-
Έχουμε αρχίσει και ξεφεύγουμε και τα δύο εν λόγω αμάξια φαίνεται να μην ανήκουν καν στην ίδια κατηγορία, αλλά είδα σήμερα το Α3 Ambition στην αντιπροσωπεία και σαν να μου έκλεινε το μάτι...Με το S-Tronic και κάνα δυο καλούδια η τιμή του είναι κοντά στα επίπεδα ενός αντίστοιχα εξοπλισμένου Golf GT με το DSG, από επιδόσεις τουλάχιστον στα χαρτιά φαίνεται να είναι πάνω κάτω επίσης τα ίδια..το ερώτημα βέβαια είναι ποιό από τα δύο θα σκεφτόσασταν για αμάξι κυρίως για ταξίδια...;
Αλήθεια, το S-Tronic πρόκειται για το ίδιο κιβώτιο με το DSG με διαφορετικό όνομα, ή είναι τελείως διαφορετικής τεχνολογίας;
-
Έχουμε αρχίσει και ξεφεύγουμε και τα δύο εν λόγω αμάξια φαίνεται να μην ανήκουν καν στην ίδια κατηγορία, αλλά είδα σήμερα το Α3 Ambition στην αντιπροσωπεία και σαν να μου έκλεινε το μάτι...Με το S-Tronic και κάνα δυο καλούδια η τιμή του είναι κοντά στα επίπεδα ενός αντίστοιχα εξοπλισμένου Golf GT με το DSG, από επιδόσεις τουλάχιστον στα χαρτιά φαίνεται να είναι πάνω κάτω επίσης τα ίδια..το ερώτημα βέβαια είναι ποιό από τα δύο θα σκεφτόσασταν για αμάξι κυρίως για ταξίδια...;
Αλήθεια, το S-Tronic πρόκειται για το ίδιο κιβώτιο με το DSG με διαφορετικό όνομα, ή είναι τελείως διαφορετικής τεχνολογίας;
-
Έχουμε αρχίσει και ξεφεύγουμε και τα δύο εν λόγω αμάξια φαίνεται να μην ανήκουν καν στην ίδια κατηγορία, αλλά είδα σήμερα το Α3 Ambition στην αντιπροσωπεία και σαν να μου έκλεινε το μάτι...Με το S-Tronic και κάνα δυο καλούδια η τιμή του είναι κοντά στα επίπεδα ενός αντίστοιχα εξοπλισμένου Golf GT με το DSG, από επιδόσεις τουλάχιστον στα χαρτιά φαίνεται να είναι πάνω κάτω επίσης τα ίδια..το ερώτημα βέβαια είναι ποιό από τα δύο θα σκεφτόσασταν για αμάξι κυρίως για ταξίδια...;
Αλήθεια, το S-Tronic πρόκειται για το ίδιο κιβώτιο με το DSG με διαφορετικό όνομα, ή είναι τελείως διαφορετικής τεχνολογίας;
-
Ίδιο κιβώτιο είναι, με άλλο όνομα. Αν έχεις τα χρήματα, το Α3 πάρε φίλε μου. Είναι ωραία η αίσθηση του να βρίσκεσαι σε ένα τέτοιο εσωτερικό
-
Audi...να ευχαριστηθεις τιμονι!
-
Αλήθεια έχουν ίδια τιμή?
Εννοείται Α3!
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Αλήθεια έχουν ίδια τιμή?Εννοείται Α3!
Εννοώ το Audi βγαίνει +€3000 περίπου στα ίδια περίπου επίπεδα εξοπλισμού, βλέπε υποβραχιόνιο, cruise control, κλπ κλπ...Στα 30κ τα 2,5 δεν είναι 'μεγάλη' πλέον διαφορά...
Γνωρίζει κάποιος τι γίνεται με το 7άρι το DSG/STronic; Για πότε το έχουν για να βγει στην κυκλοφορία, έχετε ακούσει κάτι;
-
Είναι αλήθεια ότι η Audi χρεώνει έξτρα τα φώτα στα σκιάδια ενώ η VW τα έχει στο βασικό εξοπλισμό;
Τα 2.500 (αν τα αυτοκίνητα είναι πολύ κοντά σε τεχνικά χαρακτηριστικά και το όλο θέμα είναι η αίσθηση πολυτέλειας) μπορείς να τα μεταφράσεις σε βενζίνες και συντήρηση για μερικά χρόνια)...
Δεν έχω οδηγήσει Α3 απλά έχω μπει και παρατηρήσει λεπτομέρειες σε ένα sportback...
_
-
Ο χρήστης RTouris έγραψε:
Αλήθεια έχουν ίδια τιμή?
Εννοείται Α3!
Εννοώ το Audi βγαίνει +€3000 περίπου στα ίδια περίπου επίπεδα εξοπλισμού, βλέπε υποβραχιόνιο, cruise control, κλπ κλπ...Στα 30κ τα 2,5 δεν είναι 'μεγάλη' πλέον διαφορά...
Γνωρίζει κάποιος τι γίνεται με το 7άρι το DSG/STronic; Για πότε το έχουν για να βγει στην κυκλοφορία, έχετε ακούσει κάτι;
Το Α3 είναι μία γενιά εμπρός σε version εγκεφάλου,esp,ABS κλπ.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Ίδιο κιβώτιο είναι, με άλλο όνομα. Αν έχεις τα χρήματα, το Α3 πάρε φίλε μου. Είναι ωραία η αίσθηση του να βρίσκεσαι σε ένα τέτοιο εσωτερικόΑφενός αυτό, και αφετέρου το μοτέρ. Ο 1.8 TFSi είναι ΠΟΛΥ καλός κινητήρας και ταιριάζει γάντι στο Α3. Αν φθάνουν τα λεφτά, Α3.-
-
Όταν κοίταγα για αυτοκίνητο είχα οδηγήσει το Α3 1.8Τ...αλλά τότε ήταν στα χρήματα του Golf GTI.
Το Α3 είναι ένα γρήγορο ναι μεν αυτοκίνητο...τρομερά ποιοτικό...τολμώ μάλιστα να πω ότι είναι και ποιοτικότερο από BMW...είναι εξαιρετικά στιβαρό και έχει καλύτερη θέση οδήγησης από το Golf. Και εννοείτε ότι σε όλα τα παραπάνω υπερέχει από το Golf.
Απλά το Α3 είναι απλώς αυτό. Δεν θα σου προσφέρει το κάτι παραπάνω σε μια ορεινή διαδρομή...δε θα σε εκπλήξει παραπάνω...το τιμόνι του είναι αθλιότατο...εντελώς μηδενική επικοινωνία και αίσθηση...είναι ελαφρύ ακόμα και σε μεγάλες ταχύτητες και δε σου δίνει την αίσθηση που θα σου έδινε ένα σπορ αυτοκίνητο.
Αν και το Golf GT είναι κάπως πιο σπορ στημένο, θέλω να πιστεύω ότι έχει καλύτερη αίσθηση το τιμόνι του από το Α3, κρίνοντας από το Golf GTI. Ίσως να μην έχει την αίσθηση του GTI...αλλά θέλω να πιστεύω ότι θα έχει καλύτερη από του Α3.
Πάντως...μεταξύ Golf GT & A3 1.8TFSI...θα έπαιρνα το Α3 με το S-Tronic & xenon. Δε θα το μετανιώσεις...πίστεψέ με. Η αίσθηση του S-Tronic (or DSG) είναι απλά κορυφαία. Έτσι και οδηγήσεις τέτοιο σασμάν...δε θα θέλεις να δεις ούτε ζωγραφιστό το κανονικό κιβώτιο. Μάλιστα τη χρήση του την εκτιμάς στη κίνηση...και από αυτό ΔΟΞΑ το Θεό...έχουμε αρκετό στην Αθήνα.
Καλή επιλογή...και καλοτάξιδο...
Υ.Γ. Μου έκαναν τότε (τον Μάιο) δώρο το S-Line στο Α3...κοίτα το ίσως το κάνουν και σε σένα.
-
Αν ειναι να πας στα 30κ κοιτα για GTi...
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Αν ειναι να πας στα 30κ κοιτα για GTi...Εκεί όμως περιμένει και ο έταιρος Καππαδόκης Cupra...
_
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Αν ειναι να πας στα 30κ κοιτα για GTi...Αυτό σκέφτηκα και εγώ μόλις είδα το νούμερο... Απλά για το DSG θα χρειαστεί να ανέβει λίγο ακόμα...
-
Αυτό σκέφτηκα και εγώ μόλις είδα το νούμερο... Απλά για το DSG θα χρειαστεί να ανέβει λίγο ακόμα...
Ας μην το βαλει...πολυ με παραξενευει αυτος ο ερωτας με τα αυτοματα τελικα...εκτος αν ο ανθρωπος βαρεθηκε να οδηγαει οποτε ας παρει αυτοματο...δεν λεω πιο γρηγορο αλλα...
-
Κι αν ο άνθρωπος θέλει 'GT' και όχι 'GTi'?
Και το Golf GT και το Α3 1.8 είναι δύο πολύ καλά 'GT'.
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Αυτό σκέφτηκα και εγώ μόλις είδα το νούμερο... Απλά για το DSG θα χρειαστεί να ανέβει λίγο ακόμα...
Ας μην το βαλει...πολυ με παραξενευει αυτος ο ερωτας με τα αυτοματα τελικα...εκτος αν ο ανθρωπος βαρεθηκε να οδηγαει οποτε ας παρει αυτοματο...δεν λεω πιο γρηγορο αλλα...
Έχεις οδηγήσει ποτέ αυτόματο για κάποιο μεγάλο διάστημα (>βδομάδα) σε αστικές μετακινήσεις? Είναι μεγάλη ευκολία, πόσο μάλλον ένα τέτοιο εκπληκτικό κιβώτιο όπως το DSG.
-
Κι αν ο άνθρωπος θέλει 'GT' και όχι 'GTi'?
Αν το θελει παμε πασο...
Έχεις οδηγήσει ποτέ αυτόματο για κάποιο μεγάλο διάστημα (>βδομάδα) σε αστικές μετακινήσεις? Είναι μεγάλη ευκολία, πόσο μάλλον ένα τέτοιο εκπληκτικό κιβώτιο όπως το DSG
Ναι εχω οδηγησει...δεν λεω σε ξεκουραζει...αλλα ειναι σαν να παιζεις play station...βαρετο , πολυ βαρετο!
Γνωμη μου παντα! -
Το dsg δεν είναι καθόλου βαρετό. Όσο γουστάρω να αλλάζω ταχύτητες, άλλο τόσο γουστάρω και το dsg.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το dsg δεν είναι καθόλου βαρετό. Όσο γουστάρω να αλλάζω ταχύτητες, άλλο τόσο γουστάρω και το dsg.... κι ακόμη περισσότερο. Ο δε τρόπος που κατεβάζει συγχρονίζοντας τις στροφές είναι πολύ ωραίος. Σε κλασικό κιβώτιο θέλεις μύτη τακούνι και πολλή εξοικείωση για να το κάνεις. Γενικά, το DSG μεταμορφώνει προς το καλύτερο το αυτοκίνητο, αλλά και κάνει εύκολη τη ζωή, είτε πρόκειται για απλή μετακίνηση, είτε για γρήγορη οδήγηση.
Και βέβαια, ΔΕΝ είναι κλασικό αυτόματο (με μετατροπέα ροπής), αλλά ένα παραδοσιακό κιβώτιο με διπλό αυτόματο συμπλέκτη και δυνατότητα για πλήρως αυτόματη λειτουργία (D).
Μειονέκτημα: ακόμα και στη 'χειροκίνητη' λειτουργία (+-) κάνει kickdown αν πατήσεις τέρμα γκάζι. Αν ήθελα Kickdown, θα το άφηνα στο D γμτ κερατό μου!
VW Golf GT vs. Audi A3 1.8TFSi