Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απωλεια ελεγχου αμαξιου σε καμπυλη με 40 χαω!!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Απωλεια ελεγχου αμαξιου σε καμπυλη με 40 χαω!!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    24
    49
    680
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zardoz last edited by

      Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
      Λοιπον μετρησα τις πιεσεις σε 2 βενζιναδικα. Και τα 2 μου εδειξαν τα εξης:
      1.8 ( 28 ) στα μπροστινα λαστιχα και 2 ( 30 ) στα πισω λαστιχα.
      Το μονο κακο ειναι οτι δε μπορω να βρω το βιβλιο του κατασκευαστη που αναφερει τις σωστες πιεσεις.
      Στο αμαξι δεν αναγραφονται πουθενα.Εψαξα και στο Ιντερνετ και προς το παρον δε βρηκα κατι.

      Για τις πιέσεις δες εδώ:
      http://www.thetyrepressuremonitor.com/t ... _ford.html

      Oι πιέσεις σου είναι έτσι κι αλλιώς λάθος γιατί μπροστά έχεις πολύ λιγότερο από πίσω.
      Μάλλον είσαι στο ... 32 / 26 (μπρος/πίσω) ή 36/40 αν είσαι πολύ φορτωμένος.
      Μα καλά, τί μοίρασμα βάρους έχει αυτό το fiesta?

      Εγώ στη θέση σου θα έβαζα 32/28

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        firegarden last edited by

        Φιλε Zardoz, το λινκ που παραθετεις το ειχα βρει κι εγω αλλα δε μου φαινεται αξιοπιστο λογω των τιμων που δινει. Περα απο αυτο ομως, ας υποθεσουμε οτι ειναι σωστες. Το γεγονος οτι τα λαστιχα εναι ξεφουσκωτα κι οχι παραφουσκωμενα δε σημαινει οτι το αμαξι θα επρεπε να ειχε καλυτερο κρατημα;Αρα, υπαρχει ενας λογος παραπανω για να μη γλιστρησει...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          sttpod last edited by

          Οταν το ελαστικο δεν εχει το σωστο αερα αλλαζει η δυναμικη του συμπεριφορα (ο τροπος ου το πελμα παταει στο δρομο) και επομενως και η αποδοση του.
          Φοραω C-Drive 185-55-14 εδω και περιπου ενα χρονο και δεν εχω κανενα απολυτως παραπονο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            leonp last edited by

            Όσο ξεφουσκώνεις το λάστιχο μειώνεται το ονομαστικό του φορτίο και παράλληλα αυξάνεται το κράτημα. Δεν αυξάνεται συνέχεια το κράτημα καθώς μειώνεις τη πίεση, ξαφνικά το λάστιχο στη στροφή διπλώνει (παραμορφώνεται) και το κράτημα μειώνεται πολύ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              firegarden last edited by

              Λοιπον,βρηκα τις σωστες τιμες. Ειναι 2 για τα μπροστινα και 1.8 για τα πισω.
              Νομιζω οτι οι διαφορες ειναι πολυ μικρες για να δικαιολογηθει τετοια συμπεριφορα εξαιτιας λαθος φουσκωματος.

              Περιμενω τις προτασεις σας για νεα λαστιχα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manosk last edited by

                Δεν θες νέα λάστιχα, απλώς πρόσεχε περισσότερο όταν βρίσκεις βρεγμένο.
                Αν και.....
                θυμάμαι που ερχόμουν από Ανάβυσσο και σε μία δεξιά καμπή ξαφνικά έπεσα σε μια ζώνη 20-30 μέτρων με νερά που κάπως έπεφταν στο οδόστρωμα. Δεν ξέρω τι θα γινόταν αν αντιδρούσα απότομα ή αν για κάποιο λόγο έφευγα προς τα έξω - θα πήγαινα κατευθείαν πάνω σ' αυτούς που έρχονταν από το αντίθετο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  firegarden last edited by

                  Μανο,σημερα καθως πηγαινα στα βενζιναδικα,οδηγουσα σαν κοτα. Εφτασα σε ενα στοπ και ενω κινουμουν με την καταπληκτικη ταχυτητα των 5 χαω (κοντευα να σταματησω τελειως δλδ) βρισκω μια ζωνη με νερο, με μηκος το πολυ ενα μετρο.Δε γλιστρησε το αμαξι αλλα επιασε το ABS.Με τα προηγουμενα λαστιχα,στους ιδιους δρομους κινουμουν,με τις ιδιες ταχυτητες και το ABS επιανε μια φορα το χρονο.

                  Δε μου περισσευουν τα λεφτα για τα νεα λαστιχα αλλα προτιμω να εχω το κεφαλι μου ησυχο και να μη ριψοκινδυνευσω να προκαλεσω καποιο ατυχημα ή ακομα χειροτερα δυστυχημα,παρα να γλιτωσω τα 300

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tpapo last edited by

                    Σε Renault Clio 1.4 με την ιδια διασταση ελαστικών 195 Χ 50 Χ 15 εδώ και 4 χρόνια η πίεση που τα βαζω ειναι 32 μπροστά 30 πίσω ( αυτο προτεινει και η μαμά ) ,άρα ειχες και λάθος πιέσεις φιλε μου...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aserf last edited by

                      Μόνο που ο Firegarden έχει Fiesta και όχι Clio

                      Οι δε πιέσεις δεν πάνε βάση της διάστασης των ελαστικών, αλλά βάση του τι προτείνει ο κατασκευαστής για το κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        firegarden last edited by

                        Για να μη μπερδευομαστε:
                        Σε Φιεστα 1,6 τα μπροστινα λαστιχα ειχαν πιεση 1.8 ενω επρεπε να ειναι 2
                        και τα πισω ειχαν 2 ενω επρεπε να εχουν 1.8.

                        Οι διαφορες κατα τη γνωμη μου ειναι αστειες και ξαναλεω οτι δεν πιστευω οτι τιθεται θεμα πιεσης για το ατυχημα που ειχα....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          famas last edited by

                          Ο χρήστης tpapo έγραψε:
                          Σε Renault Clio 1.4 με την ιδια διασταση ελαστικών 195 Χ 50 Χ 15 εδώ και 4 χρόνια η πίεση που τα βαζω ειναι 32 μπροστά 30 πίσω ( αυτο προτεινει και η μαμά ) ,άρα ειχες και λάθος πιέσεις φιλε μου...

                          Εδώ όμως λέει άλλα για Ρενώ.......

                          http://www.thetyrepressuremonitor.com/l ... model=1278

                          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            aserf last edited by

                            Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
                            Για να μη μπερδευομαστε:
                            Σε Φιεστα 1,6 τα μπροστινα λαστιχα ειχαν πιεση 1.8 ενω επρεπε να ειναι 2
                            και τα πισω ειχαν 2 ενω επρεπε να εχουν 1.8.

                            Οι διαφορες κατα τη γνωμη μου ειναι αστειες και ξαναλεω οτι δεν πιστευω οτι τιθεται θεμα πιεσης για το ατυχημα που ειχα....

                            Νομίζω ότι η διαφορά αυτή δεν είναι τόσο αμελητέα, ειδικά δεδομένου ότι αντί να έχουν μεγαλύτερη πίεση τα μπροστινά ελαστικά όπως θα έπρεπε, είχαν τα πίσω. Αυτό μπορεί να αλλάξει αισθητά τη συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου.

                            Από κει και πέρα, εσύ μάλλον ήσουν ο 'άτυχος' όπως έχει αναφερθεί ήδη πολλάκις που πάτησες πάνω στη γλίτσα που είχε δημιουργήσει το ψιλόβροχο. Αυτοί που ακολουθούσαν μπορεί να κινήθηκαν 5 πόντους πιο πλάι, όπου δεν είχε δημιουργηθεί αντίστοιχη γλίτσα ή να πήγαιναν με -5 χλμ/ώρα απ' ότι εσύ ή το αμάξι τους να είχε καλύτερο πάτημα.

                            Δεν αμφισβητώ ότι τα Yokohama μπορεί να μην είναι και ό,τι καλύτερο, δεν ήταν αυτά όμως η αιτία που σου έφυγε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              manosk last edited by

                              Firegarden
                              τέτοιο πράγμα μου έχει τύχει με κάτι μαμίσια kumho και χ...κα τόσο πολύ που τα άλλαξα την άλλη μέρα τρέχοντας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                firegarden last edited by

                                Aserf,
                                Δε νομιζω οτι μια διαφορα της ταξης του +/-10% μπορει να αλλαξει αισθητα τη συμπεριφορα του αμαξιου. Περα απο αυτο, τα μπροστινα αφου ηταν πιο ξεφουσκωτα, θα επρεπε να εχουν θεωρητικα να εχουν καλυτερο κρατημα, οχι χειροτερο.

                                Οπως ειπα και πριν, την αποφαση μου την πηρα. Τα λαστιχα θα αλλαχθουν.
                                Προτιμω να μη φτιαξω τον προφυλακτηρα παρα να αποτελω κινδυνο για μενα και τους γυρω μου.
                                Απλα περιμενω τις προτασεις σας για το τι λαστιχα να βαλω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aserf last edited by

                                  Σε 195-50/15 νομίζω ότι οι περισσότεροι θα συμφωνήσουν ότι μια πολύ καλή επιλογή, αν όχι η καλύτερη, για μικτή χρήση είναι τα Michelin Pilot Exalto II. Βγαίνουν σε δείκτη V και πάνω, συμπριφέρονται όμως άψογα ακόμα και κρύα, είτε σε στεγνό, είτε σε βρεγμένο.

                                  Αν νοιώθεις ανασφάλεια με τα ελαστικά πολύ καλά κάνεις και τα αλλάζεις. Και γω έβγαλα κάτι Yokohama S306 που είχα μόλις στα 15000 χλμ και δεν το μετάνοιωσα ΚΑΘΟΛΟΥ!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    firegarden last edited by

                                    Αυτα ελεγα να βαλω εξαρχης αλλα με απετρεψε ο πωλητης γιατι μου ειπε οτι επειδη ειναι V δε θα ζεσταινονται σωστα μεσα στην πολη και δε θα παταει καλα το αμαξι.

                                    Στα υποψη εχω tα Goodyear & Bridgestone, χωρις ομως να εχω βρει καποια που να ξεχωριζουν...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      farmakopoios last edited by

                                      Contintental Premium Contact

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aserf last edited by

                                        Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
                                        Αυτα ελεγα να βαλω εξαρχης αλλα με απετρεψε ο πωλητης γιατι μου ειπε οτι επειδη ειναι V δε θα ζεσταινονται σωστα μεσα στην πολη και δε θα παταει καλα το αμαξι.

                                        Δεν ισχύει αυτό. Τα φοράει η corolla του αδερφού μου σε διάσταση 185/60-14 και συμπεριφέρονται άψογα, παρότι μιλάμε για ένα αυτοκίνητο ~1050 κιλών και 97 ίππων. Πριν από αυτά φορούσε τα Bridgestone Turanza ER300, τα οποία είναι επιεικώς απαράδεκτα, όπως θα σου πουν και πολλοί άλλοι συμφορουμίτες. Τα Turanza είχαν τραγική ελκτική πρόσφυση και αυτό οδηγούσε σε συνεχές σπινιάρισμα ή επέμβαση του ABS. Αντίθετα, τα Exalto από τα πρώτα μέτρα πατάνε πολύ καλά στο δρόμο και δε σε φοβίζουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by

                                          Αυτό το tyrepressuremonitor δεν συμφωνεί με κανέναν από τους κατασκευαστές 3 αυτοκινήτων που ξέρω. Της Michelin αντίθετα και στα 3 είναι σύμφωνο με την οδηγία της εταιρείας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aserf last edited by

                                            Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                            Αυτό το tyrepressuremonitor δεν συμφωνεί με κανέναν από τους κατασκευαστές 3 αυτοκινήτων που ξέρω. Της Michelin αντίθετα και στα 3 είναι σύμφωνο με την οδηγία της εταιρείας.

                                            +1
                                            Και στην Corolla λάθος τα γράφει...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr