-
charmak66
Αν καταλαβα καλα εβαλες KYB Excel-G μπρος-πισω?
Οι κλισεις ειναι περιορισμενες σε σχεση με τα εργοστασιακα αμορτισερ?
Νιωθεις εντονα τη μεταφορα βαρους?
Στο φρεναρισμα (εστω και ηπιο) η μουρη βουταει μεσα λιγοτερο απο τα εργοστασιακα?Σχετικα με τη μπαρα θολων: Σκεφτομουν και εγω να τοποθετησω μια μπαρα, με τη λογικη να γινει πιο αμεσο το τιμονι και να μειωθουν εστω και λιγο οι κλισεις. Καποιο μελος απο το puntoclub ανεφερε μεχρι και οτι σταματησαν και οι τριγμοι απο το ταμπλο!
Συμβουλευτηκα το μηχανικο μου, και μου ειπε πως η μπαρα δεν κανει τοση δουλεια στο θεμα των κλισεων ,οσο μια παχυτερη αντιστρεπτικη (πχ απο HGT) που ομως ειναι δυσευρετη σα μεταχειρισμενη και καινουργια κοστιζει... -
Χαρη διαβασα το σεντονι σου... και θα ηθελα να σε ρωτησω...
ποσο τελειωμενα ηταν τα μαμα αμορτισερ??!!!!
Εγω παντως το μονο ασφαλες συμπερασμα που βγαζω απο τα Excel G, ειναι πως ειναι λιγο ποιο γλυκα στις ανωμαλιες σε σχεση με τα μαμα.
-
@saxon
Excel-G μπρος-πίσω, αυτά δίνει η kyb για το δικό μου στον κατάλογό της. Απλά έχει διαφορετικούς κωδικούς για τα μπροστά για τα sporting.Η θολόμπαρα δεν έχει καμία σχέση με τις κλίσεις. Απλά 'δένει' το εμπρός σύστημα και κάτι τέτοιο υποτίθεται πως βελτιώνει την ακρίβεια και την αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης. Θα ψάξω από ebay, γιατί 100+ ευρώ για καινούρια, δεν δίνω. Έχω να βάλω λάστιχα, γιατί κι αυτά μας τέλειωσαν (καλά, τι τα κάνω; )
corsair, τα τελευταία χιλιόμετρα τα αμορτισέρ ήταν ΤΕΛΕΙΩΣ τελειωμένα. Πάντως τέτοιο turn-in δεν θυμάμαι να είχα ποτέ. Πάντως αυτά που έλεγες για κοπάνημα, αποδείχτηκαν ΒΛΑΚΕΙΕΣ. Όχι που δεν θα ταν, δηλαδή.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
@saxon
Excel-G μπρος-πίσω, αυτά δίνει η kyb για το δικό μου στον κατάλογό της. Απλά έχει διαφορετικούς κωδικούς για τα μπροστά για τα sporting.Η θολόμπαρα δεν έχει καμία σχέση με τις κλίσεις. Απλά 'δένει' το εμπρός σύστημα και κάτι τέτοιο υποτίθεται πως βελτιώνει την ακρίβεια και την αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης. Θα ψάξω από ebay, γιατί 100+ ευρώ για καινούρια, δεν δίνω. Έχω να βάλω λάστιχα, γιατί κι αυτά μας τέλειωσαν (καλά, τι τα κάνω; )
Τα Gas-A-Just δεν μπαινουν απο οσο ξερω ε...?
Για τη θολομπαρα συμφωνω, και αυτο σου γραφω πιο πανω...
Αν βρεις κατι στο ebay, ενημερωσε γιατι ψηνομαι και εγω... -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
@saxon
Excel-G μπρος-πίσω, αυτά δίνει η kyb για το δικό μου στον κατάλογό της. Απλά έχει διαφορετικούς κωδικούς για τα μπροστά για τα sporting.Η θολόμπαρα δεν έχει καμία σχέση με τις κλίσεις. Απλά 'δένει' το εμπρός σύστημα και κάτι τέτοιο υποτίθεται πως βελτιώνει την ακρίβεια και την αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης. Θα ψάξω από ebay, γιατί 100+ ευρώ για καινούρια, δεν δίνω. Έχω να βάλω λάστιχα, γιατί κι αυτά μας τέλειωσαν (καλά, τι τα κάνω; )
Τα Gas-A-Just δεν μπαινουν απο οσο ξερω ε...?
Για τη θολομπαρα συμφωνω, και αυτο σου γραφω πιο πανω...
Αν βρεις κατι στο ebay, ενημερωσε γιατι ψηνομαι και εγω...Στο δικό μου δεν μπαίνουν. Πάντως ακόμη και με καινούρια αμορτισέρ ο ημιάκαμπτος του πούντο είναι μια και μισή. Στους ελληνικούς δρόμους φυσικά, όταν βρίσκεις καλό οδόστρωμα, ούτε που σε απασχολεί το ζήτημα.
Κατέβασε τον κατάλογο της kyb από δω:
http://www.kayaba.de/navigation/index.php
και βρες τι υπάρχει για το δικό σου.Θα δω τι παίζει και με ebay, αλλά δεν επείγομαι.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Πάντως αυτά που έλεγες για κοπάνημα, αποδείχτηκαν ΒΛΑΚΕΙΕΣ. Όχι που δεν θα ταν, δηλαδή.Εγώ πάντως είχα γράψει ότι παρότι είναι πιο σφιχτά και κρατάνε πολύ καλύτερη επαφή με το δρόμο κοπανάνε και πολύ λιγότερο στις ανωμαλίες (σε σχέση τουλάχιστον με τα Bilstein Classic - μαύρα που είχα πριν).
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Θα δω τι παίζει και με ebay, αλλά δεν επείγομαι.
Αν το ψάξεις, σίγουρα θα βρεις. Είχα πάρει θολόμπαρα kingdragon για το τσινκουετσέντο, καινούργια, από αγγλία, σε πολύ χαμηλή τιμή (γύρω στα 40 ευρώ, αν θυμάμαι καλά). Οι κλίσεις έμειναν ως είχαν, αλλά αφενός βελτιώθηκε το τιμόνι, αφετέρου είχα καλύτερα φρένα. Το μόνο αρνητικό ήταν ότι για να αλλάξεις μπαταρία, έπρεπε να λύσεις πάλι την μπάρα
-
Tα φρένα πώς βελτιώνονται με την θολόμπαρα;
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Tα φρένα πώς βελτιώνονται με την θολόμπαρα;Μετρήσεις δεν έκανα βέβαια, αλλά η μπάρα μού έδωσε την αίσθηση ότι σταμάτησαν τα ψαρέματα δεξιά-αριστερά όταν φρέναρα. Τώρα, αν αυτό μεταφράζεται σε μειωμένες αποστάσεις ακινητοποίησης, δεν το ξέρω.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Tα φρένα πώς βελτιώνονται με την θολόμπαρα;
Μετρήσεις δεν έκανα βέβαια, αλλά η μπάρα μού έδωσε την αίσθηση ότι σταμάτησαν τα ψαρέματα δεξιά-αριστερά όταν φρέναρα. Τώρα, αν αυτό μεταφράζεται σε μειωμένες αποστάσεις ακινητοποίησης, δεν το ξέρω.
Σωστό αυτό, αν σκεφτούμε πως το cinque είχε ακαμψία τσιχλόφουσκας.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Σωστό αυτό, αν σκεφτούμε πως το cinque είχε ακαμψία τσιχλόφουσκας.
Πολύ σωστό αυτό,για τούτο και η βελτίωση στο Cinque ήταν το λιγότερο εντυπωσιακή!
Παρ'όλα αυτά να ψάξεις και για το δικό σου,θα γίνει σίγουρα καλύτερο,τουλάχιστον στον τομέα του τιμονιού,αλλά και της μικρής μείωσης της υποστροφης..
Με γεια τα αμορτισέρια!!
-
Kανει δουλεια η μπαρα απλα σε περιπτωση τρακαρισματος (μακρια απο μας) ξερετε τι θα γινει. επισης απο οτι μου ειπε ο μηχανικος μου, μετα το δεσιμο που γινεται στο αυτοκινητο με την προσθηκη της μπαρας, τρωνε μεγαλυτερο ζορι οι βασεις μηχανης και σαζμαν.
-
Υπάρχουν κάποιες με ένα 'σπασιμο' που υποτίθεται πως σε περίπτωση τρακαρίσματος διπλώνουν και δεν μεταφέρουν φορτία στην άλλη πλευρά.
Κοίταξα και δεν βρήκα τίποτα φτηνο στο ebay. Θα χω το νου μου, όμως.
Θενξ για τις ευχές, tsilis!
-
Η θολόμπαρα στο φρενάρισμα εμποδίζει τους θόλους να συγκλίνουν και να μεγαλώσει η κάμπερ. Οπότε ναι, κρατώντας την κάμπερ κοντά στο μηδέν, πατάει περισσότερο λάστιχο κάτω, άρα έχεις και μικρότερες αποστάσεις ακινητοποίησης.
-
-
Παιδιά,
Ψάχνω να βελτιώσω λίγο ένα παλιό Punto 75 8V (μοντέλο β' εξαμήνου '95) για να είναι πιο ασφαλές τώρα που έχει φτάσει τα 130 χιλ χμ για να το δώσω στη γυναίκα μου. Σημ: το αυτοκίνητο το είχε ο αδερφός μου για 5 χρόνια και δεν ξέρω ακριβώς τι έχει μεσολαβήσει στα service.
Θα ήθελα τη γνώμη σας συγκεκριμένα για:
α) Αναρτήσεις - Αν αξίζει να βάλω κάτι σε Monroe Reflex (έχει πάνω τις Sensatrac και ήμουν πολύ ικανοποιημένος) ή να βάλω της μαμας FIAT
β) Φρένα - Δίσκους. Από την αρχή μπλοκάραν με αποτέλεσμα να έχω ένα μικρό ατύχημα. Στη συνέχεια έβαλα μπροστά αεριζόμενους δίσκους και καλύτερα υγρά φρένων αλλά τώρα έχει περάσει καιρός και δεν ξέρω αν είναι ακόμα σε καλή κατάσταση και αν θα πρέπει να δοκιμάσω κάτι άλλο. (Εμπρος Δίσκοι - Πίσω Ταμπούρα)
γ) οτιδήποτε άλλο έχετε να προτείνεται γενικότερα για την ασφάλεια στο δρόμο.Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις συμβουλές σας.
-
Παιδιά,
Ψάχνω να βελτιώσω λίγο ένα παλιό Punto 75 8V (μοντέλο β' εξαμήνου '95) για να είναι πιο ασφαλές τώρα που έχει φτάσει τα 130 χιλ χμ για να το δώσω στη γυναίκα μου. Σημ: το αυτοκίνητο το είχε ο αδερφός μου για 5 χρόνια και δεν ξέρω ακριβώς τι έχει μεσολαβήσει στα service.
Θα ήθελα τη γνώμη σας συγκεκριμένα για:
α) Αναρτήσεις - Αν αξίζει να βάλω κάτι σε Monroe Reflex (έχει πάνω τις Sensatrac και ήμουν πολύ ικανοποιημένος) ή να βάλω της μαμας FIAT
β) Φρένα - Δίσκους. Από την αρχή μπλοκάραν με αποτέλεσμα να έχω ένα μικρό ατύχημα. Στη συνέχεια έβαλα μπροστά αεριζόμενους δίσκους και καλύτερα υγρά φρένων αλλά τώρα έχει περάσει καιρός και δεν ξέρω αν είναι ακόμα σε καλή κατάσταση και αν θα πρέπει να δοκιμάσω κάτι άλλο. (Εμπρος Δίσκοι - Πίσω Ταμπούρα)
γ) οτιδήποτε άλλο έχετε να προτείνεται γενικότερα για την ασφάλεια στο δρόμο.Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις συμβουλές σας.
-
Παιδιά,
Ψάχνω να βελτιώσω λίγο ένα παλιό Punto 75 8V (μοντέλο β' εξαμήνου '95) για να είναι πιο ασφαλές τώρα που έχει φτάσει τα 130 χιλ χμ για να το δώσω στη γυναίκα μου. Σημ: το αυτοκίνητο το είχε ο αδερφός μου για 5 χρόνια και δεν ξέρω ακριβώς τι έχει μεσολαβήσει στα service.
Θα ήθελα τη γνώμη σας συγκεκριμένα για:
α) Αναρτήσεις - Αν αξίζει να βάλω κάτι σε Monroe Reflex (έχει πάνω τις Sensatrac και ήμουν πολύ ικανοποιημένος) ή να βάλω της μαμας FIAT
β) Φρένα - Δίσκους. Από την αρχή μπλοκάραν με αποτέλεσμα να έχω ένα μικρό ατύχημα. Στη συνέχεια έβαλα μπροστά αεριζόμενους δίσκους και καλύτερα υγρά φρένων αλλά τώρα έχει περάσει καιρός και δεν ξέρω αν είναι ακόμα σε καλή κατάσταση και αν θα πρέπει να δοκιμάσω κάτι άλλο. (Εμπρος Δίσκοι - Πίσω Ταμπούρα)
γ) οτιδήποτε άλλο έχετε να προτείνεται γενικότερα για την ασφάλεια στο δρόμο.Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις συμβουλές σας.
-
Παιδιά,
Ψάχνω να βελτιώσω λίγο ένα παλιό Punto 75 8V (μοντέλο β' εξαμήνου '95) για να είναι πιο ασφαλές τώρα που έχει φτάσει τα 130 χιλ χμ για να το δώσω στη γυναίκα μου. Σημ: το αυτοκίνητο το είχε ο αδερφός μου για 5 χρόνια και δεν ξέρω ακριβώς τι έχει μεσολαβήσει στα service.
Θα ήθελα τη γνώμη σας συγκεκριμένα για:
α) Αναρτήσεις - Αν αξίζει να βάλω κάτι σε Monroe Reflex (έχει πάνω τις Sensatrac και ήμουν πολύ ικανοποιημένος) ή να βάλω της μαμας FIAT
β) Φρένα - Δίσκους. Από την αρχή μπλοκάραν με αποτέλεσμα να έχω ένα μικρό ατύχημα. Στη συνέχεια έβαλα μπροστά αεριζόμενους δίσκους και καλύτερα υγρά φρένων αλλά τώρα έχει περάσει καιρός και δεν ξέρω αν είναι ακόμα σε καλή κατάσταση και αν θα πρέπει να δοκιμάσω κάτι άλλο. (Εμπρος Δίσκοι - Πίσω Ταμπούρα)
γ) οτιδήποτε άλλο έχετε να προτείνεται γενικότερα για την ασφάλεια στο δρόμο.Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις συμβουλές σας.
-
Βιάζεσαι πολύ εε?
FIAT FORUM