσω. Αυτό μπορεί να αλλάξει αισθητά τη συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου.
Από κει και πέρα, εσύ μάλλον ήσουν ο 'άτυχος' όπως έχει αναφερθεί ήδη πολλάκις που πάτησες πάνω στη γλίτσα που είχε δημιουργήσει το ψιλόβροχο. Αυτοί που ακολουθούσαν μπορεί να κινήθηκαν 5 πόντους πιο πλάι, όπου δεν είχε δημιουργηθεί αντίστοιχη γλίτσα ή να πήγαιναν με -5 χλμ/ώρα απ' ότι εσύ ή το αμάξι τους να είχε καλύτερο πάτημα.
Δεν αμφισβητώ ότι τα Yokohama μπορεί να μην είναι και ό,τι καλύτερο, δεν ήταν αυτά όμως η αιτία που σου έφυγε.
-
Firegarden
τέτοιο πράγμα μου έχει τύχει με κάτι μαμίσια kumho και χ...κα τόσο πολύ που τα άλλαξα την άλλη μέρα τρέχοντας. -
Aserf,
Δε νομιζω οτι μια διαφορα της ταξης του +/-10% μπορει να αλλαξει αισθητα τη συμπεριφορα του αμαξιου. Περα απο αυτο, τα μπροστινα αφου ηταν πιο ξεφουσκωτα, θα επρεπε να εχουν θεωρητικα να εχουν καλυτερο κρατημα, οχι χειροτερο.Οπως ειπα και πριν, την αποφαση μου την πηρα. Τα λαστιχα θα αλλαχθουν.
Προτιμω να μη φτιαξω τον προφυλακτηρα παρα να αποτελω κινδυνο για μενα και τους γυρω μου.
Απλα περιμενω τις προτασεις σας για το τι λαστιχα να βαλω. -
Σε 195-50/15 νομίζω ότι οι περισσότεροι θα συμφωνήσουν ότι μια πολύ καλή επιλογή, αν όχι η καλύτερη, για μικτή χρήση είναι τα Michelin Pilot Exalto II. Βγαίνουν σε δείκτη V και πάνω, συμπριφέρονται όμως άψογα ακόμα και κρύα, είτε σε στεγνό, είτε σε βρεγμένο.
Αν νοιώθεις ανασφάλεια με τα ελαστικά πολύ καλά κάνεις και τα αλλάζεις. Και γω έβγαλα κάτι Yokohama S306 που είχα μόλις στα 15000 χλμ και δεν το μετάνοιωσα ΚΑΘΟΛΟΥ!
-
Αυτα ελεγα να βαλω εξαρχης αλλα με απετρεψε ο πωλητης γιατι μου ειπε οτι επειδη ειναι V δε θα ζεσταινονται σωστα μεσα στην πολη και δε θα παταει καλα το αμαξι.
Στα υποψη εχω tα Goodyear & Bridgestone, χωρις ομως να εχω βρει καποια που να ξεχωριζουν...
-
Contintental Premium Contact
-
Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
Αυτα ελεγα να βαλω εξαρχης αλλα με απετρεψε ο πωλητης γιατι μου ειπε οτι επειδη ειναι V δε θα ζεσταινονται σωστα μεσα στην πολη και δε θα παταει καλα το αμαξι.Δεν ισχύει αυτό. Τα φοράει η corolla του αδερφού μου σε διάσταση 185/60-14 και συμπεριφέρονται άψογα, παρότι μιλάμε για ένα αυτοκίνητο ~1050 κιλών και 97 ίππων. Πριν από αυτά φορούσε τα Bridgestone Turanza ER300, τα οποία είναι επιεικώς απαράδεκτα, όπως θα σου πουν και πολλοί άλλοι συμφορουμίτες. Τα Turanza είχαν τραγική ελκτική πρόσφυση και αυτό οδηγούσε σε συνεχές σπινιάρισμα ή επέμβαση του ABS. Αντίθετα, τα Exalto από τα πρώτα μέτρα πατάνε πολύ καλά στο δρόμο και δε σε φοβίζουν.
-
Αυτό το tyrepressuremonitor δεν συμφωνεί με κανέναν από τους κατασκευαστές 3 αυτοκινήτων που ξέρω. Της Michelin αντίθετα και στα 3 είναι σύμφωνο με την οδηγία της εταιρείας.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Αυτό το tyrepressuremonitor δεν συμφωνεί με κανέναν από τους κατασκευαστές 3 αυτοκινήτων που ξέρω. Της Michelin αντίθετα και στα 3 είναι σύμφωνο με την οδηγία της εταιρείας.+1
Και στην Corolla λάθος τα γράφει...
Απωλεια ελεγχου αμαξιου σε καμπυλη με 40 χαω!!!