Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
    • 1
    • 2
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 76
    • 77
    • 50 / 77
    Περί αυτοκίνησης
    44
    1540
    25526
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      insanedriver last edited by

      Ο χρήστης kouk έγραψε:
      ...ο οποίος ελέφαντας!!!

      μωβ ελέφαντας;

      Υ.Γ: Δεν κρατήθηκα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros last edited by

        τεστ τρακτερ λεγεται, αντιστοιχο με το τεστ ταρανδου

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alfa-156 last edited by

          Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
          Eίναι δεδομένο ότι δεν εκτίμησε διάφορους παράγοντες σωστά όπως κατάσταση οδοστρώματος, κίνηση, κατάσταση του αυτοκινήτου του αλλά τις δυνατότητες του εαυτού του και έτσι φτάσαμε εκεί.

          Βέβαια δεν αποκλείεται αυτός να προσπέρναγε στην αριστερή με 150-200 και κάποιος εξυπνήδης αφηρημένος να έκανε τιμονιά από την μεσσαία και να τον έστειλε.

          Η ουσία παραμένει ίδια. 7 νεκροί.

          το θεωρω και το ποιο πιθανο να σου πω την αληθεια..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kouk last edited by

            Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:

            ...ο οποίος ελέφαντας!!!

            μωβ ελέφαντας;

            Υ.Γ: Δεν κρατήθηκα...

            Μπλέ...μωβ...κίτρινος...αρκει να καταλήξουμε στον ελέφαντα Χάρη!
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              great8 last edited by

              Πάντως το σίγουρο είναι ότι γουστάρουν να το κάνουν, έτσι δεν είναι; αυτό δεν λέτε;
              κάτσε να βάλω και 'γω μερικά

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                christos-lappas last edited by

                Αν είναι κάτι που πρέπει να κρατήσουμε ως μάθημα από αυτό το τραγικό συμβάν, είναι ότι το δυστύχημα μπορεί να συμβεί οπουδήποτε, με οποιοδήποτε αυτοκίνητο και με οποιεσδήποτε συνθήκες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                  Αν είναι κάτι που πρέπει να κρατήσουμε ως μάθημα από αυτό το τραγικό συμβάν, είναι ότι το δυστύχημα μπορεί να συμβεί οπουδήποτε, με οποιοδήποτε αυτοκίνητο και με οποιεσδήποτε συνθήκες.

                  Κάπου το είχα ξαναγράψει, φίλος μου γυρνούσε από εθνική με τη γυναίκα του και τα 2 παιδιά του στη μεσαία με 140-150. Μπροστά με ίδια σταθερή ταχύτητα ένα audi. Ξαφνικά το audi φεύγει χτυπάει στη μεσαία μπαριέρα, εκσφενδονίζεται χτυπάει στην άλλη μεριά του δρόμου, ξανά πίσω στη διαχωριστική όπου ανατρέπεται και γλιστράει με την οροφή. Ευτυχώς πρόλαβαν να σταματήσουν και δεν τον χτύπησαν. Κανένας δεν έπαθε τίποτε, ούτε ο μπούφος που σύρθηκε με την οροφή.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kacey last edited by

                    Eτσι, και αμα λαχει τεσταρουμε ΚΑΙ την παθητικη ασφαλεια να'ουμε. Ετσι κανει ο σωστος συντακτης, ολοκληρωμενη ('ολικη' θα ελεγε κανεις ) ενημερωση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      blacktan last edited by

                      Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                      Αν είναι κάτι που πρέπει να κρατήσουμε ως μάθημα από αυτό το τραγικό συμβάν, είναι ότι το δυστύχημα μπορεί να συμβεί οπουδήποτε, με οποιοδήποτε αυτοκίνητο και με οποιεσδήποτε συνθήκες.

                      ΑΚΡΙΒΩΣ

                      Ενα απροσδοκητο εμποδιο στο δρομο ....

                      ζωο , καφασι , ιπταμενο αντικειμενο και αλλα πολλα που ποτε κανεις δεν μπορει να μαθει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        funkyreverend last edited by

                        Ο χρήστης travelman έγραψε:
                        Α και ένα ημιάσχετο νο2, καιρός θα ήταν το Euroncap να ελέγχει και την αντοχή στις τούμπες. Στην Αμερική νομίζω το κάνουν και θα είναι εξαιρετικά χρήσιμο για να ξέρουμε τι παίρνουμε πόσο μάλλον για τα κάμπριο όπου έχω δει σε βίντεο και έχω ακούσει τα χειρότερα.

                        Αν γίνει αυτό, ετοιμαστείτε να μην μπορείτε να στρίψετε αριστερά, αφού η εμπρός αριστερή κολώνα θα καλύπτει το 150% του οπτικού σας πεδίου! Για τα SUV που έχουν μεγαλύτερο βάρος, τις κολώνες θα τις στήνουν πολιτικοί μηχανικοί!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spartan last edited by

                          Ο χρήστης toyotaman έγραψε:
                          Μηπως επρεπε η τροχαια να ειχε ενα συνεργειο για ταχυτητα στην ευθεια αυτη? Εκει ολοι τρεχουν.......

                          **Μήπως θα βγαίνανε πάλι οι γνωστοί-άγνωστοι του 4Τ φόρουμ κι οχι μόνο και θα φωνάζανε για τους 'μαλάκες, τους σκατόμπατσους που πάνε και στήνονται στις ατέλειωτες ευθείες, να μας πάρουν τα λεφτουδάκια μας, οι παλαιοπαπάρες που το ξύνουν όλοι μέρα.....';;;;

                          Ε ; ΜΗΠΩΣ ;;;**

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            travelman last edited by

                            Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                            Α και ένα ημιάσχετο νο2, καιρός θα ήταν το Euroncap να ελέγχει και την αντοχή στις τούμπες. Στην Αμερική νομίζω το κάνουν και θα είναι εξαιρετικά χρήσιμο για να ξέρουμε τι παίρνουμε πόσο μάλλον για τα κάμπριο όπου έχω δει σε βίντεο και έχω ακούσει τα χειρότερα.

                            Αν γίνει αυτό, ετοιμαστείτε να μην μπορείτε να στρίψετε αριστερά, αφού η εμπρός αριστερή κολώνα θα καλύπτει το 150% του οπτικού σας πεδίου! Για τα SUV που έχουν μεγαλύτερο βάρος, τις κολώνες θα τις στήνουν πολιτικοί μηχανικοί!

                            Σε αυτό φίλε φάνκι έχεις δίκιο εν μέρει. Προσωπικά όμως θα φοβόμουνα εξαιρετικά την αγορά ενός κάμπριο για αυτό το λόγο. Υπάρχουν όμως λύσεις! Δες το νέο μάζντα 2 και θα καταλαβεις τι εννοώ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kacey last edited by

                              Ο χρήστης Spartan έγραψε:

                              Μηπως επρεπε η τροχαια να ειχε ενα συνεργειο για ταχυτητα στην ευθεια αυτη? Εκει ολοι τρεχουν.......

                              **Μήπως θα βγαίνανε πάλι οι γνωστοί-άγνωστοι του 4Τ φόρουμ κι οχι μόνο και θα φωνάζανε για τους 'μαλάκες, τους σκατόμπατσους που πάνε και στήνονται στις ατέλειωτες ευθείες, να μας πάρουν τα λεφτουδάκια μας, οι παλαιοπαπάρες που το ξύνουν όλοι μέρα.....';;;;

                              Ε ; ΜΗΠΩΣ ;;;**

                              Φιλε μου, αν πιασουν καποιον να πηγαινει με 220 ενω κυκλοφορουν και αρκετα ακομη αυτοκινητα, δεν θα πει κανεις τιποτα. Αυτο που θα γινει ομως θα ειναι να την στησουν στην ατελειωτη αυτη ευθεια, οταν ΔΕΝ θα εχει κινηση, θα σταματανε οσους πηγαινουν με 121 στο οριο 100, και θα τους κανουν 2χλμ εκπτωση ωστε να ειναι μεσα στο +20χαω οπου η κληση ειναι μικρη και κανεις δεν θα την αμφισβητησει, ωστε να εχουν εγγυημενες εισπραξεις.

                              Ειναι βασικος νομος του εμποριου αλλωστε, καλυτερα να κανεις πολλες πωλησεις μικρου κερδους, παρα 2-3 μεγαλου...

                              Και οταν θα το κανουν αυτο, ναι ειναι μαλακες και κυριως αχρηστοι για την οδικη ασφαλεια. Τρανο παραδειγμα το κομματι Κορινθος-Πατρα, οπου και μπλοκα εχει, και ο κοσμος σκοτωνεται γιατι ολοι μας ξερουμε οτι πρεπει να κοψουμε στις ευθειες ενω στις στροφες μπορουμε να κανουμε οτι θελουμε και να παμε οσο γρηγορα θελουμε...

                              αλλα για να τα καταλαβεις αυτα πρεπει να εχεις ανοιχτο μυαλο, που οπως φαινεται σπανιζει εδω μεσα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cpp last edited by

                                Κανείς στην Ελλάδα δεν έχει καταλάβει ότι όποιος δεν έχει πάθει τροχαίο είναι καθαρά θέμα τύχης και μάλιστα αυξημένης!!!!!
                                Όσο προληπτικός και να είσαι, όσο και να θέλεις να προστευθείς ζούμε σε μια χώρα που μπορούν να σου συμβούν τα ΠΑΝΤΑ από το πιο λογικό τροχαία ως το πιο απίστευτο (δες μελαμίνες στα Τέμπη, δες Μαλιακό, κλπ κλπ)
                                Το μόνο τροχαίο που δεν έχει συμβεί ακόμα στην Ελλάδα είναι να προσγειωθεί αεροπλάνο κατά λάθος σε δρόμο ή να βγεί καμήλα στην ευθεία της Λαρισας!!!!
                                Το πρώτο θεωρώ στατιστικά είναι θέμα χρόνου, όσο για το δεύτερο προς το παρόν βγαίνουν σκυλιά, γαϊδούρια ακόμα και αρκούδες στην Εγνατία, τα προσεχή χρόνια με την άνοδο της θερμοκρασίας μπορεί να δούμε και καμήλες!!!!!!

                                Μάλλον φταίνε/ με όλοι μας!!!!
                                Και οι δρόμοι είναι μάπα και εμείς οδηγούμε χάλια!!!!!
                                ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΗΒΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 140ΧΛΜ/ ΩΡΑ όπως και 9 στους 10 εδω μέσα!!!!!
                                Επίσης να σας πώ ότι όταν θα βάλουν Τζερσεϋ διάζωμα και ρίξει μισό μέτρο χιόνι και οι μισοί μάγκες θα είναι ΠΑΛΙ χωρίς αλυσίδες θα φταίει ξανά το Κράτος που δεν θα έχει κομπρεσερ να ανοίξει τον δρόμο για αναστροφή για να μην ψοφήσουν από το κρύο!!!!!

                                ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΎ ΣΥΝΕΊΔΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ!!!! ΟΛΟΙ ΜΑΣ

                                γιατί δεν ξαναβγαίνου με καμια πλάστιγκα στις ΕΟ???? Μήπως περιμένουν το επόμενο τροχαίο με νταλίκα και ΚΤΕΛ για ναυπάρχει είδηση στα κανάλια????

                                Μαζί με τους 7 επι Θήβας το Σάββατο είχε και άλλους 8 πανελλαδικά και τους διπλάσιους σε ΚΑΡΟΤΣΚΙ για ΠΑΝΤΑ!!!!!!!!

                                ΤΥΧΑΙΟΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  christos-lappas last edited by

                                  Η προσωπική μου εμπειρία είναι ότι όσες φορές πηγαίνω μέχρι 135, περνάω μπροστά από τα μπλόκα χωρίς κανένα πρόβλημα. Τις κλήσεις (και το δικαστήριο) τις παίρνω πάντα με ταχύτητες πολύ πάνω από το όριο, π.χ. 168 με όριο 100.

                                  (Α, ξέχασα και μια ξέμπαρκη στην Βουλιαγμένης με 112 με όριο 70, αλλά εκεί κυνηγούσαν κάτι μ@λ@κισμέν@ που έκαναν κόντρες μέσα στην κίνηση, και την πλήρωσα εγώ ).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hammer_ last edited by

                                    Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                    [...]
                                    Το μόνο τροχαίο που δεν έχει συμβεί ακόμα στην Ελλάδα είναι να προσγειωθεί αεροπλάνο κατά λάθος σε δρόμο
                                    [...]

                                    Ένας αστικός μύθος (ελληνιστί urban legend ) λέει ότι ένα αεροπλάνο σημάδευε τη Συγγρού μέχρι που τον ενημέρωσαν από τον πύργο ελέγχου του Ελληνικού ότι μπορεί μεν να έχει ευθυγραμμιστεί, αλλά εκείνοι δεν τον βλέπουν!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dpolal last edited by

                                      Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:

                                      [...]
                                      Το μόνο τροχαίο που δεν έχει συμβεί ακόμα στην Ελλάδα είναι να προσγειωθεί αεροπλάνο κατά λάθος σε δρόμο
                                      [...]

                                      Ένας αστικός μύθος (ελληνιστί urban legend ) λέει ότι ένα αεροπλάνο σημάδευε τη Συγγρού μέχρι που τον ενημέρωσαν από τον πύργο ελέγχου του Ελληνικού ότι μπορεί μεν να έχει ευθυγραμμιστεί, αλλά εκείνοι δεν τον βλέπουν!

                                      Ρωσικό αεροπλάνο για την ακρίβεια... (είχε ακουστεί πριν από χρόνια)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                        Αν είναι κάτι που πρέπει να κρατήσουμε ως μάθημα από αυτό το τραγικό συμβάν, είναι ότι το δυστύχημα μπορεί να συμβεί οπουδήποτε, με οποιοδήποτε αυτοκίνητο και με οποιεσδήποτε συνθήκες.

                                        Κάπου το είχα ξαναγράψει, φίλος μου γυρνούσε από εθνική με τη γυναίκα του και τα 2 παιδιά του στη μεσαία με 140-150. Μπροστά με ίδια σταθερή ταχύτητα ένα audi. Ξαφνικά το audi φεύγει χτυπάει στη μεσαία μπαριέρα, εκσφενδονίζεται χτυπάει στην άλλη μεριά του δρόμου, ξανά πίσω στη διαχωριστική όπου ανατρέπεται και γλιστράει με την οροφή. Ευτυχώς πρόλαβαν να σταματήσουν και δεν τον χτύπησαν. Κανένας δεν έπαθε τίποτε, ούτε ο μπούφος που σύρθηκε με την οροφή.

                                        Είναι πολύ πιθανό να συνέβαινε το ίδιο και προχθές αν η μπαριέρα ήταν σωστή. Αντ'αυτού όμως... +++++++

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          toyotaman last edited by

                                          Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                          Αν είναι κάτι που πρέπει να κρατήσουμε ως μάθημα από αυτό το τραγικό συμβάν, είναι ότι το δυστύχημα μπορεί να συμβεί οπουδήποτε, με οποιοδήποτε αυτοκίνητο και με οποιεσδήποτε συνθήκες.

                                          Κάπου το είχα ξαναγράψει, φίλος μου γυρνούσε από εθνική με τη γυναίκα του και τα 2 παιδιά του στη μεσαία με 140-150. Μπροστά με ίδια σταθερή ταχύτητα ένα audi. Ξαφνικά το audi φεύγει χτυπάει στη μεσαία μπαριέρα, εκσφενδονίζεται χτυπάει στην άλλη μεριά του δρόμου, ξανά πίσω στη διαχωριστική όπου ανατρέπεται και γλιστράει με την οροφή. Ευτυχώς πρόλαβαν να σταματήσουν και δεν τον χτύπησαν. Κανένας δεν έπαθε τίποτε, ούτε ο μπούφος που σύρθηκε με την οροφή.

                                          Είναι πολύ πιθανό να συνέβαινε το ίδιο και προχθές αν η μπαριέρα ήταν σωστή. Αντ'αυτού όμως... +++++++

                                          Δεν φταιει μονο η μπαριερα, φταινε και αλλα: η τρελλη οδηγηση (δυστυχως στην Ελλαδα ισχυει παντα αυτο - ενω το οριο ειναι 130 χλμ εκει πηγαινουν παντα πανω απο 180 χλμ....), το οδοστρωμα (που ποτε δεν εχει συντηρηθει σωστα απο τους εκαστοτε εργολαβους....), το αλκοολ (μπορει να ειχε πιει....), η τροχαια που στην ευθεια αυτη παντα απουσιαζει κλπ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kid last edited by

                                            Ο χρήστης dpolal έγραψε:

                                            [...]
                                            Το μόνο τροχαίο που δεν έχει συμβεί ακόμα στην Ελλάδα είναι να προσγειωθεί αεροπλάνο κατά λάθος σε δρόμο
                                            [...]

                                            Ένας αστικός μύθος (ελληνιστί urban legend ) λέει ότι ένα αεροπλάνο σημάδευε τη Συγγρού μέχρι που τον ενημέρωσαν από τον πύργο ελέγχου του Ελληνικού ότι μπορεί μεν να έχει ευθυγραμμιστεί, αλλά εκείνοι δεν τον βλέπουν!

                                            Ρωσικό αεροπλάνο για την ακρίβεια... (είχε ακουστεί πριν από χρόνια)

                                            Ισχύει αυτό, δεν είναι urban legend.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 50 / 77
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr