-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
...ο οποίος ελέφαντας!!!μωβ ελέφαντας;
Υ.Γ: Δεν κρατήθηκα...
-
τεστ τρακτερ λεγεται, αντιστοιχο με το τεστ ταρανδου
-
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
Eίναι δεδομένο ότι δεν εκτίμησε διάφορους παράγοντες σωστά όπως κατάσταση οδοστρώματος, κίνηση, κατάσταση του αυτοκινήτου του αλλά τις δυνατότητες του εαυτού του και έτσι φτάσαμε εκεί.Βέβαια δεν αποκλείεται αυτός να προσπέρναγε στην αριστερή με 150-200 και κάποιος εξυπνήδης αφηρημένος να έκανε τιμονιά από την μεσσαία και να τον έστειλε.
Η ουσία παραμένει ίδια. 7 νεκροί.
το θεωρω και το ποιο πιθανο να σου πω την αληθεια..
-
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
...ο οποίος ελέφαντας!!!
μωβ ελέφαντας;
Υ.Γ: Δεν κρατήθηκα...
Μπλέ...μωβ...κίτρινος...αρκει να καταλήξουμε στον ελέφαντα Χάρη!
-
Πάντως το σίγουρο είναι ότι γουστάρουν να το κάνουν, έτσι δεν είναι; αυτό δεν λέτε;
κάτσε να βάλω και 'γω μερικά -
Αν είναι κάτι που πρέπει να κρατήσουμε ως μάθημα από αυτό το τραγικό συμβάν, είναι ότι το δυστύχημα μπορεί να συμβεί οπουδήποτε, με οποιοδήποτε αυτοκίνητο και με οποιεσδήποτε συνθήκες.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Αν είναι κάτι που πρέπει να κρατήσουμε ως μάθημα από αυτό το τραγικό συμβάν, είναι ότι το δυστύχημα μπορεί να συμβεί οπουδήποτε, με οποιοδήποτε αυτοκίνητο και με οποιεσδήποτε συνθήκες.Κάπου το είχα ξαναγράψει, φίλος μου γυρνούσε από εθνική με τη γυναίκα του και τα 2 παιδιά του στη μεσαία με 140-150. Μπροστά με ίδια σταθερή ταχύτητα ένα audi. Ξαφνικά το audi φεύγει χτυπάει στη μεσαία μπαριέρα, εκσφενδονίζεται χτυπάει στην άλλη μεριά του δρόμου, ξανά πίσω στη διαχωριστική όπου ανατρέπεται και γλιστράει με την οροφή. Ευτυχώς πρόλαβαν να σταματήσουν και δεν τον χτύπησαν. Κανένας δεν έπαθε τίποτε, ούτε ο μπούφος που σύρθηκε με την οροφή.
-
Eτσι, και αμα λαχει τεσταρουμε ΚΑΙ την παθητικη ασφαλεια να'ουμε. Ετσι κανει ο σωστος συντακτης, ολοκληρωμενη ('ολικη' θα ελεγε κανεις ) ενημερωση.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Αν είναι κάτι που πρέπει να κρατήσουμε ως μάθημα από αυτό το τραγικό συμβάν, είναι ότι το δυστύχημα μπορεί να συμβεί οπουδήποτε, με οποιοδήποτε αυτοκίνητο και με οποιεσδήποτε συνθήκες.ΑΚΡΙΒΩΣ
Ενα απροσδοκητο εμποδιο στο δρομο ....
ζωο , καφασι , ιπταμενο αντικειμενο και αλλα πολλα που ποτε κανεις δεν μπορει να μαθει
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Α και ένα ημιάσχετο νο2, καιρός θα ήταν το Euroncap να ελέγχει και την αντοχή στις τούμπες. Στην Αμερική νομίζω το κάνουν και θα είναι εξαιρετικά χρήσιμο για να ξέρουμε τι παίρνουμε πόσο μάλλον για τα κάμπριο όπου έχω δει σε βίντεο και έχω ακούσει τα χειρότερα.Αν γίνει αυτό, ετοιμαστείτε να μην μπορείτε να στρίψετε αριστερά, αφού η εμπρός αριστερή κολώνα θα καλύπτει το 150% του οπτικού σας πεδίου! Για τα SUV που έχουν μεγαλύτερο βάρος, τις κολώνες θα τις στήνουν πολιτικοί μηχανικοί!
-
Ο χρήστης toyotaman έγραψε:
Μηπως επρεπε η τροχαια να ειχε ενα συνεργειο για ταχυτητα στην ευθεια αυτη? Εκει ολοι τρεχουν.......**Μήπως θα βγαίνανε πάλι οι γνωστοί-άγνωστοι του 4Τ φόρουμ κι οχι μόνο και θα φωνάζανε για τους 'μαλάκες, τους σκατόμπατσους που πάνε και στήνονται στις ατέλειωτες ευθείες, να μας πάρουν τα λεφτουδάκια μας, οι παλαιοπαπάρες που το ξύνουν όλοι μέρα.....';;;;
Ε ; ΜΗΠΩΣ ;;;**
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Α και ένα ημιάσχετο νο2, καιρός θα ήταν το Euroncap να ελέγχει και την αντοχή στις τούμπες. Στην Αμερική νομίζω το κάνουν και θα είναι εξαιρετικά χρήσιμο για να ξέρουμε τι παίρνουμε πόσο μάλλον για τα κάμπριο όπου έχω δει σε βίντεο και έχω ακούσει τα χειρότερα.
Αν γίνει αυτό, ετοιμαστείτε να μην μπορείτε να στρίψετε αριστερά, αφού η εμπρός αριστερή κολώνα θα καλύπτει το 150% του οπτικού σας πεδίου! Για τα SUV που έχουν μεγαλύτερο βάρος, τις κολώνες θα τις στήνουν πολιτικοί μηχανικοί!
Σε αυτό φίλε φάνκι έχεις δίκιο εν μέρει. Προσωπικά όμως θα φοβόμουνα εξαιρετικά την αγορά ενός κάμπριο για αυτό το λόγο. Υπάρχουν όμως λύσεις! Δες το νέο μάζντα 2 και θα καταλαβεις τι εννοώ
-
Ο χρήστης Spartan έγραψε:
Μηπως επρεπε η τροχαια να ειχε ενα συνεργειο για ταχυτητα στην ευθεια αυτη? Εκει ολοι τρεχουν.......
**Μήπως θα βγαίνανε πάλι οι γνωστοί-άγνωστοι του 4Τ φόρουμ κι οχι μόνο και θα φωνάζανε για τους 'μαλάκες, τους σκατόμπατσους που πάνε και στήνονται στις ατέλειωτες ευθείες, να μας πάρουν τα λεφτουδάκια μας, οι παλαιοπαπάρες που το ξύνουν όλοι μέρα.....';;;;
Ε ; ΜΗΠΩΣ ;;;**
Φιλε μου, αν πιασουν καποιον να πηγαινει με 220 ενω κυκλοφορουν και αρκετα ακομη αυτοκινητα, δεν θα πει κανεις τιποτα. Αυτο που θα γινει ομως θα ειναι να την στησουν στην ατελειωτη αυτη ευθεια, οταν ΔΕΝ θα εχει κινηση, θα σταματανε οσους πηγαινουν με 121 στο οριο 100, και θα τους κανουν 2χλμ εκπτωση ωστε να ειναι μεσα στο +20χαω οπου η κληση ειναι μικρη και κανεις δεν θα την αμφισβητησει, ωστε να εχουν εγγυημενες εισπραξεις.
Ειναι βασικος νομος του εμποριου αλλωστε, καλυτερα να κανεις πολλες πωλησεις μικρου κερδους, παρα 2-3 μεγαλου...
Και οταν θα το κανουν αυτο, ναι ειναι μαλακες και κυριως αχρηστοι για την οδικη ασφαλεια. Τρανο παραδειγμα το κομματι Κορινθος-Πατρα, οπου και μπλοκα εχει, και ο κοσμος σκοτωνεται γιατι ολοι μας ξερουμε οτι πρεπει να κοψουμε στις ευθειες ενω στις στροφες μπορουμε να κανουμε οτι θελουμε και να παμε οσο γρηγορα θελουμε...
αλλα για να τα καταλαβεις αυτα πρεπει να εχεις ανοιχτο μυαλο, που οπως φαινεται σπανιζει εδω μεσα.
-
Κανείς στην Ελλάδα δεν έχει καταλάβει ότι όποιος δεν έχει πάθει τροχαίο είναι καθαρά θέμα τύχης και μάλιστα αυξημένης!!!!!
Όσο προληπτικός και να είσαι, όσο και να θέλεις να προστευθείς ζούμε σε μια χώρα που μπορούν να σου συμβούν τα ΠΑΝΤΑ από το πιο λογικό τροχαία ως το πιο απίστευτο (δες μελαμίνες στα Τέμπη, δες Μαλιακό, κλπ κλπ)
Το μόνο τροχαίο που δεν έχει συμβεί ακόμα στην Ελλάδα είναι να προσγειωθεί αεροπλάνο κατά λάθος σε δρόμο ή να βγεί καμήλα στην ευθεία της Λαρισας!!!!
Το πρώτο θεωρώ στατιστικά είναι θέμα χρόνου, όσο για το δεύτερο προς το παρόν βγαίνουν σκυλιά, γαϊδούρια ακόμα και αρκούδες στην Εγνατία, τα προσεχή χρόνια με την άνοδο της θερμοκρασίας μπορεί να δούμε και καμήλες!!!!!!Μάλλον φταίνε/ με όλοι μας!!!!
Και οι δρόμοι είναι μάπα και εμείς οδηγούμε χάλια!!!!!
ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΗΒΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 140ΧΛΜ/ ΩΡΑ όπως και 9 στους 10 εδω μέσα!!!!!
Επίσης να σας πώ ότι όταν θα βάλουν Τζερσεϋ διάζωμα και ρίξει μισό μέτρο χιόνι και οι μισοί μάγκες θα είναι ΠΑΛΙ χωρίς αλυσίδες θα φταίει ξανά το Κράτος που δεν θα έχει κομπρεσερ να ανοίξει τον δρόμο για αναστροφή για να μην ψοφήσουν από το κρύο!!!!!ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΎ ΣΥΝΕΊΔΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ!!!! ΟΛΟΙ ΜΑΣ
γιατί δεν ξαναβγαίνου με καμια πλάστιγκα στις ΕΟ???? Μήπως περιμένουν το επόμενο τροχαίο με νταλίκα και ΚΤΕΛ για ναυπάρχει είδηση στα κανάλια????
Μαζί με τους 7 επι Θήβας το Σάββατο είχε και άλλους 8 πανελλαδικά και τους διπλάσιους σε ΚΑΡΟΤΣΚΙ για ΠΑΝΤΑ!!!!!!!!
ΤΥΧΑΙΟΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ
-
Η προσωπική μου εμπειρία είναι ότι όσες φορές πηγαίνω μέχρι 135, περνάω μπροστά από τα μπλόκα χωρίς κανένα πρόβλημα. Τις κλήσεις (και το δικαστήριο) τις παίρνω πάντα με ταχύτητες πολύ πάνω από το όριο, π.χ. 168 με όριο 100.
(Α, ξέχασα και μια ξέμπαρκη στην Βουλιαγμένης με 112 με όριο 70, αλλά εκεί κυνηγούσαν κάτι μ@λ@κισμέν@ που έκαναν κόντρες μέσα στην κίνηση, και την πλήρωσα εγώ ).
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
[...]
Το μόνο τροχαίο που δεν έχει συμβεί ακόμα στην Ελλάδα είναι να προσγειωθεί αεροπλάνο κατά λάθος σε δρόμο
[...]Ένας αστικός μύθος (ελληνιστί urban legend ) λέει ότι ένα αεροπλάνο σημάδευε τη Συγγρού μέχρι που τον ενημέρωσαν από τον πύργο ελέγχου του Ελληνικού ότι μπορεί μεν να έχει ευθυγραμμιστεί, αλλά εκείνοι δεν τον βλέπουν!
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
[...]
Το μόνο τροχαίο που δεν έχει συμβεί ακόμα στην Ελλάδα είναι να προσγειωθεί αεροπλάνο κατά λάθος σε δρόμο
[...]Ένας αστικός μύθος (ελληνιστί urban legend ) λέει ότι ένα αεροπλάνο σημάδευε τη Συγγρού μέχρι που τον ενημέρωσαν από τον πύργο ελέγχου του Ελληνικού ότι μπορεί μεν να έχει ευθυγραμμιστεί, αλλά εκείνοι δεν τον βλέπουν!
Ρωσικό αεροπλάνο για την ακρίβεια... (είχε ακουστεί πριν από χρόνια)
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν είναι κάτι που πρέπει να κρατήσουμε ως μάθημα από αυτό το τραγικό συμβάν, είναι ότι το δυστύχημα μπορεί να συμβεί οπουδήποτε, με οποιοδήποτε αυτοκίνητο και με οποιεσδήποτε συνθήκες.
Κάπου το είχα ξαναγράψει, φίλος μου γυρνούσε από εθνική με τη γυναίκα του και τα 2 παιδιά του στη μεσαία με 140-150. Μπροστά με ίδια σταθερή ταχύτητα ένα audi. Ξαφνικά το audi φεύγει χτυπάει στη μεσαία μπαριέρα, εκσφενδονίζεται χτυπάει στην άλλη μεριά του δρόμου, ξανά πίσω στη διαχωριστική όπου ανατρέπεται και γλιστράει με την οροφή. Ευτυχώς πρόλαβαν να σταματήσουν και δεν τον χτύπησαν. Κανένας δεν έπαθε τίποτε, ούτε ο μπούφος που σύρθηκε με την οροφή.
Είναι πολύ πιθανό να συνέβαινε το ίδιο και προχθές αν η μπαριέρα ήταν σωστή. Αντ'αυτού όμως... +++++++
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Αν είναι κάτι που πρέπει να κρατήσουμε ως μάθημα από αυτό το τραγικό συμβάν, είναι ότι το δυστύχημα μπορεί να συμβεί οπουδήποτε, με οποιοδήποτε αυτοκίνητο και με οποιεσδήποτε συνθήκες.
Κάπου το είχα ξαναγράψει, φίλος μου γυρνούσε από εθνική με τη γυναίκα του και τα 2 παιδιά του στη μεσαία με 140-150. Μπροστά με ίδια σταθερή ταχύτητα ένα audi. Ξαφνικά το audi φεύγει χτυπάει στη μεσαία μπαριέρα, εκσφενδονίζεται χτυπάει στην άλλη μεριά του δρόμου, ξανά πίσω στη διαχωριστική όπου ανατρέπεται και γλιστράει με την οροφή. Ευτυχώς πρόλαβαν να σταματήσουν και δεν τον χτύπησαν. Κανένας δεν έπαθε τίποτε, ούτε ο μπούφος που σύρθηκε με την οροφή.
Είναι πολύ πιθανό να συνέβαινε το ίδιο και προχθές αν η μπαριέρα ήταν σωστή. Αντ'αυτού όμως... +++++++
Δεν φταιει μονο η μπαριερα, φταινε και αλλα: η τρελλη οδηγηση (δυστυχως στην Ελλαδα ισχυει παντα αυτο - ενω το οριο ειναι 130 χλμ εκει πηγαινουν παντα πανω απο 180 χλμ....), το οδοστρωμα (που ποτε δεν εχει συντηρηθει σωστα απο τους εκαστοτε εργολαβους....), το αλκοολ (μπορει να ειχε πιει....), η τροχαια που στην ευθεια αυτη παντα απουσιαζει κλπ
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
[...]
Το μόνο τροχαίο που δεν έχει συμβεί ακόμα στην Ελλάδα είναι να προσγειωθεί αεροπλάνο κατά λάθος σε δρόμο
[...]Ένας αστικός μύθος (ελληνιστί urban legend ) λέει ότι ένα αεροπλάνο σημάδευε τη Συγγρού μέχρι που τον ενημέρωσαν από τον πύργο ελέγχου του Ελληνικού ότι μπορεί μεν να έχει ευθυγραμμιστεί, αλλά εκείνοι δεν τον βλέπουν!
Ρωσικό αεροπλάνο για την ακρίβεια... (είχε ακουστεί πριν από χρόνια)
Ισχύει αυτό, δεν είναι urban legend.
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ