Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 235
    • 236
    • 237
    • 238
    • 239
    • 315
    • 316
    • 237 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49171
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tommaso last edited by

      Aσε ρε corsair..
      Ξερουμε τον χαρακτηρα σου..

      Και ναι υπαρχουν ανθρωποι που δεν ειναι on-line καθε μερα στο internet για να το ξερουν..

      Ξαναγυριζουμε λοιπον την κουβεντα στο Τsi οπως ειπα και πριν..

      (Eλπιζω να μην ξαναπεταχτει με καμμια εξυπναδα ιq radikiou)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        tommaso, μην κάνεις όμως την αθώα περιστερά, έτσι; Αν θέλεις να σε παίρνουμε σοβαρά, φρόντισε να είσαι σοβαρός και εσύ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tommaso last edited by

          Για το Τsi και τον κινητηρα του ειπα την αποψη μου Drdino,αν προσεξες.

          Aφου το οδηγω καθε μερα,εχω και γνωμη γι αυτο,οπως και οι υπολοιποι
          κατοχοι.

          Τωρα για το αλλο... οσο πρεπει εγω να σου αποδειξω για το αν θα με παιρνεις σοβαρα η οχι,
          αλλο τοσο και συ πρεπει να μου αποδειξεις οτι και εγω πρεπει να σε παιρνω στα σοβαρα..

          Οπως σε ολες τις ανθρωπινες σχεσεις.
          Αν και με ενδιαφερει να μαθω περισσοτερα για τις γνωμες
          ανθρωπων που εχουν το Τsi και μπορουν να μου πουν απο πρωτο χερι
          τι αντιμετωπισαν με το συγκεκριμενο αυτοκινητο..

          Τωρα τους αλλους απλα τους διαβαζω,δεν τους δινω σημασια μετα την
          αγορα πια του Τsi.
          Mια φορα καιγομαστε απο αγορα αυτοκινητου!
          Μετα μαθαινεις..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Εσύ κανονίζεις το δημόσιο πρόσωπό σου, εγώ το έχω φτιάξει προ πολλού.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tommaso last edited by

              Ο χρήστης drdino έγραψε:
              Εσύ κανονίζεις το δημόσιο πρόσωπό σου, εγώ το έχω φτιάξει προ πολλού.

              Οπα ρε φτιαγμενε..

              Αν ειναι ετσι και εγω το εχω φτιαξει. Σε ανθρωπους στην πραγματικη ζωη ομως,
              κατω απο ζορικες καταστασεις, οχι μεσα σε φορουμ αυτοκινητου..

              Εδω ανταλλαζω αποψεις για το αμαξι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Δεν παίρνω ναρκωτικά εγώ.

                Συγχαρητήρια για αυτό που έχεις φτιάξει, είμαι σίγουρος πως εκεί έξω είσαι ένας σεβάσμιος άνθρωπος. Οι ζόρικες καταστάσεις φτιάχνουν τους άνδρες, συγχαρητήρια!!

                Εγώ πάντως από το φόρουμ έχω κάνει πραγματικούς φίλους, οπότε το ξεπεράσαμε και το εμπόδιο του ηλεκτρονικού προσωπείου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tommaso last edited by

                  Αντε παλι το ειρωνικο στυλακι..

                  Mπραβο φιλε,αντε και σε αλλες διαδικτιακες φιλιες.
                  (Δεν ειμαι κατα ,αλλα δεν τις προτιμω)

                  Ας αφησουμε ομως κανεναν ανθρωπο να ποσταρει για το Τsi
                  γιατι αυτο με ενδιαφερει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Eγώ ειρωνικός; Καθόλου, εννοώ 100% αυτά που λέω.

                    Τι ακριβώς περιμένεις να ακούσεις; Με τόσα που έχουν πουληθεί δεν είναι αναμενόμενο να υπάρχουν και κάποια που εμφανίζουν βλάβες;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aserf last edited by

                      Χαλαρώστε βρε σεις

                      Να 'ταν καμια σοβαρή η αφορμή να τσακωθείτε έχει καλώς, τώρα όμως αξίζει;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        farmakopoios last edited by

                        Ο Kωνσταντινος μια χαρα χαλαρος ειναι..

                        tommaso
                        Αφου εχεις το Tsi τι θελεις να μαθεις παραπανω?

                        Εdit : περα απο την παραληψη της χαρας

                        Εμαθα οτι θα βγει το Suzuki SX4 με τον Tsi με τα 122 και μαλλον και με τα 140 αλογα. Η VW αφου αφουγκραστηκε τα προβληματα των ιδιοκτητων των Tsi που μπερδευτηκαν και το αγορασαν αντι να παρουν Ignis και SX4 ηρθε σε συνεργασια με την Suzuki και παρουσιαζει το νεο μοντελο με ονομα 'tommaso edition'..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tommaso last edited by

                          Ο χρήστης Farmakopoios έγραψε:
                          Ο Kωνσταντινος μια χαλαρος ειναι..

                          tommaso
                          Αφου εχεις το Tsi τι θελεις να μαθεις παραπανω?

                          Αλλες αποψεις απο διαφορετικους κατοχους Τsi
                          Σε ολα τα θεματα.κινητηρα,προβληματα που τους εχουν προκυψει,
                          τροποι αντιμετωπισης τους, κοστος,αναφορες για τα ηλεκτρονικα του,καταναλωση,μηχανικα μερη,συγκριση με Τsi 122 στην πραξη κλπ κλπ.

                          Απο κατοχους Τsi ομως.
                          Εξω απο το χορο πολλοι τραγουδανε.
                          Οποιος ειναι κατοχος του αυτοκινητου και αναφερει την γνωμη του
                          εχει και την προσοχη μου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Ο χρήστης tommaso έγραψε:
                            ...αισθητήρας Ν 70 και επισκευάστηκε.
                            ...περίπου στα 5000km παθαίνω παρόμοια βλάβη.
                            ...αισθητήρας Ν70 (άλλη μία φορά ,σκάστρα turbo,αλλαγή του turbo –έσπασε το ποδαράκι του turbo και έπρεπε να αλλαχθεί όλη η τουρμπίνα
                            ...αισθητήρας Ν70 (2 φορές),
                            αισθητήρες κλαπέτων,
                            αντλία βενζίνης με εγκέφαλο αντλίας,
                            βαλβίδα πολλαπλής εισαγωγής ,
                            εγκέφαλος κινητήρα(2 φορές που έγινε αναβάθμηση του λογισμικού δεν απέδωσε) και ποντεσιομετρο αυλού εισαγωγής.
                            ...........................................
                            Και να σκεφτεις οτι και εγω ακουγα την αποψη πολλων 'ειδικων'
                            εδω στο φορουμ των 4 τροχων που με υφος χιλιων καρδιναλιων
                            χλευαζαν καθε ερωτηση μου περι αξιοπιστιας του καινουριου κινητηρα
                            του Golf

                            Τελικα τους ακουσα και πηρα το Τsi 140 hp
                            Mεχρι τωρα μια χαλασμενη αντλια βενζινης..
                            Αν μου χαλασει και το εξαρτημα που κανει την μεταβαση
                            απο κομπρεσσορα σε turbo..το τι εχουν να ακουσουν..δεν περιγραφεται..

                            Όλες αυτές οι βλάβες ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ και το γεγονός ότι είναι 'ΠΙΕΣΜΕΝΟΣ'.

                            Οι αντλίες βενζίνης χαλάνε πολύ πιο συχνά αν δεν έχεις τουλάχιστον 1/4 του ρεζερβουάρ γεμάτο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wannabe last edited by

                              leonp
                              ο αισθητήρας Ν70, δεν ξέρω καν τι είναι, είναι δυνατόν να προκάλεσε την αλληλουχία προβλημάτων που αναφέρθηκαν μετά?
                              το turbo, σκάστρα turbo κτλ προφανώς και το καταλογίζω ως πρόβλημα του TSI. δεν ξέρω αν είναι 'πιεσμένος' ή όχι όμως με αυτά τα συστατικά φτιάχνουν τον TSI άρα είναι μια καταγεγγραμμένη βλάβη του συγκεκριμένοy κινητήρα ανεξάρτητα απο το αν οφείλεται στην αρχή λειτουργίας του.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vasgti last edited by

                                Οι σκάστρες ήταν σφάλμα του εργοστασίου. Και πολλά GTi χρειάστηκαν αλλαγή (τουλάχιστον για το 2006 που είχα ακούσει το πρόβλημα). Από ότι είχα ακούσει από άτομο εντός της εταιρίας (μηχανικό), ενημέρωσε η Kosmocar την Γερμανία, ανέφερε το πρόβλημα και το εργοστάσιο τις αντικατέστησε με καινούργιες μεγαλύτερης αντοχής.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tommaso last edited by

                                  Γνωριζει κανεις απο τους κατοχους Golf Τsi
                                  πόσο κοστίζει το εξαρτημα που κανει την μετάβαση
                                  απο τον kompressora στο turbo ?

                                  ( Σε περιπτωση βλαβης του και ανάγκης αντικαταστασης του)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ο χρήστης tommaso έγραψε:
                                    το εξαρτημα που κανει την μετάβαση
                                    απο τον kompressora στο turbo ?

                                    η σωλήνωση;

                                    edit
                                    Δεν ξέρω τι εννοείς, ο κομπρέσορας συμπιέζει τον αέρα και τον στέλνει στο τούρμπο. Υπάρχει μια παράκαμψη του κομπρέσορα (ο αέρας πηγαίνει κατευθείαν στο τούρμπο) και έχει κλαπέ, αισθητήρες, διάφορα. Τιμές εξαρτημάτων δεν ξέρω.

                                    Είναι πολύπλοκα συστήματα και ακριβά. Αν πρόκειται να κρατήσεις το αμάξι πολλά χρόνια καλύτερα να μην αγοράζεις αμάξι με τέτοια περίπλοκα συστήματα. Αν αλλάζεις αμάξι κάθε λίγα χρόνια, μάλλον θα χαλάσουν στον επόμενο αγοραστή αλλά αυτό θα το ξέρουν και θα έχει χαμηλή τιμή μεταπώλησης.

                                    Απλές μηχανές, να μην έχουν πολλά πράγματα να χαλάσουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lazarefa last edited by

                                      Ο χρήστης tommaso έγραψε:
                                      Γνωριζει κανεις απο τους κατοχους Golf Τsi
                                      πόσο κοστίζει το εξαρτημα που κανει την μετάβαση
                                      απο τον kompressora στο turbo ?

                                      ( Σε περιπτωση βλαβης του και ανάγκης αντικαταστασης του)

                                      Μάλλον ο φίλος εννοεί το μαγνητικό (αν θυμάμαι καλά από άλλη συζήτηση) συμπλέκτη ο οποίος εμπλέκει από κάποιες στροφές κ πάνω (1500 πχ) την τουρμπίνα καυσαερίων...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Ο συμπλέκτης τον κομπρέσσορα εμπλέκει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tommaso last edited by

                                          Ο χρήστης lazarefa έγραψε:

                                          Γνωριζει κανεις απο τους κατοχους Golf Τsi
                                          πόσο κοστίζει το εξαρτημα που κανει την μετάβαση
                                          απο τον kompressora στο turbo ?

                                          ( Σε περιπτωση βλαβης του και ανάγκης αντικαταστασης του)

                                          Μάλλον ο φίλος εννοεί το μαγνητικό (αν θυμάμαι καλά από άλλη συζήτηση) συμπλέκτη ο οποίος εμπλέκει από κάποιες στροφές κ πάνω (1500 πχ) την τουρμπίνα καυσαερίων...

                                          Ποσο κοστιζει ο μαγνητικος συμπλεκτης λοιπον?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            neos last edited by

                                            Υπάρχει ένας ηλεκτρομαγνητικός συμπλέκτης που χρησιμοποιείται για την εμπλοκή του κομπρέσορα στο στρόφαλο ώστε να παίρνει κίνηση. Η εμπλοκή του γίνεται σταδιακά (για να είναι ομαλή η απόδοση της ροπής) από περίπου τις 1.500στροφές έως τις 1.800 και η απεμπλοκή επίσης σταδιακά στις 3.000 έως τις 3.500 στροφές (στις 3.500 στροφές περιστρέφεται με περίπου 18.000 στροφές ανά λεπτό ενώ τα φυσικά του όρια αντοχής είναι 20.000 στροφές).

                                            Δύσκολο να έχει ασχοληθεί κανείς με το θέμα της τιμής του συμπλέκτη καθώς αν έχει χαλάσει σε κάποιο TSI (που δεν ξέρω προσωπικά κάποια τέτοια περίπτωση) θα έχει αλλαχθεί στην εγγύηση. Και αυτός ο συμπλέκτης καθώς και η βαλβίδα παροχής αέρα σε κομπρέσορα ή τούρμπο ανάλογα με την περίσταση είναι οι τομείς που αποτέλεσαν την ουσία της δουλειάς της VW πάνω στον TSI, καθώς αυτά ήταν τα εμπόδια που υπήρχαν μέχρι τώρα στην εφαρμογή υπερ- και στροβιλο- συμπιεστή μαζί. Δεν νομίζω να μην τα έχει προσέξει (Βέβαια από τη στιγμή που μηχανικά μέρη είναι κι αυτά, σαφώς μπορεί να υπάρξει κάποια δυσλειτουργία φαντάζομαι σε βάθος χρόνου)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 235
                                            • 236
                                            • 237
                                            • 238
                                            • 239
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 237 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr