Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread: GP Ιαπωνίας - Fuji 2007
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread: GP Ιαπωνίας - Fuji 2007
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 34
    • 35
    • 3 / 35
    Formula 1
    49
    700
    798
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      eddie_147 last edited by

      F1 χωρίς να σκάνε οι μηχανές ! ! ! !

      Σουβλάκι χωρίς ξύγκι...
      Συμφωνώ. Γενικά αν μείωναν το ρόλο της αεροδυναμικής και επέστρεφαν στα σλικς θα βλέπαμε μπάλα...

      Δυστυχώς όμως η γρια-τσίτσω που ακούει στο όνομα MAX έχει άλλα σχέδια...
      http://www.f1-live.com/f1/en/headlines/ ... 0049.shtml

      Έχω ένα προαίσθημα ότι σε αυτή την πρώτη στροφή θα κλάψουν μανούλες. Θα πάει το προσπέρασμα στα φρένα σύννεφο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lord_rutherford last edited by

        Θα το κλείσουν το μαγαζί!!!!

        675 άλογα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cavallino last edited by

          Ο χρήστης scotsezos έγραψε:
          στο ITV το άκουσα.είναι κάργα μακλαρενικοί(Χάμιλτον γαρ) οπότε γιατί να είναι υπέρ της Ferarri?

          Για να έχουν κάποια δικαιολογία ΑΝ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cavallino last edited by

            Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
            Για Shanghai είναι αρκετά διαδεδομένο, για Interlagos υπάρχει περισσότερη συζήτηση. Ίσως στο ITV το λένε για να φανεί ακόμα πιό μεγάλη μια πιθανή επιτυχία της ΜcLaren.

            Στο Fuji χαρακτηριστικά είναι η τεράστια ευθεία και οι κατεξοχήν αργές στροφές. Εκτός από τις στροφές 4-5, στις υπόλοιπες δείχνει να απαιτείται μηχανική πρόσφυση, όπου υπερτερεί η McL. Νομίζω.

            Ρε κράτα πισινή λέμεεεε!
            Έχεις δει ποτέ σου αγώνα στο Fuji; Χαμός γίνεται. Στο γκρέμι είναι φτιαγμένη η πίστα, έχει τρελές υψομετρικές διαφορές. Εγώ είμαι πολύ αισιόδοξος πως θα είναι από τους πιο θεαματικούς αγώνες της σεζόν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fanis-f1 last edited by

              Μακαρι παιδια να εχουμε ωραιο αγωνα, γιατι το SPA κακα τα ψεμματα μας ξενερωσε λιγακι...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                govus last edited by

                Η 'grantourismo-ποίηση' της F1 !
                Στο τέλος της μεγάλης ευθείας, στροφή σχεδόν 180 μοιρών και δυο στροφές πριν από αυτήν, μεγάλη ανηφόρα με τη δεξιά πριν την ευθεία επίσης πολύ κλειστή. Απορώ για το πού θα μπορούσαν να γίνουν προσπεράσματα...

                Υ.Γ.: ωραίο ήταν το GT4 ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  christos-dimou last edited by

                  Για την Φ1 μην φοβάστε.

                  Θα είναι πράσινη οικολογική.

                  Οι κινητήρες θα καίνε ροδόνερο και τα αέρια θα μυρίζουν βασιλικό του αγρού.

                  Τα ελαστικά θα περιέχουν ουσίες που θα λυπαίνουν το χώμα και θα είναι εμποτισμένα με σπόρους διαφόρων φυτών για βιοποικιλότητα.

                  Η συνολική ισχύς των κινητήρων θα είναι επαρκής ώστε να μπορούν να κινούνται με άνεση στην ανηφόρα.

                  Τα μονοθέσια θα φέρουν ειδικά ηχεία για αυτοεξουδετέρωση των ήχων των κινητήρων. Αντί αυτού θα ακούγεται κλασσική μουσική αναλόγως και του sponsor του μονοθεσίου. Π.χ. Τα Βρεταννικά μονοθέσια θα παίζουν στην Διαπασών το 'Rule Brittania Rule' τα Ιταλικά 'Fratelli d' Italia' τα Γαλλικά τη Μασσαλιώτιδα, τα Γερμανικά κομμάτια του Wagner, τα Αυστριακά κομμάτια του List ή του Mozart, τα ιαπωνικά το 'Καλά Χριστούγεννα κύριε Λώρενς', τα Ισπανικά Tango και άλλα σχετικά και τα Αμερικάνικα κομμάτια από το Cats......

                  Οι οδηγοί πριν από κάθε αγώνα θα φυτεύουν και από 10 δέντρα στην περιοχή για μείωση των αερίων του Θερμοκηπίου. Μάλιστα ο πιο γρήγορος σε αυτή τη δουλειά θα έχει και την pole και θα κερδίζει και 2 πόντους. Τέρμα πια τα ανιαρά Σαββάτα με τα μονοθέσια να γυρίζουν τη πίστα στο όριο και να τρομοκρατείται ο διαβολος της Τανζμανίας και ο πετροκότσυφας της Άνω Παναγιάς. Εδώ όποιος λερώνει καλύτερα τα χέρια του στη μάνα γη αυτός και θα κερδίσει την pole.

                  Όλα τα εξαρτήματα των μονοθεσίων θα μεταφέρονται με ειδικά φορτηγά τα οποία θα κινούνται με τη δύναμη των μηχανικών (ορθοπεταλιά). Αεροπλάνα και άλλες αηδίες θα καταργηθούν. Τα φορτηγά πρέπει να έχουν και τη δυνατότητα πλεύσης στην ανοιχτή θάλασσα.

                  Οι οδηγοί θα κινούνται όλη τη season με ποδήλατο και μόνον τρώγοντας αυστηρά φυτικές τροφές που θα περιορίζουν και την παραγωγή αερίων στο λεπτό έντερο για μείωση των εκπομπών μεθανίου. Οδηγοί που δεν συμορφώνονται θα τους τοποθετείται ειδικός σωλήνας συγκράτησης των αερίων του Θερμοκηπίού.

                  Τέρμα οι αεροδυναμικές σήραγγες και άλλα. Τα μονοθέσια πρέπει να είναι οικολογικά. Στην αρχή της season η κάθε ομάδα θα δηλώνει ποιό ζώο θα αντιγράψει ώστε να έχει έτοιμο το σχήμα. Για κάθε ζώο η ΦΙΑ θα αποφασίζει και το έρμα που θα πρέπει να φέρει (σε λίπασμα για τα φυτά παραγόμενο από απορύμματα Αγελάδων ελευθέρας βοσκής) αναλόγως του μεγέθους και του σχήματος. Άλλο ένας Ελέφας άλλο ένα κολυμπρί.

                  Οι φίλοι της Φ1 δεν θα μπορούν να πλησιάζουν τις πίστες με αυτοκίνητα. Μόνον με τα πόδια ή ποδήλατο ή άντε να το πάρει το ποτάμι και με ζώα έλξης αμαξιδίων και κάρων.

                  Αντί του καμπανίτη σε κάθε νικητή θα δίδεται χυμός από παπάγια και αντί της press conference οι νικητές θα δεντροφυτεύουν τη διαδρομή για την πλήρη αποκατάσταση της φύσης.

                  Οι αγώνες κάθε χρόνο θα γίνονται και σε άλλες πίστες. Τέρμα τα κλασσικά όπως Spa, Monza, Silverstone και δεν συμμαζεύεται. Οι πυροπληκτές περιοχές θα πάρουν προτεραιότητα και επιτέλους η Ελλάδα θα δει και αγώνα της Φ1.

                  Τα καύσιμα της Φ1 θα είναι ελεύθερα. Θα προέρχονται όμως από φυσικές και μόνον διεργασίες. Όπως γίνεται κατανοητό στους παλαιότερους οι Dukes of Hazard θα γίνουν ανάρπαστοι στις ομάδες καθώς το καλύτερο παράνομο ουίσκι (μπέρμπον) θα είναι και το καλύτερο καύσιμο. Εννοείται ότι οι υπεύθυνοι για την αλλαγή ελαστικών θα πρέπει να κατεβάζουν μισο μπουκάλι από το καύσιμο ώστε να βεβαιώνεται η βρωσιμότητα του και ταυτόχρονα να είναι και ικανοί να αλλάξουν και λάστιχα στο μονοθέσιο σε διάστημα όχι μεγαλύτερο των 10 λεπτών. Βέβαια γίνεται κατανοητό ότι το clue του αγώνα θα είναι να βλέπεις 20 μπεκρίδες να προσπαθούν να βάλουν στο αερόκλειδο εκεί που πρέπει και όχι στην οπή της Slavika.

                  Μετά έχει και συνέχεια... τώρα δουλειά....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vengas last edited by

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kantoniou last edited by

                      Ρε, δωσε και σε μας απο αυτο το βιο-καυσιμο που πινεις!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        phaethon last edited by

                        Ο χρήστης cavallino έγραψε:
                        Ρε κράτα πισινή λέμεεεε!
                        Έχεις δει ποτέ σου αγώνα στο Fuji; Χαμός γίνεται. Στο γκρέμι είναι φτιαγμένη η πίστα, έχει τρελές υψομετρικές διαφορές. Εγώ είμαι πολύ αισιόδοξος πως θα είναι από τους πιο θεαματικούς αγώνες της σεζόν.

                        Ναι βρε Μάνο, αυτό είπα κι εγώ, ότι παίζει ισχυρά να δώσει θεαματικό αγώνα. Και λόγω υψομετρικών διαφορών και λόγω της τεράστιας ευθείας, που θα μπαίνουν με διαφορά 8 δέκατα και στο τέλος θα έχουμε προσπέρασμα.
                        Απλά θεωρώ ότι έχει φτιαχτεί με κάποια σχετική... 'οικονομία σκέψης'. Φαντάσου σε αυτό το γκρέμι να είχαν φτιάξει περισσότερες στροφές.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          st-devote last edited by

                          Ο χρήστης Phaethon έγραψε:

                          Ρε κράτα πισινή λέμεεεε!
                          Έχεις δει ποτέ σου αγώνα στο Fuji; Χαμός γίνεται. Στο γκρέμι είναι φτιαγμένη η πίστα, έχει τρελές υψομετρικές διαφορές. Εγώ είμαι πολύ αισιόδοξος πως θα είναι από τους πιο θεαματικούς αγώνες της σεζόν.

                          Και λόγω υψομετρικών διαφορών και λόγω της τεράστιας ευθείας, που θα μπαίνουν με διαφορά 8 δέκατα και στο τέλος θα έχουμε προσπέρασμα.
                          .

                          ...αρκει ο γρηγορος να ειναι πισω απο τον αργο ....

                          Πολλυ φοβαμαι οτι σε 5 γυρους θα εχουν μπει τα μονοθεσια σε σειρα κατα αυξουσα τελικη ταχυτητα και θα εχει τλιωσει το ματσακι .

                          υγ ... βεβαια θα προσφερει απειρο διαφημιστικ-τηλεοπτικο χρονο το μονοθεισιο που θα ρυμιστει με κριτηριο την απειρη ευθεια των 1500 μετρων ... να τον παιρνει στο s2 και s3...και να τον δινει στο s1 ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pininfarina last edited by

                            Στην αρχη της ευθειας αν καποιος απειλειται ισως ειναι προτιμοτερο να αφησει τον πισω να περασει ωστε να προλαβει να παρει το slipstreaming και να ξαναπερασει μπροστα (σπανια το βλεπουμε αυτο στην f1)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              geo-f1 last edited by

                              Πιστευω οτι την εχετε 'θεοποιησει' αυτην την ευθεια πια..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                st-devote last edited by

                                Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
                                Πιστευω οτι την εχετε 'θεοποιησει' αυτην την ευθεια πια..

                                ... ειναι μια αγνωστη πιστα με ενα πολύ εντονο χαρακτηριστικο ....

                                Περι ευθειων .... Συμφωνα με την FIA δεν μπορει να υπαρχει ευθεια μεγαλυτερη απο 2 km σε πιστα της F1

                                STATISTICS ....

                                Barcelona: 982m

                                Hungaroring: 693m

                                Indianapolis: 1'820m *

                                Imola: 629m

                                Interlagos: 1'203m

                                Istanbul: 1'190m

                                Magny Cours: 898m

                                Melbourne: 689m

                                Monte Carlo: 502m

                                Montreal: 995m

                                Monza: 1'268m

                                Nürburgring: 726m

                                Sepang: 804m

                                Al Shakir: 1'007m

                                Shanghai: 1'341m

                                Silverstone: 876m

                                Suzuka: 1'205m

                                • Maλλον εννοει το flat out τμημα
                                  ** με την προυποθεση οτι περνας την eua rouge με τερμα γκαζι ...το μεγαλυτερο κομματι Flat out στο φετινο καλενταρι ειναι απο την La Source μεχρι την Les Combes
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  st-devote last edited by

                                  ....πλακα πλακα ...και η 8 ειναι καλη για 'βουτιες'

                                  ( η 7 χαρακτηριζεται - ονομαζεται 130r ... )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red-spirit last edited by

                                    Από ιστορικής σκοπιάς: Σε αυτή τη πίστα κρίθηκε με δραματικό τρόπο το πρωτάθλημα οδηγών του 1976, όταν αποτέλεσε το φινάλε της χρονιάς και το κατέκτησε ο ξανθομάλης James Hunt με ένα μόλις βαθμό διαφορά από τον Niki Lauda! Ο Αυστριακός παράτησε τον αγώνα όταν είδε 'να ανοίγουν οι ουρανοί' και ο Βρετανός μετά από ένα αναγκαστικό πιτ-στοπ λόγω κλαταρισμένου λάστιχου, με υπεράνθρωπη προσπάθεια τερμάτισε την τελευταία στιγμή έκτος αρπάζοντας τον ένα πόντο που του χάρισε και το μοναδικό του πρωτάθλημα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      phaethon last edited by

                                      Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
                                      ....πλακα πλακα ...και η 8 ειναι καλη για 'βουτιες'

                                      Εξαιρετική, όντως. Και μάλιστα τα προηγούμενα ελαφρά σπασίματα στην ευθεία βοηθάνε στο πλησίασμα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pininfarina last edited by

                                        Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
                                        ( η 7 χαρακτηριζεται - ονομαζεται 130r ... )

                                        St Devote 300r ειναι νομιζω, η 4 ειναι 100r.

                                        Επισης και οι αλλες εκτος απο τα κλασικα ονοματα εχουν και δευτερη ονομασια. Κατα σειρα ειναι: 1.27R 2.75R 3.80R 4.100R 5.30R 6.120R 7.300R 8.15R 9.30R 10.45R 11.25R και 12.12R.

                                        Προφανως το 'r' σε αυτες και στην 130r της Suzuka αναφερεται στην ακτινα στροφης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mak25 last edited by

                                          προβλεπω monza 2!!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            scotsezos last edited by

                                            την στροφή '4' με τί ταχύτητα την πέρνουν?

                                            μου φαίνεται στροφή για πολλά G.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 3 / 35
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr