Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT FORUM
    • 1
    • 2
    • 68
    • 69
    • 70
    • 71
    • 72
    • 270
    • 271
    • 70 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    5412
    71779
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      saxon_747 last edited by

      charmak66

      Αν καταλαβα καλα εβαλες KYB Excel-G μπρος-πισω?
      Οι κλισεις ειναι περιορισμενες σε σχεση με τα εργοστασιακα αμορτισερ?
      Νιωθεις εντονα τη μεταφορα βαρους?
      Στο φρεναρισμα (εστω και ηπιο) η μουρη βουταει μεσα λιγοτερο απο τα εργοστασιακα?

      Σχετικα με τη μπαρα θολων: Σκεφτομουν και εγω να τοποθετησω μια μπαρα, με τη λογικη να γινει πιο αμεσο το τιμονι και να μειωθουν εστω και λιγο οι κλισεις. Καποιο μελος απο το puntoclub ανεφερε μεχρι και οτι σταματησαν και οι τριγμοι απο το ταμπλο!
      Συμβουλευτηκα το μηχανικο μου, και μου ειπε πως η μπαρα δεν κανει τοση δουλεια στο θεμα των κλισεων ,οσο μια παχυτερη αντιστρεπτικη (πχ απο HGT) που ομως ειναι δυσευρετη σα μεταχειρισμενη και καινουργια κοστιζει...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        corsair last edited by

        Χαρη διαβασα το σεντονι σου... και θα ηθελα να σε ρωτησω...

        ποσο τελειωμενα ηταν τα μαμα αμορτισερ??!!!!

        Εγω παντως το μονο ασφαλες συμπερασμα που βγαζω απο τα Excel G, ειναι πως ειναι λιγο ποιο γλυκα στις ανωμαλιες σε σχεση με τα μαμα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          charmak66 last edited by

          @saxon
          Excel-G μπρος-πίσω, αυτά δίνει η kyb για το δικό μου στον κατάλογό της. Απλά έχει διαφορετικούς κωδικούς για τα μπροστά για τα sporting.

          Η θολόμπαρα δεν έχει καμία σχέση με τις κλίσεις. Απλά 'δένει' το εμπρός σύστημα και κάτι τέτοιο υποτίθεται πως βελτιώνει την ακρίβεια και την αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης. Θα ψάξω από ebay, γιατί 100+ ευρώ για καινούρια, δεν δίνω. Έχω να βάλω λάστιχα, γιατί κι αυτά μας τέλειωσαν (καλά, τι τα κάνω; )

          corsair, τα τελευταία χιλιόμετρα τα αμορτισέρ ήταν ΤΕΛΕΙΩΣ τελειωμένα. Πάντως τέτοιο turn-in δεν θυμάμαι να είχα ποτέ. Πάντως αυτά που έλεγες για κοπάνημα, αποδείχτηκαν ΒΛΑΚΕΙΕΣ. Όχι που δεν θα ταν, δηλαδή.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            saxon_747 last edited by

            Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
            @saxon
            Excel-G μπρος-πίσω, αυτά δίνει η kyb για το δικό μου στον κατάλογό της. Απλά έχει διαφορετικούς κωδικούς για τα μπροστά για τα sporting.

            Η θολόμπαρα δεν έχει καμία σχέση με τις κλίσεις. Απλά 'δένει' το εμπρός σύστημα και κάτι τέτοιο υποτίθεται πως βελτιώνει την ακρίβεια και την αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης. Θα ψάξω από ebay, γιατί 100+ ευρώ για καινούρια, δεν δίνω. Έχω να βάλω λάστιχα, γιατί κι αυτά μας τέλειωσαν (καλά, τι τα κάνω; )

            Τα Gas-A-Just δεν μπαινουν απο οσο ξερω ε...?

            Για τη θολομπαρα συμφωνω, και αυτο σου γραφω πιο πανω...
            Αν βρεις κατι στο ebay, ενημερωσε γιατι ψηνομαι και εγω...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              charmak66 last edited by

              Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

              @saxon
              Excel-G μπρος-πίσω, αυτά δίνει η kyb για το δικό μου στον κατάλογό της. Απλά έχει διαφορετικούς κωδικούς για τα μπροστά για τα sporting.

              Η θολόμπαρα δεν έχει καμία σχέση με τις κλίσεις. Απλά 'δένει' το εμπρός σύστημα και κάτι τέτοιο υποτίθεται πως βελτιώνει την ακρίβεια και την αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης. Θα ψάξω από ebay, γιατί 100+ ευρώ για καινούρια, δεν δίνω. Έχω να βάλω λάστιχα, γιατί κι αυτά μας τέλειωσαν (καλά, τι τα κάνω; )

              Τα Gas-A-Just δεν μπαινουν απο οσο ξερω ε...?

              Για τη θολομπαρα συμφωνω, και αυτο σου γραφω πιο πανω...
              Αν βρεις κατι στο ebay, ενημερωσε γιατι ψηνομαι και εγω...

              Στο δικό μου δεν μπαίνουν. Πάντως ακόμη και με καινούρια αμορτισέρ ο ημιάκαμπτος του πούντο είναι μια και μισή. Στους ελληνικούς δρόμους φυσικά, όταν βρίσκεις καλό οδόστρωμα, ούτε που σε απασχολεί το ζήτημα.
              Κατέβασε τον κατάλογο της kyb από δω:
              http://www.kayaba.de/navigation/index.php
              και βρες τι υπάρχει για το δικό σου.

              Θα δω τι παίζει και με ebay, αλλά δεν επείγομαι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                aserf last edited by

                Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                Πάντως αυτά που έλεγες για κοπάνημα, αποδείχτηκαν ΒΛΑΚΕΙΕΣ. Όχι που δεν θα ταν, δηλαδή.

                Εγώ πάντως είχα γράψει ότι παρότι είναι πιο σφιχτά και κρατάνε πολύ καλύτερη επαφή με το δρόμο κοπανάνε και πολύ λιγότερο στις ανωμαλίες (σε σχέση τουλάχιστον με τα Bilstein Classic - μαύρα που είχα πριν).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tazz last edited by

                  Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                  Θα δω τι παίζει και με ebay, αλλά δεν επείγομαι.

                  Αν το ψάξεις, σίγουρα θα βρεις. Είχα πάρει θολόμπαρα kingdragon για το τσινκουετσέντο, καινούργια, από αγγλία, σε πολύ χαμηλή τιμή (γύρω στα 40 ευρώ, αν θυμάμαι καλά). Οι κλίσεις έμειναν ως είχαν, αλλά αφενός βελτιώθηκε το τιμόνι, αφετέρου είχα καλύτερα φρένα. Το μόνο αρνητικό ήταν ότι για να αλλάξεις μπαταρία, έπρεπε να λύσεις πάλι την μπάρα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    charmak66 last edited by

                    Tα φρένα πώς βελτιώνονται με την θολόμπαρα;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tazz last edited by

                      Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                      Tα φρένα πώς βελτιώνονται με την θολόμπαρα;

                      Μετρήσεις δεν έκανα βέβαια, αλλά η μπάρα μού έδωσε την αίσθηση ότι σταμάτησαν τα ψαρέματα δεξιά-αριστερά όταν φρέναρα. Τώρα, αν αυτό μεταφράζεται σε μειωμένες αποστάσεις ακινητοποίησης, δεν το ξέρω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        charmak66 last edited by

                        Ο χρήστης tazz έγραψε:

                        Tα φρένα πώς βελτιώνονται με την θολόμπαρα;

                        Μετρήσεις δεν έκανα βέβαια, αλλά η μπάρα μού έδωσε την αίσθηση ότι σταμάτησαν τα ψαρέματα δεξιά-αριστερά όταν φρέναρα. Τώρα, αν αυτό μεταφράζεται σε μειωμένες αποστάσεις ακινητοποίησης, δεν το ξέρω.

                        Σωστό αυτό, αν σκεφτούμε πως το cinque είχε ακαμψία τσιχλόφουσκας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tsilis last edited by

                          Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                          Σωστό αυτό, αν σκεφτούμε πως το cinque είχε ακαμψία τσιχλόφουσκας.

                          Πολύ σωστό αυτό,για τούτο και η βελτίωση στο Cinque ήταν το λιγότερο εντυπωσιακή!

                          Παρ'όλα αυτά να ψάξεις και για το δικό σου,θα γίνει σίγουρα καλύτερο,τουλάχιστον στον τομέα του τιμονιού,αλλά και της μικρής μείωσης της υποστροφης..

                          Με γεια τα αμορτισέρια!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jim-78 last edited by

                            Kανει δουλεια η μπαρα απλα σε περιπτωση τρακαρισματος (μακρια απο μας) ξερετε τι θα γινει. επισης απο οτι μου ειπε ο μηχανικος μου, μετα το δεσιμο που γινεται στο αυτοκινητο με την προσθηκη της μπαρας, τρωνε μεγαλυτερο ζορι οι βασεις μηχανης και σαζμαν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              charmak66 last edited by

                              Υπάρχουν κάποιες με ένα 'σπασιμο' που υποτίθεται πως σε περίπτωση τρακαρίσματος διπλώνουν και δεν μεταφέρουν φορτία στην άλλη πλευρά.

                              Κοίταξα και δεν βρήκα τίποτα φτηνο στο ebay. Θα χω το νου μου, όμως.

                              Θενξ για τις ευχές, tsilis!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                asteris last edited by

                                Η θολόμπαρα στο φρενάρισμα εμποδίζει τους θόλους να συγκλίνουν και να μεγαλώσει η κάμπερ. Οπότε ναι, κρατώντας την κάμπερ κοντά στο μηδέν, πατάει περισσότερο λάστιχο κάτω, άρα έχεις και μικρότερες αποστάσεις ακινητοποίησης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sakiss last edited by

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    temp last edited by

                                    Παιδιά,

                                    Ψάχνω να βελτιώσω λίγο ένα παλιό Punto 75 8V (μοντέλο β' εξαμήνου '95) για να είναι πιο ασφαλές τώρα που έχει φτάσει τα 130 χιλ χμ για να το δώσω στη γυναίκα μου. Σημ: το αυτοκίνητο το είχε ο αδερφός μου για 5 χρόνια και δεν ξέρω ακριβώς τι έχει μεσολαβήσει στα service.

                                    Θα ήθελα τη γνώμη σας συγκεκριμένα για:
                                    α) Αναρτήσεις - Αν αξίζει να βάλω κάτι σε Monroe Reflex (έχει πάνω τις Sensatrac και ήμουν πολύ ικανοποιημένος) ή να βάλω της μαμας FIAT
                                    β) Φρένα - Δίσκους. Από την αρχή μπλοκάραν με αποτέλεσμα να έχω ένα μικρό ατύχημα. Στη συνέχεια έβαλα μπροστά αεριζόμενους δίσκους και καλύτερα υγρά φρένων αλλά τώρα έχει περάσει καιρός και δεν ξέρω αν είναι ακόμα σε καλή κατάσταση και αν θα πρέπει να δοκιμάσω κάτι άλλο. (Εμπρος Δίσκοι - Πίσω Ταμπούρα)
                                    γ) οτιδήποτε άλλο έχετε να προτείνεται γενικότερα για την ασφάλεια στο δρόμο.

                                    Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις συμβουλές σας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      temp last edited by

                                      Παιδιά,

                                      Ψάχνω να βελτιώσω λίγο ένα παλιό Punto 75 8V (μοντέλο β' εξαμήνου '95) για να είναι πιο ασφαλές τώρα που έχει φτάσει τα 130 χιλ χμ για να το δώσω στη γυναίκα μου. Σημ: το αυτοκίνητο το είχε ο αδερφός μου για 5 χρόνια και δεν ξέρω ακριβώς τι έχει μεσολαβήσει στα service.

                                      Θα ήθελα τη γνώμη σας συγκεκριμένα για:
                                      α) Αναρτήσεις - Αν αξίζει να βάλω κάτι σε Monroe Reflex (έχει πάνω τις Sensatrac και ήμουν πολύ ικανοποιημένος) ή να βάλω της μαμας FIAT
                                      β) Φρένα - Δίσκους. Από την αρχή μπλοκάραν με αποτέλεσμα να έχω ένα μικρό ατύχημα. Στη συνέχεια έβαλα μπροστά αεριζόμενους δίσκους και καλύτερα υγρά φρένων αλλά τώρα έχει περάσει καιρός και δεν ξέρω αν είναι ακόμα σε καλή κατάσταση και αν θα πρέπει να δοκιμάσω κάτι άλλο. (Εμπρος Δίσκοι - Πίσω Ταμπούρα)
                                      γ) οτιδήποτε άλλο έχετε να προτείνεται γενικότερα για την ασφάλεια στο δρόμο.

                                      Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις συμβουλές σας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        temp last edited by

                                        Παιδιά,

                                        Ψάχνω να βελτιώσω λίγο ένα παλιό Punto 75 8V (μοντέλο β' εξαμήνου '95) για να είναι πιο ασφαλές τώρα που έχει φτάσει τα 130 χιλ χμ για να το δώσω στη γυναίκα μου. Σημ: το αυτοκίνητο το είχε ο αδερφός μου για 5 χρόνια και δεν ξέρω ακριβώς τι έχει μεσολαβήσει στα service.

                                        Θα ήθελα τη γνώμη σας συγκεκριμένα για:
                                        α) Αναρτήσεις - Αν αξίζει να βάλω κάτι σε Monroe Reflex (έχει πάνω τις Sensatrac και ήμουν πολύ ικανοποιημένος) ή να βάλω της μαμας FIAT
                                        β) Φρένα - Δίσκους. Από την αρχή μπλοκάραν με αποτέλεσμα να έχω ένα μικρό ατύχημα. Στη συνέχεια έβαλα μπροστά αεριζόμενους δίσκους και καλύτερα υγρά φρένων αλλά τώρα έχει περάσει καιρός και δεν ξέρω αν είναι ακόμα σε καλή κατάσταση και αν θα πρέπει να δοκιμάσω κάτι άλλο. (Εμπρος Δίσκοι - Πίσω Ταμπούρα)
                                        γ) οτιδήποτε άλλο έχετε να προτείνεται γενικότερα για την ασφάλεια στο δρόμο.

                                        Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις συμβουλές σας.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          temp last edited by

                                          Παιδιά,

                                          Ψάχνω να βελτιώσω λίγο ένα παλιό Punto 75 8V (μοντέλο β' εξαμήνου '95) για να είναι πιο ασφαλές τώρα που έχει φτάσει τα 130 χιλ χμ για να το δώσω στη γυναίκα μου. Σημ: το αυτοκίνητο το είχε ο αδερφός μου για 5 χρόνια και δεν ξέρω ακριβώς τι έχει μεσολαβήσει στα service.

                                          Θα ήθελα τη γνώμη σας συγκεκριμένα για:
                                          α) Αναρτήσεις - Αν αξίζει να βάλω κάτι σε Monroe Reflex (έχει πάνω τις Sensatrac και ήμουν πολύ ικανοποιημένος) ή να βάλω της μαμας FIAT
                                          β) Φρένα - Δίσκους. Από την αρχή μπλοκάραν με αποτέλεσμα να έχω ένα μικρό ατύχημα. Στη συνέχεια έβαλα μπροστά αεριζόμενους δίσκους και καλύτερα υγρά φρένων αλλά τώρα έχει περάσει καιρός και δεν ξέρω αν είναι ακόμα σε καλή κατάσταση και αν θα πρέπει να δοκιμάσω κάτι άλλο. (Εμπρος Δίσκοι - Πίσω Ταμπούρα)
                                          γ) οτιδήποτε άλλο έχετε να προτείνεται γενικότερα για την ασφάλεια στο δρόμο.

                                          Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις συμβουλές σας.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pid last edited by

                                            Βιάζεσαι πολύ εε?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 70 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr