-
Μου αρέσουν αυτοί που έχουν περάσει στο άλλο άκρο και υποστηρίζουν ότι ποτέ δε φταίει η υπερβολική ταχύτητα. Παλιά όλοι λέγανε ότι φταίει η ταχύτητα, τώρα λένε ότι ποτέ δε φταίει. Δλδ με το να πας με +100% ταχύτητα σε σχέση με τα άλλα οχήματα είναι ανάξιο σχολιασμού; Το ότι οι δρόμοι είναι σκτ, οι μπαρίερες είναι για τομπουτσο κτλ κτλ το ξέρουμε χρόνια τώρα και ακριβώς γι'αυτό πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί. Καλύτερα ζωντανός παρά νεκρός-ανάπηρος αλλά με καλή δικαιολογία(Ήταν καλύτερος του Κάνκουνεν αλλά είχε ανάποδη κλίση η στροφή και τον πέταξε ενώ κανονικά θα έμπαινε με +10kmh... Χεράς αλλά σε παρατεταμένο ντριφτ του'φυγε λόγω απότομης αλλαγής της ολισθηρότητας του δρόμου... Έχει πείρα στα ίντυκαρ αλλά εκεί που έκανε σφήνες ακριβείας, μια θείτσα πάτησε απότομα φρένο με αποτέλεσμα ο πιλότος να βγει εκτός δρόμου).
-
Ποια ανάποδη κλίση και ποια στροφή; Το ατύχημα έγινε σε ευθεία.
Τα 220χαω πιθανό να είναι προϊόν της γόνιμης φαντασίας των δημοσιογράφων, το σχήμα που πήρε η μπαριέρα από τη σύγκρουση το είδα στην τηλεόραση με τα μάτια μου και πραγματικά απόρησα πώς ένα αυτοκίνητο την πήδηξε σε ευθεία τόσο εύκολα ενώ θα έπρεπε να είχε συρθεί πάνω της ή το πολύ-πολύ να το είχε εκτρέψει πάλι μέσα στο ρεύμα του.
-
Αν ήταν κάποια δυνατή έκδοση της σειράς 3 με μεγάλο κυβισμό, τα 220 δεν θα της ήταν δύσκολο να τα πιάσει και γρήγορα και εύκολα(πόσο μάλλον για καμιά Μ3).
Κρίμα για τους ανθρώπους που πήγαν τζάμπα, όπως επίσης, κρίμα και τους υπόλοιπους νεκρούς που σκοτώθηκαν σήμερα και σκοτώνονται συστηματικά και κάθε μέρα σε ετούτη τη χώρα.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Τραγικό...... οικογένεια ξεκινησε για να πάει σε κηδεία πατέρα του ζευγαριού
από αθήνα για αλεξανδρούπολη..Στα μάλγαρα (αγνωστο πως) χτύπησε στο στηθαίο......Ξημερώματα έγινε το ατύχημα
Αποτέλεσμα.... Μαμά ετών 42 νεκρή
Πατέρας ετών 42 κρίσιμα στην εντατική
αγόρι υιος ετών 8 με με κρανιοεγκεφαλική κάκωσηΣημάδι από φρενάρισμα υπήρχαν από μεσαία λωρίδα εως στο στηθαίο...το τσιμεντένιο νομίζω
Προσοχή.....το λιγότερο εκεί /εξω.......
Ο πατέρας είναι συνάδελφος .... συγκλονιστήκαμε όλοι, ειδικά οι κολλητοί του
Ο πατέρας πάει καλύτερα, μάλλον τη γλύτωσε
Το παιδί είναι εντάξει αλλά έχει πάθει σοκΠΩΠΩ
Τουλαχιστον να μην μεινει το παιδι μονο του. -
γιατί να πρέπει μια ολόκληρη οικογένεια να πληρώσει την βλακεία ενός άλλου...
λυπάμαι πολύ αυτούς που έρχονταν από απέναντι.
-
ρε παιδια το ειδα κι εγω στην τηλεωραση και επαθα σοκ!πως στα κοματιαμ εγινε αυτο?!?!? παντως απ'οτι ειδα μαλλον για Ε30 την ειδα την BMW!κι εγω εχω παει με αυτα τα χιλιομετρα σε δρομο με ευθία αλλα δεν εκανα ουτε σφηνες ουτε τιποτα και κακα τα ψέματα οπως και οι περισσοτεροι ξέρουν τα 220 δεν σε σκοτωνουν αλλα ο τροπος που τα πας σε σκοτωνει!και φυσικα το γαζι και τα αλογα σε ανωριμους και απειρους ειναι σιγουρος θανατος!και απ'οτι εμαθα ηταν 3 κοριτσακια στο αμαξι μεσα δηλαδη ηταν τιγκα φορτομενος!τι να πω κριμα πραγματικα!
-
Ο χρήστης Galileo Galilei έγραψε:
Αν υπάρχει ένδειξη 220 στο κοντέρ της BMW είναι παραπλανητική επειδή το αυτοκίνητο βρέθηκε στον αέρα και οι κινηρτήριοι τροχοί του δεν είχαν καμμιά αντίσταση. Αν ο οδηγός είχε ακόμα το πόδι του στο γκάζι (που μάλλον θα το είχε από τον τρόμο) το κοντέρ θα μπορούσε να γράψει και 300.Το ατύχημα έγινε σε απόλυτη ευθεία. Η μπαριέρα είχε στραβώσει σε διάστημα 20-30 μέτρων, είχε υποχωρήσει προς το αντίθετο ρεύμα και είχε μετατραπεί σε ράμπα απογείωσης. Με όσα και να πήγαινε η BMW αποκλείεται σε μια ευθεία να είχε τόσο μεγάλη γωνία πρόσκρουσης με τη μπαριέρα ώστε να την υπερπηδήσει τόσο εύκολα. Για μένα για το ατύχημα πρωτίστως φταίει η κατασκευή της μπαριέρας (πολύ χαμηλή και μαλακή) η οποία δεν μπόρεσε να συγκρατήσει ένα μεσαίο αυτοκίνητο. Δηλαδή αν τη χτύπαγε μία νταλίκα θα την ξήλωνε πανεύκολα και θα έπαιρνε παραμάζωμα όλο το αντίθετο ρεύμα για εκατοντάδες μέτρα.
Αυτος ακριβως ειναι ο λογος που ΔΕΝ βαζουμε μπαριερες σε τετοια σημεια αλλα τσιμεντενιο τοιχο!!! Ραντεβου με τον Χαρο ειναι η μπαριερα - αλλα ειπαμε φταιει η υπερβολικη ταχυτητα
-
Ο χρήστης garvanitis έγραψε:
Αν υπάρχει ένδειξη 220 στο κοντέρ της BMW είναι παραπλανητική επειδή το αυτοκίνητο βρέθηκε στον αέρα και οι κινηρτήριοι τροχοί του δεν είχαν καμμιά αντίσταση. Αν ο οδηγός είχε ακόμα το πόδι του στο γκάζι (που μάλλον θα το είχε από τον τρόμο) το κοντέρ θα μπορούσε να γράψει και 300.
Το ατύχημα έγινε σε απόλυτη ευθεία. Η μπαριέρα είχε στραβώσει σε διάστημα 20-30 μέτρων, είχε υποχωρήσει προς το αντίθετο ρεύμα και είχε μετατραπεί σε ράμπα απογείωσης. Με όσα και να πήγαινε η BMW αποκλείεται σε μια ευθεία να είχε τόσο μεγάλη γωνία πρόσκρουσης με τη μπαριέρα ώστε να την υπερπηδήσει τόσο εύκολα. Για μένα για το ατύχημα πρωτίστως φταίει η κατασκευή της μπαριέρας (πολύ χαμηλή και μαλακή) η οποία δεν μπόρεσε να συγκρατήσει ένα μεσαίο αυτοκίνητο. Δηλαδή αν τη χτύπαγε μία νταλίκα θα την ξήλωνε πανεύκολα και θα έπαιρνε παραμάζωμα όλο το αντίθετο ρεύμα για εκατοντάδες μέτρα.
Αυτος ακριβως ειναι ο λογος που ΔΕΝ βαζουμε μπαριερες σε τετοια σημεια αλλα τσιμεντενιο τοιχο!!! Ραντεβου με τον Χαρο ειναι η μπαριερα - αλλα ειπαμε φταιει η υπερβολικη ταχυτητα
Συμφωνω για τις μαπριερες αλλα και με 120 αν μεσεις στις μπαριερες παλι δεν νομιζω να σε κρατισουν...
-
δηλαδη δεν φταιει και η ταχυτητα (κυριως)?
και τσιμεντο να εχει με μεγαλη ταχυτητα παλι θα απογειωνοτανε με μια απλη επαφη,αλλα δεν θα περναγε σε αντιθετο ρευμα μαλλον -
Ο χρήστης zastava έγραψε:
δηλαδη δεν φταιει και η ταχυτητα (κυριως)?
και τσιμεντο να εχει με μεγαλη ταχυτητα παλι θα απογειωνοτανε με μια απλη επαφη,αλλα δεν θα περναγε σε αντιθετο ρευμα μαλλονΦταιει ΚΑΙ η ταχυτητα αλλα οχιμ μονο αυτη! συμασια εχει οτι 7-8 ανθρωποι χαθηκαν απο την ανωριμοτητα ενος βληματος!
-
Pε παιδια μη ειμαστε υπερβολικοι.Μερικοι εχουν φτασει στο αλλο ακρο και λενε οτι ποτε δε φταιει η ταχυτητα.Ισως απο αντιδραση στην ευκολη δικαιολογια της 'υπερβολικης ταχυτητας'που ακουμε απο κρατος και ΜΜΕ εδω και δεκαετιες.
Ισως απενεχοποιοντας τη ταχυτητα να 'πεταμε ' απο πανω μας ευκολα τις ευθυνες και να τις μεταθετουμε αλλου.
Στη συγκεκριμενη περιπτωση,αν αληθευουν οι πληροφοριες,σιγουρα εφταιγε και ο δρομος ,οι μπαριερες αλλα περισσοτερο εφταιγε ο οδηγος που ετρεχε με 220,σε δρομο με οριο τα 130 και στην Ελλαδα!!!Με 3 επιβατες μεσα στο αυτοκινητο...
Δηλαδη αν σε ενα δρομο με στροφες που εχει οριο 60 εγω παω με 90 και βγω απο το δρομο ποιος θα φταιει?Ο δρομος επειδη δεν εχει αγωνιστικη ασφαλτο για να με κρατησει??Εδω στη Γερμανια αμα συμβαινουν ατυχηματα με υψηλες ταχυτητες ,τα αυτοκινητα μερικες φορες γκρεμιζουν τα στηθαια ή τα υπερπηδουν και μπαινουν στο αντιθετο ρευμα δυσκολο ειναι?Μιλαμε για 2 τονους σχεδον να κινουνται με 200km/h...Επρεπε να εχει αχυρομπαλες και λαστιχα αντι για στηθαιο οπως στις πιστες.
-
Φυσικά και φταίει ο οδηγός, είτε οδηγεί πολύ γρήγορα, είτε ο δρόμος είναι κακής ποιότητας. Ο οδηγός αποφασίζει να κινηθεί πιο γρήγορα από το ενδεικνυόμενο, ο οδηγός αποφασίζει να στρίψει ενώ βλέπει ότι η στροφή είναι απότομη, ο οδηγός αδιαφορεί για τους κινδύνους -ορατούς ή πιθανούς-.
-
Κάποιο λάθος του οδηγού και η υποτιθέμενη υπερβολική του ταχύτητα (δεν ξέρουμε ακόμα σίγουρα) ευθύνονται για το ότι έγινε το ατύχημα. Η κακή κατασκευή της μπαριέρας ευθύνεται για τη σφοδρότητα του ατυχήματος. Αν η BMW δεν είχε απογειωθεί ώστε να περάσει στο αντίθετο ρεύμα αλλά σερνόταν πάνω στη μπαριέρα σίγουρα θα είχαμε -3 νεκρούς (τους επιβάτες της Xsara) και ίσως να τη γλίτωναν μερικοί ή και όλοι οι επιβάτες της BMW.
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
7+ νεκροί στην ΕΟ?Δεν το πιστεύω. Να γίνει μετωπική σε δρόμο με διαχωριστική νησίδα...
Ξέρει κανείς περισσότερο info?
Δεν είναι και τόσο σπάνιο φαινόμενο.
Θυμάμαι πριν δυό χρόνια προς την Χαλκιδική πριν την έξοδο προς Ρύσιο ανάλογη κατάσταση με ΙΧ που πήδησε το διαχωριστικό και προσγειώθηκε σε Μερσεντές.
Πάλι πριν δύο χρόνια στην Περιφερειακή της Θεσσαλονίκης δίπλωσε νταλίκα έκανε μοχλό με το διαχωριστικό και προσγειώθηκε στο αντίθετο ρεύμα.
Μάλλον πρέπει να γίνουν ψηλότερα τα διαχωριστικά. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Φυσικά και φταίει ο οδηγός, είτε οδηγεί πολύ γρήγορα, είτε ο δρόμος είναι κακής ποιότητας. Ο οδηγός αποφασίζει να κινηθεί πιο γρήγορα από το ενδεικνυόμενο, ο οδηγός αποφασίζει να στρίψει ενώ βλέπει ότι η στροφή είναι απότομη, ο οδηγός αδιαφορεί για τους κινδύνους -ορατούς ή πιθανούς-.+1
Πως άραγε συμπεριφέρεται ένα αυτοκίνητο όταν πηγαίνει με ταχύτητες μεγάλες (πάνω από 100) όταν για κάποιο αδιευκρίνηστο λόγο ο οδηγός πατάει (γλύφει) κατά λάθος το φρένο ... Υπάρχει περίπτωση να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου; Νομίζω πως ναι.
Πριν κάποιο διάστημα στο Κηφισό στην άνοδο, στο ύψος Αγίων Αναργύρων. Η ώρα ήταν περίπου 3 το βράδι.
Στην μεσαία λωρίδα ξαφνικά ένα αυτοκίνητο Celica (δεκαετίας '80) πάτησε φρένο και έκανε επιτόπου σβούρα. Ακινητοποιήθηκε στη μεσαία λωρίδα με την μούρη προς την άνοδο και ο οδηγός ήταν πάνω στο τιμόνι. Αποδείχτηκε ότι είχε λιποθυμήσει ή κοιμήθηκε. Ευτυχώς που ήταν άδειος ο δρόμος και πέρνανα εγώ και 2-3 άλλα αυτοκίνητα.
-
Συνέλθετε.
220 είναι πολλά για Ι.Χ., ό,τι και να είναι, ας αφήσουμε τις εξυπνάδες 'πώς' και 'αν πας σωστά' κτλ.
Τα είχε άνετα η BMW αν ήθελε και λόγω της σφοδρότητας του ατυχήματος πιστεύω ότι τα είχε άνετα. -
Στην Ελλάδα ποτέ δεν φταίει το οδόστρωμα, η κλίση, η σήμανση, η χαλασμένη μπαριέρα κτλπ.
Πάντα φταίει η υπερβολική ταχύτητα...Χωρίς να θέλω να πω ότι δεν έτρεχε ο οδηγός της Bmw πάνω από τα όρια κτλπ.
Αλλάααα μήπως η καραμέλα με την ''υπερ-ΒΟΛΙΚΗ'' ταχύτητα έχει παραγίνει στην χώρα αυτή; Ποτέ δεν φταίει ο εργολάβος ή το ταμείο εθνικής οδοποιίας;
-
Γιατί ρε συ είναι μαλακία (γενικά μιλάω) σε σημεία που ξέρεις πόσο χάλια είναι ο δρόμος να πηγαίνεις τάπα. Γιαυτό. Να δεχτώ ας πούμε έξω από την κατερίνη ή στην εγνατία να πηγαίνεις τάπα, αλλά έξω από την θήβα έτσι χάλια που είναι το οδόστρωμα (+ το ότι έχει απλά μπαριέρα) είναι εντελώς μη συνετό να τελικιάζεις.
-
φυσικα φταινε κ αυτα αλλα με τετοια ταχυτητα μειωνεις τις πιθανοτητες επιβιωσης μετα απο ατυχημα,σωστης αντιδρασης σε κατι που θα σε φοβισει θα σου πεταχτει κτλπ αλλα και σε κατι που θα πατησεις
κ αφου ξερουμε τι δρομους εχουμε και τι κινδυνοι υπαρχουνε,γιατι πας με 200 ενω εχεις κ κοσμο μεσα?
(αν κ κανουμε παλι εναν κυκλο στη συζητηση) -
Φυσικά και είναι σημαντική η συμμετοχή της ποιότητας των έργων. Αυτό αποδεικνύεται π.χ. από την παρουσία δρόμων όπως η Αττική Οδός, όπου με τους ίδιους οδηγούς που οδηγάνε στους υπόλοιπους δρόμους έχει ελάχιστα έως αμελητέα ατυχήματα.
Καθώς οδηγάς εσύ έχεις τη δυνατότητα να προσαρμόσεις τη συμπεριφορά σου. Ο δρόμος είναι αυτός που είναι, δεν αλλάζει όταν σε βλέπει. Ακόμα κι όπως είναι οι δρόμοι, με τα 130 που είναι το όριο είσαι καλυμμένος. Μπορεί να τρακάρεις, αλλά έχεις πολλές παραπάνω πιθανότητες να ζήσεις, απ'ότι αν πας με 140. Η διαφορά φαίνεται μικρή, αλλά στατιστικά αποδεικνύεται κρίσιμη απ'όλες τις έρευνες που έχουν γίνει.
Αν πας παραπάνω, τρακάρεις και πάθεις κάτι, δε μπορεί να ζητάς τα ρέστα από το δρόμο. Μπορείς να ζητήσεις ίσως ρέστα μόνο από την 'παθητική ασφάλεια' του αυτοκινήτου σου, το οποίο σου δίνει τη δυνατότητα να τρέξεις με 200, αλλά δεν αντέχει σε ανάλογη σύγκρουση.
Οι δρόμοι σου λένε 'τρέξε μέχρι τόσο'. Τα αυτοκίνητα πωλούνται χωρίς ανάλογη επισήμανση.
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ